Kortrijk - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Jacques »

Ok, maar allemaal een beetje (veel) te steriel om op een klein veld een stugge ploeg te ontwrichten. Anderzijds riskeren we op het mes te lopen, als we te gretig naar voren gaan trekken. Ambetante wedstrijd, hopelijk een zakelijke, zuinige overwinning aan het eind.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door lindoke »

Dan mogen we nog van geluk spreken dat Kortrijk 2 open doelkansen laat liggen anders was het al 2-0 en boeken toe.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Franz »

Inderdaad veel gestrik...
We combineren wel goed maar enkel Hayashi brengt diepgang.
Hashioka en Koita opereren te ver van doel, ook Kagawa speelt erg laag.
Bruno fysiek nog niet op punt, dat zie je in de duels.
We mogen blij zijn dat we niet achterstaan...
Toch wel Brüls brengen zou ik zeggen!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Jones »

Kagawa moet veel meer laten zien, zeker als de man naar het WK wil. Is niet spelbepalend genoeg
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Positivo »

Jones schreef: 06 aug 2022, 19:30 Kagawa moet veel meer laten zien, zeker als de man naar het WK wil. Is niet spelbepalend genoeg
Kagawa laten staan en alle kinderen in een straal van 100km die niet kunnen slapen naar het stadion brengen….
Die slapen binnen de 5 minuten voor een paar dagen ….
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Positivo »

Voor hetzelfde geld hebben we 4 punten meer !
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door lindoke »

Ik denk dat als Bruls had mogen starten we meer kans gehad hadden om onze eerste overwinning van het seizoen te boeken. Het draaide beter met hem in de ploeg. Die keuze van Hollerbach begrijp ik niet.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Franz »

Logische uitslag, twee ploegen die vooral niet wilden verliezen en die zeer defensief ingesteld waren.
Bij STVV te veel slordigheden in offensief opzicht.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef: 06 aug 2022, 20:05 Voor hetzelfde geld hebben we 4 punten meer !
Of 2 minder.

En dat is niet ‘negatief’ ingesteld.
4 meer kon ook.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door lindoke »

Kansen creëren en scoren is nog steeds een probleem.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Guggenheimer »

Match in evenwicht.

STVV dat de bal controleerde en er af en toe uitkwam. Meer op goede wil dan op kunde.
Kortrijk dat zich verdedigend opstelde en er af en toe scherp uitkwam op de counter.

Dit tot minuut 55 toen de rollen gedurende 10-15 minuten werden omgedraaid.

Met andere woorden : logisch resultaat.

Aan de andere kant zegt het ook wel voldoende dat Schmidt voor mij man van de match was.

Verder pluimen voor Koita, Hashioka en Leistner.

Zwakke schakels : Wolke ( puur omwille van de ruimte die hij keer op keer in zijn rug laat ) en Bruno ( Heel hard gewerkt maar archislecht in het vasthouden van de bal en in de kaats ).

Over Kagawa : Zou zijn spelstijl moeten aanpassen aan zijn leeftijd. Probeert nog te vaak met de bal aan de voet te lopen maar daar heeft hij gewoon de snelheid niet meer voor. Zou ( zoals hier al werd aangehaald) beter wat dieper spelen. Saai ? Misschien. Maar er moet natuurlijk wel iemand zijn die diep gaat of met hem in het samenspel wil gaan. Nu was hij degene die een keer of 4 slim diep gelopen is.

Al de rest was degelijk zonder er in positief of negatief opzicht uit te springen.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door vuil rat »

Ja als ge geene goal kunt maken ist moeilijk om te winnen e . Toch aanvallend moet er echt wel iets bijkomen me een gelijkspel schuift ge ni veel op ma toch weer niet verloren was ook een match wie scoort wint . Dit Kortrijk was echt wel te pakken ma het balleke wou ook ni goe vallen
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door vdl »

Positivo schreef: 06 aug 2022, 20:05 Voor hetzelfde geld hebben we 4 punten meer !
Voor hetzelfde geld koopt ge niks,slechte seizoenstart is een feit.
Guggenheimer
Berichten: 523
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Guggenheimer »

lindoke schreef: 06 aug 2022, 20:08 Ik denk dat als Bruls had mogen starten we meer kans gehad hadden om onze eerste overwinning van het seizoen te boeken. Het draaide beter met hem in de ploeg. Die keuze van Hollerbach begrijp ik niet.
Dat vond ik net niet. Ik vond Bruls redelijk zwak invallen. Is duidelijk nog niet helemaal in orde na de transferperikelen en persoonlijk verlies.
Je hebt gelijk dat er wat meer schwung in zat toen Bruls er in kwam maar dat had volgens mij meer te maken met het wedstrijdverloop dan met Bruls.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door STVV-fan »

"logisch resultaat".

Kortrijk is begot 2 keer aan uw goal geweest.

Ergerde iemand zich ook aan het gefluit van de arbiter de tweede helft? (weigeren geel te trekken voor Kortrijk en elke kleine fout in hun voordeel beslissen)? Of was alleen ik dat?

Bruno, tja.
Aanvallend veel en veel te weinig creativiteit.
Iedereen gaat ook zuiver voor eigen gewin
Plaats reactie