STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Alles over de wedstrijden van STVV
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Johan »

Gisteren de woorden van de voorzitter horen zeggen. Het was niet goed nee, deze transferperiode gaan nog 4 spelers weg : Bauer- Bruls , Konate en Smidt . We zijn vogel voor de kat. Tateisshi en Pinto hebben nogmaals hun onkunde getoond en de supporters verneukt.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door darion »

Ale gij, dat is toch ieder seizoen zo?
Zijn we al gewend he, maar dit seizoen misschien het seizoen te veel!
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door wiekes »

Onkunde van de heren, als er geen geld is zeg het dan dan moet je de supporters niet voor de zot houden zoveelste jaar op rij.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Jones »

Ik zie Vandamme van Standard hier nog arriveren en Morioka, Hara en een keeper als Schmidt weggaat. Ortwin Dewolf en Seck van Antwerp ?
Laatst gewijzigd door Jones op 15 aug 2022, 16:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Vladimir
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 jun 2022, 19:45
Supporter van: STVV

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Vladimir »

Onze voorzitter, het schijnheilig paterke, wie gelooft die man nog ?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door STVV-fan »

Vladimir schreef: 15 aug 2022, 15:59 Onze voorzitter, het schijnheilig paterke, wie gelooft die man nog ?
Wat kan die man meer zeggen dan wat hij mag van de Japanners?
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door vuil rat »

Johan schreef: 15 aug 2022, 15:10 Gisteren de woorden van de voorzitter horen zeggen. Het was niet goed nee, deze transferperiode gaan nog 4 spelers weg : Bauer- Bruls , Konate en Smidt . We zijn vogel voor de kat. Tateisshi en Pinto hebben nogmaals hun onkunde getoond en de supporters verneukt.
alle als da nu nog ga gebeuren die 4 weg en er komt niks direct inzetbaar bij wil da zeggen ticket geboekt richting 2de klasse zonder retour ticket
Vladimir
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 jun 2022, 19:45
Supporter van: STVV

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Vladimir »

De voorzitter zou een oprecht statement kunnen maken en de eer aan zichzelf laten. In dit Japans circus meedraaien gaat vroeg of laat ook voor hem nefast aflopen. De korte pijn, even zijn verlies nemen en de Japanners hun eigen shit laten opkuisen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door miel »

Alléé vooruit ze zijn verrezen de onheilsprofeten , na amper één wanprestatie zijn ze weer voltallig
Het moet pijn gedaan hebben , dat ze een aantal maanden hun gif niet hebben kunnen spuiten .
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Piana »

Ik weet wel dat we meer nog dan de stad van geel-blauw, de stad van zwart-wit zijn, maar we moeten ook niet overdrijven. Gister mocht Ibrahimovic vooraan gelopen hebben, we hadden nog niet gewonnen. Geen grinta, geen overgave, geen ideeën,... Dan kun je niet winnen, zeker niet tegen een ploeg die een pak meer kwaliteiten heeft. Dat heeft voor mij veel meer met de pseudo-vedetten te maken dan met ons bestuur en het ontbreken van een targetspits. Moet Bauer de Saoedische oven ambiëren als hij hier al bij 34 graden na 10 minuten in de rug gepakt wordt als een scholier? Zelfde voor Konaté. Is het ontbreken van een targetspits het probleem wanneer ze zich achteraan 3 keer laten ringeloren?

Dit is dezelfde ploeg die vorige week nog bejubeld werd door Marc Hendrikx: "Er zit muziek in dit STVV". Een week, en toegegeven een wanprestatie, later zouden ze niks meer kunnen? Ik betwijfel dat.

Ik ga het er echt niet opsteken hoor, want we waren gister te zwak. Maar toen we begin 2e helft eindelijk een klein beetje begonnen te voetballen, legde de scheidsrechter elke 30 seconden het spel stil. Hoe kun je dan tempo maken? Wie heeft die 2 drankpauzes per helft bedacht? Waarom moeten die toppers dan ook nog eens elke keer er iemand ligt naar de zijlijn lopen om hun mond te spoelen? Het is goed dat de Tour niet door voetballers gereden wordt.

Soit, ook onze trainer heeft boter op het hoofd. Het begint al met de quote: "Met dit weer kun je geen 90 minuten pressen". Toen vreesde ik er al voor. Als hij dan na de match in de pers zegt dat hij zijn STVV niet herkende, wel daar heeft hij zelf schuld aan. De wissel Hayashi - Kagawa, dat is tactisch gezien toch gewoon een verkeerde keuze? Vanaf dat moment heb je ook gewoon niets meer klaar gekregen. Waarom Librici niet brengen? Ok, hij is nog jong, maar zijn profiel paste toch veel beter bij wat wij nodig hadden op dat moment?

Verder, ik weet niet hoe het op de andere tribunes gesteld is, maar de wachttijden aan de togen op de Oost tijdens de rust, daar moet toch iets aan te doen zijn? Kunnen ze de mensen die daar werken ook niet eens een tapcursus geven? Dan moet je niet elke pint of Hoegaarden 3 keer omschudden eer er iets visueel deftigs afgeleverd kan worden.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door STVV-fan »

Piana schreef: 15 aug 2022, 17:05 Ik weet wel dat we meer nog dan de stad van geel-blauw, de stad van zwart-wit zijn, maar we moeten ook niet overdrijven. Gister mocht Ibrahimovic vooraan gelopen hebben, we hadden nog niet gewonnen. Geen grinta, geen overgave, geen ideeën,... Dan kun je niet winnen, zeker niet tegen een ploeg die een pak meer kwaliteiten heeft. Dat heeft voor mij veel meer met de pseudo-vedetten te maken dan met ons bestuur en het ontbreken van een targetspits. Moet Bauer de Saoedische oven ambiëren als hij hier al bij 34 graden na 10 minuten in de rug gepakt wordt als een scholier? Zelfde voor Konaté. Is het ontbreken van een targetspits het probleem wanneer ze zich achteraan 3 keer laten ringeloren?

Dit is dezelfde ploeg die vorige week nog bejubeld werd door Marc Hendrikx: "Er zit muziek in dit STVV". Een week, en toegegeven een wanprestatie, later zouden ze niks meer kunnen? Ik betwijfel dat.

Ik ga het er echt niet opsteken hoor, want we waren gister te zwak. Maar toen we begin 2e helft eindelijk een klein beetje begonnen te voetballen, legde de scheidsrechter elke 30 seconden het spel stil. Hoe kun je dan tempo maken? Wie heeft die 2 drankpauzes per helft bedacht? Waarom moeten die toppers dan ook nog eens elke keer er iemand ligt naar de zijlijn lopen om hun mond te spoelen? Het is goed dat de Tour niet door voetballers gereden wordt.

Soit, ook onze trainer heeft boter op het hoofd. Het begint al met de quote: "Met dit weer kun je geen 90 minuten pressen". Toen vreesde ik er al voor. Als hij dan na de match in de pers zegt dat hij zijn STVV niet herkende, wel daar heeft hij zelf schuld aan. De wissel Hayashi - Kagawa, dat is tactisch gezien toch gewoon een verkeerde keuze? Vanaf dat moment heb je ook gewoon niets meer klaar gekregen. Waarom Librici niet brengen? Ok, hij is nog jong, maar zijn profiel paste toch veel beter bij wat wij nodig hadden op dat moment?

Verder, ik weet niet hoe het op de andere tribunes gesteld is, maar de wachttijden aan de togen op de Oost tijdens de rust, daar moet toch iets aan te doen zijn? Kunnen ze de mensen die daar werken ook niet eens een tapcursus geven? Dan moet je niet elke pint of Hoegaarden 3 keer omschudden eer er iets visueel deftigs afgeleverd kan worden.
Is er Hoegaarden op Stayen?
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Louis XIV »

Vladimir schreef: 15 aug 2022, 15:59 Onze voorzitter, het schijnheilig paterke, wie gelooft die man nog ?
Dat het zo ne gattelikker is wist ik al lang, zie je aan zijn heimelijk smoelewerk
Zou beter statement maken en de eer aan zich zelf houden maar profiteert van commercieel netwerk en alles wat daarbij te rapen valt. Kleine mijnheer Als die 4 vertrekken wie gelooft er dan nog in Stvv bestuur ?
Aanstellen van brand manager , jaren te laat en zal op deze manier niet werken
Voor mij geen abo meer dit jaar, ben de onkunde van de het heerschap aan de Tiense kotsmoe
Dikke
Berichten: 142
Lid geworden op: 22 nov 2021, 23:43
Supporter van: Stvv

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Dikke »

Johan schreef: 15 aug 2022, 15:10 Gisteren de woorden van de voorzitter horen zeggen. Het was niet goed nee, deze transferperiode gaan nog 4 spelers weg : Bauer- Bruls , Konate en Smidt . We zijn vogel voor de kat. Tateisshi en Pinto hebben nogmaals hun onkunde getoond en de supporters verneukt.
Als 3 van de 4 op het niveau van gisteren blijven acteren wil ik ze gerust zelf gaan afzetten.... Dan zijn er zelfs binnen de beperkte kern valabele alternatieven, of kijk ik tenminste naar spelers die hun best doen en niet beter kunnen waar ik veel makkelijker vrede mee kan nemen dan ne hoop vedetten die op het veld staan te sloffen omdat ze hun zin niet krijgen.
Bubbel
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 dec 2012, 15:31
Supporter van: STVV

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Bubbel »

Johan schreef: 15 aug 2022, 15:10 Gisteren de woorden van de voorzitter horen zeggen. Het was niet goed nee, deze transferperiode gaan nog 4 spelers weg : Bauer- Bruls , Konate en Smidt . We zijn vogel voor de kat. Tateisshi en Pinto hebben nogmaals hun onkunde getoond en de supporters verneukt.
Hebt ge effectief de voorzitter horen zeggen dat die 4 spelers weggaan deze transferperiode ?
Graag een duidelijk antwoord .
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Anderlecht op zondag 14/8 13u30 te Staaien

Bericht door Jones »

Piana schreef: 15 aug 2022, 17:05 Ik weet wel dat we meer nog dan de stad van geel-blauw, de stad van zwart-wit zijn, maar we moeten ook niet overdrijven. Gister mocht Ibrahimovic vooraan gelopen hebben, we hadden nog niet gewonnen. Geen grinta, geen overgave, geen ideeën,... Dan kun je niet winnen, zeker niet tegen een ploeg die een pak meer kwaliteiten heeft. Dat heeft voor mij veel meer met de pseudo-vedetten te maken dan met ons bestuur en het ontbreken van een targetspits. Moet Bauer de Saoedische oven ambiëren als hij hier al bij 34 graden na 10 minuten in de rug gepakt wordt als een scholier? Zelfde voor Konaté. Is het ontbreken van een targetspits het probleem wanneer ze zich achteraan 3 keer laten ringeloren?

Dit is dezelfde ploeg die vorige week nog bejubeld werd door Marc Hendrikx: "Er zit muziek in dit STVV". Een week, en toegegeven een wanprestatie, later zouden ze niks meer kunnen? Ik betwijfel dat.

Ik ga het er echt niet opsteken hoor, want we waren gister te zwak. Maar toen we begin 2e helft eindelijk een klein beetje begonnen te voetballen, legde de scheidsrechter elke 30 seconden het spel stil. Hoe kun je dan tempo maken? Wie heeft die 2 drankpauzes per helft bedacht? Waarom moeten die toppers dan ook nog eens elke keer er iemand ligt naar de zijlijn lopen om hun mond te spoelen? Het is goed dat de Tour niet door voetballers gereden wordt.

Soit, ook onze trainer heeft boter op het hoofd. Het begint al met de quote: "Met dit weer kun je geen 90 minuten pressen". Toen vreesde ik er al voor. Als hij dan na de match in de pers zegt dat hij zijn STVV niet herkende, wel daar heeft hij zelf schuld aan. De wissel Hayashi - Kagawa, dat is tactisch gezien toch gewoon een verkeerde keuze? Vanaf dat moment heb je ook gewoon niets meer klaar gekregen. Waarom Librici niet brengen? Ok, hij is nog jong, maar zijn profiel paste toch veel beter bij wat wij nodig hadden op dat moment?

Verder, ik weet niet hoe het op de andere tribunes gesteld is, maar de wachttijden aan de togen op de Oost tijdens de rust, daar moet toch iets aan te doen zijn? Kunnen ze de mensen die daar werken ook niet eens een tapcursus geven? Dan moet je niet elke pint of Hoegaarden 3 keer omschudden eer er iets visueel deftigs afgeleverd kan worden.
Om uwe laatste alinea te citeren : in de noord stond er 4 man om uw kaart op te laden en amper 3 !! Man om te gerieven en 3 achter den toog. Ze hebben gvd 3 togen in de noord en gebruiken maar ene. Betaal uw personeel deftig, dan blijven ze. 10 minuten wachtennop een pint.. amateurisme
Plaats reactie