Oostende - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Oostende - Stvv

Bericht door vdl »

Gewonnen en verdiend, al werd het de tweede helft moeilijker.
Vooral een dikke pluim voor het trio achteraan.
Guggenheimer
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Guggenheimer »

voetballiefhebber schreef: 20 aug 2022, 10:47 Ik bekeek gisteren het klassement eens na de wedstrijd Eupen-Seraing. Het klassement onderaan zou wel eens het eindklassement na 34 speeldagen kunnen zijn. Eupen en Seraing had ik voorspeld. Omdat STVV even in een goede flow leek te zitten, had ik Oostende als derde degradant aangeduid. Zeker na wat er vandaag in de krant staat, moet ik Oostende helaas vervangen door STVV.
Niets duidt erop dat het nog goed kan komen. Een degradatie, het vertrek van de Japanners ... en duimen voor een degelijke overnemer is dan alles wat we kunnen doen. Het kan ook de verkeerde kant opgaan, zoals in bijvoorbeeld Lokeren is gebeurd. Eén verkeerde overnemer en je bent er helemaal geweest.
Wat een grandioze overreactie na 4 gespeelde matchen met 1 verliesmatch.

Aangezien je blijkbaar op basis van 1 artikel ( in het belang dan nog ) STVV na Oostende zag eindigen. Verander je nu dan ook opnieuw van mening na 1 winstmatch van STVV tegen Oostende ?
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1550
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Diepe diepe diepe diepe zucht van opluchting !
Deze 3-punter was echt wel broodnodig !
Hoe maakt niet eens veel uit, wel een goede eerste helft.
En jawel, onze "bejaarde" in zijn eerste match : heb al slechter geweten !
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Sacruzsa »

Guggenheimer schreef: 20 aug 2022, 17:59
voetballiefhebber schreef: 20 aug 2022, 10:47 Ik bekeek gisteren het klassement eens na de wedstrijd Eupen-Seraing. Het klassement onderaan zou wel eens het eindklassement na 34 speeldagen kunnen zijn. Eupen en Seraing had ik voorspeld. Omdat STVV even in een goede flow leek te zitten, had ik Oostende als derde degradant aangeduid. Zeker na wat er vandaag in de krant staat, moet ik Oostende helaas vervangen door STVV.
Niets duidt erop dat het nog goed kan komen. Een degradatie, het vertrek van de Japanners ... en duimen voor een degelijke overnemer is dan alles wat we kunnen doen. Het kan ook de verkeerde kant opgaan, zoals in bijvoorbeeld Lokeren is gebeurd. Eén verkeerde overnemer en je bent er helemaal geweest.
Wat een grandioze overreactie na 4 gespeelde matchen met 1 verliesmatch.

Aangezien je blijkbaar op basis van 1 artikel ( in het belang dan nog ) STVV na Oostende zag eindigen. Verander je nu dan ook opnieuw van mening na 1 winstmatch van STVV tegen Oostende ?
Nu gaan we voor de titel :party:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Guggenheimer
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Guggenheimer »

Een typische Hollerbach match.

Eerste half uur de match in handen proberen te nemen. Veel goede pressing en deze keer met de verdiende voorsprong als resultaat.

Ik vind het alleen jammer dat we na de 0-1 onmiddellijk achteruit kruipen op een moment dat Oostende echt nergens is. Als je dan nog even vol voor de 0-2 gaat, is er nog altijd niks verloren als ze tegenscoren maar als je een tweede maakt dan is het zo goed als boeken toe tegen dit Oostende.

Daarnaast vindt ik ook dat Hollerbach vroeger had moeten reageren op de driedubbele wissel van Oostende. Tot dan hielden we het relatief goed dicht maar die drie verse krachten konden op fysiek vlak duidelijk het verschil maken. Jammer dat Hollerbach steeds zo lang wacht om te wisselen.

Schmidt zoals gewoonlijk erg betrouwbaar al was het uitvoetballen vandaag wat minder.

Ons trio aan centrale verdedigers was vandaag erg solide. Zo goed als niks weggegeven. Al-Dakhil is echt wel een talent. Af en toe nog een schoonheidsfoutje maar zo sterk! Janssens vandaag niet in verlegenheid gebracht door diepe ballen in de rug en dan kan je voorspellen dat hij een zoals steeds een meer dan degelijke match zal spelen. Leistner op sommige momenten echt autoritair met als kers op de taart de winnende goal.

Boya heeft gedaan wat hij moest doen. Goeie breker. Bal doortikken zonder al teveel franjes. Waarschijnlijk wat onderschat hoe belangrijk hij kan zijn.

Konaté is nog altijd niet 100 procent. Ik zou nog altijd liever zien dat we hem wat hoger zouden uitspelen met Boya in de rug. Hij heeft de kwaliteiten om een man in de wind te zetten en dan op te schuiven. Maar zolang hij naast Boya staat ipv er voor, zie je dat hij steeds schrik heeft om een actie aan te gaan door de ruimte in zijn rug.

Hashioka was alweer erg sterk vandaag. Die zijn prestaties gaan steeds in stijgende lijn en heeft wat mij betreft ( van de matchen die ik gezien heb ), geen slechte match meer gespeeld sinds januari.

Van Dessel was erg degelijk zonder meer. Af en toe een mooie crosspass. Toch blijf ik hetzelfde gevoel hebben als bij Koita. Je verspilt zijn talenten een beetje door hem als aanvallende wingback op te stellen.

Bruls begint er duidelijk terug wat door te komen. Transferitis lijkt achter de rug te zijn. Geen wereldprestatie maar wel steeds rust aan de bal.

Kagawa los van de transferitis zelfde verhaal als Bruls.

Okazaki was verbazingwekkend scherp en doelgericht. Het is uiteraard nog maar 1 match maar op basis van dit en de geruchten van op training lijkt me dit een erg goede transfer te worden. Had naar het einde van de match wel gewisseld moeten worden.

De invallers hebben allemaal te weinig gespeeld om er veel over te zeggen.

Kortom. Goeie match. Mooi op voorsprong gekomen en dan volwassen de match uitgespeeld. Voor mij alleen spijtig dat we in de eerste helft niet nog iets langer doordrukken voor die geruststellende tweede goal.
Roman
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Roman »

smol schreef: 20 aug 2022, 12:55
Roman schreef: 20 aug 2022, 12:30
Brusselmans 2.0 schreef: 20 aug 2022, 12:00 Cercle en Kortrijk zie ik geen punten pakken.
Daar zou overheen gegaan moeten worden.
De rest speelt onderling, dus sowieso punten erbij.
Zolang je geen grote (onoverbrugbare) achterstand oploopt is de rangschikking momenteel van geen enkel belang. Van Anderlecht verliezen is niet zo dramatisch en helemaal geen uitzondering, een punt halen in Gent en Kortrijk is en blijft een goede prestatie. Het enige dat misschien een beetje steekt is het missen van de 3 punten tegen Union en dit ondanks een goede wedstrijd.
Aan de meet worden de prijzen verdeeld, dus paniek is uit den boze op dit moment en constant naar de stand kijken evenzeer.
Eenmaal je beneden staat is het niet evident om daar nog weg te raken.
Akkoord als je beneden staat na 10 speeldagen of meer maar toch nu niet hé. Kijk eens aan, gewonnen op KVO en ineens gedeeld 7de, weliswaar met een match meer. Is nu ineens alle goed, neen, hoefde na Anderlecht ineens alles slecht te zijn, ook niet.
Jones
Berichten: 3186
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Jones »

Broodnodige maar zuinige zege. Wanneer gaan wij eens een match doodmaken ?
Roman
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Roman »

metser schreef: 20 aug 2022, 13:34 Een nieuwe naam voor onze geliefde voetbalploeg. De Sint truidense veteranen vereniging. Wat is met dat toch allemaal. En dan verwonderd zijn dat er geen kat komt kijken. Veel plezier voor degene die volharden.
Om gelijk te halen zal je toch wel altijd iets anders vinden en hoe dikwijls je het ook gaat herhalen je zal de mening van anderen toch niet veranderen. Okazaki zeer degelijk vandaag, ondanks zijn leeftijd en ondanks zijn eerste match, de klasse druipt ervan af. Een speler van dat niveau kan op die leeftijd, indien gezond, nog makkelijk mee op het niveau van een doorsnee ploeg in de JPL. Boffin misschien vergeten, ook zo'n klasbak.
Het kan wel eens hèèl stil worden aan de overkant !!!!!
Roman
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Roman »

Jones schreef: 20 aug 2022, 18:26 Broodnodige maar zuinige zege. Wanneer gaan wij eens een match doodmaken ?
Ik denk dat ze daarmee wachten tot bij onze vrienden de smurfen !!! Inderdaad, dat moet beter maar misschien komt dat nog wel hè
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Oostende - Stvv

Bericht door miel »

Jones schreef: 20 aug 2022, 18:26 Broodnodige maar zuinige zege. Wanneer gaan wij eens een match doodmaken ?
Hebben ze vandaag gedaan , heer en meester op het veld van Oostende , gescoord en dan gecontroleerd , meer moest dat niet zijn vandaag ,
Welke noemenswaardige kansen heeft Oostende gehad ? ondanks de lovende kritieken over hun reeds gespeelde wedstrijden .
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Oostende - Stvv

Bericht door vuil rat »

1ste helft zeer goed niks op aan te merken . 2de helft ja spijtig dat ge geen 2de maakt om de wedstijd dood te maken iets wat de laaste jaren zeer moeilijk is voor stvv maar ge houdredelijk makkelijk stand das toch het positieve eraan .Okazaki daar mogen er nog zo 5 arriveren
Laatst gewijzigd door vuil rat op 20 aug 2022, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Oostende - Stvv

Bericht door tesneusdoek »

Guggenheimer schreef: 20 aug 2022, 18:13 Een typische Hollerbach match.

Eerste half uur de match in handen proberen te nemen. Veel goede pressing en deze keer met de verdiende voorsprong als resultaat.

Ik vind het alleen jammer dat we na de 0-1 onmiddellijk achteruit kruipen op een moment dat Oostende echt nergens is. Als je dan nog even vol voor de 0-2 gaat, is er nog altijd niks verloren als ze tegenscoren maar als je een tweede maakt dan is het zo goed als boeken toe tegen dit Oostende.

Daarnaast vindt ik ook dat Hollerbach vroeger had moeten reageren op de driedubbele wissel van Oostende. Tot dan hielden we het relatief goed dicht maar die drie verse krachten konden op fysiek vlak duidelijk het verschil maken. Jammer dat Hollerbach steeds zo lang wacht om te wisselen.

Schmidt zoals gewoonlijk erg betrouwbaar al was het uitvoetballen vandaag wat minder.

Ons trio aan centrale verdedigers was vandaag erg solide. Zo goed als niks weggegeven. Al-Dakhil is echt wel een talent. Af en toe nog een schoonheidsfoutje maar zo sterk! Janssens vandaag niet in verlegenheid gebracht door diepe ballen in de rug en dan kan je voorspellen dat hij een zoals steeds een meer dan degelijke match zal spelen. Leistner op sommige momenten echt autoritair met als kers op de taart de winnende goal.

Boya heeft gedaan wat hij moest doen. Goeie breker. Bal doortikken zonder al teveel franjes. Waarschijnlijk wat onderschat hoe belangrijk hij kan zijn.

Konaté is nog altijd niet 100 procent. Ik zou nog altijd liever zien dat we hem wat hoger zouden uitspelen met Boya in de rug. Hij heeft de kwaliteiten om een man in de wind te zetten en dan op te schuiven. Maar zolang hij naast Boya staat ipv er voor, zie je dat hij steeds schrik heeft om een actie aan te gaan door de ruimte in zijn rug.

Hashioka was alweer erg sterk vandaag. Die zijn prestaties gaan steeds in stijgende lijn en heeft wat mij betreft ( van de matchen die ik gezien heb ), geen slechte match meer gespeeld sinds januari.

Van Dessel was erg degelijk zonder meer. Af en toe een mooie crosspass. Toch blijf ik hetzelfde gevoel hebben als bij Koita. Je verspilt zijn talenten een beetje door hem als aanvallende wingback op te stellen.

Bruls begint er duidelijk terug wat door te komen. Transferitis lijkt achter de rug te zijn. Geen wereldprestatie maar wel steeds rust aan de bal.

Kagawa los van de transferitis zelfde verhaal als Bruls.

Okazaki was verbazingwekkend scherp en doelgericht. Het is uiteraard nog maar 1 match maar op basis van dit en de geruchten van op training lijkt me dit een erg goede transfer te worden. Had naar het einde van de match wel gewisseld moeten worden.

De invallers hebben allemaal te weinig gespeeld om er veel over te zeggen.

Kortom. Goeie match. Mooi op voorsprong gekomen en dan volwassen de match uitgespeeld. Voor mij alleen spijtig dat we in de eerste helft niet nog iets langer doordrukken voor die geruststellende tweede goal.
Bijna volledig mee akkoord. Ik zou alleen Van Dessel zijn prestatie wat positiever beoordelen. Ik vond hem sterk, zowel in de recuperatie als bij het uitvoetballen. Janssens presteerde ook sterk en werd zelfs niet in verlegenheid gebracht door de twee spelers die voor mij de prijs als MVP mogen delen, nl. Leistner en Al-Dakhil.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Jacques »

Gewonnen met een veteranenploeg waarvan de ene helft niet meer kan volgen en de andere helft weg wil. Mooi zo :cool:
Overdrijven is een kunst
Guggenheimer
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Guggenheimer »

tesneusdoek schreef: 20 aug 2022, 19:01 Bijna volledig mee akkoord. Ik zou alleen Van Dessel zijn prestatie wat positiever beoordelen. Ik vond hem sterk, zowel in de recuperatie als bij het uitvoetballen. Janssens presteerde ook sterk en werd zelfs niet in verlegenheid gebracht door de twee spelers die voor mij de prijs als MVP mogen delen, nl. Leistner en Al-Dakhil.
Misschien verwacht ik inderdaad iets teveel van Van Dessel. Maar zoals elders in de post gezegd, vind ik het vooral jammer dat we hem niet hoger op het veld kunnen bezig zien.

Akkoord met Janssens. Daarom dat ik de verdedigers ook samen heb gezet ;)
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1550
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Oostende - Stvv

Bericht door Brusselmans 2.0 »

metser schreef: 20 aug 2022, 13:34 De Sint truidense veteranen vereniging.
En dan den andere aan de toog:"Joa, se gon Lon och terug vroage!"
En dan collectief gelach... wat een humor zeg ...
Man toch ...
:roll:

Simpel daave ocherrem !!!
Nu hebben ze het weer gevonden, en een hoop oelewappers gaat lekker mee in deze domme ketelpraat !

De prestatie van de man vandaag, nee, daar gaan we het niet over hebben natuurlijk, dan moeten we zeggen dat het goed was !

Echt simpel daave !
:roll:
Plaats reactie