STVV - Union

Alles over de wedstrijden van STVV
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

STVV - Union

Bericht door save-stvv »

Ik gok op 1-0

Hopelijk geen COVID gevallen en op volle kracht

Schmidt
Hashioka, Al Dakhil, Leistner, Bauer, Van Dessel
Boya, Konate, Bruls
Kagawa en Hayashi

Bruno en Koita lijken me invallers die het verschil eventueel nog kunnen maken
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Union

Bericht door Brusselmans 2.0 »

save-stvv schreef: 18 jul 2022, 22:11 Ik gok op 1-0

Hopelijk geen COVID gevallen en op volle kracht

Schmidt
Hashioka, Al Dakhil, Leistner, Bauer, Van Dessel
Boya, Konate, Bruls
Kagawa en Hayashi

Bruno en Koita lijken me invallers die het verschil eventueel nog kunnen maken
Maandenlang gezeur om spitsen, om ze op de bank te zetten ?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door lindoke »

save-stvv schreef: 18 jul 2022, 22:11 Ik gok op 1-0

Hopelijk geen COVID gevallen en op volle kracht

Schmidt
Hashioka, Al Dakhil, Leistner, Bauer, Van Dessel
Boya, Konate, Bruls
Kagawa en Hayashi

Bruno en Koita lijken me invallers die het verschil eventueel nog kunnen maken
En hoe speel je daar mee? 4-5-1? Want dit is geen 4-4-2.
Dan zie ik liever Van Dessel eruit en Bruno erin. Dan kan je een echte 4-4-2 spelen of misschien een 4-3-1-2 met Kagawa net achter de spitsen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: STVV - Union

Bericht door lakie »

------------------------------------------------------------------------ Schmidt ---------------------------------------------------------------------

-------------------------------- Janssens ---------------------------- Leistner ------------------------------- Al Dakhil --------------------------

------ Hashioka ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Van Dessel ----

--------------------------------------------------------- Konaté ----------------------- Boya ---------------------------------------------------------

--------------------------------- Bruls ---------------------------------------------------------------------- Kagawa -----------------------------------

------------------------------------------------------------------------- Hayashi -------------------------------------------------------------------------

Ik vermoed dat het zoiets zal worden...
Omdat Bauer deel van de voorbereiding heeft gemist vermoed ik dat Janssens zal starten.
En omdat Bruno ook geblesseerd is geraakt vermoed ik ook dat hij niet zal starten.

Bank: Coppens, Bauer, Tex, Koita, Dumont, Kaya, Bruno
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV - Union

Bericht door enerkey »

Als dat het geval is hoop ik toch op Texeira ipv Janssens
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: STVV - Union

Bericht door Roman »

lakie schreef: 19 jul 2022, 09:58 ------------------------------------------------------------------------ Schmidt ---------------------------------------------------------------------

-------------------------------- Janssens ---------------------------- Leistner ------------------------------- Al Dakhil --------------------------

------ Hashioka ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Van Dessel ----

--------------------------------------------------------- Konaté ----------------------- Boya ---------------------------------------------------------

--------------------------------- Bruls ---------------------------------------------------------------------- Kagawa -----------------------------------

------------------------------------------------------------------------- Hayashi -------------------------------------------------------------------------

Ik vermoed dat het zoiets zal worden...
Omdat Bauer deel van de voorbereiding heeft gemist vermoed ik dat Janssens zal starten.
En omdat Bruno ook geblesseerd is geraakt vermoed ik ook dat hij niet zal starten.

Bank: Coppens, Bauer, Tex, Koita, Dumont, Kaya, Bruno
kijk eens naar die bankzitters, is ooit anders geweest bij aanvang van het seizoen. Maar ook dat is geen garantie op succes, zal toch altijd wat moeten meezitten om onmiddellijk resultaat te halen en zo in een goede flow te komen en te blijven.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV - Union

Bericht door Krisaias »

enerkey schreef: 19 jul 2022, 11:07 Als dat het geval is hoop ik toch op Texeira ipv Janssens
Het gaat toch gewoon Bauer worden, denk ik persoonlijk. Benieuwd of hij verrast door Bruno aan de aftrap te brengen of gewoon met de 11 van tegen Francs Borains start ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: STVV - Union

Bericht door save-stvv »

Lardot is scheids
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - Union

Bericht door voetballiefhebber »

Hoorde vandaag in 'Sjotcast' dat Union 3 torens achteraan heeft staan en dat het moeilijk gaat zijn om hun defensie te ontwrichten.
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV - Union

Bericht door Lukske de Lange »

voetballiefhebber schreef: 21 jul 2022, 01:01 Hoorde vandaag in 'Sjotcast' dat Union 3 torens achteraan heeft staan en dat het moeilijk gaat zijn om hun defensie te ontwrichten.
Moeilijk gaat ook 😉
Vorig jaar hebben we ze ook geklopt in hun eigen Dudenpark :stvv:
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Union

Bericht door Brusselmans 2.0 »

voetballiefhebber schreef: 21 jul 2022, 01:01 Hoorde vandaag in 'Sjotcast' dat Union 3 torens achteraan heeft staan en dat het moeilijk gaat zijn om hun defensie te ontwrichten.
Das goed nieuws voor STVV.
Tegen ons zullen ze niet eens tot bij onze verdediging geraken, wegens 2 torens er net voor !

Een pasje tussendoor over de grond van koning Bruls of koningin Kagawa richting loper Hayashi, en tis shaakmat !
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: STVV - Union

Bericht door kedkedet »

Tickets gekocht. Hopelijk krijgen we wat volk bijeen op Stayen. Klaar voor een leuke seizoensopener!
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV - Union

Bericht door Jan Bulder »

kedkedet schreef: 21 jul 2022, 20:24 Tickets gekocht. Hopelijk krijgen we wat volk bijeen op Stayen. Klaar voor een leuke seizoensopener!
De aboverkoop valt tegen. Geen idee wat de losse verkoop opbrengt. Ik weet wel dat jeugdspelers + ouders voor deze wedstrijd gratis tickets kunnen reserveren, net als alle personeelsleden van de stad Sint-Truiden.

Er wordt dus wel moeite gedaan om het stadion voor deze wedstrijd enigszins gevuld te krijgen.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door STVV-fan »

De aboverkoop valt tegen.
Dat kan wel als het merendeel van uw aanhang denkt in termen van "wat als", ipv "wat is"
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV - Union

Bericht door smol »

STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 08:39 De aboverkoop valt tegen.
Dat kan wel als het merendeel van uw aanhang denkt in termen van "wat als", ipv "wat is"
Al eens aan gedacht dat het door de stijging van de prijzen voor sommige mensen overleven is. Dan is een abo op Stayen wel het laatste waar je aan gaat denken.
Plaats reactie