STVV - Union

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV - Union

Bericht door vuil rat »

Hoop dat we de lijn van de laatste jaren doorzetten met winst op de openingsspeeldag . Buiten tegen Moeskroen een jaar of 4 geleden toch altijd in geslaagd .Het hangt toch allemaal af van details of bepaalde beslissingen vooral bij de arbitrage .Gisteren vooral naar de red flames gekeken en af en toe naar Standard en mij rot gelachen in het verschil tussen de 2 .In Standard -Gent lagen ze om de 2 sec te janken en te kermen op de plein of te janken bij den arbiter spel lag meer stil dan voetbal te zien .Bij de vrouwen niks gelijkaardig gezien gewoon voort voetballen met veel karakter geen gekanker op den arbiter ook was ze meer voor de Zweden geen komedie gewone duels niet gefloten door voetballen .Op een gegeven moment krijgt een Zweedse bij een open kopkans ne goeie Vlaamse doef in hare rug bal huizehoog over die staat recht schud is me hare kop en loopt terug naar haar plek geen gezaag of var zo zou het bij de mannen ook terug moeten zijn .Hopelijk een goei seizoen met geen degradatiezorgen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door lindoke »

STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 20:33
lindoke schreef: 22 jul 2022, 12:19
STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 10:55
smol schreef: 22 jul 2022, 08:44
STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 08:39 De aboverkoop valt tegen.
Dat kan wel als het merendeel van uw aanhang denkt in termen van "wat als", ipv "wat is"
Al eens aan gedacht dat het door de stijging van de prijzen voor sommige mensen overleven is. Dan is een abo op Stayen wel het laatste waar je aan gaat denken.
Uiteraard, ik heb ook alleen maar respect voor die mensen.

Andere clubs, uit dezelfde provincie of zelfs in een andere, kunnen dat echter wel en die hun prijzen zijn we hoger (schat ik).
En wat is dan het probleem volgens jou? Leg dat eens een keer uit!
De mentaliteit van mensen die het kunnen, maar niet willen? :end:
Een antwoord van m'n kloten is dat. Ga er maar eens dieper op in op het "niet willen". Daar wil ik graag jouw antwoord op weten. Een kort standaard antwoordje kan iedereen opdissen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: STVV - Union

Bericht door Elgromi »

Even iets helemaal anders weet iemand of je nog gratis oo parking van station kunt staan, en hoe zit dat met die parking tegenover dat oud bowling center. Moet je daar speciale pas hebben voor op dat terrein te staan.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - Union

Bericht door BoemBoem »

Elgromi schreef: 23 jul 2022, 13:33 Even iets helemaal anders weet iemand of je nog gratis oo parking van station kunt staan, en hoe zit dat met die parking tegenover dat oud bowling center. Moet je daar speciale pas hebben voor op dat terrein te staan.
Oo weet ik niet. De parking aan oude bowling gaat volstaan, ongeacht of het voetbal is of niet vrees ik.
Het makkelijkste vind ik op het terrein naast de impermo.

Altijd plaats en volgens mij het kortstbij het stadion.
Anders kan je altijd aan de plaatsen in dezelfde straat aan de impermo wel plaats vinden. Bedoel die op de zijkant van de weg.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Pjeirefretter77
Berichten: 160
Lid geworden op: 28 jul 2021, 22:59
Supporter van: Juventus :)

Re: STVV - Union

Bericht door Pjeirefretter77 »

In de marge mss:ik doe mijn drankkaart weg,is wel van verleden seizoen,staat nog 14,40 euro op.
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: STVV - Union

Bericht door droopy »

Pjeirefretter77 schreef: 23 jul 2022, 14:00 In de marge mss:ik doe mijn drankkaart weg,is wel van verleden seizoen,staat nog 14,40 euro op.

de witte drankkaarten zijn niet meer geldig en worden vervangen door groene kaarten

Zie info op website https://stvv.com/nl/tickets/faq-pagina
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV - Union

Bericht door Jan Bulder »

lindoke schreef: 23 jul 2022, 13:06
STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 20:33
lindoke schreef: 22 jul 2022, 12:19
STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 10:55
smol schreef: 22 jul 2022, 08:44
Al eens aan gedacht dat het door de stijging van de prijzen voor sommige mensen overleven is. Dan is een abo op Stayen wel het laatste waar je aan gaat denken.
Uiteraard, ik heb ook alleen maar respect voor die mensen.

Andere clubs, uit dezelfde provincie of zelfs in een andere, kunnen dat echter wel en die hun prijzen zijn we hoger (schat ik).
En wat is dan het probleem volgens jou? Leg dat eens een keer uit!
De mentaliteit van mensen die het kunnen, maar niet willen? :end:
Een antwoord van m'n kloten is dat. Ga er maar eens dieper op in op het "niet willen". Daar wil ik graag jouw antwoord op weten. Een kort standaard antwoordje kan iedereen opdissen.
Jammer genoeg moet ik STVV-fan wel gelijk geven. Het kan blijkbaar overal in België, behalve hier. Tenzij wij binnen ons land natuurlijk een enclave met hoofdzakelijk arme bejaarden zijn.

Natuurlijk zijn er mensen die het minder breed hebben, maar dat staat niet in verhouding tot het aantal afhakers. Feit is dat meer dan de helft van ons historisch toeschouwersaantal heeft afgehaakt onder Duchatelet en dat het blijkbaar enorm moeilijk is om ze te overtuigen om terug te komen.

Maar nee, het ligt niet aan de tv, niet aan armoede en niet aan vergrijzing. Dat zijn allemaal parameters waar men overal in België mee te maken heeft.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV - Union

Bericht door smol »

Jan Bulder schreef: 23 jul 2022, 16:36
lindoke schreef: 23 jul 2022, 13:06
STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 20:33
lindoke schreef: 22 jul 2022, 12:19
STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 10:55

Uiteraard, ik heb ook alleen maar respect voor die mensen.

Andere clubs, uit dezelfde provincie of zelfs in een andere, kunnen dat echter wel en die hun prijzen zijn we hoger (schat ik).
En wat is dan het probleem volgens jou? Leg dat eens een keer uit!
De mentaliteit van mensen die het kunnen, maar niet willen? :end:
Een antwoord van m'n kloten is dat. Ga er maar eens dieper op in op het "niet willen". Daar wil ik graag jouw antwoord op weten. Een kort standaard antwoordje kan iedereen opdissen.
Jammer genoeg moet ik STVV-fan wel gelijk geven. Het kan blijkbaar overal in België, behalve hier. Tenzij wij binnen ons land natuurlijk een enclave met hoofdzakelijk arme bejaarden zijn.

Natuurlijk zijn er mensen die het minder breed hebben, maar dat staat niet in verhouding tot het aantal afhakers. Feit is dat meer dan de helft van ons historisch toeschouwersaantal heeft afgehaakt onder Duchatelet en dat het blijkbaar enorm moeilijk is om ze te overtuigen om terug te komen.

Maar nee, het ligt niet aan de tv, niet aan armoede en niet aan vergrijzing. Dat zijn allemaal parameters waar men overal in België mee te maken heeft.
Hou er toch maar rekening mee dat Limburg een van de armste inwoners heeft.

En ja er is veel kapot gemaakt de laatste jaren en ja ook door de huidige bazen.
Positivo
Berichten: 1923
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV - Union

Bericht door Positivo »

Het is zo oud als de straat.
Er zijn inderdaad misschien 10 redenen om niet meer te komen, maar er zijn er evenveel om wél te komen ….
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef: 23 jul 2022, 13:06
STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 20:33
lindoke schreef: 22 jul 2022, 12:19
STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 10:55
smol schreef: 22 jul 2022, 08:44
Al eens aan gedacht dat het door de stijging van de prijzen voor sommige mensen overleven is. Dan is een abo op Stayen wel het laatste waar je aan gaat denken.
Uiteraard, ik heb ook alleen maar respect voor die mensen.

Andere clubs, uit dezelfde provincie of zelfs in een andere, kunnen dat echter wel en die hun prijzen zijn we hoger (schat ik).
En wat is dan het probleem volgens jou? Leg dat eens een keer uit!
De mentaliteit van mensen die het kunnen, maar niet willen? :end:
Een antwoord van m'n kloten is dat. Ga er maar eens dieper op in op het "niet willen". Daar wil ik graag jouw antwoord op weten. Een kort standaard antwoordje kan iedereen opdissen.
Maar ga je jaren BLIJVEN wenen?
Ik weet immers wat uw antwoord is op het "niet willen".
Zo kunt ge bezig blijven uiteraard....
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV - Union

Bericht door tesneusdoek »

Opstelling STVV. Daniel Schmidt, Ameen Al-Dakhil, Daiki Hashioka, Robert Bauer, Toni Leistner, Mory Konaté, Shinji Kagawa, Frank Boya, Christian Brüls, Aboubakary Koita, Daichi Hayashi :stvv:
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV - Union

Bericht door Lukske de Lange »

tesneusdoek schreef: 23 jul 2022, 20:11 Opstelling STVV. Daniel Schmidt, Ameen Al-Dakhil, Daiki Hashioka, Robert Bauer, Toni Leistner, Mory Konaté, Shinji Kagawa, Frank Boya, Christian Brüls, Aboubakary Koita, Daichi Hayashi :stvv:
En met Coppens, Teixeira, Janssens, Dumont, Van Dessel, Kaya en Bruno hebben we ook best wat (Belgisch) potentieel op de bank.
Jebus4life
Berichten: 1272
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV - Union

Bericht door Jebus4life »

Lekker binnengekopt van Hayashi! Was echt niet makkelijk

*EDIT*
Die Adingra van Union, echt wel een goeie precies, Hashioka wordt helemaal zoek gespeeld als hij de 1 tegen 1 zoekt... Dat wordt nog een dik probleem de rest van de match
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV - Union

Bericht door smol »

Jebus4life schreef: 23 jul 2022, 21:09 Lekker binnengekopt van Hayashi! Was echt niet makkelijk

*EDIT*
Die Adingra van Union, echt wel een goeie precies, Hashioka wordt helemaal zoek gespeeld als hij de 1 tegen 1 zoekt... Dat wordt nog een dik probleem de rest van de match
Schitterend binnen gekopt.
Adingra lijkt me inderdaad een aanwinst voor deze competitie. Eckert daarentegen is geen Undav.
Jebus4life
Berichten: 1272
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV - Union

Bericht door Jebus4life »

Denk dat Hollerbach héél tevreden zal zijn met de intensiteit van de eerste helft. Ook soms erg goede combinaties op het middenveld.

Maar defensief vind ik het toch erg moeilijk, zeker Adingra is een gesel (maar omgekeerd kan je hetzelfde zeggen over Koita die 1-op-1 Union erg veel pijn doet), maar ook al meermaals gevaarlijke diepe ballen achter de defensie.

We zijn er absoluut nog niet klaar mee vrees ik.
Plaats reactie