Kortrijk - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Guggenheimer »

vdl schreef: 06 aug 2022, 20:13
Positivo schreef: 06 aug 2022, 20:05 Voor hetzelfde geld hebben we 4 punten meer !
Voor hetzelfde geld koopt ge niks,slechte seizoenstart is een feit.
Waarom zou dit een slechte seizoenstart zijn ?
3 op 9 tegen Kortrijk, Union en Gent is natuurlijk niet fantastisch maar wel min of meer wat je mag verwachten.
Alleen speel ik dan liever 3 keer gelijk dan winnen tegen Kortrijk en de anderen verliezen.

Dan toon je dat je competitief bent en dat het best een mooi seizoen kan worden.
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Guggenheimer »

STVV-fan schreef: 06 aug 2022, 20:16 "logisch resultaat".

Kortrijk is begot 2 keer aan uw goal geweest.

Ergerde iemand zich ook aan het gefluit van de arbiter de tweede helft? (weigeren geel te trekken voor Kortrijk en elke kleine fout in hun voordeel beslissen)? Of was alleen ik dat?

Bruno, tja.
Aanvallend veel en veel te weinig creativiteit.
Iedereen gaat ook zuiver voor eigen gewin
Kortrijk is zowat 7 keer komen dreigen langs de kant van Wolke. Heeft een aantal hoekschoppen en vrije trappen afgedwongen en is 2 keer alleen voor Schmidt opgedoken.

Dat is wel niet iets meer dan "2 keer aan uw goal geweest".

Heeft STVV dan veel meer laten zien volgens u ?
Jebus4life
Berichten: 1269
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Jebus4life »

Ook raar dat je Hayashi eruit haalt ipv Bruno... Je bent volledig vanaf de flanken aan het spelen, Hayashi is wel klein, maar wel iemand die kan koppen...

Ok, laatste 10 minuten maar, maar ik had het andersom gedaan...
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door STVV-fan »

Guggenheimer schreef: 06 aug 2022, 20:20
STVV-fan schreef: 06 aug 2022, 20:16 "logisch resultaat".

Kortrijk is begot 2 keer aan uw goal geweest.

Ergerde iemand zich ook aan het gefluit van de arbiter de tweede helft? (weigeren geel te trekken voor Kortrijk en elke kleine fout in hun voordeel beslissen)? Of was alleen ik dat?

Bruno, tja.
Aanvallend veel en veel te weinig creativiteit.
Iedereen gaat ook zuiver voor eigen gewin
Kortrijk is zowat 7 keer komen dreigen langs de kant van Wolke. Heeft een aantal hoekschoppen en vrije trappen afgedwongen en is 2 keer alleen voor Schmidt opgedoken.

Dat is wel niet iets meer dan "2 keer aan uw goal geweest".

Heeft STVV dan veel meer laten zien volgens u ?
'in uwe rug gepakt worden' en effectieve kans op goal hebben is een verschil.

Kortrijk is maar 2 keer aan uw goal geweest, 2 keer op counter in de eerste helft, simpel
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Guggenheimer »

STVV-fan schreef: 06 aug 2022, 20:23
Guggenheimer schreef: 06 aug 2022, 20:20
STVV-fan schreef: 06 aug 2022, 20:16 "logisch resultaat".

Kortrijk is begot 2 keer aan uw goal geweest.

Ergerde iemand zich ook aan het gefluit van de arbiter de tweede helft? (weigeren geel te trekken voor Kortrijk en elke kleine fout in hun voordeel beslissen)? Of was alleen ik dat?

Bruno, tja.
Aanvallend veel en veel te weinig creativiteit.
Iedereen gaat ook zuiver voor eigen gewin
Kortrijk is zowat 7 keer komen dreigen langs de kant van Wolke. Heeft een aantal hoekschoppen en vrije trappen afgedwongen en is 2 keer alleen voor Schmidt opgedoken.

Dat is wel niet iets meer dan "2 keer aan uw goal geweest".

Heeft STVV dan veel meer laten zien volgens u ?
'in uwe rug gepakt worden' en effectieve kans op goal hebben is een verschil.

Kortrijk is maar 2 keer aan uw goal geweest, 2 keer op counter in de eerste helft, simpel
Dus als ge als verdediging in uw rug gepakt wordt en de keeper moet de bal met zijn knie in corner duwen dan is dat geen effectief kans op een goal ?
Ik snap wat je bedoelt, het zijn geen uitgespeelde kansen maar die heeft STVV ook niet bij elkaar gesprokkeld. We zijn ook niet verder gekomen dan voorzetten van Hayashi en wat afstandsschoten van Koita en Boya.

Als je vindt dat STVV de overwinning verdient puur op basis van steriel middenveldspel dan is dat uw goed recht maar zo zie ik voetbal niet.
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Roman »

Als je de statistieken van deze match bekijkt kan je enkel concluderen dat stvv deze match volledig in handen had, alleen kan je niet winnen als je niet scoort. Het loopt te dikwijls mis bij de laatste pas en/of schot, je hebt geen spits die naam waardig èn het moet ook wat meezitten ook, de bal van Boya is een kwestie van centimeters.
Viel me wel op dat Kortrijk tot 3 maal toe een tegenaanval foutief mocht afbreken zonder geel te pakken. Merkwaardig.
De inbreng van Brüls vond ik niet denderend al geef ik toe dat dit niet makkelijk is, die van Kaya nog veel minder.
3 gelijke spelen is niet denderend maar met uitwedstrijden tegen Gent en Kortrijk ook niet dramatisch, is ooit anders geweest.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Jones »

Kagawa wil naar het WK ? Dan gaat hij toch bepalender moeten worden. Had ik veel meer van verwacht. Is op deze moment geen absolute meerwaarde. Kagawa is even oud als Brüls …
Zou Yohan Boli niet willen komen ?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door lindoke »

Roman schreef: 06 aug 2022, 20:33 Als je de statistieken van deze match bekijkt kan je enkel concluderen dat stvv deze match volledig in handen had, alleen kan je niet winnen als je niet scoort. Het loopt te dikwijls mis bij de laatste pas en/of schot, je hebt geen spits die naam waardig èn het moet ook wat meezitten ook, de bal van Boya is een kwestie van centimeters.
Viel me wel op dat Kortrijk tot 3 maal toe een tegenaanval foutief mocht afbreken zonder geel te pakken. Merkwaardig.
De inbreng van Brüls vond ik niet denderend al geef ik toe dat dit niet makkelijk is, die van Kaya nog veel minder.
3 gelijke spelen is niet denderend maar met uitwedstrijden tegen Gent en Kortrijk ook niet dramatisch, is ooit anders geweest.
Correct, maar dat had meer te maken met de tactische keuze van Belhocine dan met het voetballend vermogen van STVV. Het was duidelijk dat wij de bal mochten hebben en zij op een snelle omschakeling loerden. En we moeten eerlijk zijn, die aanpak heeft hen 2 open kansen gegeven en als er 1 van die 2 was binnen gegaan denk ik dat ze de bus nog feller parkeerden en we met nul punten achter gebleven waren.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door lindoke »

Nog iets wat me opgevallen is, is dat we zeer stroef en paniekerig uitvoetballen als er ook maar 1 of 2 tegenspelers druk beginnen zetten. Al Dakhil kan daar nog tamelijk goed mee om, maar Leistner en Janssen hebben het daar moeilijk mee.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Bubbel
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 dec 2012, 15:31
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Bubbel »

Nog niet zo lang geleden waren uitwedstrijden tegen Gent en Kortrijk op voorhand verloren.
Op dat gebied zijn we er wel op vooruit gegaan
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Roman »

lindoke schreef: 06 aug 2022, 20:47
Roman schreef: 06 aug 2022, 20:33 Als je de statistieken van deze match bekijkt kan je enkel concluderen dat stvv deze match volledig in handen had, alleen kan je niet winnen als je niet scoort. Het loopt te dikwijls mis bij de laatste pas en/of schot, je hebt geen spits die naam waardig èn het moet ook wat meezitten ook, de bal van Boya is een kwestie van centimeters.
Viel me wel op dat Kortrijk tot 3 maal toe een tegenaanval foutief mocht afbreken zonder geel te pakken. Merkwaardig.
De inbreng van Brüls vond ik niet denderend al geef ik toe dat dit niet makkelijk is, die van Kaya nog veel minder.
3 gelijke spelen is niet denderend maar met uitwedstrijden tegen Gent en Kortrijk ook niet dramatisch, is ooit anders geweest.
Correct, maar dat had meer te maken met de tactische keuze van Belhocine dan met het voetballend vermogen van STVV. Het was duidelijk dat wij de bal mochten hebben en zij op een snelle omschakeling loerden. En we moeten eerlijk zijn, die aanpak heeft hen 2 open kansen gegeven en als er 1 van die 2 was binnen gegaan denk ik dat ze de bus nog feller parkeerden en we met nul punten achter gebleven waren.
juist of niet, ik laat dat in het midden, kan immers niet in het hoofd kijken van Belhocine maar je tegenstander kan ook zo hoog en bekwaam druk zetten dat je er slechts heel af en toe op de counter kunt uitkomen. Ik zou het alleszins ergerlijk vinden als stvv bij de thuiswedstrijden zo zou spelen tegen een ploeg van quasi gelijk niveau en ben er van overtuigd dat ook Belhocine dat niet lang zal volhouden want dan wacht zijn C4.
Het was alleszins een degelijke wedstrijd van stvv en het enige wat ontbrak was inderdaad een doelpunt. Bruno en ook Kaya zijn allesbehalve klaar voor het werk in de spits en ik had liever Bruls zien inkomen in de plaats van Bruno en Kagawa een rijtje vooruit, dit had volgens mij meer kans op slagen. Samen zag ik Brüls als Kagawa wel een opening forceren. Ieder zijn mening natuurlijk.
Met11tegen12
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Met11tegen12 »

STVV beste ploeg, 40-60 % balbezit, grootste aantal kansen, met druk tijdens laatste kwartier. Heb genoten! Vind Bruls wel goed inkomen. Vanaf dan begon het te draaien. Jammer van de niet afgewerkte kansen.

Scheidsrechter pfff... Reporter en commentaar op Eleven ppppppfffffffffff......... Ben naar Waalse commentaar overgeschakeld.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Een punt op Gent, een punt op Kortrijk, en iedereen is hier ongelukkig :o
Ik begrijp da wel, in het verleden was dat altijd een zekerheid van 6 op 6 natuurlijk :?
En morgen staat er wsl in het klassement een rood pijlke naar beneden voor de naam STVV :o

Ik weet niet of ik de verhalen van alle jammereenden wil lezen de volgende dagen :roll:
Ik denk dat ik mezelf dat ga besparen !!!
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Piana »

Nu winnen tegen Anderlecht en we hebben een goeie start genomen. Met deze ploeg is dat zeker geen onmogelijke zaak.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Piana »

Guggenheimer schreef: 06 aug 2022, 20:17
vdl schreef: 06 aug 2022, 20:13
Positivo schreef: 06 aug 2022, 20:05 Voor hetzelfde geld hebben we 4 punten meer !
Voor hetzelfde geld koopt ge niks,slechte seizoenstart is een feit.
Waarom zou dit een slechte seizoenstart zijn ?
3 op 9 tegen Kortrijk, Union en Gent is natuurlijk niet fantastisch maar wel min of meer wat je mag verwachten.
Alleen speel ik dan liever 3 keer gelijk dan winnen tegen Kortrijk en de anderen verliezen.

Dan toon je dat je competitief bent en dat het best een mooi seizoen kan worden.
Het is een slechte start wanneer er alleen aan scorebordbeoordeling gedaan wordt. Een 3 op 9 thuis tegen Union en op Gent en Kortrijk, wordt dan evenveel waard als een 3 op 9 na thuiswedstrijden tegen Eupen, Seraing en Standard.

Al moet gezegd dat we vorig jaar 4 op 9 pakten in deze 3 wedstrijden: verlies op Gent, punt op Stayen tegen Union en 3 punten op Kortrijk. Aiai :shock:
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Plaats reactie