4629 fans voor STVV - KVM ?

Alles over de wedstrijden van STVV
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Piana »

Eigenlijk zijn wij tegen veel te braaf ze. Gisteravond de beelden toch eens bekeken, tegen beter weten in voor mijn gemoed, die Put pakt u gewoon 2 punten af. Dan komt ge op 3 punten van Genk met een rechtstreeks duel in het verschiet. Hollerbach had de tent moeten afbreken na de match. Maar wij zwijgen gewoon.

Die penaltyfase noemt die wabbe van HBvL zaterdag in de krant: "een lichte charge". Dat is gewoon een zuivere penalty.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door zipke373 »

Piana schreef: 07 mar 2022, 09:10 Eigenlijk zijn wij tegen veel te braaf ze. Gisteravond de beelden toch eens bekeken, tegen beter weten in voor mijn gemoed, die Put pakt u gewoon 2 punten af. Dan komt ge op 3 punten van Genk met een rechtstreeks duel in het verschiet. Hollerbach had de tent moeten afbreken na de match. Maar wij zwijgen gewoon.

Die penaltyfase noemt die wabbe van HBvL zaterdag in de krant: "een lichte charge". Dat is gewoon een zuivere penalty.
Ge moogt gerust zijn... Op basis van het spelbeeld heeft iedereen het over een billijk gelijkspel, maar eigenlijk was het dat niet.
In de eerste helft liggen we onder maar geven, behalve de goal, geen kansen weg. En in de tweede helft zetten we ze gewoon weg met de verdiende gelijkmaker als gevolg. Maar eigenlijk hadden we de tweede helft moeten aanvatten tegen 10 man, moet er daarna nog een verdediger een tweede geel krijgen en onthouden ze ons een penalty. ( Dat vonden ze zelfs op Sporza) En niemand maakt daar iets van. Voor de rest heeft Hollerbach in de seizoensaanvang zitten grossieren in gele kaarten...
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Franz »

zipke373 schreef: 07 mar 2022, 09:46
Piana schreef: 07 mar 2022, 09:10 Eigenlijk zijn wij tegen veel te braaf ze. Gisteravond de beelden toch eens bekeken, tegen beter weten in voor mijn gemoed, die Put pakt u gewoon 2 punten af. Dan komt ge op 3 punten van Genk met een rechtstreeks duel in het verschiet. Hollerbach had de tent moeten afbreken na de match. Maar wij zwijgen gewoon.

Die penaltyfase noemt die wabbe van HBvL zaterdag in de krant: "een lichte charge". Dat is gewoon een zuivere penalty.
Ge moogt gerust zijn... Op basis van het spelbeeld heeft iedereen het over een billijk gelijkspel, maar eigenlijk was het dat niet.
In de eerste helft liggen we onder maar geven, behalve de goal, geen kansen weg. En in de tweede helft zetten we ze gewoon weg met de verdiende gelijkmaker als gevolg. Maar eigenlijk hadden we de tweede helft moeten aanvatten tegen 10 man, moet er daarna nog een verdediger een tweede geel krijgen en onthouden ze ons een penalty. ( Dat vonden ze zelfs op Sporza) En niemand maakt daar iets van. Voor de rest heeft Hollerbach in de seizoensaanvang zitten grossieren in gele kaarten...
Klopt, erg frustrerend: vooral de penalty. Daar ging onze kans op PO2...
Zelfs de Eleven-commentator gewaagde enkele keren voorzichtig: 'Dit was toch een penalty'.
Waarschijnlijk zal KVM-supporter Filip Joos er vanavond op Extra Time nog een draai aan geven in de trant van 'Maar de bal was toch weg'' en zal zonnebank Frank van het Referee Department net als VAR Bucaut zijn neus in het zand steken met de blik op oneindig...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door STVV-fan »

Met de uitslag van G*nk tegen Cercle indachtig is het eens zo frustrerend.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Jacques »

Tegen een van de troetelbeetjes van de pers mag je niet klagen over de arbitrage. Zegt veel dat zo'n club, veroordeeld voor omkoping en met een hoofdaandeelhouder die verdacht wordt van fraude, zo gretig aan de borst gedrukt wordt. De 1-1 mag dan nog een correcte weerspiegeling zijn van de waardeverhouding op het veld, feit is dat we gewoon genaaid zijn door de arbitrage die dit seizoen, nog veel meer dan anders, uitblinkt in incompetentie/corruptie (schrappen wat eventueel niet past).
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef: 07 mar 2022, 12:08 incompetentie/corruptie (schrappen wat eventueel niet past).
Passen allebei perfect... arrogantie zou misschien nog een mooie toevoeging kunnen zijn?
Smurf
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Smurf »

Wij zijn dit seizoen blijkbaar ‘genaaid’ door de scheidsrechters en de VAR.
Beerschot denkt na over een klacht tegen de scheidsrechter.
Vrancken klaagt 90 minuten lang tegen de 4de man.
Standard voelt zich zwaar tekort gedaan door de scheidsrechters en de VAR.
Kompany klaagt over de scheidsrechter en de VAR.
HVH begrijpt niets meer van de VAR.
Club Brugge (en elke halve gare die er voor supportert) voelt zich om de 45 seconden onrecht aangedaan.
Antwerp vindt dat ze hun reputatie tegen hebben en te streng gestraft worden.
Genk last een persstop in na foutieve beslissingen in hun nadeel.
En elk seizoen valt bij 6 verschillende clubs de uitspraak: ‘als ze willen dat we degraderen, moeten ze het zeggen’

Het is dus allemaal 1 groot complot ten voordele van Union.
Toch sterk van die arbiters om tegelijkertijd elke club in België te viseren.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door zipke373 »

Smurf schreef: 07 mar 2022, 17:23 Wij zijn dit seizoen blijkbaar ‘genaaid’ door de scheidsrechters en de VAR.
Vrijdag toch... :mrgreen:
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Jones »

zipke373 schreef: 05 mar 2022, 12:54
Jones schreef: 05 mar 2022, 11:40 Leuk matchke , vooral de 2e helft. Op het moment dat keeper Thoelen geblesseerd geraakt breken ze het elan van STVV. Goed gezien van Mechelen want toen stonden ze op kraken. 5 min stilgelegen. Volgens mij had de keeper niks.
Ik en mijn zoon hebben door de gratis kaarten 6 man meegebracht waaronder 5 jongeren.
De pa van 1 van de jongeren, die bij me zat, zei al dat hij sterk overwoog om volgend seizoen voor hun 2 een abo te nemen. Ze kwamen nu al sporadisch bij matchen van STVV en wonen in Halen. De jongeren zijn alle 6 incl mijn zoon in de spionkop gaan staan

Dat is wat we beogen, vader en zoon- toestanden weer op gang brengen. Zo blijven de supporters komen. Generatiepacts ;)
Ik doe dat al van jongsaf met mijn zoon ook. We gaan nu alweer mee met de bus naar Genk
De mijne (13 jaar) gaat nu al regelmatig matchen mee en heeft van de week gevraagd of hij volgend seizoen een abo mag. en dan zal het ook niet lang duren eer die in de spionkop wil staan denk ik.
Zalig toch.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door zipke373 »

Jones schreef: 07 mar 2022, 18:19
zipke373 schreef: 05 mar 2022, 12:54
Jones schreef: 05 mar 2022, 11:40 Leuk matchke , vooral de 2e helft. Op het moment dat keeper Thoelen geblesseerd geraakt breken ze het elan van STVV. Goed gezien van Mechelen want toen stonden ze op kraken. 5 min stilgelegen. Volgens mij had de keeper niks.
Ik en mijn zoon hebben door de gratis kaarten 6 man meegebracht waaronder 5 jongeren.
De pa van 1 van de jongeren, die bij me zat, zei al dat hij sterk overwoog om volgend seizoen voor hun 2 een abo te nemen. Ze kwamen nu al sporadisch bij matchen van STVV en wonen in Halen. De jongeren zijn alle 6 incl mijn zoon in de spionkop gaan staan

Dat is wat we beogen, vader en zoon- toestanden weer op gang brengen. Zo blijven de supporters komen. Generatiepacts ;)
Ik doe dat al van jongsaf met mijn zoon ook. We gaan nu alweer mee met de bus naar Genk
De mijne (13 jaar) gaat nu al regelmatig matchen mee en heeft van de week gevraagd of hij volgend seizoen een abo mag. en dan zal het ook niet lang duren eer die in de spionkop wil staan denk ik.
Zalig toch.
Inderdaad, en er gaan ook een paar kameraden van hem regelmatig kijken. Nu nog in een andere tribune, maar binnen enkele jaren klitten die dan wel samen. :D
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Mikman »

Om even op het begin van de topic terug te komen, het aantrekken van fans, eventueel via acties:

als ze dat in de 2 resterende thuismatchen willen doen, kunnen ze dat beter maar goed op voorhand aankondigen. Het zijn twee zondagavondwedstrijden ( 21u en 18.30u ) , momenten dat nogal wat mensen meestal wel wat gepland hebben met familie of vrienden. Zeker die laatste match tegen Standard lijkt me wel interessant om er een event van te maken. Is niet te laat voor gezinnen met kinderen en je kan daarna nog wat doen om het seizoen met een feestje af te sluiten.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Geel-Blauw »

Geen woord over STVV - KVM bij de duiding van het referee department, enkel fases van Antwerp- Beerschot werden besproken. Als er geen media aandacht aan besteed wordt telt het blijkbaar niet.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door zipke373 »

Geel-Blauw schreef: 08 mar 2022, 14:59 Geen woord over STVV - KVM bij de duiding van het referee department, enkel fases van Antwerp- Beerschot werden besproken. Als er geen media aandacht aan besteed wordt telt het blijkbaar niet.
Het belangrijkste arbitrage item uit STVV-KVM schijnt het lachen van Put met Klauss zijn grapje na de goal te zijn. :mrgreen:
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

zipke373 schreef: 08 mar 2022, 20:08
Geel-Blauw schreef: 08 mar 2022, 14:59 Geen woord over STVV - KVM bij de duiding van het referee department, enkel fases van Antwerp- Beerschot werden besproken. Als er geen media aandacht aan besteed wordt telt het blijkbaar niet.
Het belangrijkste arbitrage item uit STVV-KVM schijnt het lachen van Put met Klauss zijn grapje na de goal te zijn. :mrgreen:
Sinds de rubriek "De keek op de week" in Extra Time is afgevoerd, wordt er helemaal geen aandacht meer besteed aan de wedstrijden van de kleine clubs.
Schimpen steunt STVV
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: 4629 fans voor STVV - KVM ?

Bericht door KNRI »

De club roept om om tegen standard weer masaal te komen opdagen. Ze willen 8000 fans.
Mooie actie....het ijzer smeden terwijl het heet is.
Plaats reactie