Oostende - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Oostende - Stvv

Bericht door STVV1924 »

We hebben het tot nu toe nooit echt makkelijk gehad met een verplaatsing naar Oostende. Bovendien zijn we op zoek naar onze eerste overwinning.

1) wie vervangt Hayashi
2) blijft Hollerbach trouw aan zijn 5-3-2 / 3-5-2 systeem
3) indien het antwoord op 2 neen luidt, welk tactisch plan opteert hij dan wel?
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Sacruzsa »

1) Kaya
2) Natuurlijk , is ne stijfkop
3) hier ga ik toch op antwoorden :) , voor mij mag een 4-3-3 of 3-4-3

4-3-3
Schmid
Bauer Al-Dakhil Leistner Pereira

Boya
Van Dessel Brüls

Koita Bruno
Kaya

3-4-3
Schmid
Bauer Al-Dakhil Leistner

Bocat Boya Peraira
Brüls
Koita Bruno
Kaya

Waarom Bocat & Peraira -> als ge ze de kans niet geeft gaat ge het nooit weten
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Oostende - Stvv

Bericht door voetballiefhebber »

Zonder spitsen, die naam waardig! Begin er maar aan in Oostende, zou ik zeggen.
Benieuwd of de 3 zondaars gaan spelen en als ze spelen, hoe gemotiveerd zullen ze weer zijn?
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Oostende - Stvv

Bericht door STimVV »

voetballiefhebber schreef: 18 aug 2022, 12:04 Zonder spitsen, die naam waardig! Begin er maar aan in Oostende, zou ik zeggen.
Benieuwd of de 3 zondaars gaan spelen en als ze spelen, hoe gemotiveerd zullen ze weer zijn?
Eerlijk gezegd heb ik tijdens de match tegen Anderlecht op geen enkel moment het gevoel gehad dat die 3 minder gemotiveerd waren. Kan natuurlijk ook aan mij liggen... maar daar lag het probleem in mijn ogen niet... Kwam die tendens er ook niet vooral pas nadat de pers schreef dat Konaté donderdag ook niet meetrainde? Mij viel het tijdens de match althans niet op.
Wat mij vooral opviel was dat Konaté in de 2e helft een stuk beter was omdat hij terug op de 6 stond ipv op de 8...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Oostende - Stvv

Bericht door BoemBoem »

Sacruzsa schreef: 18 aug 2022, 07:19 1) Kaya
2) Natuurlijk , is ne stijfkop
3) hier ga ik toch op antwoorden :) , voor mij mag een 4-3-3 of 3-4-3

4-3-3
Schmid
Bauer Al-Dakhil Leistner Pereira

Boya
Van Dessel Brüls

Koita Bruno
Kaya

3-4-3
Schmid
Bauer Al-Dakhil Leistner

Bocat Boya Peraira
Brüls
Koita Bruno
Kaya

Waarom Bocat & Peraira -> als ge ze de kans niet geeft gaat ge het nooit weten
Idd, smijt ze voor de leeuwen.
Zeker Bocat zou zijn streng moeten kunnen trekken.

Konaté zou ik ook een match op de bank laten.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Dreke »

STimVV schreef: 18 aug 2022, 12:48 Wat mij vooral opviel was dat Konaté in de 2e helft een stuk beter was omdat hij terug op de 6 stond ipv op de 8...
Lager op het middenveld is ook gewoon zijn beste positie. Speelt veel beter met een groter stuk van het spel voor hem. Kan ook dan beter en gerichter gebruik maken van de infiltratie.
A loyal football fan only supports the shirt...
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Oostende - Stvv

Bericht door STimVV »

Dreke schreef: 18 aug 2022, 13:06
STimVV schreef: 18 aug 2022, 12:48 Wat mij vooral opviel was dat Konaté in de 2e helft een stuk beter was omdat hij terug op de 6 stond ipv op de 8...
Lager op het middenveld is ook gewoon zijn beste positie. Speelt veel beter met een groter stuk van het spel voor hem. Kan ook dan beter en gerichter gebruik maken van de infiltratie.
En ook vooral: de ploeg draait dan beter omdat onze verdedigers Konaté wél in de voet durven aanspelen tussen de linies omdat ze er vertrouwen in hebben dat hij balvast is en van daaruit vooruit kan inspelen. Bij Boya doen ze dat veel minder omdat hij voetballend minder is.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Oostende - Stvv

Bericht door STVV1924 »

Wat mij betreft Hayashi vervangen door Kaya.
En schakelen naar een 4-4-2 met 2 controlerende middenvelders en 2 aanvallend ingestelde middenvelders en in de defensie 2 flankspelers die beurtelings inschuiven als ze in balbezit zijn. Als Bruls of Koita aanvallend inschuiven dan kan Kaya en/of Bruno een lijntje terugzakken.

4-4-2:
Schmidt
Hashioka - Leistner - Al Dahkil - Janssens of Bocat
Boya - Kagawa - Bruls - Koita
Bruno - Kaya

Transferitis: (snel doch efficient aanpakken).
Bauer, Konaté mogen hun situatie uitklaren in het Midden Oosten met hun managers, met als oriënterende richtprijzen 250K bij vertrekken + bonussen van 250K bij 10 gespeelde wedstrijden.

Bij doorverkoop nog eens 20% op doorverkoopprijs. Indien er geen bod komt, half september verbeterd contract aanbieden. Niet bij tekenen, dan heb je meteen uw volgende huistaak. Op zoek gaan naar een doublure in eigen kern, jeugd of op de transfermarkt.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Krisaias »

STVV1924 schreef: 18 aug 2022, 15:55 Wat mij betreft Hayashi vervangen door Kaya.
En waarom Kaya ? Wat mij betreft de minste optie van de drie, al ben ik bijlange ook geen fan van een vooruitgeschoven Kagawa. Ik zou Librici brengen, al was het maar omwille van zijn inzet en vechtlust.

Kaya heeft me nog totaal niet kunnen overtuigen.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Lukske de Lange »

Koita en Brüls rond en net achter Bruno laten opereren.
Van Dessel die de linkerflank doet.
Bocat en Kagawa op de bank.
Dat zou ook best kunnen werken volgens mij.
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Oostende - Stvv

Bericht door ertee »

https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/da ... nt=f798c16

In de kantlijn: ik blijf het toch zéér opmerkelijk vinden dat iemand als Hashioka nog altijd een tolk nodig heeft om een typisch clichéinterview te geven. Hoe doet die man dat dan in de kleedkamer, tijdens tactische besprekingen en op het oefenveld?
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Oostende - Stvv

Bericht door smol »

ertee schreef: 18 aug 2022, 18:15 https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/da ... nt=f798c16

In de kantlijn: ik blijf het toch zéér opmerkelijk vinden dat iemand als Hashioka nog altijd een tolk nodig heeft om een typisch clichéinterview te geven. Hoe doet die man dat dan in de kleedkamer, tijdens tactische besprekingen en op het oefenveld?
Op dat gebied is België veel te tolerant en niet alleen in de sportwereld.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Oostende - Stvv

Bericht door STimVV »

smol schreef: 18 aug 2022, 19:09
ertee schreef: 18 aug 2022, 18:15 https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/da ... nt=f798c16

In de kantlijn: ik blijf het toch zéér opmerkelijk vinden dat iemand als Hashioka nog altijd een tolk nodig heeft om een typisch clichéinterview te geven. Hoe doet die man dat dan in de kleedkamer, tijdens tactische besprekingen en op het oefenveld?
Op dat gebied is België veel te tolerant en niet alleen in de sportwereld.
Nochtans... als je de docu's zag van andere clubs zoals KV Oostende, Anderlecht, Antwerp... dan krijgen die buitenlanders taalles. Zou toch het minste zijn dat STVV hun japanse spelers engelse lessen aanbiedr.
Nuja... als je CEO zelf nog niet eens deftig kan communiceren dan kan hij dat van zn personeel ook moeilijk eisen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Oostende - Stvv

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef: 18 aug 2022, 19:14
smol schreef: 18 aug 2022, 19:09
ertee schreef: 18 aug 2022, 18:15 https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/da ... nt=f798c16

In de kantlijn: ik blijf het toch zéér opmerkelijk vinden dat iemand als Hashioka nog altijd een tolk nodig heeft om een typisch clichéinterview te geven. Hoe doet die man dat dan in de kleedkamer, tijdens tactische besprekingen en op het oefenveld?
Op dat gebied is België veel te tolerant en niet alleen in de sportwereld.
Nochtans... als je de docu's zag van andere clubs zoals KV Oostende, Anderlecht, Antwerp... dan krijgen die buitenlanders taalles. Zou toch het minste zijn dat STVV hun japanse spelers engelse lessen aanbiedr.
Nuja... als je CEO zelf nog niet eens deftig kan communiceren dan kan hij dat van zn personeel ook moeilijk eisen.
Stoort mij ook een beetje, vooral omdat DMM zelf taallessen Engels aanbiedt en Tomi indertijd toch tenminste een mondje Engels kon...
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Dreke »

STVV1924 schreef: 18 aug 2022, 15:55 Transferitis: (snel doch efficient aanpakken).
Bauer, Konaté mogen hun situatie uitklaren in het Midden Oosten met hun managers, met als oriënterende richtprijzen 250K bij vertrekken + bonussen van 250K bij 10 gespeelde wedstrijden.

Bij doorverkoop nog eens 20% op doorverkoopprijs.
Zeker voor Konaté (vind ik in België echt bij de top op zijn positie horen) is 500k en 20% op doorverkoop veel te weinig.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie