4629 fans voor STVV - KVM ?

Alles over de wedstrijden van STVV
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Esteeveevee »

Laat jullie eens gaan.
Hoe gaan we dat bekokstoven ?

Dat moet lukken. Deze ploeg en onze club verdienen een duwtje in de rug.

Alle ideeën zijn welkom.
Brainstorming.
Laatst gewijzigd door Esteeveevee op 04 mar 2022, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Esteeveevee schreef: 22 feb 2022, 17:04 Laat jullie eens gaan.
Hoe gaan we dat bekokstoven ?

Dat moet lukken. Deze ploeg en onze club verdienen een duwtje in de rug.

Alle ideeën zijn welkom.
Brainstorming.
Winnen in Oostende en Genk verliezen tegen Kortrijk !
Lijkt mij het allerbeste idee !
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Jan Bulder »

Iedereen gratis binnenlaten (wat hebt ge te verliezen, ze komen nu ook niet) + grote mediacampagne.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Dreke »

Eerst en vooral doet het pijn dat we naar die 5.000 moeten werken. Met de abo's in huis is er sowieso ruimte voor 8 gratis kaarten. Een aantal daarvan zullen al gebruikt worden tegen YRKV. Die thuis kloppen zou me wel plezier doen. Moet ze niet. Zij ons ook niet waarschijnlijk, dus dat is ok.
A loyal football fan only supports the shirt...
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Piana »

Zien dat de horeca wat langer open blijft. Zondag om kwart voor 12 alles dicht in de Oost, terwijl er nog volk genoeg stond, waarvan er veel waren die elkaar maanden niet meer gezien hadden. Is er nu echt niemand te vinden die 1 toog wat langer wil openhouden? Als je trouwens de horeca sluit, doe dat dan aangekondigd.

Buiten een toog voorzien zodat de mensen die op de Noord zitten een pint kunnen drinken met de mensen die op de Oost zitten. Iets wat vroeger gebeurde in de café's op de Tiense, maar ja...

Enfin: maak het terug gezellig (niet enkel tegen KVM aub), doe een publiciteitscampagne (eventueel met de oude coryfeeën: "Fee koume, dzjillings toch och?" of zoiets), en deel tickets uit.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Jebus4life »

Jan Bulder schreef: 22 feb 2022, 19:54 Iedereen gratis binnenlaten (wat hebt ge te verliezen, ze komen nu ook niet) + grote mediacampagne.
Ik heb me ook al eens de vraag gesteld of het financieel zelfs niet aantrekkelijker is om tickets quasi gratis uit te delen ipv een leeg stadion, om zo de ambiance rond de ploeg terug aan te wakkeren.

Als ge 10.000 euro in een kleine campagne steekt en uw tickets eenmalig tegen gemiddeld 5 euro verkoopt zit den boel afgeladen vol gok ik... Mja, wie ben ik...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door zipke373 »

Jebus4life schreef: 23 feb 2022, 09:39
Jan Bulder schreef: 22 feb 2022, 19:54 Iedereen gratis binnenlaten (wat hebt ge te verliezen, ze komen nu ook niet) + grote mediacampagne.
Ik heb me ook al eens de vraag gesteld of het financieel zelfs niet aantrekkelijker is om tickets quasi gratis uit te delen ipv een leeg stadion, om zo de ambiance rond de ploeg terug aan te wakkeren.

Als ge 10.000 euro in een kleine campagne steekt en uw tickets eenmalig tegen gemiddeld 5 euro verkoopt zit den boel afgeladen vol gok ik... Mja, wie ben ik...
Altijd volgens mij. Alles wat er nu zit heeft bijna een abo...dus elke man extra aan 5 euro is extra inkomsten aan ticketing en dan praten we nog niet van de pintjes of colaakes die extra verbruikt worden. Natuurlijk gaat er eerst wat geld gestoken moeten worden in het adverteren, maar daar hebt ge volgens mij geen 10.000 euro voor nodig vermits elke promotiecampagne die naam waardig toch via sociale media gaat. Kan natuurlijk mis zijn he...
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Piana schreef: 23 feb 2022, 00:39 doe een publiciteitscampagne (eventueel met de oude coryfeeën: "Fee koume, dzjillings toch och?" of zoiets)
Schoofs en Vrancken hebben al bevestigd !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Jacques »

Idealiter heb je een soort tweetraps- of drietrapsraket met acties zoals gratis/goedkope tickets tegen de Keukenkampioen en Wilrijk om op te bouwen en dan af te sluiten met een 'volksfeest' tegen Standard, de enige thuismatch op een dag en uur dat een echt feest toelaat en met hopelijk deftig weer. Dat is de moment om uit te pakken met randanimatie (bv. uitnodigen en optocht jeugdploegen zoals vroeger, verkiezing speler v.h. seizoen, mister STVV, ...), buitentogen, optreden lokale band(s) etc. Geef de mensen als afsluiter wat ze de laatste 2 jaren het meest gemist hebben: een feest zonder al te veel regels en gedoe zodat je mensen met een goed gevoel het tussenseizoen in kan sturen of (ik geloof er niet echt in but you never know) als aanzet naar een leuke PO2.
Overdrijven is een kunst
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Yellow Feaver »

Gratis tickets uitdelen is één van e redenen waarom er nu minder volk is. Destijds gaven we ze ook zo goed als voor niks weg om het mindere aantal toeschouwers te verbloemen.

Het belangrijkste is de kwaliteit op en naast het veld.

Op het veld zit het nu wel snor, een verlenging van Tex helpt ook aan de geloofwaardigheid.

Voor de rest;
-Buitentogen waar supporters van verschillende tribunes elkaar kunnen ontmoeten voor de wedstrijd.
-Nu er geen supporterscafe meer aan het stadion is is er nood aan een alternatief van de Revue. Het kleiner maken van de Oost, en dit gezellig maken met inkleding, passende muziek en eventueel bezoek van (ex)spelers.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Esteeveevee »

Waardevolle ideeën.

Bedrijven tickets aan 5 EUR laten kopen en uitdelen aan personeel is unieke en goedkope teambuilding.
Gratis is erover. 5 EUR mag en kan geen struikelblok zijn.

Das 20 Tickets voor 100 EUR. Pakketprijs. 1 factuur. Snelle afhandeling.
Zal rap voller zitten.
Die mensen drinken iets en we zijn vertrokken.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Anneke »

Esteeveevee schreef: 23 feb 2022, 13:42 Waardevolle ideeën.

Bedrijven tickets aan 5 EUR laten kopen en uitdelen aan personeel is unieke en goedkope teambuilding.
Gratis is erover. 5 EUR mag en kan geen struikelblok zijn.

Das 20 Tickets voor 100 EUR. Pakketprijs. 1 factuur. Snelle afhandeling.
Zal rap voller zitten.
Die mensen drinken iets en we zijn vertrokken.
Heel leuk idee! :geelblauw: :stvv:
sintruin 373
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2020, 16:04
Supporter van: stvv

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door sintruin 373 »

nodig de alle jeugdploegen met een afstand van 25km rond sint truiden uit daar kan je gerust al een paar vakken mee vullen .verlaag voor de laatste drie thuiswedstrijden de prijzen van de tickets naar max 10 euro .
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door vdl »

Er is maar één manier om meer volk naar het stadion te lokken, en dat is je ambities eens waar maken.
Te beginnen met dit seizoen PO2 te halen.
Spelers waar mensen zich kunnen mee identificeren opstellen, zodat oma en opa komen kijken en heel de familie en vrienden.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: 5000 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door STVV-fan »

Tis al zover: "ge moet PO II halen".

Ik heb zo het voorgevoel dat, als ze tegen Oostende verliezen, de sfeer helemaal gaat omslaan.

Want wij kunnen ook nog matchen verliezen he....

Het is heel simpel:
Zijn wij tegen Mechelen nog in de running voor PO II, dan moet het stadion gewoon stampedig vol zitten.
Niks gezever van: zes jaar terug hebben ze sie en la gedaan; de spelers vertrekken toch voor een appel en een peer; we kunnen niks doen in PO II.
Alles achter de ploeg, zoals indertijd thuis tegen Gent ook had gemoeten...

Komen we het volgende tweeluik goed door, dan maken we een kans tegen dé fusieploeg van Limburg.
Plaats reactie