Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Alles over de wedstrijden van STVV
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door Dreke »

Die late penalty van Oostende is zuur. Daardoor drie matchen die qua inzet in ons voordeel hadden kunnen zijn:
- G*nk tegen Eupen
- Seraing tegen G*nk
- Charleroi tegen Zulte
A loyal football fan only supports the shirt...
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door Positivo »

It ain’t over until the fat lady sings !
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door STVV-fan »

Ik heb de tweede "penalty" zien gebeuren via stream.
Hoe belachelijk was die wel niet?

Het valt ook weer zeer hard op dat het Belang andere belangen heeft als het op berichtgeving aankomt.

Sporza zegt bij de eerste penalty dat Ito over het been van Heris gaat, terwijl de gazet zegt dat hij neergehaald is.

Bij de tweede hetzelfde.
Belang zegt: neergeduwd.

Wat ik mij dan afvraag: Hebben die mensen die die artikels schrijven zelf niet door hoe belachelijk ze zijn?
In hoeverre ze de journalistieke integriteit en objectiviteit met de voeten treden is soms ronduit schandalig te noemen.

Ik veeg mijn hol af met die hun diploma journalistiek, want dan is dat niet meer dan een vod papier
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door enrique »

Dat zijn supporters, geen journalisten
Met verwennerij voor en na elke thuiswedstrijd
Wat die verwennerij inhoudt, mag iedereen voor zichzelf uitmaken... ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door Jacques »

Ach, laat Geukens en co. stikken in hun adoratie voor Genk. Zondag openen ze waarschijnlijk een flesje goedkope schuimwijn als hun titelkandidaat het nipt gehaald heeft van de degradatiekandidaat met voetbal van 30 jaar geleden. Blij met een dooie mus. Laat ons vooral niet vergeten hoe dit seizoen, meer dan ooit, de maskers van Wijnants en co. zijn afgevallen. Laat ons zondag in schoonheid afsluiten. Als er onverwacht nog een rijpe appel van de boom valt, des te beter.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef: 04 apr 2022, 10:51 Ach, laat Geukens en co. stikken in hun adoratie voor Genk. Zondag openen ze waarschijnlijk een flesje goedkope schuimwijn als hun titelkandidaat het nipt gehaald heeft van de degradatiekandidaat met voetbal van 30 jaar geleden. Blij met een dooie mus. Laat ons vooral niet vergeten hoe dit seizoen, meer dan ooit, de maskers van Wijnants en co. zijn afgevallen en laat ons die zeveraars nooit meer geloven.
Wij kunnen dat negeren en ik hoop dat IEDEREEN op dit forum nu de maskers heeft zien vallen, zodat ik begin komend seizoen niet meer belachelijke reacties hoef te lezen wanneer Gunter Schoofs zich voor de honderd miljoenste keer "afvraagt" wat de Japanners van plan zijn, want dan zal ik met de voeten vooruit reageren.

Maar dan nog, wij kunnen dat negeren, maar qua beeldvorming naar een groter publiek buiten Limburg toe is dit wel uiterst problematisch.
Kijk naar de 3-3 tegen Genk van een aantal jaar terug.
Beste comeback ooit, Barça waardig.
Dat werkloos klootvolk vindt het dan nodig om uw vak af te breken met een koevoet (hoe krijgen die in godsnaam al een koevoet binnen zonder medewerking van stewards en politie) en de plein te betreden waarna een steward van Genk hem terugduwt. De condé gaat wenen bij alles en iedereen, het Belang van G*nk neemt dat geween over en een match waar wij normaal altijd de drie punten voor hadden moeten krijgen, hebben wij zelfs nog moeten vechten om een gelijkspel uit de brand te slepen, want door de hele berichtgeving errond, leek het alsof het ONZE fout was dat ze het vak hebben afgebroken.....

U niks aantrekken van die "journalisten" is schoon als het onder ons is, maar qua berichtgeving naar de buitenwereld toe, moeten we ons daar wél zorgen over maken....
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door tesneusdoek »

STVV-fan schreef: 04 apr 2022, 11:06
Jacques schreef: 04 apr 2022, 10:51 Ach, laat Geukens en co. stikken in hun adoratie voor Genk. Zondag openen ze waarschijnlijk een flesje goedkope schuimwijn als hun titelkandidaat het nipt gehaald heeft van de degradatiekandidaat met voetbal van 30 jaar geleden. Blij met een dooie mus. Laat ons vooral niet vergeten hoe dit seizoen, meer dan ooit, de maskers van Wijnants en co. zijn afgevallen en laat ons die zeveraars nooit meer geloven.
Wij kunnen dat negeren en ik hoop dat IEDEREEN op dit forum nu de maskers heeft zien vallen, zodat ik begin komend seizoen niet meer belachelijke reacties hoef te lezen wanneer Gunter Schoofs zich voor de honderd miljoenste keer "afvraagt" wat de Japanners van plan zijn, want dan zal ik met de voeten vooruit reageren.

Maar dan nog, wij kunnen dat negeren, maar qua beeldvorming naar een groter publiek buiten Limburg toe is dit wel uiterst problematisch.
Kijk naar de 3-3 tegen Genk van een aantal jaar terug.
Beste comeback ooit, Barça waardig.
Dat werkloos klootvolk vindt het dan nodig om uw vak af te breken met een koevoet (hoe krijgen die in godsnaam al een koevoet binnen zonder medewerking van stewards en politie) en de plein te betreden waarna een steward van Genk hem terugduwt. De condé gaat wenen bij alles en iedereen, het Belang van G*nk neemt dat geween over en een match waar wij normaal altijd de drie punten voor hadden moeten krijgen, hebben wij zelfs nog moeten vechten om een gelijkspel uit de brand te slepen, want door de hele berichtgeving errond, leek het alsof het ONZE fout was dat ze het vak hebben afgebroken.....

U niks aantrekken van die "journalisten" is schoon als het onder ons is, maar qua berichtgeving naar de buitenwereld toe, moeten we ons daar wél zorgen over maken....
Groot gelijk! Als je een leugen lang genoeg herhaalt, blijft er altijd wel iets hangen en gaan er altijd mensen zijn die de situatie niet van nabij volgen en uiteindelijk denken "Waar rook is, is vuur"... Zoals reeds gezegd in het topic over de initiatieven om terug meer (jonge) fans aan te trekken: Een positief imago en een correcte beeldvorming over wat de club allemaal doet en welke waarden (de kop ervoor leggen, ervoor blijven gaan, eerlijkheid, werklust, geen louche achterkameronderhandelingen zoals bijna al de rest van 1A, geen randmarginalen op en naast het veld die overal de boel afbreken als het even tegenzit...) STVV en zijn supporters verdedigen, zijn heel belangrijk! Werk voor de boeg dus voor onze persverantwoordelijken! :stvv:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door Jacques »

STVV-fan schreef: 04 apr 2022, 11:06 U niks aantrekken van die "journalisten" is schoon als het onder ons is, maar qua berichtgeving naar de buitenwereld toe, moeten we ons daar wél zorgen over maken....
Mee eens. Ik heb geen kontenkruipers nodig die schrijven op bestelling. Het is echter wel te hopen dat er in de toekomst meer mensen opstaan/opgevoerd worden die een genuanceerder beeld van STVV schetsen, want dat beïnvloedt de sfeer in en rond de club en dus ook de mening van de fans en buitenwereld. Ge moet sterk in uw schoenen staan om te houden van iets of iemand, waar ge alleen maar slecht van hoort, zelfs al weet ge dat er veel gelogen of overdreven is.
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door Jan Bulder »

Staaien zal heel mooi gevuld zijn zondag en dat is, wat mij betreft, de belangrijkste verwezenlijking van dit seizoen. Om ook naar volgend seizoen toe mensen te overtuigen terug te keren, zou het enorm mooi zijn als we Standard puntenloos huiswaarts sturen. Dat laatste vind ik belangrijker dan het resultaat van Genk.

Het zou een enorme ommekeer zijn tov 28 januari, de dag dat we zielloos verloren tegen Charleroi en een speler en lid van de trainersstaf het ook nog nodig vonden de supporters te schofferen. Want dat lijken er hier in alle euforie toch weer een redelijk aantal te vergeten, dat het dit seizoen ook heel lang niet goed geweest is en dat dat niet de fout van HBVL, Jacky Mathijssen of Stef Wijnants was.

Is dan alles slecht? Zeker niet en ik sluit dit seizoen sowieso af met een positief gevoel. Ik hoop echter nogmaals dat men nu eindelijk lessen getrokken heeft uit het verleden. Dat jongens als Konaté ooit zullen vertrekken staat vast. Dat er (waarschijnlijk) maar 1 aanvaller overblijft, staat nu al weken vast. Maar de oplossing/opvolger moet er ruim op tijd zijn, niet in september. De kwaliteit van de inkomende transfers lijkt me positief te evolueren. Nu is het nog zaak om ook de timing goed te krijgen.

Dit is het 4e seizoen onder DMM en 2 keer spelen we op de laatste speeldag voor 'een prijsje'. Tegen Gent lieten we PO1 al eens schieten op de laatste speeldag. De kans is reëel dat we nu zondag 1 punt tekort zullen komen. Als je dan weet dat we destijds Bezus lieten gaan naar de rechtstreekse concurrent, zonder waardig alternatief, en dat het huiswerk dit seizoen veel te laat klaar was ... Dan kan je stellen dat DMM, mits nauwkeuriger werk, al 2 keer een vooropgesteld doel behaald zou hebben, waardoor ook de algemene perceptie tov de eigenaars heel anders had kunnen zijn.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door miel »

tesneusdoek schreef: 04 apr 2022, 11:17
STVV-fan schreef: 04 apr 2022, 11:06
Jacques schreef: 04 apr 2022, 10:51 Ach, laat Geukens en co. stikken in hun adoratie voor Genk. Zondag openen ze waarschijnlijk een flesje goedkope schuimwijn als hun titelkandidaat het nipt gehaald heeft van de degradatiekandidaat met voetbal van 30 jaar geleden. Blij met een dooie mus. Laat ons vooral niet vergeten hoe dit seizoen, meer dan ooit, de maskers van Wijnants en co. zijn afgevallen en laat ons die zeveraars nooit meer geloven.
Wij kunnen dat negeren en ik hoop dat IEDEREEN op dit forum nu de maskers heeft zien vallen, zodat ik begin komend seizoen niet meer belachelijke reacties hoef te lezen wanneer Gunter Schoofs zich voor de honderd miljoenste keer "afvraagt" wat de Japanners van plan zijn, want dan zal ik met de voeten vooruit reageren.

Maar dan nog, wij kunnen dat negeren, maar qua beeldvorming naar een groter publiek buiten Limburg toe is dit wel uiterst problematisch.
Kijk naar de 3-3 tegen Genk van een aantal jaar terug.
Beste comeback ooit, Barça waardig.
Dat werkloos klootvolk vindt het dan nodig om uw vak af te breken met een koevoet (hoe krijgen die in godsnaam al een koevoet binnen zonder medewerking van stewards en politie) en de plein te betreden waarna een steward van Genk hem terugduwt. De condé gaat wenen bij alles en iedereen, het Belang van G*nk neemt dat geween over en een match waar wij normaal altijd de drie punten voor hadden moeten krijgen, hebben wij zelfs nog moeten vechten om een gelijkspel uit de brand te slepen, want door de hele berichtgeving errond, leek het alsof het ONZE fout was dat ze het vak hebben afgebroken.....

U niks aantrekken van die "journalisten" is schoon als het onder ons is, maar qua berichtgeving naar de buitenwereld toe, moeten we ons daar wél zorgen over maken....
Groot gelijk! Als je een leugen lang genoeg herhaalt, blijft er altijd wel iets hangen en gaan er altijd mensen zijn die de situatie niet van nabij volgen en uiteindelijk denken "Waar rook is, is vuur"... Zoals reeds gezegd in het topic over de initiatieven om terug meer (jonge) fans aan te trekken: Een positief imago en een correcte beeldvorming over wat de club allemaal doet en welke waarden (de kop ervoor leggen, ervoor blijven gaan, eerlijkheid, werklust, geen louche achterkameronderhandelingen zoals bijna al de rest van 1A, geen randmarginalen op en naast het veld die overal de boel afbreken als het even tegenzit...) STVV en zijn supporters verdedigen, zijn heel belangrijk! Werk voor de boeg dus voor onze persverantwoordelijken! :stvv:
Geld dat ook niet voor een groot deel van onze aanhang , lees de commentaren van amper een paar maanden geleden maar eens , over onze truiense spelers en staf , zowel hier op het forum , als op sociale media . Toen moesten de Duitsers met hun gevolg het nog ophoepelen , Lavalèe was echt onvoldoende , Hara wat was dat ? . We hadden zelf de slechtste Japanners die hier in de competitie spelen enz enz Die zelfden pleiten nu dat men zeker de ploeg moet bij elkaar houden .
Mensen die het goed meenden met de club en al die onzin relativeerden werden voor domme en naieve kloot uitgemaakt
Niet de journalisten maar een veelvoud van onze eigen achterban hebben de club vergruisd , en mannen als Wijnants , Mathijsen en zelfs Schreurs speelden daar graag op in , nu piepen ze weer anders en gaan mee met de flow net zoals een deel van de supporters , de hypocrieten , De grote lichten van het gejank kan ik al lang niet meer serieus nemen , dat getuigen hun artikels over een ploegje met titel ambities , die tot de laatste speeldag met alle middelen moeten krasselen om och arme play off 2 te kunnen spelen
In elk geval hebben de Japanners bewezen , dat ze er toch iets meer van kennen dan de Stvv supporters die het nodig achten om te pas en te onpas hun club zo vaak in diskrediet te brengen
48 punten voor een degradatie kandidaat , en mogelijk zelf 51 ongezien . Zelf de Guido deed niet veel beter :o
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef: 04 apr 2022, 12:51
STVV-fan schreef: 04 apr 2022, 11:06 U niks aantrekken van die "journalisten" is schoon als het onder ons is, maar qua berichtgeving naar de buitenwereld toe, moeten we ons daar wél zorgen over maken....
Mee eens. Ik heb geen kontenkruipers nodig die schrijven op bestelling. Het is echter wel te hopen dat er in de toekomst meer mensen opstaan/opgevoerd worden die een genuanceerder beeld van STVV schetsen, want dat beïnvloedt de sfeer in en rond de club en dus ook de mening van de fans en buitenwereld. Ge moet sterk in uw schoenen staan om te houden van iets of iemand, waar ge alleen maar slecht van hoort, zelfs al weet ge dat er veel gelogen of overdreven is.
Ik en Miel bijvoorbeeld.

Ik heb nu niet de gerespecteerde leeftijd van bepaalde forumleden, maar als deze mensen zich in het begin van elk seizoen laten ringeloren door figuren die iets te vaak 'the boy who cried wolf' gespeeld hebben, dan stel ik mij daar vragen bij. Dan vraag ik mij serieus af of het niet aan die personen zelf ligt.

Nu, no harm done, ik respecteer de persoon zelf, ook al ken ik ze niet, maar zoals wel vaker het geval is gebleken dat het uiteindelijk toch niet zo slecht was als iedereen dacht
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door miel »

Jan Bulder schreef: 04 apr 2022, 13:18 Staaien zal heel mooi gevuld zijn zondag en dat is, wat mij betreft, de belangrijkste verwezenlijking van dit seizoen. Om ook naar volgend seizoen toe mensen te overtuigen terug te keren, zou het enorm mooi zijn als we Standard puntenloos huiswaarts sturen. Dat laatste vind ik belangrijker dan het resultaat van Genk.

Het zou een enorme ommekeer zijn tov 28 januari, de dag dat we zielloos verloren tegen Charleroi en een speler en lid van de trainersstaf het ook nog nodig vonden de supporters te schofferen. Want dat lijken er hier in alle euforie toch weer een redelijk aantal te vergeten, dat het dit seizoen ook heel lang niet goed geweest is en dat dat niet de fout van HBVL, Jacky Mathijssen of Stef Wijnants was.

Is dan alles slecht? Zeker niet en ik sluit dit seizoen sowieso af met een positief gevoel. Ik hoop echter nogmaals dat men nu eindelijk lessen getrokken heeft uit het verleden. Dat jongens als Konaté ooit zullen vertrekken staat vast. Dat er (waarschijnlijk) maar 1 aanvaller overblijft, staat nu al weken vast. Maar de oplossing/opvolger moet er ruim op tijd zijn, niet in september. De kwaliteit van de inkomende transfers lijkt me positief te evolueren. Nu is het nog zaak om ook de timing goed te krijgen.

Dit is het 4e seizoen onder DMM en 2 keer spelen we op de laatste speeldag voor 'een prijsje'. Tegen Gent lieten we PO1 al eens schieten op de laatste speeldag. De kans is reëel dat we nu zondag 1 punt tekort zullen komen. Als je dan weet dat we destijds Bezus lieten gaan naar de rechtstreekse concurrent, zonder waardig alternatief, en dat het huiswerk dit seizoen veel te laat klaar was ... Dan kan je stellen dat DMM, mits nauwkeuriger werk, al 2 keer een vooropgesteld doel behaald zou hebben, waardoor ook de algemene perceptie tov de eigenaars heel anders had kunnen zijn.
Wat zegt gij toch allemaal ??? De dag dat we zielloos verloren tegen Charleroi , met de zelfde meeval die we hebben gehad in sommige matchen na 28 januari hadden we zelf gemakkelijk gewonnen van Charleroi .
De perceptie tov de eigenaars wordt gecreeerd door figuren zoals gij .
Is het dan allemaal roze geur en maneschijn , neen dat wil ik zeker niet gezegd hebben , en dat het huiswerk te laat klaar was daar wil ik u in zekere mate in volgen .Maar wat is daar de juiste reden van ?? weet jij ze , ik alvast niet
Wij zijn zeker niet de enige ploeg die daarmee geconfronteerd wordt , met ons 70% van de andere ploegen hebben daar ook mee te maken , en zij die stelden dat ze klaar waren , hebben zich toch ook vergist aan het klassement te zien .
Er zijn zelf trainers die kozen voor een mooi en ambitieus project :lol: dat toch ook niet bleek te zijn wat er van gedacht werd
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door Roman »

Het is allemaal niet zo zwart/wit en zeker niet zo makkelijk als menigmaal gesteld.
- elke transfer, hoe goed hij is bedoeld ook, blijft altijd een zeker risico inhouden en zal zelden een onmiddellijke impact hebben, op iets langere termijn kan het altijd heel anders uitdraaien dan verwacht (zoals Konate nu in positieve zin)
- een ploeg samenhouden biedt ook geen garantie op succes, kan volgend seizoen compleet anders uitdraaien door allerlei omstandigheden waarop men geen of weinig vat heeft (de smurfen gingen ook iedereen houden, nog versterken en kampioen spelen, mogen blij zij als ze in Play-Off 2 geraken)
- laat transfers doen is nu eenmaal de standaard geworden zo niet betaald men veel te veel of is het zelfs onhaalbaar

Wat niet wegneemt dat er nu een goede basis is van jong en oud, enkele jeugdspelers die op de deur kloppen, dit alles met een zeer goede mentaliteit en een trainer die er mee kan werken. Dus, uiteraard moet er een streven zijn om dat zoveel mogelijk samen te houden, niet makkelijk de dag van vandaag.

De signalen van o.m. Brüls dat hij wil blijven als aan enkele specifieke voorwaarden, medespelers/huurspelers houden, voldaan kan worden zou dan ook serieus moeten genomen worden en dan kunnen nog altijd 1 of 2 late versterkingen. Eerst Brüls en andere dragende spelers overtuigen om langer te blijven is een belangrijk signaal maar zeker ook een moeilijke oefening. Dit mag/zal dan wat mogen kosten, we hebben er dan ook geen 10 meer nodig. 2 spitsen zou moeten volstaan. We hebben immers ook nog Kagawa die zich mits een goede voorbereiding meer zou moeten kunnen manifesteren.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1541
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Het geheugen van sommigen is toch vrij kort hier, amai !
Nu wordt je nog geschoffeerd omdat je een tijd geleden durfde zeggen dat het niet goed was na 6 opeenvolgende zielloze nederlagen.
Je mag ook niet zeggen dat Holler het meer zag in Pius, Cacace, Durkin en spelers als Bruls, Konate, Buatu en Tex maar op de bank zette !
Holler heeft ook veel te laat het licht gezien , laat ons wel wezen, en mag het ook gezegd worden dat een aantal spelers ook zwaar onder het niveau acteerden, het niveau dat ze nu wel halen (Leistner, Bauer, Lavalé, Hayashi, Hara, Hashioka).
Als het goed is mag het gezegd worden, als het niet goed is blijkbaar niet !
Bij de jaarwisseling was het maximum 2 goals voor onze schutters !

Lessen mogen er zeker uit getrokken worden !
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zulte Waregem-STVV morgen 2 april om 16u15

Bericht door miel »

Brusselmans 2.0 schreef: 04 apr 2022, 15:42 Het geheugen van sommigen is toch vrij kort hier, amai !
Nu wordt je nog geschoffeerd omdat je een tijd geleden durfde zeggen dat het niet goed was na 6 opeenvolgende zielloze nederlagen.
Je mag ook niet zeggen dat Holler het meer zag in Pius, Cacace, Durkin en spelers als Bruls, Konate, Buatu en Tex maar op de bank zette !
Holler heeft ook veel te laat het licht gezien , laat ons wel wezen, en mag het ook gezegd worden dat een aantal spelers ook zwaar onder het niveau acteerden, het niveau dat ze nu wel halen (Leistner, Bauer, Lavalé, Hayashi, Hara, Hashioka).
Als het goed is mag het gezegd worden, als het niet goed is blijkbaar niet !
Bij de jaarwisseling was het maximum 2 goals voor onze schutters !

Lessen mogen er zeker uit getrokken worden !
Dat uitgerekend gij uw geschoffeerd voelt :grappig: :grappig: :grappig: , Dat Bauer in die periode geschorst was speelt meer dan mee .
Tex , met alle respect , maar het moest aanvallender wat meer zijn , daarom kon ik de keuze van de trainer wel begrijpen .Tex en Toni hebben ook hun steekjes laten vallen . Dat Pius geen succes was is juist , maar hij was evenmin verantwoordelijk voor die 6 nederlagen Buatu was ook niet de oplossing daarvoor .
Holler heeft het licht voor u gezien denk ik dan , want hij heeft het tenminste geprobeerd om wat hoger te gaan spelen , en met Tex en Leistner ging dat absoluut niet , dat is wel gebleken
Dan kan je even goed zeggen , waarom heeft Wolke niet alles gespeeld , want tel de punten eens die we gehaald hebben telkens hij op het terrein stond . Het was zoeken voor deze ploeg om wat aanvallender te kunnen spelen
met lavaléé op het middenveld te laten spelen en Koita lukte dat , toch wilden velen koita naar de maan schieten tegen Wilrijk
Onze spitsen hebben het tamelijk snel opgepikt , Suzuki en anderen hebben er langer over gedaan
Ook Cacace en Durkin hadden hun verdiensten net zoals Rocco .Durkin en Rocco zijn nog broekjes .Als ik uw argument dan volg dat Tex er moest instaan ipv Durkin hoe zou hij dat in de functie gedaan hebben denk je .
Wat toen tegen zat , zit nu allemaal mee , en het is inderdaad zo dat de kern week na week is gegroeid .
zelfs Bruls heb ik nog nooit zo bepalend weten spelen als dit seizoen .
De balans moet altijd gemaakt worden op het einde en die is positief
Plaats reactie