R*C*NG G*NK AWAY

Alles over de wedstrijden van STVV
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door lakie »

Jacques schreef: 14 mar 2022, 10:17 We hebben een prachtige wedstrijd gespeeld en Genk gepakt met de wapens die er in een derby het meest toe doen: mentaliteit, strijd, duelkracht. Als je het interview met Onuachu hoort, dat het midden hield tussen wanhoop en frustratie, dan weet je dat je het goed gedaan hebt. Genk heeft misschien de betere voetballers, maar ze zijn te soft. De enige die een paar keer geniepig probeerde om de lont aan het Genkse vuur te krijgen was Heynen, samen met Bicky Verstraete de meest overroepen cm van de Belgische velden. De rest was gewillige kipkap tussen de boterham van Mory (wat een heerser), Dimi (beenhard), Ameen (grote toekomst!), Patrick (bedrijfszekerheid) en Toni (rots in de branding op hoge ballen). De machteloosheid van die laatste bal van Vandevoordt says it all. Klein clubje dat ging voor de titel en op eigen veld gewoon afgetroefd wordt door een (dixit de kenners) degradatiekandidaat. :devil:

Nog effen nagenieten
https://sporza.be/nl/artikels/stvv-vier ... 198052518/

Afbeelding
Iedereen geniet van deze overwinning, en iedereen doet het voor deze wedstrijden...
Mannen zoals Bauer, Leistner, Konaté, Lavalee... die kicken op zo wedstrijden...
Maar kijk naar Hayashi op da filmpje... zalig toch... Ne kleine Japanner, die hem hier elke wedstrijd smijt en zijn geluk ni op kan tijdens het feesten na de match... geweldig!
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Jan Bulder »

Die met zijne zonnebril :mrgreen:
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Jebus4life »

Overigens:

Op 28 januari werd de club half doodverklaard, 45 dagen later zijn we blijkbaar springlevend en dagen we zowaar Genk uit voor de top-8.
Uiteindelijk is voetbal toch doodsimpel, gewoon presteren en 99% is content... (ik ben deel van de 99% hoor ;) )
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door wiekes »

Lavalee proberen te kopen of nog jaar te huren speelt toch sterk op die positie.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Halenaar »

Wat een beleving, wat een sfeer, wat een match! Verdomd blij dat ik er gisteren bij was in het uitvak :geelblauw:

Op naar de 9/9 nu :geel:
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Yellow Feaver »

Tompie schreef: 14 mar 2022, 10:21 [

Na de wedstrijd ook nog wat aparte taferelen bij het wegrijden: een hoop gemaskerde mannen die door het veld richting onze bussen liepen, achternagezeten door de politie. Ze geraakten niet op tijd aan de bussen, maar ik vermoed niet dat het was om ons smurfentaart te brengen. ;)
Waren volgens politie in bezit van Molotov-cocktails. Denk niet dat het inzameling voor Oekraine was.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Jones »

Opvallend is dat de spelers de laatste tijd zo gul zijn in het weggeven van matchgedragen shirts. Kagawa is hiermee begonnen en Leistner is mee op de kar gesprongen. Het lijkt alsof Kagawa het bestuur overtuigd heeft om de supporters op die manier meer aan de club te binden. Vroeger mochten ze niks uitdelen.
Schmidt gaf zijn handschoenen weg, zijn shirt wou hij schijnbaar niet kwijt. Die rode zal moeilijk bij te maken zijn zeker ?
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Jones »

Yellow Feaver schreef: 14 mar 2022, 12:28
Tompie schreef: 14 mar 2022, 10:21 [

Na de wedstrijd ook nog wat aparte taferelen bij het wegrijden: een hoop gemaskerde mannen die door het veld richting onze bussen liepen, achternagezeten door de politie. Ze geraakten niet op tijd aan de bussen, maar ik vermoed niet dat het was om ons smurfentaart te brengen. ;)
Waren volgens politie in bezit van Molotov-cocktails. Denk niet dat het inzameling voor Oekraine was.
Echt ? Dat is toch poging tot doodslag ?
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Yellow Feaver »

Jones schreef: 14 mar 2022, 12:30
Yellow Feaver schreef: 14 mar 2022, 12:28
Tompie schreef: 14 mar 2022, 10:21 [

Na de wedstrijd ook nog wat aparte taferelen bij het wegrijden: een hoop gemaskerde mannen die door het veld richting onze bussen liepen, achternagezeten door de politie. Ze geraakten niet op tijd aan de bussen, maar ik vermoed niet dat het was om ons smurfentaart te brengen. ;)
Waren volgens politie in bezit van Molotov-cocktails. Denk niet dat het inzameling voor Oekraine was.
Echt ? Dat is toch poging tot doodslag ?
Echt gene zever.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Jacques »

Waanzin gewoon. De marginaliteit druipt er in dikke druppels vanaf. :gek:
Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Dreke »

Gisteren de match eigenlijk heel de tijd onder controle gehad. Als Brüls iets meer in de match had gezeten, stond het na 90 minuten droog 0-3.

Blijkbaar komt ge toch een eind weg met uw flaters als ge uzelf niet gewoon Sportief Directeur noemt, maar Head of Football. Hoe die er elke keer opnieuw in slaagt om van een ploeg die voor de prijzen speelt een ploeg te maken die met moeite het niveau van een modale middenmotor overstijgt. Knap. Daar liepen gisteren een pak spelers rond die hier zouden afgemaakt worden. Dat ge die aan de andere kant van de wereld gaat halen. Jawadde... En zijn trainersaanstellingen zijn ook al niet geweldig. Aanhouden die handel, Smurfen. Onuachu heeft ook getoond waarom er werkelijk geen enkele club in een hogere competitie aan hem dacht de voorbij transferperiodes. Topschutter en gouden klucht ten spijt.

Ik vrees wel een beetje dat we nét te kort gaan komen voor de top-8. Niet dat ik het zo geweldig vind om PO2 te spelen (f*ck de p(l)ay-offs), maar een seizoen hoort niet afgelopen te zijn op 10 april. Dat slaat nergens op. Ook niet door Corona en al helemaal niet voor het tweede seizoen op rij. Vorig jaar vroeg mijne zoon: "Zeg, waarom spelen die andere ploegen nog matchen en STVV niet?". Met de beste wil van de wereld krijgt ge dat niet uitgelegd zonder "het enige wat telt is geld".
A loyal football fan only supports the shirt...
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Jones »

Nu kunt ge aan klantenbinding doen en nu speel je op dat klotenmoment tegen Beerschot : fucking zondagavond om 21u :headbang:
Dat ploegen daar niet tegenin gaan. Dan speel ik nog liever zondagmorgen om 10u. Iedereen moet maandagochtend werken he :boemel:
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1541
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Daniël Schmidt !!!
Wordt hier zelden vernoemd in de topics, het ijskonijn !
Ik kan echt genieten van zijn manier van doen, geen krimp geeft hij.
Tot gisteren ... compleet uit de bol met een brede smile !

Toch maar proberen hier te houden, tis ne goeie zur !!!
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door enrique »

Het is jammer dat, nu je uw basis gevonden hebt, dat het seizoen bijna gedaan is
Ik hoop nu echt dat ze er alles aan doen om deze ploeg samen te houden en zelfs nog beter te maken
Na Charleroi is alles of bijna alles veranderd
Of lijkt dat zo?
Nog eens dikke proficiat voor gisteren

PS. Op een ander uiten ze op deze manier hun ongenoegen
Dus, ik denk niet dat het hier overdreven was

https://sporza.be/nl/2022/03/14/fans-ps ... zal-nooit/
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door enrique »

Brusselmans 2.0 schreef: 14 mar 2022, 13:20 Daniël Schmidt !!!
Wordt hier zelden vernoemd in de topics, het ijskonijn !
Ik kan echt genieten van zijn manier van doen, geen krimp geeft hij.
Tot gisteren ... compleet uit de bol met een brede smile !

Toch maar proberen hier te houden, tis ne goeie zur !!!
Klasse
Plaats reactie