KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Franz »

Op verplaatsing naar KVO...
Oostende zou - als het echt zwaar tegenzit - nog kunnen in de barrages verzeild geraken: ze hebben 8 punten meer dan Seraing met nog 18 punten te verdienen, en Standard+Eupen+Zulte Waregem staan er nog tussen.
STVV is - denkelijk zelfs mathematisch - gered, en heeft nog een waterkans op POII - als het echt allemaal meezit. Genk staat op plaats 8 met 4 punten meer, maar ook Cercle+Kortrijk+OHL staan nog bij STVV.
Met deze match kan KVO zich dus definitief redden, en bij verlies is POII voor STVV ook (quasi) voorbij.
Met andere woorden: winnen is voor STVV de opdracht!
We missen Leistner, en ook nog Lavalée? Logica is Al Dhakhil in de plaats.
In principe ook opnieuw Dony (doet me aan de jonge Wilmots denken qua stijl) en meer minuten voor Kagawa. Voor mij graag in combinatie met Brüls, niet simpel ter vervanging.
Zit Pius op de bank? In het verre Oostende zal die minder last hebben van onze supporters :beer:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Pius moet de winnende treffer scoren, in Oostende, tegen Mechelen en in Genk!
Dan kan ter trug onder de minse kaume!
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Lukske de Lange »

Inderdaad niet teveel veranderen in de basis. Enkel Koita als hij fit is laten starten, dan heb je Dony die later in de wedstrijd kan invallen.

Vanop de bank Al-Dakhil doorschuiven en Diriken naast Janssens op de bank en klaar ;)

Delorge kan dan volgend seizoen aanspraak maken op het plekje dat Reitz nu bekleed 🙂
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door enrique »

Het is gewoon wraakroepend, 9/9 en nu gaat em Puis er terug inzetten zeker (ik krijg de juiste naam niet geschreven of uitgesproken)
Niet te geloven
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door stvvilvoorde »

Of ze hem er terug in gaan zetten weet ik niet.
Maar dat hij er al terug bij is, is wraakroepend.
Met 37 punten ben je gered en kan je toch 1 van de beloften op de bank zetten.

do the math, de schorsing van Pius is onze beste wintertransfer gebleken
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Jacques »

Als Hollerbach slim is, zet hij Al-Dakhil. Dat is zowel op korte als lange termijn de verstandigste keuze. Dat Pius terug bij de selectie komt, kan op weinig begrip rekenen van de supporters, maar is, gezien de omstandigheden, enigszins verdedigbaar. Het komt nog vrij goed uit dat het in een lange verplaatsing is en nadat het behoud (quasi) zeker is, dat maakt de situatie minder explosief. Het is alleen te hopen dat Hollerbach in zijn koppigheid de lont weer niet in het kruitvat gaat steken...

Ik blijf er trouwens bij dat er in de match tegen Charleroi langs beide kanten fouten gemaakt zijn, al sta ik vermoedelijk grotendeels alleen met die mening.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door enrique »

Uitfluiten van de eigen spelers is voor mij geen fout
In Barcelona zijn er ook spelers die uitgefloten worden, maar die reageren met prestaties ipv fluimen
Dat zijn profs en vooral... Voetballers

En zeker niet als de technische staf koppig blijft de weg barricaderen voor spelers die beter zijn
Als ik mij niet vergis moest Tex daarvoor op de bank gaan zitten
We hebben de laatste weken gezien hoe belangrijk die man is
Wat zijn dan de verdedigingsmiddelen nog
Zich op de trainersstaf richten
Die komen u na de match ook beschimpen
Dat Puis mee gaat naar Oostende, heb ik geen probleem mee
Maar aub niet in de basiself
Dat is op korte en lange termijn niet de beste oplossing voor de club
Nee nee, als Hollerbach nu weer met zijn spelletjes gaat beginnen, mag hij beschikken
Of is hij de enige die met deze groep 37p haalt uit 28 matchen?

Als je met fouten uit supportersvak iets anders bedoelde, geen probleem mee
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Jacques »

Ik praat de reactie van Pius en zeker Schmitt niet goed, maar hoe Pius door een deel van het publiek geviseerd werd in de match tegen Charleroi was potsierlijk, temeer omdat hij in die match niet eens de slechtste verdediger was, noch degene die in de fout ging. Er zaten (zitten) op dat vlak echt een koppel debielen in Noord... Dat zegt ook vooral iets over de andere verdedigers in die match, die echter wonderwel de dans ontsprongen en achteraf ook hun kont in de haag staken...Het was alles bij elkaar een zelfgecreëerd crisismomentje dat gemakkelijk vermeden had kunnen worden had iemand van de betrokkenen tijdens en/of na de match zijn verstand gebruikt. Enfin, de kiem werd misschien wel al op speeldag 1 gelegd door Hollerbach zelf, toen hij een niet fitte Pius opstelde en na een half uur al van miserie terug moest wisselen. Van dan af was Pius eigenlijk al aangeschoten wild.
Achteraf gezien was het crisismomentje misschien nog niet zo slecht, maar desalniettemin was het op het moment zelf gewoon lomp. Ieder zijn mening. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door enrique »

Geen probleem, integendeel
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Franz »

Als Hollerbach Pius nu meeneemt om op de bank te zitten, kan ik dat begrijpen.
Maar Pius nu meteen terug in de basis zetten, dat zou toch echt een 'statement' zijn van Hollerbach, echt geen goed idee.
Ik vind dat je je eigen spelers nooit uitfluit, dus dat gerichte gefluit naar Pius van tegen Charleroi is voor mij erover.
Maar de reactie na de match van Pius evenzeer: de interne schorsing was terecht, een slimme coach brengt hem met mondjesmaat terug.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door miel »

stvvilvoorde schreef: 25 feb 2022, 13:32 Of ze hem er terug in gaan zetten weet ik niet.
Maar dat hij er al terug bij is, is wraakroepend.
Met 37 punten ben je gered en kan je toch 1 van de beloften op de bank zetten.

do the math, de schorsing van Pius is onze beste wintertransfer gebleken
Weet je wat wraak roepend is dat ge na 1 maand schorsing het nog altijd wraakroepend vind dat hij er terug bij is , nog altijd zo zwaar beledigt voor och arme een opgestoken middenvinger :gek:
Nog thans de emmers stront die gij hier al gekapt hebt zijn van een ander kaliber
:vomit:
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door enerkey »

Laten we eerlijk zijn die middelvinger kan ons al lang niks meer schelen. Het probleem is eerder dat Pius zo lamentabel slecht/arrogant in zijn spel is. Daarom liever dat hij zo lang mogelijk wegblijft onder het mom van schandalig die middenvinger 😁
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door enrique »

miel schreef: 25 feb 2022, 16:58
stvvilvoorde schreef: 25 feb 2022, 13:32 Of ze hem er terug in gaan zetten weet ik niet.
Maar dat hij er al terug bij is, is wraakroepend.
Met 37 punten ben je gered en kan je toch 1 van de beloften op de bank zetten.

do the math, de schorsing van Pius is onze beste wintertransfer gebleken
Weet je wat wraak roepend is dat ge na 1 maand schorsing het nog altijd wraakroepend vind dat hij er terug bij is , nog altijd zo zwaar beledigt voor och arme een opgestoken middenvinger :gek:
Nog thans de emmers stront die gij hier al gekapt hebt zijn van een ander kaliber
:vomit:
Er zijn nog 6 matchen te spelen
Welk voordeel heeft de club STVV om hem nu nog op te stellen, Miel?
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef: 25 feb 2022, 19:05
miel schreef: 25 feb 2022, 16:58
stvvilvoorde schreef: 25 feb 2022, 13:32 Of ze hem er terug in gaan zetten weet ik niet.
Maar dat hij er al terug bij is, is wraakroepend.
Met 37 punten ben je gered en kan je toch 1 van de beloften op de bank zetten.

do the math, de schorsing van Pius is onze beste wintertransfer gebleken
Weet je wat wraak roepend is dat ge na 1 maand schorsing het nog altijd wraakroepend vind dat hij er terug bij is , nog altijd zo zwaar beledigt voor och arme een opgestoken middenvinger :gek:
Nog thans de emmers stront die gij hier al gekapt hebt zijn van een ander kaliber
:vomit:
Er zijn nog 6 matchen te spelen
Welk voordeel heeft de club STVV om hem nu nog op te stellen, Miel?
Sportief gezien kan Pius ons niks meer bijbrengen dit jaar.

Langs de andere kant moet je ook menselijk blijven voor de speler zelf vind ik. Wat wint STVV er bij om Pius nog 6
matchen in de tribune te zetten? Wolke zit al 4 jaar op de bank, naast Balongo.
Bij Antwerpen zal je daarna ook niet meer moeten aankloppen.

Laat hem op de bank en gun de speler nog enkele invalbeurten. Daarna nemen we afscheid en wens je hem toch gewoon het beste.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Dreke »

Ik deel de mening dat je eigen spelers niet uitfluit. Daar haalt niemand winst uit. Dat was fout tegen Charleroi. Maar je voelde het opbouwen van morren, naar cynisme tot uitjouwen. En het was ook een uiting van veel meer.

Daar staat tegenover dat een speler als Pius volledig verbrand is. Hij moet al een hattrick scoren in Smurfiakije op dat ietwat recht te trekken. Voor mij geen seconde meer in ons shirt. Waarom ook? Weg na het seizoen. En als je nog wilt meedoen voor PO2 moet je hem al helemaal niet opstellen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie