De voorbereiding

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: De voorbereiding

Bericht door STVV-fan »

weekenders schreef: 29 jun 2022, 13:16 iemand een link voor de match vandaag op Standard ??
https://fb.watch/dXY3OG8CxX/
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De voorbereiding

Bericht door Halenaar »

Is bij jullie de stream ook zo slecht? Nogal serieuze lag hier.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De voorbereiding

Bericht door Halenaar »

Nu is het helemaal weg :mrgreen:
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: De voorbereiding

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef: 29 jun 2022, 13:54 Nu is het helemaal weg :mrgreen:
Ik ben overgeschakeld op die van Rtc, die had de lag van de FB stream niet
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: De voorbereiding

Bericht door AirMontella »

0-1 Koita net voor de rust. Hele mooie vrije trap.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De voorbereiding

Bericht door Halenaar »

Koita deze keer op de rechterflank, doet het ook goed daar. Bocat neemt de linkerflank voor zijn rekening, doet het ook echt wel goed. Leuke speler: snel, vinnig, neemt initiatief en gaat het duel niet uit de weg.

Kan wel eens goed werken in de competitie, Koita en Bocat die de flanken bezetten.

Kaya kan wel niet overtuigen op het moment, daar is nog wel wat werk aan.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: De voorbereiding

Bericht door pat@ »

Bocat lijkt wel een prima transfer te zijn, snel en snedig.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: De voorbereiding

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef: 29 jun 2022, 14:26 Koita deze keer op de rechterflank, doet het ook goed daar. Bocat neemt de linkerflank voor zijn rekening, doet het ook echt wel goed. Leuke speler: snel, vinnig, neemt initiatief en gaat het duel niet uit de weg.

Kan wel eens goed werken in de competitie, Koita en Bocat die de flanken bezetten.

Kaya kan wel niet overtuigen op het moment, daar is nog wel wat werk aan.
Kaya is totaal, totaal niet fit.

Doet me denken aan de Boli van de legendarische 3-1 gewonnen thuismatch tegen Fc Winterslag-Waterschei.
Sletsend, geen snelheid.

Die man zou de volledige voorbereiding onder Hollerbach moeten hebben zónder bijkomend geblesseerd te raken.
Is een transfer van de trainer, dus er zal IETS in moeten zitten.

En wat een Maestro is Kagawa.

De Walen maar lachen met zijn snelheid....
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: De voorbereiding

Bericht door AirMontella »

0-2 penalty Kagawa, ook door hem afgedwongen.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: De voorbereiding

Bericht door Yellow Feaver »

Kagawa en Koita zitten overal tussen. Bij Van Dessel zie je geen achterstand of hinder meer na zijn blessures.

Voor de rest niet te veel belang aan hechten. Standard lijkt me helemaal niet fris. Beetje zelfde als wij tegen Zepperen-Brustem en Tienen.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: De voorbereiding

Bericht door STVV-fan »

Yellow Feaver schreef: 29 jun 2022, 14:55 Kagawa en Koita zitten overal tussen. Bij Van Dessel zie je geen achterstand of hinder meer na zijn blessures.

Voor de rest niet te veel belang aan hechten. Standard lijkt me helemaal niet fris. Beetje zelfde als wij tegen Zepperen-Brustem en Tienen.
Wel een beetje slordigheid in de passing.

Wat een beest is Boya.
Alles doet hij alsof het geen enkele moeite kost...
Thomas
Berichten: 134
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: De voorbereiding

Bericht door Thomas »

Heel de match gevolgd en ik vond ons heel deftig spelen.
Er werd 90 minuten hoog druk gezet en er zat grinta in de ploeg.
Kagawa is ook een genot om naar te kijken. Hoe hij de openingen ziet en kan benutten...
Koita ook sterke partij met dreiging.
Het voorlopige pijnpunt blijft diep in de punt maar dat zal nog wel verholpen worden.
De match stemt mij alleszins hoopvol.
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: De voorbereiding

Bericht door Coach373 »

Weer een goede wedstrijd van STVV. Dat toch heel collectief en slim probeert te voetballen.
Het middenveld Konaté - Boya - Van Dessel was stabiel eerste helft. Een luxe om met zowel Konate als Boya in de starting 11 te spelen. Van Dessel verraste me in positieve zin. Kan zeker zijn waarde hebben als Stand in !

Koita was voor mij de uitblinker zowel in de opbouw als op aanvallend opzicht een méérwaarde. Zijn vrije trapdoelpunt was een beauty.
STVV kwam eerste helft weinig in de 16 maar dreigde vooral van buiten de 16m, m.o.a. Bocat, Kagawa en Koita.

Bocat vond ik tot tegenstelling van anderen minder goed net zoals Kaya. Maar denk vooral dat we beide heren moeten tijd geven. Op Kaya staat een goede kop (artikel hbvl vandaag) . Heb wel alle vertrouwen in Hollerbach, als je ziet hoe hij zijn ploeg wil laten voetballen. Hij weet wat hij doet, alle credits naar hem en zijn staff op dit moment.

Tweede helft veel slordigheden langs beide kanten, toen pas viel het op hoe weinig STVV voorin heeft. Zowel Brïuls als Hayashi kregen geen speelminuten. Kagawa speelde als twee aanvaller wisselde goede met minder goede dingen af. Hij moet meer kunnen brengen al zie ik hem toch liever op de plaats van Stan Van Dessel. Dus lager, en niet voorin. Maar voorlopig doet die andere het gewoon heel goed, en moet Kagawa depanneren voorin.

Na de derde drankpauze, was het de beurt aan enkele jonkies. Die het systeem "hollerbach" goed invulde.

We staan er goed voor, benieuwd hoe sommige spelers uit een buitenlandse stage gaan komen.
Maar ook of er komende dagen terug transfernieuws te rapen valt !

:stvv:
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: De voorbereiding

Bericht door wiekes »

Bruls er niet bij precies?
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: De voorbereiding

Bericht door Coach373 »

wiekes schreef: 29 jun 2022, 16:10 Bruls er niet bij precies?
Neen, ik denk dat BH gekozen heeft om zowel Bruls als Hayashi te sparen met oog op de stage in Oostenrijk.
Anders gaat de spoeling voorin echt wel dun worden, en zal er heel weinig op automatisme gewerkt kunnen worden in het aanvallend compartiment.
Denk dat we er niks anders bij moeten gaan zoeken.
Plaats reactie