Aa Gent - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Aa Gent - Stvv

Bericht door STVV1924 »

In onze 2e competitiewedstrijd treffen we Aa Gent dat zijn ongenoegen over de arbitrage en VAR heeft geuit. Benieuwd tot wat dit zal leiden wbt scheidsrechterlijke beslissingen.

In de kantlijn, de laatste 2 seizoenen zijn we telkens gestart met een overwinning tegen de Buffalo's. Hopelijk kent dit een sportieve verderzetting. Aan trainingsintensiteit geen gebrek deze ochtend op Sint Jan. Koita spreekt van 'met vertrouwen' naar Gent. De neuzen allen in dezelfde richting: 'puntengewin'. Liefst drie uiteraard.

Wie vervangt Bruno en Bauer in de selectie?
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door bor »

STVV1924 schreef: 28 jul 2022, 11:30 In onze 2e competitiewedstrijd treffen we Aa Gent dat zijn ongenoegen over de arbitrage en VAR heeft geuit. Benieuwd tot wat dit zal leiden wbt scheidsrechterlijke beslissingen.

In de kantlijn, de laatste 2 seizoenen zijn we telkens gestart met een overwinning tegen de Buffalo's. Hopelijk kent dit een sportieve verderzetting. Aan trainingsintensiteit geen gebrek deze ochtend op Sint Jan. Koita spreekt van 'met vertrouwen' naar Gent. De neuzen allen in dezelfde richting: 'puntengewin'. Liefst drie uiteraard.

Wie vervangt Bruno en Bauer in de selectie?
Bocat en Librici. Hoe doet Fabinho het op training? Optie zou kunnen zijn Hashioka ipv Bauer en Fabinho op rechts
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Halenaar »

Het zal gewoon Janssens centraal worden in de defensie, hij heeft daar quasi heel de voorbereiding gespeeld gehad
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Haal voor de zoveelste keer Tex maar terug !
Nooit spijt van gehad als hij er bij is !
Solide centraal achteraan, zonder enige twijfel !
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door STimVV »

Brusselmans 2.0 schreef: 28 jul 2022, 13:24 Haal voor de zoveelste keer Tex maar terug !
Nooit spijt van gehad als hij er bij is !
Solide centraal achteraan, zonder enige twijfel !
Centraal achteraan wel ja. Maar énkel centraal, niet meer als linkse of rechtse pion. Idem Leistner. Vorig seizoen is al gebleken dat Leistner én Teix tesamen geen succes was.
Al kies ikzelf ook voor Teix ipv Wolke hoor...
Boya kan trouwens ook achteraan. Speelde vorig seizoen bij Zulte dikwijls achteraan.
Maar dan moet Kagawa een rij zakken en dat kan tegen Gent niet omdat Bruno niet mag spelen.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door lakie »

STimVV schreef: 28 jul 2022, 13:43
Brusselmans 2.0 schreef: 28 jul 2022, 13:24 Haal voor de zoveelste keer Tex maar terug !
Nooit spijt van gehad als hij er bij is !
Solide centraal achteraan, zonder enige twijfel !
Centraal achteraan wel ja. Maar énkel centraal, niet meer als linkse of rechtse pion. Idem Leistner. Vorig seizoen is al gebleken dat Leistner én Teix tesamen geen succes was.
Al kies ikzelf ook voor Teix ipv Wolke hoor...
Boya kan trouwens ook achteraan. Speelde vorig seizoen bij Zulte dikwijls achteraan.
Maar dan moet Kagawa een rij zakken en dat kan tegen Gent niet omdat Bruno niet mag spelen.
Je kan ook iemand anders op de plaats van Boya zetten.... Dumont, Van Dessel...

Maar ik opteer ook gewoon voor Tex...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Smurf »

Ik lees hier af en toe dat de combo Texeira-Leistner niet werkte. Nu ben ik het niet gaan uitpluizen, maar volgens mij gaven we net heel weinig weg als ze samen in de ploeg stonden. Uiteraard was er dan wel een gebrek aan snelheid en stonden we veel lager op het veld, maar qua aantal tegendoelpunten denk ik dat het best meeviel.

Wat wedstrijd tegen Gent betreft, beetje jammer dat Gent nu al meteen druk zet op arbitrage. Hoe sterk de scheidsrechter ook staat, dit zal altijd een beetje invloed hebben, al is het soms zelfs onbewust.

Persoonlijk verwacht ik dat we zeker mee kunnen tegen Gent. Of dat ook punten zal opleveren...
Ik verwacht zo enorm veel wedstrijden dit seizoen. Details zullen beslissen en behalve de topploegen, denk ik dat zo ongeveer iedereen net zo goed op plaats 6 of 16 terecht kan komen.
Puntje op Gent, winnen tegen Kortrijk en dan Anderlecht er op leggen. Zou niet slecht zijn, maar verre van evident.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door pat@ »

-Bauer zal waarschijnlijk niet meedoen.
-Persoonlijk vind ik het duo Konaté-Boya teveel van hetzelfde.
-Kagawa kan je niet nog een match laten gudderen in de aanval, toch niet naar zijn kwaliteiten.

Schmidt
Janssens-Leistner-El Dahkil
Hashioka-Konaté-Bruls-Van Dessel
Kagawa
Hayashi-Koita.

Coppens, Tex, Bocat, Dumont, Kaya, Delorge, Boya
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Franz »

Voor mij Bocat achteraan ipv Bauer.
En Koita op links, eerder dan Van Dessel.
Vooraan Hayashi, met Kagawa in steun.

Dus:
Schmidt
Al Dakhil-Leistner-Bocat
Hashioka-Konaté-Brüls-Boya-Koita
Kagawa-Hayashi
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door voetballiefhebber »

pat@ schreef: 28 jul 2022, 17:24 -Bauer zal waarschijnlijk niet meedoen.
-Persoonlijk vind ik het duo Konaté-Boya teveel van hetzelfde.
-Kagawa kan je niet nog een match laten gudderen in de aanval, toch niet naar zijn kwaliteiten.

Schmidt
Janssens-Leistner-El Dahkil
Hashioka-Konaté-Bruls-Van Dessel
Kagawa
Hayashi-Koita.

Coppens, Tex, Bocat, Dumont, Kaya, Delorge, Boya
Boya kun je ook desnoods centraal in de verdediging zetten als het moet, zowel links als rechts staat op zijn spelersprofiel op transfermarkt.

Scheidsrechter is Jasper Vergoote en staat bekend als een scheids die weinig fluit voor kleine overtredingen. Het zal dus zaak zijn om recht te blijven bij een klein tikje.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Elgromi »

Was Tex niet opgeleerd bij sporting langs Ronaldo in de spits, bam targetspits. :lol:
Kagawa in de spits is het niet helemaal fdoor het spel we spelen. Moet meer over de grond wat er soms ookwel soms goed uitkwam tegen Union. Maar die hoge ballen is niet voor hem. Kaya in principe ook nog vrij jong, word precies al door sommige niemeer vermeld. Misschien als hem helemaal op punt is laten starten.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door STVV-fan »

Hayashi in de punt, Kagawa en Brüls daarachter en Konaté en Boya dáárachter.
Brüls in een vrije rol.

Anders ga je dat Gents middenveld nooit belopen krijgen
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Krisaias »

Franz schreef: 28 jul 2022, 17:44 Voor mij Bocat achteraan ipv Bauer.
En Koita op links, eerder dan Van Dessel.
Vooraan Hayashi, met Kagawa in steun.

Dus:
Schmidt
Al Dakhil-Leistner-Bocat
Hashioka-Konaté-Brüls-Boya-Koita
Kagawa-Hayashi
Bocat is echt geen centrale verdediger hoor, maar een zeer aanvallend ingestelde wing back... Hashioka, Wolke of Tex zijn daar de opties.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Lukske de Lange »

Minste wijziging aan het systeem, dat goed staat, is om Wolke in te passen in de verdediging denk ik.

Veel zal ook afhangen van de directe tegenstander, met of zonder Tissoudali scheelt veel bij Gent.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Aa Gent - Stvv

Bericht door Yellow Feaver »

Als we Tex niet zetten moesten we hem geen nieuw contract geven.
Plaats reactie