Kortrijk - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Franz »

Op verplaatsing starten met Boya en Konaté en Brüls, Kagawa als reserve/joker.
Thuis starten met Konaté en Kagawa en Brüls, Boya als reserve/joker.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
enerkey
Berichten: 2094
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door enerkey »

Ik zou met Bruls op de bank starten en Kagawa erin. Terug brengen dan in de tweede helft.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door lindoke »

enerkey schreef: 06 aug 2022, 12:46 Ik zou met Bruls op de bank starten en Kagawa erin. Terug brengen dan in de tweede helft.
Waarom? Bruls is de motor van de ploeg.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door enrique »

Bruls 10, Kagawa 8, Konate 6
Winnende combinatie
Boya en Konate wordt waarschijnlijk achteruit kruipen
Zie ik niet graag
Bij voorsprong kunt ge Boya opbrengen om de boel helemaal af te sluiten
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Franz »

enrique schreef: 06 aug 2022, 13:15 Bruls 10, Kagawa 8, Konate 6
Winnende combinatie
Boya en Konate wordt waarschijnlijk achteruit kruipen
Zie ik niet graag
Bij voorsprong kunt ge Boya opbrengen om de boel helemaal af te sluiten
Onder Hollerbach doen we dat niet meer: achteruit kruipen.
Dat vind ik absoluut zijn grootste verdienste (in tegenstelling tot het spel onder Maes bijv).
We zetten een stevig blok net onder de middenlijn, dat is wat anders.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Yellow Feaver
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Yellow Feaver »

Als ge roept om ne extra spits moet je inderdaad één van de mannen erachter opofferen. :lollig:

Je zal de keuze moeten maken wie van de vier erachter je opoffert. Je kan er verschillende invullingen aan geven.
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door enrique »

Als hij Brepoels maar achterna gaat :D
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Franz »

enrique schreef: 06 aug 2022, 13:51 Als hij Brepoels maar achterna gaat :D
Te voet naar Scherpenheuvel was dat hé?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door pat@ »

Jan Bulder schreef: 06 aug 2022, 11:47
pat@ schreef: 06 aug 2022, 11:36
BoemBoem schreef: 06 aug 2022, 09:30
Dreke schreef: 06 aug 2022, 09:15 Kan dat wel in een ploeg samen met Brüls?
Vorige week was Brüls er ook heel lang niet bij.
Kagawa heeft zijn meerwaarde, maar Brüls is momenteel gewoon veel beter.
De match vorig seizoen tegen Standard, met de driehoek Konaté-Bruls en Kagawa was op dat gebied een referentie.
We moeten niet onder stoelen of banken steken dat we vandaag favoriet zijn en het spel min of meer zullen maken.
Dat ga je moeilijk kunnen met Boya en Konaté, zeker die eerste schiet te kort op dat gebied. Eens benieuwd hoe Hollerbach het gaat oplossen.
Favoriet en het spel moeten gaan maken op verplaatsing? We hebben vorig seizoen zowat al onze punten op verplaatsing gepakt vanuit een stevige organisatie. Vorige week ook zo op Gent. Ik zie niet in waarom we dat zouden moeten veranderen.
We hebben toch stappen gezet de laatste tijd, in dien verstande dat we nu gewoon als favoriet naar Kortrijk trekken en enkel een overwinning goed genoeg is. Het wil natuurlijk niet zeggen dat we niet kunnen verliezen.
Anderlecht en Brugge maken het spel toch ook op verplaatsing, waar ze ook spelen. Laat ons, met de nieuwe status, beginnen met het spel te maken op de Kortrijks, Oostendes etc...

In organisatie spelen mag ook hoor, daar niet van. Het belangrijkste zijn de 3 punten. Ik verkies het heft en de bal in handen nemen boven de "afwachtende" organisatie.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Tompie »

Die status van favoriet vind ik momenteel toch een brug te ver. Ik weet ook niet of de media ons als favoriet beschouwen voor zo een wedstrijd. Uit Kortrijk, dat is een wedstrijd waarbij zelfs de topploegen zich niet als uitgesproken favoriet uiten. Het blijft een lastige wedstrijd.

Het valt me op hoe positief er tegenover onze kern en prestaties van de eerste twee wedstrijden hier wordt gekeken. Maar liever zo dan te negatief, uiteraard. 😉 Maar voetjes op de grond is toch belangrijk.

Het middenveld draait nog niet naar behoren (daarom gaven we het uit handen tegen Union en hadden we het voor de rust zeer moeilijk in Gent, twee stevige tegenstanders natuurlijk) en vooraan is het afwachten welke pion Hayashi het beste kan steunen.

Het is momenteel zo een situatie waarbij een aantal elementen nog in hun plooi moeten vallen. Met nog wat extra kwaliteit (een mentaal frisse Bauer en Bruls, een stevige spits) zou dat makkelijker lukken, nu wacht ik toch liever nog even af. Maar een droge 0-3 straks en ik trek mijn woorden in. 😉
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
BoemBoem
Berichten: 2954
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door BoemBoem »

Zonder brüls en met Bruno dus.
Bauer ook terug op de bank.

Had liever Brüls gezien ipv Kagawa, hopelijk laat deze laatste zien dat hij hét nog altijd heeft.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door smol »

BoemBoem schreef: 06 aug 2022, 17:41 Zonder brüls en met Bruno dus.
Bauer ook terug op de bank.

Had liever Brüls gezien ipv Kagawa, hopelijk laat deze laatste zien dat hij hét nog altijd heeft.
Idem hier.
Opletten met Selemani bij KVK.
Jebus4life
Berichten: 1269
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Jebus4life »

BoemBoem schreef: 06 aug 2022, 17:41 Zonder brüls en met Bruno dus.
Bauer ook terug op de bank.

Had liever Brüls gezien ipv Kagawa, hopelijk laat deze laatste zien dat hij hét nog altijd heeft.
Vorige week was er de uitleg over die begrafenis, maar Bruls op de bank lijkt me toch hem te kapittelen...?


***EDIT***
Na de eerste helft, armoe troef... We hebben niet de kwaliteiten om het lage blok van Kortrijk ook maar iets of wat in de problemen te brengen...
wiekes
Berichten: 874
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door wiekes »

Slappe boel, hopelijk beterschap 2 helft.
Positivo
Berichten: 1916
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Kortrijk - Stvv

Bericht door Positivo »

Niemand die eens een op een, een tegenstrever kan uitschakelen …. Dan is het moeilijk.
Plaats reactie