De voorbereiding

Alles over de wedstrijden van STVV
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: De voorbereiding

Bericht door Jebus4life »

Amai, kan toch niet hun eerste ploeg zijn?
Bovendien spelen die mannen over minder dan 2 weken hun voorronde van de champions league, dus helemaal zonder ritme zullen die niet zijn.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: De voorbereiding

Bericht door vdl »

Positivo schreef: 08 jul 2022, 18:48 0-3
Maar 1 ploeg op het veld
tweede helft Victoria Pilsen toch sterker,en krijg je een tegen doelpunt door slecht uitverdedigen van Leistner.
wel nog een strafschop gemist door ons,toch al de derde in vijf wedstrijden.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De voorbereiding

Bericht door Jones »

Krisaias schreef: 06 jul 2022, 22:42 SV Wörgl, Regionalliga Tirol (3e niveau) was echt geen waardemeter. Spelen ook niet met profs en trekken blijkbaar normaal in de competitie rond de 200-300 toeschouwers. Nu waren er hoop en al 30 personen aanwezig (3 stvv fans). Het was wel een matchke voor de jongeren om zich te bewijzen en de ruime zege zal dan ook deugd hebben gedaan. De openingsgoal van Andrea Librici mocht gezien worden. Fraai afstandsschot in de winkelhaak, nog even beroerd door de thuisdoelman. Ook de tweede goal was mooi uitgespeeld, met Dumont die op aangeven van Kaya in de lege goal kon tikken. Kaya kreeg trouwens nogal wat opgelegde kansen die hij miste in de eerste en de tweede helft, maar hij kon uiteindelijk vanop de stip scoren na fout op hemzelf. Daarna nog een tweede goal met fraaie voorbereiding van Matte Smets die erg brutaal afgestopt werd (scheids liet voordeel). Doelpunt Bocat was ook erg mooi, na aktie op de flank fraai schuin binnengetrapt en bij de laatste goals scoorde alweer Dumont op aangeven van Delorge.

De verdediging (en dus ook de doelmannen) werd niet of nauwelijks getest, Onze twee nieuwe vinnige flankspelers bevielen mij wel, vooral Bocat. Fabinho heeft ook wel de snelheid en een goeie voorzet, maar zal nog wat moeten aanpassen. Kaya zoals aangegeven eerder ongelukkig in de afwerking en Dumont OK, maar niet echt opvallend. Librici werkte heel hard en was vooral in de eerste helft dreigend en Matte Smets er ook één die niet opgeeft. Matthias Delorge was vooral na de rust erg goed met enkele fraaie acties en passes.

Fijn voor de jongeren die mee zijn en goed voor hun vertrouwen, maar vrijdag volgt de echte test met Viktoria Plzen, kampioen van Tsjechië en toch al 5 maal Champions League deelnemer. Dan is het aan Kagawa, Konaté, Boya en co om te zien hoe ver we staan.

Pinto is ondertussen gearriveerd, maar nog geen spitsen te bespeuren.

Heel fijne en vriendelijke mensen bij SV Wörgl trouwens, dat mag ook gezegd. Toffe namiddag gehad daar.
Merci voor het relaas makker !
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De voorbereiding

Bericht door Jones »

De match van vandaag was fraai. Vlotte combinaties. Spijtig dat we spitsen missen.
Kagawa ietwat ongelukkig in zijn passing soms. We missen idd weer een penalty. Spijtig.

Krisaias, kan je je oor eens te luister leggen bij Pinto aub ?
De man is zeer toegankelijk. Zitten jullie in hetzelfde hotel ?
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De voorbereiding

Bericht door voetballiefhebber »

Jebus4life schreef: 08 jul 2022, 19:07 Amai, kan toch niet hun eerste ploeg zijn?
Bovendien spelen die mannen over minder dan 2 weken hun voorronde van de champions league, dus helemaal zonder ritme zullen die niet zijn.
Toch wel, ik ben alles eens gaan opzoeken.

Basisploeg van Viktoria Pilsen tegen STVV

Jedlicka (24) 80 wedstrijden op het hoogste niveau
Holik (24) 123 wedstrijden
Cihak (22) 41 wedstrijden
Hejda (32) 225 wedstrijden
Havel (27) 149 wedstrijden
N'Daye (25) 11 wedstrijden, ook 4 kwalificatiewedstrijden Champions League o.a.
Kalvach (26) 141 wedstrijden
Cadu (24) 57 wedstrijden Tsjechisch hoogste niveau voor de Braziliaan
Sykora (28) 154 wedstrijden + o.a. 26 voor nationale ploeg Polen
Pilar (33) 166 wedstrijden
Kliment (28) 63 wedstrijden + 39 (Deense hoogste niveau) + 22 (Poolse hoogste niveau)

Ingevallen spelers

Tvrdon (27-jarige doelman) 92 wedstrijden in tweede klasse, nog niet op hoogste niveau gespeeld
Reznik (33) 302 wedstrijden o.a. 29 Europa League en 10 Champions League
Pernica (32) 257 wedstrijden op het hoogste niveau
Qose (27) 81 + 64 + 20 op hoogste niveau (International Albanië)
Bucha (24) 95 wedstrijden
Mosquera (32) 118 wedstrijden
Trusa (21) 46 wedstrijden (Slovaakse international O 21 13 interlands/9 doelpunten

Je kunt alles hier opvolgen:

https://www.sofascore.com/viktoria-plze ... vv/VhbscPb

https://www.transfermarkt.be/fc-viktori ... verein/941
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De voorbereiding

Bericht door voetballiefhebber »

De doelpuntenmaker van Plsen Ondrej Mihalik viel ook nog in. Speelde al 119 wedstrijden op het hoogste niveau. De 25-jarige speler scoorde 20 goals en speelde nog bij AZ.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: De voorbereiding

Bericht door Krisaias »

Jebus4life schreef: 08 jul 2022, 19:07 Amai, kan toch niet hun eerste ploeg zijn?
Bovendien spelen die mannen over minder dan 2 weken hun voorronde van de champions league, dus helemaal zonder ritme zullen die niet zijn.
Tsjechische supporter naast mij zei ook dat de ploeg van de eerste helft voor 70% de basisploeg was. De Plzen-fans waren dan ook niet een klein beetje verrast door het resultaat :)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: De voorbereiding

Bericht door enrique »

Jebus4life schreef: 08 jul 2022, 19:07 Amai, kan toch niet hun eerste ploeg zijn?
Bovendien spelen die mannen over minder dan 2 weken hun voorronde van de champions league, dus helemaal zonder ritme zullen die niet zijn.
Knaagt het zo fel?
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: De voorbereiding

Bericht door Jebus4life »

enrique schreef: 09 jul 2022, 08:53
Jebus4life schreef: 08 jul 2022, 19:07 Amai, kan toch niet hun eerste ploeg zijn?
Bovendien spelen die mannen over minder dan 2 weken hun voorronde van de champions league, dus helemaal zonder ritme zullen die niet zijn.
Knaagt het zo fel?
Nee, integendeel (ik vind ook dat de ploeg/bestuur goed bezig zijn). Maar de A ploeg van Plzn wegspelen had ik nu niet direct verwacht... Das zoals Brugge een oefenmatch tegen Sevilla speelt en die mannen wegspeelt, dan zou ik me ook afvragen of dat wel de vaste namen zijn, toch niet abnormaal?

Als die mannen hier in eerste komen meedoen spelen die jaarlijks om de titel
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De voorbereiding

Bericht door Jones »

Allez ze spelen toch 1 oefenmatch op Stayen. Komende zaterdag tegen de Duitse derdeklasser SV Meppen
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De voorbereiding

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef: 09 jul 2022, 23:06 Allez ze spelen toch 1 oefenmatch op Stayen. Komende zaterdag tegen de Duitse derdeklasser SV Meppen
Niet te onderschatten zou ik zeggen, want Meppen won vandaag met 1-3 tegen Schalke 04 dat opnieuw in de 1.Bundesliga speelt.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De voorbereiding

Bericht door voetballiefhebber »

Jebus4life schreef: 09 jul 2022, 19:22 Nee, integendeel (ik vind ook dat de ploeg/bestuur goed bezig zijn). Maar de A ploeg van Plzn wegspelen had ik nu niet direct verwacht... Das zoals Brugge een oefenmatch tegen Sevilla speelt en die mannen wegspeelt, dan zou ik me ook afvragen of dat wel de vaste namen zijn, toch niet abnormaal?

Als die mannen hier in eerste komen meedoen spelen die jaarlijks om de titel
Ik ben vooral tevreden met de sfeer tussen de spelers. Als een speler de bal verliest, gaan andere spelers meteen helpen. Hollerbach heeft er echt karakter in gekregen, dat was in de loop van vorig seizoen al erg duidelijk.

We mogen ook tevreden zijn tot hiertoe wat het transferbeleid betreft. Je moet voorin uiteraard nog wat bijhalen, maar het grootste gedeelte van de ploeg staat er toch al even en dat is een unicum. We moeten wel nog opletten met uitgaande transfers, want daar kan ook nog altijd heel wat gebeuren. Maar tot nu toe mogen we in ieder geval best tevreden zijn.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: De voorbereiding

Bericht door Jean-Paul »

Ik begrijp best dat we allen om een extra aanvaller of twee roepen maar ik kan me moeilijk herinneren dat Stvv al zo sterk staat op goed twee weken voor de competitiestart! Sterke organisatie, maturiteit, twee spelmakers die het verschil kunnen maken ! Bovendien beschikken we over dubbel bezette flanken waar we voordien zo op geroepen hebben en dikwijls noodgedwongen een middenvelder moesten laten depanneren (Durkin)! Van de jonge Bocat kunnen we wel nog wat verwachten denk ik! Technisch sterk, snelheid te koop! Koita zal zowiezo op zijn strepen moeten staan. In het al sterke middenveld komt ook zomaar eventjes een beer van een speler voor evenwicht zorgen, want wie wil er tegen het duo Konate-Boya spelen? Jammer dat Bauer er niet meer bij is en weet ook niet of dit nog in orde komt, want dan was dit Stvv een moeilijk in te nemen burcht! De toppers zijn nu reeds gewaarschuwd en zullen met knikkende knieën naar Stayen afreizen! En de rest moeten de hevige Truiense supporters voor het nodige vuurwerk zorgen!!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De voorbereiding

Bericht door voetballiefhebber »

Jean-Paul schreef: 10 jul 2022, 16:31 Ik begrijp best dat we allen om een extra aanvaller of twee roepen maar ik kan me moeilijk herinneren dat Stvv al zo sterk staat op goed twee weken voor de competitiestart! Sterke organisatie, maturiteit, twee spelmakers die het verschil kunnen maken ! Bovendien beschikken we over dubbel bezette flanken waar we voordien zo op geroepen hebben en dikwijls noodgedwongen een middenvelder moesten laten depanneren (Durkin)! Van de jonge Bocat kunnen we wel nog wat verwachten denk ik! Technisch sterk, snelheid te koop! Koita zal zowiezo op zijn strepen moeten staan. In het al sterke middenveld komt ook zomaar eventjes een beer van een speler voor evenwicht zorgen, want wie wil er tegen het duo Konate-Boya spelen? Jammer dat Bauer er niet meer bij is en weet ook niet of dit nog in orde komt, want dan was dit Stvv een moeilijk in te nemen burcht! De toppers zijn nu reeds gewaarschuwd en zullen met knikkende knieën naar Stayen afreizen! En de rest moeten de hevige Truiense supporters voor het nodige vuurwerk zorgen!!
Ik denk dat er weinigen over zo'n middenveld beschikken. Welke club kan uitpakken met een middenveld Brüls-Kagawa-Konaté en daar dan nog beer Boya bij. Een stevige ploeg om mee te starten, maar een goede spits bepaald ook mee waar je zult staan in het klassement.
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: De voorbereiding

Bericht door save-stvv »

Welk uur is de match op Stayen volgende zaterdag tegen Meppen?
Volk toegelaten?
Plaats reactie