STVV - Union

Alles over de wedstrijden van STVV
kenniksvanvoetbal
Berichten: 621
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: STVV - Union

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Voor mij was Hara de "grootste " gemiste speler ! als je elke week in deze startopstelling moet beginnen zie ik het somber in.
veel lange ballen spelen zonder een kopbalsterke targetman ,geen uitgebalanceerde ploeg.
Al ben ik blij met het punt en de inzet .!
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV - Union

Bericht door STVVninof »

Een goed gevuld stayen, warme zomeravond en leuke match.
Al dhakil en koita staken er voor mij boven uit.
Ik vond ook onze twee torens op het middenveld wat tegenvallen op.vlak van gewonnen ballen en duelkracht.

Zin in het seizoen!
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV - Union

Bericht door vdl »

Onze eerste helft was goed,Burgess moet altijd een tweede gele kaart krijgen en kan de wedstrijd anders verlopen.
Toch vind ik dit geen ideale opstelling, Kagawa op die positie,te weinig intensiteit en diepgang,ook Boya mag wat rustiger uitvoetballen.
Wel weer een gretige Koita gezien.
Een goeie tweede spits en we zijn vertrokken.
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef: 23 jul 2022, 21:51
STVV-fan schreef: 23 jul 2022, 19:51
lindoke schreef: 23 jul 2022, 13:06
STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 20:33
lindoke schreef: 22 jul 2022, 12:19
En wat is dan het probleem volgens jou? Leg dat eens een keer uit!
De mentaliteit van mensen die het kunnen, maar niet willen? :end:
Een antwoord van m'n kloten is dat. Ga er maar eens dieper op in op het "niet willen". Daar wil ik graag jouw antwoord op weten. Een kort standaard antwoordje kan iedereen opdissen.
Maar ga je jaren BLIJVEN wenen?
Ik weet immers wat uw antwoord is op het "niet willen".
Zo kunt ge bezig blijven uiteraard....
Hey kameraad, ik ben niet aan het wenen maar zit op dit moment op tribune Noord. En als jij mijn antwoord kent dan mag jij het hier direct neer schrijven want dan weet jij (alweer) meer dan ik. Mij gaat het erom dat jij hier altijd mensen neersabelt met argumenten die meestal volledig naast de kwestie zijn. Nu vraag ik jou eens waarom jij denkt dat de mensen niet willen terug komen naar Stayen en het lukt je maar niet om een zinnig antwoord te geven.
Ik zat met mijn abonnement op de Oost en heb iemand anders met het abonnement van mijn neef meegenomen.

Mijn antwoord is dit: "Het is de mentaliteit. G*nk kan het, Luik kan het, Mechelen kan het. Godbetert fucking OHL kan het. STVV kan het uiteraard weer niet. Een deel van ons supporters blijft veel te lang in het verleden hangen.
Zet u nu toch nekeer over hetgeen er 7 jaar geleden gebeurd is, zet u nu toch eens ne keer over hetgeen wat ne voorzitter van 3 seizoenen geleden gedaan heeft.
Stop met nurken en sta achter uw ploeg. Buiten Hara kon ge vandaag uw basisploeg van tegen Standard vorig seizoen op de mat brengen.

Stop er eens mee van in het verleden te leven en te denken in "wat als" ipv in "wat is"...

Ik wil u de thuismatch tegen KVM gerust ne bok betalen terwijl ik u uitleg waarom het aan de Truiense mentaliteit ligt, geen probleem
Jones
Berichten: 3191
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - Union

Bericht door Jones »

Er zat gewoon meer in. Matchen winnen doe je doorgaans met meer dan 1 doelpunt te maken. Kagawa had ik eerder vervangen. Is nuttig en leest het spel doch is geen Brüls noch Boffin in een verder verleden. Danny kon meer op zijn 37ste dan Kagawa nu. Ik had Bruno 10 min eerder opgegooid
Een grote kopbalsterke spits van boven de meter 85, we need
Verder leuk matchke met een goeie Koita die wel wegdeemsterde in de 2e helft en op t eind nog 2 acties deed waar hij best naar binnen sneedt om af te drukken.
De verdediging was outstanding
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door STVV-fan »

Jones schreef: 24 jul 2022, 00:59 Er zat gewoon meer in. Matchen winnen doe je doorgaans met meer dan 1 doelpunt te maken. Kagawa had ik eerder vervangen. Is nuttig en leest het spel doch is geen Brüls noch Boffin in een verder verleden. Danny kon meer op zijn 37ste dan Kagawa nu. Ik had Bruno 10 min eerder opgegooid
Een grote kopbalsterke spits van boven de meter 85, we need
Verder leuk matchke met een goeie Koita die wel wegdeemsterde in de 2e helft en op t eind nog 2 acties deed waar hij best naar binnen sneedt om af te drukken.
De verdediging was outstanding
Ik had eerder Boya vervangen door Bruno en Kagawa een rij achteruit geschoven.

Leistner liet er zich simpel aflopen de eerste helf. Ameen liet zeer simpel van zich wegdraaien en Union kon scoren uit een 3-5 minderheidssituatie.
Verdedigend hebben we dus een beter match gespeeld
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door lindoke »

STVV-fan schreef: 24 jul 2022, 00:53
lindoke schreef: 23 jul 2022, 21:51
STVV-fan schreef: 23 jul 2022, 19:51
lindoke schreef: 23 jul 2022, 13:06
STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 20:33

De mentaliteit van mensen die het kunnen, maar niet willen? :end:
Een antwoord van m'n kloten is dat. Ga er maar eens dieper op in op het "niet willen". Daar wil ik graag jouw antwoord op weten. Een kort standaard antwoordje kan iedereen opdissen.
Maar ga je jaren BLIJVEN wenen?
Ik weet immers wat uw antwoord is op het "niet willen".
Zo kunt ge bezig blijven uiteraard....
Hey kameraad, ik ben niet aan het wenen maar zit op dit moment op tribune Noord. En als jij mijn antwoord kent dan mag jij het hier direct neer schrijven want dan weet jij (alweer) meer dan ik. Mij gaat het erom dat jij hier altijd mensen neersabelt met argumenten die meestal volledig naast de kwestie zijn. Nu vraag ik jou eens waarom jij denkt dat de mensen niet willen terug komen naar Stayen en het lukt je maar niet om een zinnig antwoord te geven.
Ik zat met mijn abonnement op de Oost en heb iemand anders met het abonnement van mijn neef meegenomen.

Mijn antwoord is dit: "Het is de mentaliteit. G*nk kan het, Luik kan het, Mechelen kan het. Godbetert fucking OHL kan het. STVV kan het uiteraard weer niet. Een deel van ons supporters blijft veel te lang in het verleden hangen.
Zet u nu toch nekeer over hetgeen er 7 jaar geleden gebeurd is, zet u nu toch eens ne keer over hetgeen wat ne voorzitter van 3 seizoenen geleden gedaan heeft.
Stop met nurken en sta achter uw ploeg. Buiten Hara kon ge vandaag uw basisploeg van tegen Standard vorig seizoen op de mat brengen.

Stop er eens mee van in het verleden te leven en te denken in "wat als" ipv in "wat is"...

Ik wil u de thuismatch tegen KVM gerust ne bok betalen terwijl ik u uitleg waarom het aan de Truiense mentaliteit ligt, geen probleem
Awel, daar ben ik voor te vinden :toppie:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1566
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Union

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Match helaas niet kunnen bijwonen, dus maar op bazis van de samenvatting.

Alweer een prachtige assist van Hashioka. Hij blijft ze loepzuiver afleveren, en wat een kopbal van Hayashi :onfire: :onfire: :onfire:
Al 10 keer bekeken ondertussen, geweldig !!!

De tegengoal, ook klasse uiteraard !

Miljaar de dzju toch, die laatste faze :o
Gaan we toch geen steen werpen hoop ik ...

Ook behoorlijk gevulde tribunes zo te zien, en algemeen blijkbaar een leuke match !
Het delirium had gekund, maar denk toch dat er veel positiefs te noteren valt !

Zaterdag richting Gent ... Zware dobber, maar het gaat daar 0-1 worden !
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door lindoke »

Ik vond het vreemd/spijtig dat we de eerste helft goed hoog druk zetten en dat daar de tweede helft nog weinig of niks meer van te zien was. Ok, Union ging ook anders spelen om de achterstand op te halen, maar toch. Er moet vooraan toch iemand bijkomen die de bal wat kan bijhouden opdat de rest kan aanschuiven. Noch Kagawa noch Hayashi zijn zo spelers. Van Bruno weet ik het niet omdat hij te weinig speelminuten kreeg.

Met Hayashi alleen in de spits en Kagawa daar net achter had ik veel meer doorsteekpasjes verwacht maar daar heb ik niet veel van gezien. Spijtig. Waar ligt het aan? Automatismen? Hayashi die niet de juiste looplijnen kent? Ik weet het niet. Ik heb Kagawa het enkele keren zien proberen maar dan was de precisie er niet. Nochtans kan die kerel dat. Hopelijk dus automatismen. Daar kan aan gewerkt worden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV - Union

Bericht door STVV1924 »

Op basis van het geleverde spelniveau is de uitslag billijk te noemen, op basis van het arbitrageniveau kunnen we stellen dat er meer had ingezeten voor de thuisploeg.

Ik mis nog 2 spelers die wat extra meerwaarde kunnen brengen, mag zelfs in de vorm van een supersub zijn.

Ik ben benieuwd naar hoe Hollerbach, Pinto en Tateishi dit zien te verwezenlijken.
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door Piana »

Goei match, spijtig dat we ze niet winnend kunnen afsluiten. Zeker met een match op Gent in het vooruitzicht... Maar winst tegen Union, het zal weinigen gegeven zijn. Zo zie je dat er in de pintjes-competitie meer en meer topclubs en outsiders bijkomen, de G5 zal het moeilijker en moeilijker krijgen om hun "gegarandeerde" PO I-plaatsjes te bemachtigen, zeker dan Gent/Genk/Standard.

Die kritiek op de verdediging, is dat wel terecht? Hoeveel kanten hebben we wel gegeven? 2-3? Dat tegen een Union dat sowieso weer bij de eerste 6 uitkomt.
We hadden trouwens 2 x een mannetje alleen voor de keeper kunnen krijgen als de laatste pas goed was geweest. Daar lees ik weinig over, zo'n pas van 3 meter lijkt mij makkelijker dan verdedigigen tegen Union.

We hebben een goed ploegske, maar als Bruls vertrekt valt toch een pak kwaliteit weg. Laat ons dus maar hopen dat de Standard-geruchten niet kloppen. Als we deze ploeg kunnen houden en er een Hara (of gelijk(w)aardig) nog bij kunnen krijgen, gaan we een mooi seizoen tegemoet. Het is nu alleen wachten op het gejank over het kunstgras.

Terug een aangename bezetting op Stayen. Al erger ik mij aan het hoge toeristengehalte op de Oost, hoe korter bij de Jonagold, hoe erger. Maar goed, zagen kun je over alles. Ik ga volgende keer gewoon in C of D zitten.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door Piana »

Dat die Burgess trouwens geen 2e gele kaart krijgt is niet uit te leggen. Zwakke arbitrale match alweer.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
truieneer
Berichten: 107
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door truieneer »

STVV-fan schreef: 24 jul 2022, 00:53
lindoke schreef: 23 jul 2022, 21:51
STVV-fan schreef: 23 jul 2022, 19:51
lindoke schreef: 23 jul 2022, 13:06
STVV-fan schreef: 22 jul 2022, 20:33

De mentaliteit van mensen die het kunnen, maar niet willen? :end:
Een antwoord van m'n kloten is dat. Ga er maar eens dieper op in op het "niet willen". Daar wil ik graag jouw antwoord op weten. Een kort standaard antwoordje kan iedereen opdissen.
Maar ga je jaren BLIJVEN wenen?
Ik weet immers wat uw antwoord is op het "niet willen".
Zo kunt ge bezig blijven uiteraard....
Hey kameraad, ik ben niet aan het wenen maar zit op dit moment op tribune Noord. En als jij mijn antwoord kent dan mag jij het hier direct neer schrijven want dan weet jij (alweer) meer dan ik. Mij gaat het erom dat jij hier altijd mensen neersabelt met argumenten die meestal volledig naast de kwestie zijn. Nu vraag ik jou eens waarom jij denkt dat de mensen niet willen terug komen naar Stayen en het lukt je maar niet om een zinnig antwoord te geven.
Ik zat met mijn abonnement op de Oost en heb iemand anders met het abonnement van mijn neef meegenomen.

Mijn antwoord is dit: "Het is de mentaliteit. G*nk kan het, Luik kan het, Mechelen kan het. Godbetert fucking OHL kan het. STVV kan het uiteraard weer niet. Een deel van ons supporters blijft veel te lang in het verleden hangen.
Zet u nu toch nekeer over hetgeen er 7 jaar geleden gebeurd is, zet u nu toch eens ne keer over hetgeen wat ne voorzitter van 3 seizoenen geleden gedaan heeft.
Stop met nurken en sta achter uw ploeg. Buiten Hara kon ge vandaag uw basisploeg van tegen Standard vorig seizoen op de mat brengen.

Stop er eens mee van in het verleden te leven en te denken in "wat als" ipv in "wat is"...

Ik wil u de thuismatch tegen KVM gerust ne bok betalen terwijl ik u uitleg waarom het aan de Truiense mentaliteit ligt, geen probleem
Dat is een idee!
Dat gaat volgens mij nog een leuke bro-mance worden. ;) :lol:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV - Union

Bericht door vdl »

Redelijk gevuld stadion gisteren, wel weer amateuristische kaartverkoop met lange rijen.
Abonnementen die niet werken, waardoor er lange rijen in de fanshop zijn.
Toch nog wat werkpunten om de mensen die komen echt te binden en niet steeds te ergeren.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV - Union

Bericht door enrique »

Ook niet alles op de club steken
Als iedereen een kwartier voor begin van de match afkomt, is het normaal dat er wachtrijen zijn
Plaats reactie