R*C*NG G*NK AWAY

Alles over de wedstrijden van STVV
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door wiekes »

Heb je die supporters van Genk gezien na de match snij beweging maken naar de keel, sukkelaars de put terug open doen en weg ermee nest van volk.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door enrique »

Kan en wil iemand de tijd nemen om copy/paste te doen van de Genkse reacties? Daar heb ik wel zin in :lol:
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Smurf »

Enfin, zoals gezegd (en nog steeds tegen beter weten in), nog drie wedstrijden winnen en we zijn er kort bij.
Vogel voor de kat wij, elk jaar opnieuw!
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Piana »

Prachtige overwinning!

Wij hebben het makkelijkste programma van de 3 (STVV, Genk en Cercle). Maar dat is misschien ook het riskante... Beerschot is al gedegradeerd, Zulte heeft niks meer te winnen of te verliezen en op Standard zit iedereen al met zijn hoofd op een ander want daar zullen niet veel spelers mogen blijven na de overname.

Soit, die niet-gefloten penalty vorige week kan u héél zuur te staan komen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door voetballiefhebber »

Piana schreef: 13 mar 2022, 18:58 Prachtige overwinning!

Wij hebben het makkelijkste programma van de 3 (STVV, Genk en Cercle). Maar dat is misschien ook het riskante... Beerschot is al gedegradeerd, Zulte heeft niks meer te winnen of te verliezen en op Standard zit iedereen al met zijn hoofd op een ander want daar zullen niet veel spelers mogen blijven na de overname.

Soit, die niet-gefloten penalty vorige week kan u héél zuur te staan komen.
Voor ons moet niks en mag alles. Als we het niet halen zal er ook wel niemand ontgoocheld zijn omdat het behoud de echte doelstelling was.
Die Al-Dakhil, daar gaan we nog plezier aan beleven. Ik ben blij dat hij definitief werd aangeworven.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door enrique »

Als ze gelijk eindigen, gaan ze evenveel gewonnen matchen hebben...
Telt dan doelpuntensaldo of...?
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Dreke »

enrique schreef: 13 mar 2022, 19:15 Als ze gelijk eindigen, gaan ze evenveel gewonnen matchen hebben...
Telt dan doelpuntensaldo of...?
Als het nog klopt:
Overwinningen
Doelsaldo
Gemaakte goals
Gemaakte goals op verplaatsing
Overwinningen op verplaatsing
Testwedstrijd
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door lindoke »

enrique schreef: 13 mar 2022, 18:47 Kan en wil iemand de tijd nemen om copy/paste te doen van de Genkse reacties? Daar heb ik wel zin in :lol:
Ik ben eens gaan kijken. Zijn daar allemaal witheet van woede. Dit is een bittere pil om te slikken :grappig:

door Genkie91 » Vandaag, 18:01

Slechtste seizoen ooit in Genk.
Voetbal 0,0, passie 0,0, inzet 0,0.

Storck mag ook beschikken, de voetbal is nog slechter dan onder JVDB en het resultaat is er ook niet.
Voor de rest al die dikke nekken die hun te goed voelen en geen feeling of inzet voor Genk hebben een schop onder hun kloten en wegjagen.


En zo zijn ze ongeveer allemaal :mrgreen:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door wiekes »

Ze gaan toch minimum 7 op 9 gaan halen om erbij te zijn denk ik tegen wie moet cercle nog?
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door wiekes »

En dan mogen de smurfen geen 6 op 9 halen want het doelpunten saldo is nu +10 voor de smurfen en wij = 4.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door STVV-fan »

wiekes schreef: 13 mar 2022, 20:13 Ze gaan toch minimum 7 op 9 gaan halen om erbij te zijn denk ik tegen wie moet cercle nog?
Cercle speelt nog tegen Charleroi, Antwerp en Gent.
Leuven speelt nog tegen Seraing, Gent en Antwerp
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door BoemBoem »

lindoke schreef: 13 mar 2022, 20:04
enrique schreef: 13 mar 2022, 18:47 Kan en wil iemand de tijd nemen om copy/paste te doen van de Genkse reacties? Daar heb ik wel zin in :lol:
Ik ben eens gaan kijken. Zijn daar allemaal witheet van woede. Dit is een bittere pil om te slikken :grappig:

door Genkie91 » Vandaag, 18:01

Slechtste seizoen ooit in Genk.
Voetbal 0,0, passie 0,0, inzet 0,0.

Storck mag ook beschikken, de voetbal is nog slechter dan onder JVDB en het resultaat is er ook niet.
Voor de rest al die dikke nekken die hun te goed voelen en geen feeling of inzet voor Genk hebben een schop onder hun kloten en wegjagen.


En zo zijn ze ongeveer allemaal :mrgreen:
Ik denk dat je Nog net 1 van de ‘normale’ reacties genomen hebt.

Tenzij je de schrijffouten er zelf hebt uitgehaald ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Piana »

voetballiefhebber schreef: 13 mar 2022, 19:13
Piana schreef: 13 mar 2022, 18:58 Prachtige overwinning!

Wij hebben het makkelijkste programma van de 3 (STVV, Genk en Cercle). Maar dat is misschien ook het riskante... Beerschot is al gedegradeerd, Zulte heeft niks meer te winnen of te verliezen en op Standard zit iedereen al met zijn hoofd op een ander want daar zullen niet veel spelers mogen blijven na de overname.

Soit, die niet-gefloten penalty vorige week kan u héél zuur te staan komen.
Voor ons moet niks en mag alles. Als we het niet halen zal er ook wel niemand ontgoocheld zijn omdat het behoud de echte doelstelling was.
Die Al-Dakhil, daar gaan we nog plezier aan beleven. Ik ben blij dat hij definitief werd aangeworven.
Ik hoor al jaren dat we geen ambitie hebben, nu we zo kort bij een semi-prijsje komen moet t ineens niet persé. Joa seg... Waarvoor is dan jaren dat gezeik nodig geweest? (Ik heb het niet op u voor alle duidelijkheid 😁)

Al-Dakhil is idd van goudwaarde. Als dat de toekomst wordt: goei jong gasten uit de buurt, aangevuld met Japanners. Dan gaan we mooie jaren tegemoet.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door wiekes »

Volgens Mijnheer Gunther Schoofs van Hbl botste Genk op een geel en blauwe muur wie heeft de beste kansen gehad ik denk wij wel heeft Genk een uitgespeelde kans gehad? denk het niet dus Mijnheer Schoofs niet zeveren of ga anders verslag uitbrengen van waterballet daar ken je misschien meer van.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: R*C*NG G*NK AWAY

Bericht door Jones »

Wolke Speelt omdat hij Limburger is. Schmidt houdt ons recht samen met onze verdediging. Mits was beter afgewerkt winnen we zelfs met 2-0
Deze zege smaakt erg zoet. Wie mist Pius ?
Plaats reactie