KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door vdl »

smol schreef: 26 feb 2022, 20:09
Jebus4life schreef: 26 feb 2022, 19:44
smol schreef: 26 feb 2022, 19:21 Gelijkopgaande 1e helft, zeker niet hoogstaand.
Dit KVO is zeker te pakken.
Graag Klauss en Kagawa na rust op het veld.
Ge krijgt Klauss & Kagawa, maar moet Wolke erbij pakken ;)
Had Kagawa graag zien samen spelen met Bruls.
Wolke pp links tja ... 6 Belgen he
Zet hem eens op rechts, want wat die daar allemaal uit steekt.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door vuil rat »

Ja jongens wa was dit een saaie en slechte match .We mogen blij zijn met een punt alles liep stroef vanavond .El-dakhil beste man opt veld Durkin 1ste held goe vont ik 2de niks en Wolke liet toch ook goei dingen zien .Maar aanvallend was het toch bedroevend zwak vandaag wel wa teleurgesteld ma een punt is een punt
Laatst gewijzigd door vuil rat op 26 feb 2022, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door vdl »

Sterke wedstrijd van El Dakhil, Bruls wisselen voor een nog meer onzichtbare Kagawa, die de beste kans aan Oostende aanbied.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Jones »

1 doelpoging tussen het kader op 90 minuten. Frappant ! Match waar ik niet gelukkig van wordt
Al is een punt op verplaatsing nooit slecht. De wissels in de 2e helft zijn een maat voor niks.
Attractief voetbal met scherpe flanken wil ik komend seizoen zien.
Op naar KVM
Laatst gewijzigd door Jones op 26 feb 2022, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Het onvermijdelijke moest gebeuren !
Het was een prachtig slaapke !
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door vdl »

Als je Bruls iedere keer gaat vervangen door Kagawa, daar gaat die niet gelukkig van worden en zo verlies je één van je beste spelers.
Waarom ze niet eens samen proberen.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Roman »

Zwak Oostende zonder enig vertrouwen en wij voetballend zelfs nog zwakker. 1 punt dan ook het hoogst haalbare.
Als Brüls er altijd af moet om Kagawa in te brengen zal het er voetballend niet op vooruitgaan vrees ik. Op dat moment en in zo'n match waar je nauwelijks over de middenlijn komt kan je die twee toch in steun van één spits zetten. Als je ze dan aanspeelt en niet zoals nu elke bal blind naar voor keilt kan er misschien voetballend iets te forceren zijn.
Sterke match gezien van Al-Dakhil, iets minder opvallend maar feilloos waren ook Texeira en Bauer.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Roman »

Roman schreef: 26 feb 2022, 20:42 Zwak Oostende zonder enig vertrouwen en wij voetballend zelfs nog zwakker. 1 punt dan ook het hoogst haalbare.
Als Brüls er altijd af moet om Kagawa in te brengen zal het er voetballend niet op vooruitgaan vrees ik. Op dat moment en in zo'n match waar je nauwelijks over de middenlijn komt kan je die twee toch in steun van één spits zetten. Als je ze dan aanspeelt en niet zoals nu elke bal blind naar voor keilt kan er misschien voetballend iets te forceren zijn.
Sterke match gezien van Al-Dakhil, iets minder opvallend maar feilloos waren ook Texeira en Bauer.
Aanvulling : uiteraard ook sterke partij van Konate
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door wiekes »

Meer zat er vandaag niet in veel te veel bal verlies en veel te veel slechte passen op naar volgende week tegen de kakkers.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door pat@ »

De uitslag is correct wanneer men de tweede helft als maatstaf neemt. De eerste helft, buiten het laatste kwart, verdiende een doelpunt. De tweede helft was de wil niet aanwezig om er iets van te maken. Dat is zeer vreemd als je weet dat PO2 er nog in zit.
Kagawa liet enkele geniale dingen zien, ook liet hij enkele keren zien dat er nog redelijk wat werk aan de winkel is.
Janssens deed het naar zijn mogelijkheden helemaal niet slecht. Hij bracht er toch wat diepgang in.
Bruls zat niet in de wedstrijd maar werd ook amper betrokken.
Hopelijk durft Hollerbach het eens aan om Bruls en Kagawa samen te laten staan.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Dreke »

Konaté man van de match en voor de rest alleen maar kou geleden.
A loyal football fan only supports the shirt...
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door voetballiefhebber »

0-0 was een terechte uitslag. PO II is te hoog gegrepen voor onze jongens, maar we mogen hier niet over malen. De redding was het hoofddoel en dit is met een vrij beperkte kern zelfs nog vrij gemakkelijk gebeurd. Hollerbach heeft gespeeld naar de middelen die voorhanden zijn en ging steeds uit van een stevige organisatie. De laatste 5 matchen mag hij het van mij toch wat anders gaan aanpakken en mag het publiek wat meer worden verwend. je kunt nu toch zonder druk voetballen. De uitslag op zich is nu toch niet meer van vitaal belang.

Ik vond dat onze invallers het goed deden. Wolke met zijn beperkingen, maar met heel veel grinta op een positie die zeker niet de zijne is. Klauss recupereerde ook veel ballen en ik geniet toch van zijn tomeloze inzet. Jammer dat hij maar gehuurd is voor enkele wedstrijden. En dan is er nog Kagawa die niet meer het niveau van weleer zal halen, maar die wel zijn technisch vermogen heeft laten zien. Smetje was de boze Brüls na zijn wissel.

Al-Dakhil toonde zijn grote talent en ik zou hem zelfs bekronen als man van de match. Begon nog wat aarzelend de eerste tien minuten, maar daarna speelde hij op zijn jonge leeftijd alsof hij al 5 jaar bij STVV speelt. Al-Dakhil samen met Teixeira de rots in de branding achteraan, toen ze in de eerste helft samen het slot op de deur deden gaven ze elkaar tijdens de match zelfs een high five.
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door Jebus4life »

*Wel het weekend van de boefkes precies; 3x 0-0 en 1x 2-2 voorlopig.

Ik zou zowel tegen Mechelen als uit tegen Genk nog 2x op volle sterkte spelen, dan weet je of je op de 1 of andere reden nog uitzicht hebt op PO2 (ik verwacht het niet, maar je zal maar 4/6 pakken en op 1-3 punten van plekje 8 staan). Als dat zo zou zijn (wederom, ik verwacht het niet), dan knok je toch tot de laatste match, want "you never know".

Indien niet speel je wat mij betreft de laatste 3 wedstrijden op "halve" kracht.
- Laat Kagawa dan maar 3x de ganse match spelen. Dan weten we snel of hij erdoor kan komen of niet
- Laat elke match Steuckers/Van Dessel/Delorge/Dony maar minstens een uur spelen (niet alle 4 gelijktijdig, maar toch 1 of 2)
- Ook Reitz nog wat minuten geven (enkel indien je verwacht hem nog een jaar langer kan halen (of zelfs definitief)).
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door toyotacorolla »

Een beetje meer voetballen, ik bedoel verzorgder uitvoetballen, inplaats van blindelings naar voor trappen, voor de rest blijven ze punten sprokkelen
:beer:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: KV Oostende-STVV zaterdag 26 februari om 18u30

Bericht door enrique »

Dat moet ge dan eerst kunnen...
Plaats reactie