KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Yellow Feaver »

Halenaar schreef: 28 feb 2022, 10:37
Yellow Feaver schreef: 28 feb 2022, 10:30 Gelijkspel op verplaatsing en nurken...
10/12 en nurken...
38 punten na 29 matchen en nurken...
En dat dan nog van dezelfde nurkers die al in juni vorig jaar er volledig zeker van waren dat we hopeloos gingen degraderen :lol:
Waarschijnlijk zijn we er volgend jaar zeker bij!
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Nee, tis nie nurken of nie tevreden zijn met het geboekte resultaat.

Ma OK ... het was een goei matchke. Moesten beide doelmannen geen superdag gehad hebben, dan stond er een 4 - 4 opt scorebord.
:heil:
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Yellow Feaver »

Brusselmans 2.0 schreef: 28 feb 2022, 10:38 Nee, tis nie nurken of nie tevreden zijn met het geboekte resultaat.

Ma OK ... het was een goei matchke. Moesten beide doelmannen geen superdag gehad hebben, dan stond er een 4 - 4 opt scorebord.
:heil:
Dju toch, tegenstander niet weggespeeld! Awoert! Awoert zeg ik u!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door STVV-fan »

Vooral opvallend is het feit dat de mensen die "mooi voetbal" preken, eveneens met zeer grote weemoed terug denken aan de periode waarop er nog koeien stonden te schijten op de plein.
Een plein die goed voetbal gewoonweg niet toeliet en waar er meer modder dan effectief gras aanwezig was.

Dat is een periode waar je met gevechtsvoetbal de hel van Staaien werd genoemd.

Nu is dat voetbal (dat u wel degelijk meer punten oplevert dan "mooi"voetbal) plots niet meer goed genoeg....

Raar :end: :zot:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door voetballiefhebber »

STVV-fan schreef: 28 feb 2022, 11:54 Vooral opvallend is het feit dat de mensen die "mooi voetbal" preken, eveneens met zeer grote weemoed terug denken aan de periode waarop er nog koeien stonden te schijten op de plein.
Een plein die goed voetbal gewoonweg niet toeliet en waar er meer modder dan effectief gras aanwezig was.

Dat is een periode waar je met gevechtsvoetbal de hel van Staaien werd genoemd.

Nu is dat voetbal (dat u wel degelijk meer punten oplevert dan "mooi"voetbal) plots niet meer goed genoeg....

Raar :end: :zot:
Ik ben best tevreden over het seizoen. Er waren periodes dat het blok er minder was en toen bleven de punten achterwege. De trainer zet de ploeg naar de middelen die hij heeft en we moeten zeggen dat hij dit goed heeft gedaan. Het incident met Pius is achteraf zelfs een goede zaak geweest. Mathijssen zei ook vorige week op TVL dat hij de indruk had dat bij STVV soms de beste ploeg niet werd opgesteld. Hij doelde toen ook wellicht o.a. op Pius die eerst Buatu en later ook Teixeira uit de ploeg hield.

Ik gaf gewoon aan wat andere supporters over onze club denken. En ze vinden het saai. Ik kon bij de match in Oostende genieten van enkele verdedigende acties van o.a. Al-Dakhil. Nu de punten binnen zijn mag er van mij wat meer aan het spektakel worden gedacht. PO II is te hoog gegrepen, daar moet je realistisch in zijn. Hollerbach verwoordde dat goed vond ik. Wij hebben de kwaliteiten niet van een Genk bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Hollie verwoordt het idd goed : x-aantal combinaties per match is te hoog gegrepen !
Acj, laat maar zitten !
tis Après-ski seizoen met een geel-blauwe bril met enorme LED-oogkleppers !
:heil:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Jacques »

Overdrijven Is het favoriete tijdverdrijf van de Truienaar. De ene week zijn we een degradatiekandidaat. De andere week had iedereen met deze ploeg gemakkelijk 37 punten gehaald na 29 speeldagen en moeten we ook op verplaatsing dominant gaan spelen, want die degradatiekandidaat moet nu PO2 halen. Daarbij waarschijnlijk ook mensen die vonden dat Maes groot gelijk had dat hij naar Wilrijk trok... Hoe zou het intussen daarmee zijn?

Tuurlijk zou beter voetbal wenselijk zijn. Net als enige zin voor redelijkheid.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Verwacht ik 90 minuten tiki-taki ?
Waar staat dat ergens misschien ?
Of mag je van goedbetaalde PROFS in een ideale omkadering dan niet verwachten dat ze ook
een paar kansen afdwingen met een beetje voetbal tegen een evenwaardige tegenstander ?
Het gaat hier niet over degradatiekandidaat of de tegenstander wegblazen !
Verdedigend OK, maar met Tex in de ploeg zou je dus niks anders kunnen dan dit ?
Wai wai !!!!!!
Dan zal het elders schorten wsl !
Ben ik tevreden met de punten ? JA

Ma ge moogt hier echt niks zeggen, ola, de Russen zijn der niks tegen !!!
Plaats reactie