De voorbereiding

Alles over de wedstrijden van STVV
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De voorbereiding

Bericht door voetballiefhebber »

ronnieking schreef: 25 jun 2022, 23:02 Het blijven natuurlijk maar oefenmatchen maar toch.... wanneer we de spelers kunnen vasthouden die de eerste helft speelden zullen we zeker geen mal figuur slaan... in het doel Schmidt waarvan we weten wat hij kan... vond hem verleden seizoen in het laatste gedeelte met de 23 op 27 zeer outstanding.. Zal onze eerste keeper blijven zonder twijfel...Van Coppens kan je vandaag trouwens geen verkeerd woord zeggen (goede tweede doelman) en Boets als derde... is het werk daar af. Achteraan centraal keuze uit 5 man (Hashioka, Teixeira, Al-Dakhil, Leistner en Bauer... vooral aan Al-Dakhil zullen we (hopelijk) nog veel plezier beleven - steengoede partij vandaag trouwens... op de flank links is Koita op dit ogenblik zeker de beste oplossing, rechts zal het wel Hashioka worden.... Janssens, Van Dessel (kon me vandaag iets minder overtuigen), de Braziliaan van Benfica en Bocat zouden de vervangers op de flanken kunnen zijn... job done daar ook... middenveld met Boya (overtuigend vandaag in de recuperatie), Konaté, eventueel Bauer, Kagawa, Bruls (hoeveel werk en km heeft die vandaag afgelegd...een paar jongeren die op de deur kloppen zoals Delorge, eventueel nog iemand anders... nee, op het middenveld hebben we ook niet te klagen... alleen vooraan zouden er nog minstens 2 pionnen moeten bijkomen.. Hayashi is een zekerheid (goede eerste helft) met in steun vandaag bij gebrek aan beter ? Dumont (is zeker niet zijn plaats)... in de tweede helft Kaya die wat traag overkwam en weinig in het stuk voorkwam.. aanvallend was het in de tweede helft inderdaad te weinig... op 1 match wil ik hem echter zeker niet veroordelen en dan al zeker niet in een oefenmatch... hopelijk vinden ze nog 2 goede spitsen en kunnen ze iedereen houden en dan zijn we gewapend voor een goed seizoen... druk naar voren, een goede organisatie maar ook offensief iets kunnen voorstellen moet dan zeker kunnen lukken..
Goede analyse. Het echte werk begint op de oefenstage. Hopelijk is er tegen dan toch zeker 1 nieuwe spits bij. Het zit best goed in elkaar, als iedereen blijft toch. Brüls die nog vertrekt zou een zeer zware aderlating zijn. We mogen nog niemand helemaal aan de kant schuiven, maar aan Kaya is er nog werk. Had die niet een stuk van vorig seizoen gemist in Duitsland omwille van een blessure. Misschien sleept hij dit ook nog mee, want in deze voorbereiding heeft hij ook nog niet veel meegespeeld. Ik denk dat deze ploeg zich het best voelt in een defensief blok, zoals vorig seizoen is gebleken. 5-3-2 of 3-5-2 als je naar voren trekt.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: De voorbereiding

Bericht door Brusselmans 2.0 »

voetballiefhebber schreef: 25 jun 2022, 19:28 en achteraan wordt gepakt.
Mij nie beginnen te imiteren hè mateke !!! :cool:
-----------------------------------------------------------------
Man man, hier zitten toch een bende Jefkes bijeen hoor !
Gelijk in Zepperen, tis nie goed ...
Verliezen in Tienen, tis nie goed ...
Winnen op Anderlecht, tis nie goed ...

En ik zou dan een usual suspect zijn !

Got es achter ne stroek kakke asteblieft !!!!
:roll:
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: De voorbereiding

Bericht door Coach373 »

Gisteren ook de wedstrijd bekeken.
Bruls dringend contract verlengen. Na 5' is zene kop zo rood als ene goeie zoete jonagold appel, ma die blijft gewoon lopen en is buiten zijn hoog energieverbruik ook nog eens balvast + een schakel met oplossingen naar voor toe. :stvv:

Ik denk dat we deze voorbereiding niet mogen klagen van het huidige spelersmateriaal. We hebben afgelopen jaren er veel slechter voor gestaan.
Voorin is het hopen op een verlengd verblijf van Hara, kent ondertussen de club, competitie. Heeft geen aanpassingsperiode nodig ...
Toch verwacht ik buiten een extra spits, nog enkele nieuwe japanners in de kern.

Het is natuurlijk ook nog altijd bang afwachten voor enkele vertrekkers, ik verwacht dat we Konaté gaan verkopen. Ik denk dat Boya + Konaté iets te hoog gegrepen is voor ons budget. Maar laat ons vooral rustig blijven, de kern is redelijk stabiel. We hebben afgelopen zomers nerveuzere tijden gekend.

De afgelopen 3 oefenwedstrijden zeggen niks. Competitie telt ...
Ma als het van mijn gevoel afhangt speelt STVV dit seizoen mee voor PO1, en pakt het de dubbel tegen Genk :geelblauw: !
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De voorbereiding

Bericht door BoemBoem »

Piana schreef: 25 jun 2022, 20:06 Het is een jaarlijks weerkerend fenomeen, spelers die nét hier zijn afknallen. Enfin, 2 posts over Hara toen die net hier was (en ik heb écht niet lang moeten zoeken, de auteurs houden we anoniem):
Balongo en Hara, dat is echt geen 1ste klasse materiaal
Vooraan was de invalbeurt van Hara huilen met de pet op want die gast gebruikt zijn lichaam te weinig en heeft veel te weinig techniek. Kinoshita 2.0
Nu zijn diezelfde mensen trouwens wanhopig aan het roepen dat Hara moet blijven. Over Bauer ben ik er trouwens ook 2 tegen gekomen terwijl ik Hara als zoekitem had ingegeven.

My point: geef mensen een kans in plaats van ze af te knallen na één wedstrijd in volle voorbereiding.
In tegenstelling tot u, weet ik heel goed wat ik geschreven heb hoor.
Moet ge niet zo onnozel over doen.

En als je niet mag zeggen dat Kaya traag oogt mag je dus echt niks meer zeggen?
Als dat afknallen is, amai dan..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
davy
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 jul 2013, 16:13
Supporter van: STVV

Re: De voorbereiding

Bericht door davy »

voetballiefhebber schreef: 26 jun 2022, 00:37 We mogen nog niemand helemaal aan de kant schuiven, maar aan Kaya is er nog werk. Had die niet een stuk van vorig seizoen gemist in Duitsland omwille van een blessure. Misschien sleept hij dit ook nog mee, want in deze voorbereiding heeft hij ook nog niet veel meegespeeld.
Inderdaad van december tot juni geblesseerd. Ook niet vergeten dat hij vorig seizoen in de 2. Bundesliga voor z'n blessures vooral een invaller was ...
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: De voorbereiding

Bericht door Franz »

Piana schreef: 25 jun 2022, 20:06 Het is een jaarlijks weerkerend fenomeen, spelers die nét hier zijn afknallen. Enfin, 2 posts over Hara toen die net hier was (en ik heb écht niet lang moeten zoeken, de auteurs houden we anoniem):
Balongo en Hara, dat is echt geen 1ste klasse materiaal
Vooraan was de invalbeurt van Hara huilen met de pet op want die gast gebruikt zijn lichaam te weinig en heeft veel te weinig techniek. Kinoshita 2.0
Nu zijn diezelfde mensen trouwens wanhopig aan het roepen dat Hara moet blijven. Over Bauer ben ik er trouwens ook 2 tegen gekomen terwijl ik Hara als zoekitem had ingegeven.

My point: geef mensen een kans in plaats van ze af te knallen na één wedstrijd in volle voorbereiding.
Die over Balongo en Hara komt van mij (vrees ik): bij beide ben ik me aan het vergissen... Balongo net getransfereerd naar 1ste klasse Polen bij LSK Lodz en Hara weliswaar nog in tweede klasse bij Alaves maar hopelijk uiteindelijk terug bij STVV in eerste. Ik ken er niet veel van: ik herinner me dat ik na de eerste oefenmatch van Charisis schreef dat dat een statische trage middenvelder was die het puur van zijn bruut spel moest hebben. Ben wat later toch grote fan geworden (mag altijd terugkomen van mij)... :cool:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: De voorbereiding

Bericht door STimVV »

Franz schreef: 26 jun 2022, 11:49
Die over Balongo en Hara komt van mij (vrees ik): bij beide ben ik me aan het vergissen... Balongo net getransfereerd naar 1ste klasse Polen bij LSK Lodz ...
LSK Lodz zit al enkele jaren in 2e klasse in Polen.
Dat niveau is nog wel wat minder dan de belgische 1B-reeks.
Moest Balongo in 1B aan de slag gekunnen hebben zou hij niet naar 2e klasse in Polen gaan schat ik.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: De voorbereiding

Bericht door Franz »

STimVV schreef: 26 jun 2022, 11:59
Franz schreef: 26 jun 2022, 11:49
Die over Balongo en Hara komt van mij (vrees ik): bij beide ben ik me aan het vergissen... Balongo net getransfereerd naar 1ste klasse Polen bij LSK Lodz ...
LSK Lodz zit al enkele jaren in 2e klasse in Polen.
Dat niveau is nog wel wat minder dan de belgische 1B-reeks.
Moest Balongo in 1B aan de slag gekunnen hebben zou hij niet naar 2e klasse in Polen gaan schat ik.
Heb het op Wikipedia opgezocht op de pagina van LSK Lodz in Nederlands en daar staat LSK Lodz in Ekstraklasa (wat 1ste klasse is) naast een foto van het stadium met vermelding 2022. Ook als je 'polen ekstraklasa tabelle' invoert staat LSK Lodz in Extraklasa. Via Flashscore dan weer in de tweede klasse (1.liga). Ik hoop dat Balongo het zelf weet! :mrgreen:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: De voorbereiding

Bericht door STimVV »

Franz schreef: 26 jun 2022, 12:10
STimVV schreef: 26 jun 2022, 11:59
Franz schreef: 26 jun 2022, 11:49
Die over Balongo en Hara komt van mij (vrees ik): bij beide ben ik me aan het vergissen... Balongo net getransfereerd naar 1ste klasse Polen bij LSK Lodz ...
LSK Lodz zit al enkele jaren in 2e klasse in Polen.
Dat niveau is nog wel wat minder dan de belgische 1B-reeks.
Moest Balongo in 1B aan de slag gekunnen hebben zou hij niet naar 2e klasse in Polen gaan schat ik.
Heb het op Wikipedia opgezocht op de pagina van LSK Lodz in Nederlands en daar staat LSK Lodz in Ekstraklasa (wat 1ste klasse is) naast een foto van het stadium met vermelding 2022. Ook als je 'polen ekstraklasa tabelle' invoert staat LSK Lodz in Extraklasa. Via Flashscore dan weer in de tweede klasse (1.liga). Ik hoop dat Balongo het zelf weet! :mrgreen:
Afgelopen seizoen eindigden ze 10e in de 1Liga (2e klasse)
Het seizoen voordien eindigden ze 5e in de 1Liga (2e klasse)
Kan je gewoon simpel vinden via google ,LSK Lodz, wedstrijden/standen.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: De voorbereiding

Bericht door Franz »

STimVV schreef: 26 jun 2022, 13:09
Franz schreef: 26 jun 2022, 12:10
STimVV schreef: 26 jun 2022, 11:59
Franz schreef: 26 jun 2022, 11:49
Die over Balongo en Hara komt van mij (vrees ik): bij beide ben ik me aan het vergissen... Balongo net getransfereerd naar 1ste klasse Polen bij LSK Lodz ...
LSK Lodz zit al enkele jaren in 2e klasse in Polen.
Dat niveau is nog wel wat minder dan de belgische 1B-reeks.
Moest Balongo in 1B aan de slag gekunnen hebben zou hij niet naar 2e klasse in Polen gaan schat ik.
Heb het op Wikipedia opgezocht op de pagina van LSK Lodz in Nederlands en daar staat LSK Lodz in Ekstraklasa (wat 1ste klasse is) naast een foto van het stadium met vermelding 2022. Ook als je 'polen ekstraklasa tabelle' invoert staat LSK Lodz in Extraklasa. Via Flashscore dan weer in de tweede klasse (1.liga). Ik hoop dat Balongo het zelf weet! :mrgreen:
Afgelopen seizoen eindigden ze 10e in de 1Liga (2e klasse)
Het seizoen voordien eindigden ze 5e in de 1Liga (2e klasse)
Kan je gewoon simpel vinden via google ,LSK Lodz, wedstrijden/standen.
Bedankt voor de verduidelijking. :toppie:
Dan heb ik me niet vergist in Balongo, maar wel in LSK Lodz :beer:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De voorbereiding

Bericht door Jones »

voetballiefhebber schreef: 26 jun 2022, 00:37
ronnieking schreef: 25 jun 2022, 23:02 Het blijven natuurlijk maar oefenmatchen maar toch.... wanneer we de spelers kunnen vasthouden die de eerste helft speelden zullen we zeker geen mal figuur slaan... in het doel Schmidt waarvan we weten wat hij kan... vond hem verleden seizoen in het laatste gedeelte met de 23 op 27 zeer outstanding.. Zal onze eerste keeper blijven zonder twijfel...Van Coppens kan je vandaag trouwens geen verkeerd woord zeggen (goede tweede doelman) en Boets als derde... is het werk daar af. Achteraan centraal keuze uit 5 man (Hashioka, Teixeira, Al-Dakhil, Leistner en Bauer... vooral aan Al-Dakhil zullen we (hopelijk) nog veel plezier beleven - steengoede partij vandaag trouwens... op de flank links is Koita op dit ogenblik zeker de beste oplossing, rechts zal het wel Hashioka worden.... Janssens, Van Dessel (kon me vandaag iets minder overtuigen), de Braziliaan van Benfica en Bocat zouden de vervangers op de flanken kunnen zijn... job done daar ook... middenveld met Boya (overtuigend vandaag in de recuperatie), Konaté, eventueel Bauer, Kagawa, Bruls (hoeveel werk en km heeft die vandaag afgelegd...een paar jongeren die op de deur kloppen zoals Delorge, eventueel nog iemand anders... nee, op het middenveld hebben we ook niet te klagen... alleen vooraan zouden er nog minstens 2 pionnen moeten bijkomen.. Hayashi is een zekerheid (goede eerste helft) met in steun vandaag bij gebrek aan beter ? Dumont (is zeker niet zijn plaats)... in de tweede helft Kaya die wat traag overkwam en weinig in het stuk voorkwam.. aanvallend was het in de tweede helft inderdaad te weinig... op 1 match wil ik hem echter zeker niet veroordelen en dan al zeker niet in een oefenmatch... hopelijk vinden ze nog 2 goede spitsen en kunnen ze iedereen houden en dan zijn we gewapend voor een goed seizoen... druk naar voren, een goede organisatie maar ook offensief iets kunnen voorstellen moet dan zeker kunnen lukken..
Goede analyse. Het echte werk begint op de oefenstage. Hopelijk is er tegen dan toch zeker 1 nieuwe spits bij. Het zit best goed in elkaar, als iedereen blijft toch. Brüls die nog vertrekt zou een zeer zware aderlating zijn. We mogen nog niemand helemaal aan de kant schuiven, maar aan Kaya is er nog werk. Had die niet een stuk van vorig seizoen gemist in Duitsland omwille van een blessure. Misschien sleept hij dit ook nog mee, want in deze voorbereiding heeft hij ook nog niet veel meegespeeld. Ik denk dat deze ploeg zich het best voelt in een defensief blok, zoals vorig seizoen is gebleken. 5-3-2 of 3-5-2 als je naar voren trekt.
Kaya is te vroeg herbegonnen, mogelijk uit noodzaak. Zijn knie lijkt nog een teer punt, is me op traing al een paar keer opgevallen
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: De voorbereiding

Bericht door STVV1924 »

Het defensieve blok staat er, aanvallend is er nog (transfer)werk dat hopelijk voor Hollerbach en ons tegen 30/06 voor 50% is afgerond. Ik verwacht naast Fabinho nog 4 binnenkomende transfers: 2 aanvallers, 1 verdediger, 1 middenvelder al dan niet in huur met aankoop optie.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: De voorbereiding

Bericht door Jones »

STVV1924 schreef: 27 jun 2022, 03:48 Het defensieve blok staat er, aanvallend is er nog (transfer)werk dat hopelijk voor Hollerbach en ons tegen 30/06 voor 50% is afgerond. Ik verwacht naast Fabinho nog 4 binnenkomende transfers: 2 aanvallers, 1 verdediger, 1 middenvelder al dan niet in huur met aankoop optie.
Ik nog 3 : 2 spitsen en een linksvoetige verdediger die ook op de 6 kan spelen
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: De voorbereiding

Bericht door weekenders »

iemand een link voor de match vandaag op Standard ??
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: De voorbereiding

Bericht door Coach373 »

https://www.rtc.be/live

Als het op deze zender was !
Plaats reactie