STVV - Union

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door lindoke »

vdl schreef: 24 jul 2022, 10:27 Redelijk gevuld stadion gisteren, wel weer amateuristische kaartverkoop met lange rijen.
Abonnementen die niet werken, waardoor er lange rijen in de fanshop zijn.
Toch nog wat werkpunten om de mensen die komen echt te binden en niet steeds te ergeren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV - Union

Bericht door enrique »

Inderdaad om half negen stond er zo'n rij
Hoeveel loketten moeten ze dan open doen?
5,10,15...?
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV - Union

Bericht door vdl »

enrique schreef: 24 jul 2022, 11:11 Ook niet alles op de club steken
Als iedereen een kwartier voor begin van de match afkomt, is het normaal dat er wachtrijen zijn
Om tien na acht stond er een rij tot aan de cannarie,dat is 35 min voor de match.
Als je al twee keer bent moeten gaan voor je abonnement, omdat ze het niet vinden en dan moet je nog eens terug omdat het niet werkt ,wie zijn fout het is maakt me niet uit,maar dat is amateurisme.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Union

Bericht door Brusselmans 2.0 »

De tristesse haalt weer hoge toppen hier !
Mennekes, begin eens te beseffen dat er 2 teams staan die kunnen voetballen, ipv van uw perfect ideaal wereldje te fantaseren in uw ivoren torentje !
Zo zal het nooit goed zijn natuurlijk, zelfs niet als je met 10-1 wint, want dan gaan de debatten hier over die ene tegengoal ...
:roll:
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: STVV - Union

Bericht door bor »

STVV-fan schreef: 24 jul 2022, 01:08
Ik had eerder Boya vervangen door Bruno en Kagawa een rij achteruit geschoven.
Probleem was balbezit in middenveld en duel- en kopkracht vooraan. Ik had gewoon Kagawa en Konaté van plaats gewisseld en evt Bruno ipv Hayashi
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - Union

Bericht door voetballiefhebber »

Zou Bruno mogen spelen tegen AA Gent? Op hln.be zegt Kagawa dat hij volgende week dan maar moet scoren tegen zijn ex-club. De club die hem verhuurt en waar hij in principe na dit seizoen weer naartoe gaat. Als STVV zijn hele loon betaalt mag hij normaal spelen, als er geen clausule het toch nog verbiedt.
Met11tegen12
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door Met11tegen12 »

Afbeelding
Serge Gumienny: “Elleboog van Burgess had altijd de tweede gele kaart moeten zijn”
In de wedstrijd tussen STVV en Union was het vooral het duel tussen Shinji Kagawa en Christian Burgess dat opviel. “Union-verdediger Burgess had een tweede gele kaart moeten krijgen na zijn elleboog op Kagawa”, was huisanalist Serge Gumienny duidelijk.
Afbeelding
Kagawa krijgt wel geel voor zijn (inderdaad niet gepaste) reactie.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV - Union

Bericht door Jean-Paul »

We hebben wel een stap voorwaarts gezet met ons team. En ook met de supporters is er opnieuw een band. Ik heb dan ook genoten van mijn avondje Stayen. Jammer vond ik wel het gefluit aan het adres van Dony. Dat je Burgess trakteert op een fluitconcert , prima maar een ex jeugdspeler die een andere keuze gemaakt heeft door toedoen van ex Truienaars en allerhande managers die voor Union werken dat vond ik wel spijtig. En we weten nooit of zo een jongen geen heimwee heeft naar Stayen.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV - Union

Bericht door smol »

Verschillende wedstrijden gezien deze speeldag.
Opvallend voor mij op meerdere velden : het erbarmelijk niveau van de scheidsrechters.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: STVV - Union

Bericht door Elgromi »

Jean-Paul schreef: 24 jul 2022, 18:16 We hebben wel een stap voorwaarts gezet met ons team. En ook met de supporters is er opnieuw een band. Ik heb dan ook genoten van mijn avondje Stayen. Jammer vond ik wel het gefluit aan het adres van Dony. Dat je Burgess trakteert op een fluitconcert , prima maar een ex jeugdspeler die een andere keuze gemaakt heeft door toedoen van ex Truienaars en allerhande managers die voor Union werken dat vond ik wel spijtig. En we weten nooit of zo een jongen geen heimwee heeft naar Stayen.
Bij eerste opkomst had ik het nogwel ergens verwacht door velen. Maar tijdens de match toen Koita was blijven liggen en Union bleef doorspelen was hij wel degene die de bal buitenstampte en iet daarna had hem de bal werd hem weer uitgefloten.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - Union

Bericht door voetballiefhebber »

Jean-Paul schreef: 24 jul 2022, 18:16 We hebben wel een stap voorwaarts gezet met ons team. En ook met de supporters is er opnieuw een band. Ik heb dan ook genoten van mijn avondje Stayen. Jammer vond ik wel het gefluit aan het adres van Dony. Dat je Burgess trakteert op een fluitconcert , prima maar een ex jeugdspeler die een andere keuze gemaakt heeft door toedoen van ex Truienaars en allerhande managers die voor Union werken dat vond ik wel spijtig. En we weten nooit of zo een jongen geen heimwee heeft naar Stayen.
Dony gaat er wel komen, denk ik. Ikzelf had heimwee dat hij niet meer bij ons speelt. Aan de andere kant ging het dan tussen hem en Koita gaan en dan zou je er 2 hebben die te goed zijn om op de bank te zitten. Nu wordt Van Dessel klaargestoomd voor die positie. Vond Dony sterk invallen, maar dat vraagt bevestiging.
Yellow Feaver
Berichten: 1817
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - Union

Bericht door Yellow Feaver »

Wist-je-datje: tiende wedstrijd met inzet op rij niet verloren.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - Union

Bericht door Tompie »

Een puntendeling was terecht, jammer van die fase in de slotseconden.

Eerste helft vond ik ons zeker niet onaardig voetballen, de betere ploeg hoe dan ook en een verdiende voorsprong. We gaven amper wat weg maar het was ook wel niet dat we zelf veel kansen hadden. De goal was wel bijzonder knap. Zowel voorbereiding als afwerking.

Na de rust misschien toch wat te fel ingezakt en Union in de wedstrijd laten komen. Vooral jammer omdat Union dan wel de vicekampioen mag zijn, maar het toch een groot vraagteken is of ze dit seizoen terug bovenaan zullen meedraaien. Sommigen gaan daar hier zomaar vanuit, maar dat valt toch nog af te wachten.

Al bij al een logisch resultaat. Nu proberen onze goede uitreputatie te bevestigen in het komende tweeluik.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Union

Bericht door Piana »

Yellow Feaver schreef: 25 jul 2022, 01:06 Wist-je-datje: tiende wedstrijd met inzet op rij niet verloren.
Tijd voor een paar tonnen als we de Pappaert-beker winnen!
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Yellow Feaver
Berichten: 1817
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - Union

Bericht door Yellow Feaver »

Tompie schreef: 25 jul 2022, 11:12 Een puntendeling was terecht, jammer van die fase in de slotseconden.

Eerste helft vond ik ons zeker niet onaardig voetballen, de betere ploeg hoe dan ook en een verdiende voorsprong. We gaven amper wat weg maar het was ook wel niet dat we zelf veel kansen hadden. De goal was wel bijzonder knap. Zowel voorbereiding als afwerking.

Na de rust misschien toch wat te fel ingezakt en Union in de wedstrijd laten komen. Vooral jammer omdat Union dan wel de vicekampioen mag zijn, maar het toch een groot vraagteken is of ze dit seizoen terug bovenaan zullen meedraaien. Sommigen gaan daar hier zomaar vanuit, maar dat valt toch nog af te wachten.

Al bij al een logisch resultaat. Nu proberen onze goede uitreputatie te bevestigen in het komende tweeluik.
Ons zie ik de top 8 halen. Voor Union heb ik mijn twijfels.
Plaats reactie