KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Piana »

enrique schreef: 27 feb 2022, 10:36 Dat moet ge dan eerst kunnen...
Allez, het is weer van dat. :roll:
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Piana »

Gister toch een paar keer gezien hoe Kagawa zich ergert aan het voetbalintellect van de medespelers. Speelde hij gister met Dortmund mee, dan had hij gescoord. Klauss zag hem niet aankomen stormen in de backlijn en gaf de bal richting Hara waardoor de keeper makkelijk ertussen kon komen. Hij stond nochtans heel alleen op de penaltystip.

Zelfde in minuut 95, legt Klauss de bal simpel naar rechts kan Kagawa alleen aanleggen van op de backlijn. Klauss ziet t niet (of Kagawa roept niet) en ja....

Hij zal er zich toch moeten overzetten dat hij niet meer met de Lewandowski's van deze wereld samenspeelt.
Pas op, hij is zelf mijlenver verwijderd van zijn topniveau. Als Ito zou spelen als Kagawa, ik weet niet of hij in de selectie zou zitten. Het is gewoon omdat je weet dat Kagawa in principe véél beter zou moeten kunnen dat je hem meeneemt....

Qua match, billijk gelijkspel lijkt mij. Oostende had ook weinig kansen, waren 2e helft wel wat beter in het spel maar ja...

6 op 6 en je doet mee voor PO II, maar ik denk dat hier al genoeg aangegeven is dat dat net te hoog gegrepen is.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door metser »

Ga zeer kort zijn. Voor zo een prestatie ga ik niet naar een stadion. Dan ga ik in provinciale kijken , daar zie ik dat ook. En dan moet ik geen 30 euro betalen als toegang. Niet dat die 30 teveel zijn , want die spendeer ik wel in de kantine. Met zo een voetbal zal je nu of nooit mensen die houden van voetbal opnieuw in het stadion krijgen. Fijne zondag .
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door enrique »

Piana schreef: 27 feb 2022, 11:03
enrique schreef: 27 feb 2022, 10:36 Dat moet ge dan eerst kunnen...
Allez, het is weer van dat. :roll:
Alle, da mag ook weer nie
Ze kunnen het wel, sorry
Als den trainer het zelf zegt...
Maar t'is goed
Brozieteam
Berichten: 273
Lid geworden op: 02 jul 2016, 19:52

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Brozieteam »

Niemand heeft het over Bauer, nochtans voor mij de beste Kanarie !
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Dreke »

Ik zie het niet in Hara. En voor mij ligt daar ook een deel van de reden waarom het aanvallend moeilijker loopt.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door lindoke »

metser schreef: 27 feb 2022, 12:02 Ga zeer kort zijn. Voor zo een prestatie ga ik niet naar een stadion. Dan ga ik in provinciale kijken , daar zie ik dat ook. En dan moet ik geen 30 euro betalen als toegang. Niet dat die 30 teveel zijn , want die spendeer ik wel in de kantine. Met zo een voetbal zal je nu of nooit mensen die houden van voetbal opnieuw in het stadion krijgen. Fijne zondag .
Hier moet ik metser in bijtreden. Ik begrijp de forumleden die blij zijn dat we punten halen en dat we gered zijn. Ik ben dat ook. Maar wie niet inziet dat het voetbal wat STVV op dit moment brengt niet aantrekkelijk is.........of je moet een enorme liefhebber van betonvoetbal zijn.

Ik begin er wel steeds meer en meer in te geloven dat het met deze kern niet anders/beter kan. Er is gewoonweg te weinig voetballende kwaliteit om onder druk van de tegenstander rustig uit te voetballen, laat staan een zuivere, snedige aanval in mekaar steken. Het kan niet anders dan dat Hollerbach dit ook weet/ziet maar tegelijkertijd goed weet dat deze manier van spelen wat punten betreft rendeert.

Ook ik ga voor deze manier van spelen niet naar het stadion gaan. Moesten ze tegen volgend seizoen de nodige spelers aantrekken waardoor mooi voetbal te zien is op Stayen en op het einde van het seizoen er geen POI of POII gehaald wordt, dan nog zou ik geen seconde aarzelen en me een abonnement nemen. Zelfs moest het 2x zo duur zijn, dan zou ik er me nog één nemen. Maar voor het voetbal wat STVV nu brengt is het de wedstrijden vanuit mijn luie zetel volgen het maximum wat ik er kan voor opbrengen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Lukske de Lange »

Heeft Hollerbach zelf niet aangegeven dat hij graag naar meer dominant voetbal wil evolueren?

Evolutie vraagt vaak tijd, zeker als coach moet je je vaak aanpassen aan het beschikbare materiaal en dat werkt goed tot zeer goed momenteel.

Geef het tijd, maar de basis zal toch vaak soortgelijks met het Atletico onder Simeone zijn... hard werken, stevige defensie en countervoetbal.

Tot je na verloop van tijd een ander systeem kan kweken, met andere profielen. Want om met Teix en Toni vanachter... dominant te gaan spelen...dan gaan we snel staan waar Essevee nu staat :?

Nogmaals de trainer heeft gezegd dominanter te willen spelen, Al Dahkil, Kagawa en Klauss (wel huur) zijn spelers naar dat idee denk ik. Maar met onze defensie nu, is zoiets NOG niet mogelijk volgens mij.

De toekomst, 3 jaar?, kan raad en/of verandering brengen volgens mij ;)
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Jean-Paul »

Brozieteam schreef: 27 feb 2022, 13:12 Niemand heeft het over Bauer, nochtans voor mij de beste Kanarie !
Was mijn gedacht ook.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door voetballiefhebber »

metser schreef: 27 feb 2022, 12:02 Ga zeer kort zijn. Voor zo een prestatie ga ik niet naar een stadion. Dan ga ik in provinciale kijken , daar zie ik dat ook. En dan moet ik geen 30 euro betalen als toegang. Niet dat die 30 teveel zijn , want die spendeer ik wel in de kantine. Met zo een voetbal zal je nu of nooit mensen die houden van voetbal opnieuw in het stadion krijgen. Fijne zondag .
STVV heeft ook niet echt meer dat sympathieke imago van vroeger. Ik was vandaag in Duffel en sprak met supporters van KV Mechelen. Ze zeiden dat ze niet graag naar STVV kijken. Het is saai voetbal, heel defensief en ze doen niets anders dan tijd winnen met de keeper als exponent zei er ene. "Ook als ze ingooien duurt het een eeuwigheid". Ik begrijp goed wat de mensen bedoelen, maar STVV speelt wellicht naar de kwaliteiten die ze in de rangen hebben. Ik denk dat je nu net boven Beerschot stond als je niet uitging van een stevige organisatie.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Ik moet er hier toch een paar bijtreden.
Het was idd een bedroevende pot "voetbal", van de 2 partijen, die naam niet eens waardig.
Ik vraag me af wie er, buiten ons, nog de moeite zou gedaan hebben om deze match op TV te volgen ? Stel u eens voor dat een bedrijf daar zoveel poen zou moeten voor neerleggen als Eleven, of wie ook de rechten heeft, ma joenges toch, das nog gene halve euro waard.
!
Wie dat niet kan toegeven, zwijgt beter, want ge zou wel eens uit de bocht kunnen vliegen met al dat bochtenwerk dat je nodig hebt !
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Dreke »

voetballiefhebber schreef: 28 feb 2022, 00:51STVV heeft ook niet echt meer dat sympathieke imago van vroeger. Ik was vandaag in Duffel en sprak met supporters van KV Mechelen. Ze zeiden dat ze niet graag naar STVV kijken. Het is saai voetbal, heel defensief en ze doen niets anders dan tijd winnen met de keeper als exponent zei er ene. "Ook als ze ingooien duurt het een eeuwigheid".
En hoeveel matchen van STVV hadden ze gezien? De laatste van wie imago lessen te krijgen hebben, is vanuit de hoek van een club die in derde had moet spelen...
A loyal football fan only supports the shirt...
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door miel »

Voor degradatie kandidaat nr één volgens sommigen , zijn we reeds vrij snel zeker van het behoud alweer .
Nu beginnen diezelfden te zagen over het saaie spel
Toe gegeven mooi is het allemaal niet , maar stop eens met excuses te blijven zoeken , mij moet ge niet overtuigen waarom je niet komt kijken . Als het u niet aanstaat blijf dan thuis zo simpel is het
Iedereen hier is tevreden met de verlenging van Tex , en terecht het is een steengoede verdediger , maar als Tex en Leistner samen centraal staan zal je gedoemd zijn tot beton voetbal in een laag blok , ook dat is al langer duidelijk
Aantrekkelijk voetbal spelen wij niet , dat is juist , maar welke ploegen doen dat wel elke match ?
om al maar te binnen met Titelkandidaat Antwerpen , hoeveel mooie matchen hebben die al gespeeld .
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Yellow Feaver »

Gelijkspel op verplaatsing en nurken...
10/12 en nurken...
38 punten na 29 matchen en nurken...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Halenaar »

Yellow Feaver schreef: 28 feb 2022, 10:30 Gelijkspel op verplaatsing en nurken...
10/12 en nurken...
38 punten na 29 matchen en nurken...
En dat dan nog van dezelfde nurkers die al in juni vorig jaar er volledig zeker van waren dat we hopeloos gingen degraderen :lol:
Plaats reactie