ABO 2022 2023

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

ABO 2022 2023

Bericht door Esteeveevee »

Met deze trainer en deze spelers overweeg ik terug regelmatiger te gaan kijken.
En waarom geen abo ?
Awel. ich goan het bekieke.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: ABO 2022 2023

Bericht door Mikman »

Ik zou wel graag een abo nemen, maar kan veel te weinig matchen gaan kijken om rendabel te zijn. Anderzijds zou het me wel de rompslomp van individuele tickets besparen, en zou ik soms misschien toch niets iets sneller geneigd zijn om alsnog naar Stayen af te zakken.
Waarom geen systeem invoeren zoals elders al bestaat waarbij je een abo kan nemen en kan aangeven wanneer je niet kan gaan, zodat de club je plaats te koop kan zetten en het geld doorstort? Dat is een win-win-win voor iedereen. De abo-houder die een deel van zijn geld recupereert en daardoor sneller geneigd gaat zijn een abo te nemen, de club die de gegarandeerde inkomsten van het abo al op zak heeft en de 'dagtoerist' die op een betere plek mag gaan zitten dan bij het kaartje dat hij aan de kassa koopt.
truieneer
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: ABO 2022 2023

Bericht door truieneer »

Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: ABO 2022 2023

Bericht door Mikman »

truieneer schreef: 19 mei 2022, 22:54 Mooie actie voor 22-23:

https://stvv.com/nl/tickets/abonnementen
Heel mooie voorwaarden, ook duidelijk gecommuniceerd wat wel en niet inbegrepen is. Een abo in C of I is nog altijd even duur ( of beter: goedkoop ) als 18 jaar geleden. Toen was het ook 250€.

Ter vergelijking: in 2004 kostte een ticket voor een weekend Rock Werchter 112€ (bron: https://www.standaard.be/cnt/dmf20141125_01395056 ) , tegenwoordig minimum 266€. En eigenlijk kan je dat naar zowat alles doortrekken.


Het enige jammer vind ik dat er geen rekening gehouden is met hetgeen ik een paar posts hierboven schreef. Ik kan me helaas te weinig vrijmaken om een abo te verantwoorden. Moest ik mijn plaatsen terug beschikbaar kunnen stellen voor de matchen die ik niet kan, dan nam ik wel een abo.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: ABO 2022 2023

Bericht door Jacques »

Mja, zulk systeem houdt ook een zeker risico in, zie Barcelona - Frankfurt. Je moet de nodige checks hebben om zeker te zijn dat er geen bezoekers in thuisvakken terechtkomen of tegen bv. Genk zou het wel eens helemaal fout kunnen lopen. In principe moet het echter wel kunnen

Enfin, verlengen is (eens te meer) een no-brainer. Alles slaat op, maar STVV niet. Verjaardagspakket nog wat uitgebreid. Na omgerekend 12 matchen ben ik, zelfs zonder extra's, winnaar. Dat haal ik makkelijk. Top! :toppie:
Laatst gewijzigd door Jacques op 20 mei 2022, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: ABO 2022 2023

Bericht door Esteeveevee »

Positief :

- geen indexatie
- 2 categories in Oost. Duurste verdwijnt. Minder complex en goedkoper.

Alles wordt duurder behalve STVV dat wordt alleen maar beter.
Op oost kan je voor minder dan 15 EUR per match gaan kijken.


Abo wordt no brainer inderdaad.

-
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: ABO 2022 2023

Bericht door Tompie »

Mikman schreef: 20 mei 2022, 09:26
truieneer schreef: 19 mei 2022, 22:54 Mooie actie voor 22-23:

https://stvv.com/nl/tickets/abonnementen
Heel mooie voorwaarden, ook duidelijk gecommuniceerd wat wel en niet inbegrepen is. Een abo in C of I is nog altijd even duur ( of beter: goedkoop ) als 18 jaar geleden. Toen was het ook 250€.

Ter vergelijking: in 2004 kostte een ticket voor een weekend Rock Werchter 112€ (bron: https://www.standaard.be/cnt/dmf20141125_01395056 ) , tegenwoordig minimum 266€. En eigenlijk kan je dat naar zowat alles doortrekken.


Het enige jammer vind ik dat er geen rekening gehouden is met hetgeen ik een paar posts hierboven schreef. Ik kan me helaas te weinig vrijmaken om een abo te verantwoorden. Moest ik mijn plaatsen terug beschikbaar kunnen stellen voor de matchen die ik niet kan, dan nam ik wel een abo.
Zijn inderdaad prima voorwaarden om een abonnement te nemen. Wat schrappen in de verschillende categorieën op de Oost lijkt me ook een prima zet.

Over dat 'free your seat' principe: wordt dat niet enkel (of toch vooral) toegepast bij clubs die haast altijd voor een uitverkocht stadion spelen? Het bestaat bijvoorbeeld ook bij AA Gent maar wordt daar enkel geactiveerd bij een vol huis.

Stel: STVV speelt tegen pakweg Charleroi en je kan die wedstrijd niet komen. De club verkoopt jouw plek opnieuw en stort een deel van die opbrengst op uw kaart. Terwijl er nog ruim voldoende plaatsen beschikbaar zijn waar de club de volledige opbrengst van zou kunnen krijgen (en met minder administratie). De enige 'winst' die de club dan zou maken is dat er misschien enkele supporters wel een abonnement zouden nemen die dat nu niet doen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: ABO 2022 2023

Bericht door BoemBoem »

Tompie schreef: 20 mei 2022, 12:14
Mikman schreef: 20 mei 2022, 09:26
truieneer schreef: 19 mei 2022, 22:54 Mooie actie voor 22-23:

https://stvv.com/nl/tickets/abonnementen
Heel mooie voorwaarden, ook duidelijk gecommuniceerd wat wel en niet inbegrepen is. Een abo in C of I is nog altijd even duur ( of beter: goedkoop ) als 18 jaar geleden. Toen was het ook 250€.

Ter vergelijking: in 2004 kostte een ticket voor een weekend Rock Werchter 112€ (bron: https://www.standaard.be/cnt/dmf20141125_01395056 ) , tegenwoordig minimum 266€. En eigenlijk kan je dat naar zowat alles doortrekken.


Het enige jammer vind ik dat er geen rekening gehouden is met hetgeen ik een paar posts hierboven schreef. Ik kan me helaas te weinig vrijmaken om een abo te verantwoorden. Moest ik mijn plaatsen terug beschikbaar kunnen stellen voor de matchen die ik niet kan, dan nam ik wel een abo.
Zijn inderdaad prima voorwaarden om een abonnement te nemen. Wat schrappen in de verschillende categorieën op de Oost lijkt me ook een prima zet.

Over dat 'free your seat' principe: wordt dat niet enkel (of toch vooral) toegepast bij clubs die haast altijd voor een uitverkocht stadion spelen? Het bestaat bijvoorbeeld ook bij AA Gent maar wordt daar enkel geactiveerd bij een vol huis.

Stel: STVV speelt tegen pakweg Charleroi en je kan die wedstrijd niet komen. De club verkoopt jouw plek opnieuw en stort een deel van die opbrengst op uw kaart. Terwijl er nog ruim voldoende plaatsen beschikbaar zijn waar de club de volledige opbrengst van zou kunnen krijgen (en met minder administratie). De enige 'winst' die de club dan zou maken is dat er misschien enkele supporters wel een abonnement zouden nemen die dat nu niet doen.
Idd..

Abonnementen zijn er grotendeels om de club een financiële steun te geven. Als er wordt gewerkt met ‘Free your Seat’ de zou de club meer geld verliezen dan krijgen als ze telkens een deel van uw plaats moeten vergoeden, als deze niet verkocht raakt aan een andere persoon.
Gezien ons stadion zelden uitverkocht is zou dit dus negatief zijn voor de club.

De vergoeding kan natuurlijk op verschillende manieren gebeuren ipv puur geld op de rekening storten. Maar soit, zoals gezegd, mooie voorwaarden en een no brainer om opnieuw een abo te nemen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: ABO 2022 2023

Bericht door voetballiefhebber »

STVV is blijkbaar enige club uit 1A waar de abonnementsprijzen de laatste 5 jaar niet werden verhoogd. Dat staat nu te lezen in Het Laatste Nieuws. Bij Oostende kwam er het meest bij. KV Mechelen deed er ook maar 2 % bij.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: ABO 2022 2023

Bericht door Elgromi »

Wanneer kun je eig je abo die je verlengt heb gaan halen?
song
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jul 2013, 23:28
Supporter van: STVV

Re: ABO 2022 2023

Bericht door song »

Weet iemand toevallig het antwoord op volgende vraag: Stel ik neem een familieabonnement voor mijn vrouw, zoontje & mezelf. Wat indien mijn vrouw niet kan gaan, mag/kan ik dit bvb. doorgeven aan mijn broer of vader om mee te gaan kijken? Of indien mijn zoon niet kan/wil maar mijn dochter eventueel wel eens mee wil, kan dit?
moemeke
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2011, 15:01

Re: ABO 2022 2023

Bericht door moemeke »

song schreef: 05 jul 2022, 10:14 Weet iemand toevallig het antwoord op volgende vraag: Stel ik neem een familieabonnement voor mijn vrouw, zoontje & mezelf. Wat indien mijn vrouw niet kan gaan, mag/kan ik dit bvb. doorgeven aan mijn broer of vader om mee te gaan kijken? Of indien mijn zoon niet kan/wil maar mijn dochter eventueel wel eens mee wil, kan dit?
Ja je kan gewoon iemand anders meenemen. Ze kijken niet naar de naam. Wel of het een kind is of niet als je een -18abo hebt.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: ABO 2022 2023

Bericht door Halenaar »

moemeke schreef: 05 jul 2022, 10:19
song schreef: 05 jul 2022, 10:14 Weet iemand toevallig het antwoord op volgende vraag: Stel ik neem een familieabonnement voor mijn vrouw, zoontje & mezelf. Wat indien mijn vrouw niet kan gaan, mag/kan ik dit bvb. doorgeven aan mijn broer of vader om mee te gaan kijken? Of indien mijn zoon niet kan/wil maar mijn dochter eventueel wel eens mee wil, kan dit?
Ja je kan gewoon iemand anders meenemen. Ze kijken niet naar de naam. Wel of het een kind is of niet als je een -18abo hebt.
Klopt, als wij niet kunnen geven we ook ons abo te leen. Nooit problemen mee gehad.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: ABO 2022 2023

Bericht door Jebus4life »

song schreef: 05 jul 2022, 10:14 Weet iemand toevallig het antwoord op volgende vraag: Stel ik neem een familieabonnement voor mijn vrouw, zoontje & mezelf. Wat indien mijn vrouw niet kan gaan, mag/kan ik dit bvb. doorgeven aan mijn broer of vader om mee te gaan kijken? Of indien mijn zoon niet kan/wil maar mijn dochter eventueel wel eens mee wil, kan dit?
Zelf ook regelmatig gedaan; als iemand niet kan gaat er gewoon iemand anders mee, is geen controle op (en maar goed ook, ik heb verdorie betaald voor die plek)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: ABO 2022 2023

Bericht door Jacques »

Elgromi schreef: 04 jul 2022, 23:56 Wanneer kun je eig je abo die je verlengt heb gaan halen?
Ik heb vandaag bericht ontvangen dat het klaar ligt in de fanshop.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie