R*C*NG G*NK AWAY

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door STVV1924 »

In een wedstrijd waar we niets meer te winnen of verliezen hebben kunnen we op volle kracht richting Genk. Op naar een stevige pot derby voetbal met 110% inzet...

Wat zijn de verwachtingen?

Ik ruik alvast een kansrijk en doelpuntrijk gelijkspel of waarom niet zelfs een glansrijke overwinning in de maak. Mijn prono:
2-2 of 2-3 (winning goal Kagawa)
:geelblauw: :stvv:
Esteeveevee
Berichten: 1031
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Esteeveevee »

De verwachtingen zijn goed.
Smurf
Berichten: 386
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Smurf »

Tijdje geleden had ik ergens gepost dat we kansloos waren voor PO2. Dat lijkt nog steeds het geval, maar mits een stunt op Genk...
Dan hebben we nog een 9 op 9 nodig tegen Beerschot (uitgeteld), Waregem (tegen dan waarschijnlijk gered) en Standard (puinhoop).

Ondertussen nog hopen op verlies van Genk in Brugge.
Dan komen we op gelijke hoogte. Telt doelpuntensaldo?

Uiteraard besef ik dat we zondag vermoedelijk op 9 punten staan...
BoemBoem
Berichten: 2953
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door BoemBoem »

De trainingen zijn terug bij te wonen nu Corona op zijn eind loopt.

Iemand weet of er eventueel vrijdag iets gedaan wordt door de harde kern tijdens de laatste open training voor Genk?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door vuil rat »

Ik ga mee mits en correcte arbitrage verliezen we geen match meer dit seizoen .Vrees voor een beerschot scenario maar blijf optimistisch we pakke ze
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door enerkey »

Smurf schreef: 07 mar 2022, 09:06 Tijdje geleden had ik ergens gepost dat we kansloos waren voor PO2. Dat lijkt nog steeds het geval, maar mits een stunt op Genk...
Dan hebben we nog een 9 op 9 nodig tegen Beerschot (uitgeteld), Waregem (tegen dan waarschijnlijk gered) en Standard (puinhoop).

Ondertussen nog hopen op verlies van Genk in Brugge.
Dan komen we op gelijke hoogte. Telt doelpuntensaldo?

Uiteraard besef ik dat we zondag vermoedelijk op 9 punten staan...
Nee Genk evenveel winstmatchen en beter doelpunten saldo. De 2 resterende wedstrijden zijn een makkie voor hun.
Als je dan toch een 12 op 12 denkt te halen, dan kan je ook evengoed hopen dat Charleroi 4/12 of KV mechelen 3/15 haalt. :mrgreen:
Ja ongelofelijk onrealistisch dus ;)
JJ373
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 feb 2022, 16:39
Supporter van: stvv

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door JJ373 »

BoemBoem schreef: 07 mar 2022, 18:52 De trainingen zijn terug bij te wonen nu Corona op zijn eind loopt.

Iemand weet of er eventueel vrijdag iets gedaan wordt door de harde kern tijdens de laatste open training voor Genk?
De meeste mensen zijn werken of zitten op school zodat het moeilijk wordt voor met veel man naar daar te gaan.

Het is gewoon spijtig dat ze de training van zaterdag achter gesloten deuren houden juist wanneer er veel volk kan langskomen.
BoemBoem
Berichten: 2953
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door BoemBoem »

JJ373 schreef: 08 mar 2022, 12:12
BoemBoem schreef: 07 mar 2022, 18:52 De trainingen zijn terug bij te wonen nu Corona op zijn eind loopt.

Iemand weet of er eventueel vrijdag iets gedaan wordt door de harde kern tijdens de laatste open training voor Genk?
De meeste mensen zijn werken of zitten op school zodat het moeilijk wordt voor met veel man naar daar te gaan.

Het is gewoon spijtig dat ze de training van zaterdag achter gesloten deuren houden juist wanneer er veel volk kan langskomen.
Klopt, niet meteen aan gedacht.
Vrijdag voormiddag, 2 dagen voor de match is misschien ook niet het perfecte ogenblik om zoiets te doen.

Idd spijtig van de gesloten training, maar zelfs vanop de veemarkt of langs de buitenkant van het trainingscomplex moet nog wel iets mogelijk zijn als er toestemming komt om Bengaals te mogen gebruiken denk ik ?

Nu ja, support zal er in ieder geval wel genoeg zijn, de rest is aan de ploeg zelf.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Lukske de Lange
Berichten: 1252
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Lukske de Lange »

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/v ... ibune-oost

Mooi initiatief van de club me dunkt, om voeling te houden met de achterban :toppie:
Als we scoren tenminste ;)
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Wat een gezaag toch in HBVL ...
Meer Japanners dan Limburgers ..
Tsja, als er geen Limburgers zijn die het niveau aankunnen, wat moet je dan ?
Ik denk dat als er een Truienaar bestond die kan wat bvb Bruls of Konaté kan, dat die wel tussen de lijnen zou staan !
Iets wat nie bestaat, daar moet je niet op roepen. Dat is niet de fout van een club, maar van ouders en hun gasten die hun rijkdom zoeken op TikTok !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6728
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Jacques »

Ach, langs de ene kant gaan ze bewust Al-Dakhil, die hier bij wijze van spreken om de hoek tegen een bal shotte, niet meetellen, want geen Limburger, langs de andere kant brengt het parochieblad wel regionaal nieuws van Landen. De bochten waarin pummels als Genkse huisjournalist Geukens en Vanlommel zich wringen om toch maar niets positiefs te moeten schrijven, worden steeds belachelijker. Als ge u telkens zo moet laten kennen. :yes: :lol:

We zijn altijd meer regionaal dan provinciaal gericht geweest. In die zin heb ik meer met een Al-Dakhil, Dony of zelfs Lavalée dan (met alle respect) Wolke uit Peer. Als ze in Hasselt te lomp of te koppig zijn om dat te begrijpen of te schrijven, tant pis.
Overdrijven is een kunst
Jebus4life
Berichten: 1268
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Jebus4life »

Ja, die nagel blijven ze op hameren terwijl je niet kan zeggen dat er vanuit het bestuur niets met dat soort feedback gedaan is. Bruls, Lavalee & Al Dakhil zijn gekomen (waarvan Lavalee enkel gehuurd natuurlijk), bovendien komen er inmiddels 6 van de 28 kernspelers uit de jeugd, en de meerderheid daarvan zie ik echt wel doorbreken in het A-elftal de komende jaren.

Ja, hier lopen veel Japanners rond, en daar waren een paar flaters bij, maar Kamada, Suzuki, Tomiyasu, Schmidt & Hashioka kan je bezwaarlijk gefaalde spelers noemen, en ook Hara & Hayashi zijn misschien geen supersterren voor het niveau van de Jupkesleague, maar slechte transfers kan je dat ook niet noemen...

Dat er teams zijn met sterkere verankering is zeker waar, maar tegen Mechelen stonden er 4 man in de basis die op minder dan 100 kilometer van Stayen geboren zijn + nog eens 3 op de bank, dat is 7 op 18. Zo slecht lijkt me dat niet de dag van vandaag...


*EDIT*
Bovendien zitten er veel van die miskopen echt wel in de eerste transferperiodes die DMM hier gedaan heeft, dat is geleidelijk aan het beteren.
Ja, je kan aanhalen dat het vaker de trainer is die de spelers haalt die hij wilt, en dat dat voorlopig goed uitdraait, en dat klopt. Maar dat betekent dat ze hebben geleerd dat ze sommige zaken beter overlaten aan iemand anders.

Het moet nu niet teveel overslaan in die richting, want in een ideale situatie heb je wat mij betreft een technische staf/scouting die enkele spelers haalt/voorstelt + een trainer die zelf ook zijn lijstje van spelers maakt en je daaruit gaat vissen. Je moet geen 15 spelers halen die een trainer niet wilt, maar je moet ook niet blind in die trainer vertrouwen, want dat is een passant die 2 maanden later weg kan zijn, en dan heb je nog jaren spelers onder contract staan.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Dreke »

Zo een Hayashi heeft meer STVV DNA in zijn kleine teen dan HBVL op 100 pagina's. Stop met hen aandacht te geven. Schrijven om te verkopen, tot daar beperkt die journalistiek zich.
A loyal football fan only supports the shirt...
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door enerkey »

Brusselmans 2.0 schreef: 09 mar 2022, 14:16 Wat een gezaag toch in HBVL ...
Meer Japanners dan Limburgers ..
Tsja, als er geen Limburgers zijn die het niveau aankunnen, wat moet je dan ?
Ik denk dat als er een Truienaar bestond die kan wat bvb Bruls of Konaté kan, dat die wel tussen de lijnen zou staan !
Iets wat nie bestaat, daar moet je niet op roepen. Dat is niet de fout van een club, maar van ouders en hun gasten die hun rijkdom zoeken op TikTok !
Ik ben ook geen Limburger. Maar als ik in mijn auto stap zit ik op een kwartier op Stayen. Raar hè HBVL. Niet Haspengouwse Limburgers zijn trouwens voor geen haar te vertrouwen. Dat zijn de Peter Mars’ van deze wereld. Geef dan maar een Japanner of een Duits .
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Roman »

Met uitbreiding de ganse Vlaamse media en voetbalverslaggeving op tv, Eleven - Extra Time, doet er alles aan om STVV op alle mogelijke manieren in een slecht daglicht te plaatsen en de aanzet hiervoor wordt gegeven door dat parochieblad uit Limburg dat zich een krant noemt.
Plaats reactie