De voorbereiding

Alles over de wedstrijden van STVV
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: De voorbereiding

Bericht door den ief »

Bruls weigert te spelen zolang hij geen nieuw contract krijgt vang ik hier net op op de match.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: De voorbereiding

Bericht door smol »

den ief schreef: 13 jul 2022, 18:47 Bruls weigert te spelen zolang hij geen nieuw contract krijgt vang ik hier net op op de match.
Ai ai daar begint de miserie
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: De voorbereiding

Bericht door den ief »

0-2 trouwens, bijna rust
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: De voorbereiding

Bericht door Yellow Feaver »

den ief schreef: 13 jul 2022, 18:47 Bruls weigert te spelen zolang hij geen nieuw contract krijgt vang ik hier net op op de match.
Kon erger, ik heb er al geweten die niet wilden spelen omdat ze weg wilden.
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: De voorbereiding

Bericht door den ief »

Nu wordt er gezegd dat het Hollerbach is die Bruls een week verlof heeft gegeven, om druk te zetten op het bestuur. Volgens dezelfde bron.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De voorbereiding

Bericht door BoemBoem »

den ief schreef: 13 jul 2022, 18:55 Nu wordt er gezegd dat het Hollerbach is die Bruls een week verlof heeft gegeven, om druk te zetten op het bestuur. Volgens dezelfde bron.
Als uw ‘bron’ op 30 min, 2 keer iets anders zegt, zou ik er mij niet teveel waarde aan geven.

Het eerste zou straf zijn.
Het 2e zou nòg straffer zijn.

Hollerbach heeft geen enkele reden om te klagen. Laat staan zijn beste speler op 2 weken van de start effe een week verlof geven. Geloof ik nooit
Laatst gewijzigd door BoemBoem op 13 jul 2022, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: De voorbereiding

Bericht door den ief »

Wat er ook van is, weinig soeps vandaag. Boya is goed. Voor de rest is het pover. Hayashi krijgt geen voet aan grond. Kagawa heeft het moeilijk. Seraing is stevig en countert goed. Tweede helft lijken me texeira, bauer, koita, van dessel en kaya in te gaan komen.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: De voorbereiding

Bericht door vdl »

Kagawa ik blijf er mijn twijfels over hebben.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De voorbereiding

Bericht door voetballiefhebber »

den ief schreef: 13 jul 2022, 18:58 Wat er ook van is, weinig soeps vandaag. Boya is goed. Voor de rest is het pover. Hayashi krijgt geen voet aan grond. Kagawa heeft het moeilijk. Seraing is stevig en countert goed. Tweede helft lijken me texeira, bauer, koita, van dessel en kaya in te gaan komen.
Het spel van Seraing, daar hebben we het altijd moeilijk mee. Vorig seizoen 2 keer verloren in Seraing. Die mannen spelen compact, geven geen ruimte weg en dan hebben we het vaak moeilijk. Als dan je meest creatieve speler nog ontbreekt, wordt het helemaal moeilijk.
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: De voorbereiding

Bericht door enrique »

Kalm blijven aub
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: De voorbereiding

Bericht door Geel-Blauw »

Bruls kwam niet opdagen omdat hij niet tevreden is over de onderhandelingen rond zijn nieuw contract. Hollerbach geeft hem en de club de tijd om een oplossing te vinden.
Blijkbaar biedt Standard hem een hoger salaris maar zij hebben nog geen bod bij STVV uitgebracht. (Bron: hbvl)
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: De voorbereiding

Bericht door Sacruzsa »

Die zien we nooit meer terug :lollig:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De voorbereiding

Bericht door voetballiefhebber »

Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: De voorbereiding

Bericht door Stan »

Geel-Blauw schreef: 13 jul 2022, 20:11 Bruls kwam niet opdagen omdat hij niet tevreden is over de onderhandelingen rond zijn nieuw contract. Hollerbach geeft hem en de club de tijd om een oplossing te vinden.
Blijkbaar biedt Standard hem een hoger salaris maar zij hebben nog geen bod bij STVV uitgebracht. (Bron: hbvl)
Hij zei een maand geleden in een interview dat de deadline al voorbij was ...
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: De voorbereiding

Bericht door vdl »

Geel-Blauw schreef: 13 jul 2022, 20:11 Bruls kwam niet opdagen omdat hij niet tevreden is over de onderhandelingen rond zijn nieuw contract. Hollerbach geeft hem en de club de tijd om een oplossing te vinden.
Blijkbaar biedt Standard hem een hoger salaris maar zij hebben nog geen bod bij STVV uitgebracht. (Bron: hbvl)
Amalah wil ook weg bij standard, ik zie een ruil tot stand komen.
Plaats reactie