Aa Gent - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Franz »

Kaya bakt er (voorlopig) niets van
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door lindoke »

Zonder Bruls is STVV toch een pak voetballend vermogen kwijt hoor. Als dit definitief het einde van Bruls betekend MOET het bestuur zeer snel ingrijpen en een type Morioka binnen halen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Sacruzsa »

Moeten wel nog een paar Belgen tussen lopen eh
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door darion »

lindoke schreef: 30 jul 2022, 21:26 Zonder Bruls is STVV toch een pak voetballend vermogen kwijt hoor. Als dit definitief het einde van Bruls betekend MOET het bestuur zeer snel ingrijpen en een type Morioka binnen halen.
Inderdaad. Kagawa brengt echt niet wat hij toch zou moeten kunnen
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door enrique »

Bruls naar Gent, hihi
STVV-fan
Berichten: 6011
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door STVV-fan »

Het triestige is dat nu iedereen gaat zeggen: "Kijk, als ge ziet hoe STVV tegen Gent speelt, dan heeft Brüls wel gelijk,..."
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Tompie »

In België ligt alles zo dicht bij elkaar in deze competitie dat het vertrek van een of twee sterkhouders die niet waardig worden vervangen plots kan betekenen dat het een seizoen omlaag kijken wordt in plaats van omhoog.

Maar goed, zo ver zijn we nog lang niet.

Vanavond mis je zoals verwacht wat body in de spits. En achteraan rammelt het toch serieus … Hopen dat je de Buffalo’s in slaap kan wiegen is het enige wat je kan doen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Positivo »

Die beweging van Bruls, waar het doelpunt uit volgt. Das toch zoveel als zeggen : “ neem me af als je durft “. Hij laat de trainer geen enkele keus. En Hollerbach stuurt het signaal naar het bestuur : ofwel kom je met die aap tot een vergelijk, ofwel selecteer ik hem niet.meer.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Tompie »

Positivo schreef: 30 jul 2022, 21:38 Die beweging van Bruls, waar het doelpunt uit volgt. Das toch zoveel als zeggen : “ neem me af als je durft “. Hij laat de trainer geen enkele keus. En Hollerbach stuurt het signaal naar het bestuur : ofwel kom je met die aap tot een vergelijk, ofwel selecteer ik hem niet.meer.
Alle gekheid op een stokje: Bruls doet wel vaker van die slippertjes. Als ik me niet vergis o.a. eens in de beker in Genk (late 1-0 van Onuachu).
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Franz »

Zonder Brüls, toch een wereld van verschil... zoals vroeger zonder Boffin of Chimedza.
Kaya is nog verre van klaar dat is duidelijk, Kagawa niet zo slecht maar mist de actieradius van Brüls.
Boya heeft het moeilijk in het middenveld, kan het niet toelopen.
Ik vind ons achteraan niet slecht, die doen wat ze moeten doen, het is eerder in het middenveld dat we te veel de pass laten vertrekken.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door lindoke »

Het zou blijkbaar om een blessure kunnen gaan en zou Bruls dan zelf om een vervanging gevraagd hebben.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door lindoke »

Toch een tactische ingreep (straf) dus.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door wiekes »

Niks gezien van blessure, en Hollerbach had toch gezegd dat hij nog iets in petto had in de media.
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door wiekes »

Links voetige verdediger en Al-Dakhil terug op zijn plaats want Wolke amai ge doet beter u ogen toe als hij aan de bal is,maar ja ge hebt geen andere voor het moment.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Franz »

Kaya is echt nergens, we spelen met tien.
Dan beter De Ridder er op wat mij betreft!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Plaats reactie