Aa Gent - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door vuil rat »

Dit had ik niet verwacht wat is scoren voor ons toch wel o zo moeilijk .1-1 op Gent zonder aanval heel goei resultaat .Bruls terecht vervangen zit er me zijne kop helemaal niet meer bij Holly heeft altijd gezegd als hij er mentaal niet bij speelt hij niet .Kaya heeft geen 5 ballen geraakt zie ik geen meerwaarde in . Ma waarom worden we weer zo afgekraakt Gent was niet slecht maar ge hebt ze een hele 2de helft niet in de omschakeling laten komen waar ze zeer sterk in zijn ma laat ze ma klagen hebben ons punt mee . Wolke was voor mij zelf de man van de match voor stvv daarna Koita hebben natuurlijk ook foutjes gemaakt maar vond ze echt goed. :stvv:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Halenaar »

Tompie schreef: 30 jul 2022, 22:46 Laatste kwartier er goed doorgekomen. Verdiende gelijkmaker en heerlijk binnenkomen voor Vandessel!

Ook een pluim voor Hayashi. We missen een ander type (Hara) momenteel, maar hij doet het toch maar weer. Je bent er nooit mee klaar. Toegegeven, dat had ik er bij zijn eerste wedstrijden niet in gezien.
Hayashi speelde, net zoals tegen Union, geen goede wedstrijd maar hij scoort toch maar weer! Kon ook beter doen met de kansen die hij vandaag kreeg, maar hoedje af als je ziet wat voor een berg werk die jong altijd verzet.

Ook Konate nog niet op zijn niveau van vorig seizoen, en Kaya heeft heel veel werk voor de boeg, maar voor de rest een dikke pluim naar het team alweer. Na het debacle met Bauer deze week zo'n vechtlust en karakter op de mat brengen...dat doen er weinig!

Op naar de volgende :geelblauw:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door lindoke »

Een onverhoopt punt (waar ik zeer tevreden mee ben), laat dit duidelijk zijn. Tegelijkertijd ook een zeer leerrijke wedstrijd. Wat mij opgevallen is, is dat we zeer kwetsbaar zijn in de rug van de verdediging, dat Kagawa de ploeg (nog) niet op sleeptouw kan nemen zoals Bruls dat kan, dat Boya verdedigend wel OK is maar voetballend maar pover is en dat Kaya onmiskenbaar tekort schiet om in onze competitie te spelen.

Wat me positief opviel is dat de ploeg mentaal zeer weerbaar is, Van Dessel een ferme traptechniek heeft en men met Hayashi nooit klaar is. Ondanks zijn knap doelpunt is voor mij toch Koita de man van de match.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Franz »

Ik lees hier wat kritiek op onze verdediging vandaag, dat begrijp ik niet.
Wanneer er ballen in de rug van de verdediging gelegd worden dan is dat het probleem van het middenveld, die die ballen laten trappen.
Onze verdedigers hebben dat vandaag prima opgelost elke keer.
Voor mij was Leistner misschien wel de beste Kanarie vandaag, samen met Koita en Al-Dhakil. Ook Wolke was zeker niet slecht verdedigend.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Geel-Blauw »

De kritiek op Brüls zijn mentaliteit mag nu wel stilletjes aan stoppen, als hij zelf bereid is om te spelen voor ons op de dag van zijn grootvaders begrafenis zegt dat voldoende. Zal het hoofd er misschien niet altijd bij hebben maar dat is begrijpelijk doordat de onderhandelingen zo lang aanslepen en ondertussen een ander clubje zijn hoofd zot maakt. Maar blijft toch altijd alles geven voor de ploeg.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door stvvilvoorde »

Verdedigend zat het goed.
pluim voor Wolke die er toch weer stond als men hem nodig had.
Leistner en Al-Dakhil ook heel secure match
en schmidt stond er ook wanneer het moest

Hashioka mag toch eens uit een ander vaatje beginnen tappen.
Loopt zo vaak uit positie, wint weinig tot geen duels en inworpen zijn echt om te janken.
Wat er met Bruls aan de hand was dat gaan we morgen weten, wel raar om op het kwartier al gewisseld te worden.
Krijgen wel door zijn loemp balverlies de 1-0 binnen, maar langs de andere kant loopt het aanvallend wel een pak stroever als hij er niet bij is.
Voor de rest veel stereotiep spel van beide kanten.
Kagawa die er buiten enkele flitsen van zijn klasse toch nog niet echt doorkomt.
Konate ook nog niet op het niveau van vorig seizoen.
Hayashi speelt geen al te beste match, maar is weer het duiveltje uit het doosje.
Koita veel gegeven, veel geprobeerd, maar naar het einde toe ook wel te vaak hetzelfde, kwam er desondanks een paar keer heel goed uit.
Kaya vond ik echt wel heel mak, lijkt me op dit moment zelfs minder dan balongo, die had nog wat snelheid.
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Jebus4life »

Denk dat we moeten toegeven dat dit wel een punt is dat we gestolen hebben. Wel afgedwongen met blijven (bijna tevergeefs) proberen, daar niet van.

Over ons kunnen we veel zeggen, maar ik wil toch zeggen dat ik Gent écht sterk vond in de eerste helft. Continu hoog druk zetten (logisch, wij kunnen niets met die hoge ballen die we vervolgens moesten, denk dat Holly hoopte dat Kaya daar toch wat duels kon winnen), altijd die ballen perfect achter de verdediging. Goeie combinaties en onder druk uitvoetballen,... Sterk team.

Over Hayashi, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Zijn lopen lijkt soms wat onzinnig, ook voetballend komt hij wat tekort, maar hij is toch écht een klote speler om als verdediger tegen te hebben... Je merkt ook dat als je hem in stelling brengt dat hij echt wel weet wat hij moet doen. Vorige week kopt hij hem perfect binnen (echt een moeilijke kopbal), deze wedstrijd heeft hij eigenlijk 2 kansen gehad? Eentje een ferme knal uit een scherpe hoek die Roef goed in hoekschoep duwt. De tweede kopt hij binnen (nog niet zo simpel, je denkt dat Roef gewoon die bal zal hebben dus je moet bij de les zijn die toch goed te raken).
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door voetballiefhebber »

De commentator van Eleven was niet gelukkig toen STVV de 1-1 maakte. Het was Peter Morren, vorige seizoen nog de persman van Genk.

Het was puur gevechtsvoetbal, veel mentaliteit. Brüls kon zich moeilijk concentreren omwille van de begrafenis van zijn grootvader volgens Hollerbach. Ik dacht ook eerst dat het omwille van contractperikelen was, want hij had gezegd dat hij zich nog moeilijk zou kunnen concentreren.

Vond dat Wolke het wat moeilijk had, vooral in het begin van de match. Later herstelde hij zich wel. Leistner vond ik erg sterk spelen. Koita bestrijkte heel veel ruimte en was erg gedreven.

De verdediging vond ik meer dan degelijk, maar je zit er nu wel best krap. Aanvallend is het met Kaya echt wel om te huilen. Die jongen doet zijn best, maar wint geen duels, kan geen bal bijhouden en je hebt de indruk alsof je met hem erbij met een man minder speelt. Hopelijk geraakt onze nieuwste spits op niveau en heeft hij goed kunnen werken aan zijn niveau, nu hij toch niet mocht aantreden vandaag.

Van Dessel invallen, hoekschop trappen en meteen een assist afleveren. Dat hebben er nog niet veel gedaan, denk ik.
Met11tegen12
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Met11tegen12 »

Commentator Eleven kende al de details van de Gentse ploeg, van de STVV-spelers des te minder. De jongere van Gent werd uitgebreid vernoemd bij zijn aantreden op vervanging, over Stan Van Dessel weinig info en over Andrea Librici al helemaal geen woord. Wat een negatieve commentaar over STVV. Wel duidelijk aan welke kant hij stond.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Piana »

HELA HOLA, HEDZJE DA GEZIEN? HELA HOLA HEDZJE DA GEZIEN?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :geelblauw: :geelblauw: :geelblauw: :geelblauw: :geelblauw:
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Jones »

We hebben een moeilijk te ontwrichten blok. Knap. Voor de match had ik een ander buikgevoel. Het lijkt alsof de Spartaanse voorbereiding loont.
We blijven geconcentreerd en rustig, de ganse match. Gent heeft hetzelfde probleem : een kleine kern. Met Tissoudali een ganse match tussen de lijnen hadden we het moeilijker gehad denk ik. Bon, een mooi punt in Gent.
Ik kan leven en zou gelukkig zijn met Hara en Seck. Ik haalde ook nog een extra middenvelder die linkspoot is die op 6 en als cv kan spelen. Want Boya en Konaté is teveel van hetzelfde en we hebben daar geen vervanger als er kaarten of blessures vallen.
Benieuwd welke konijnen er uit magiër Pinto zijn hoed getoverd worden. Onze kern mist nog een 3 à 4 spelers.
Onze Portugees van Benfica B haalt zelfs de bank niet…
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Yellow Feaver »

Punt gestolen? Niet dat we aanvallend fantastisch waren, maar wel meest dreigende ploeg.

We blijven een ploeg waar het heel moeilijk tegen te voetballen is.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Ik stel vast dat hier een hoop panikeurs en zagepees zitten !
Mennekes toch, wa ge hier allemaal leest.
Effe herinneren : het was op AA Gent ! Ja, echt waar !
Een ploeg die zijn grote ambities niet onder de banken steekt !
Vorige week was het Union, ja echt hoor, de vice-kampioen met Engelse steun !

2 x 1-1 !
Dat noem ik een fantastische start !

Alle, zaag nog maar ewa verder nu !

:roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door lindoke »

Ik lees iedere post en vind niet dat er gezaagd wordt. Iedereen geeft zijn mening over de wedstrijd en over enkele spelers individueel. Ik vind het leuk om deze meningen te lezen. Als jij dat zagen noemt.....

Het is een open deur intrappen als er beweert wordt dat we nog steeds te weinig doelkansen creëren en er aanvallend nog iets bij moet. Holllerbach denkt er ook zo over. Die zal het toch wel zeker weten.

Over de wedstrijd gisteren moeten we eerlijk zijn en toegeven dat Gent een zeer goede ploeg is met een pak voetballend vermogen en met spelers die heel goed de vrije ruimte vonden en in de eerste helft bij momenten erg goed hoog druk zetten. STVV heeft gespeeld voor wat ze waard zijn. Ik was erg blij met de gelijkmaker en ben zelfs blij met de 2/6. Maar zonder Brüls, Hara, Lavalee en Bauer gaan we zeker niet beter of even goed doen dan vorig seizoen en is het niet meer dan logisch dat er formgangers van mening zijn dat er nog een aantal versterkingen moeten bijkomen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door wiekes »

Die commentator is dan nog een Limburger Peter Morren, raar om veel te weten over een club uit Oost Vlaanderen en weinig over een club van zijn eigen provincie is die niet pers verantwoordelijke geweest bij Genk?.
Plaats reactie