STVV-KV Mechelen

Alles over de wedstrijden van STVV
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: STVV-KV Mechelen

Bericht door Esteeveevee »

Esteeveevee schreef: 28 aug 2022, 13:14 STVV één van de ploegen van 2022.
Ondanks dat we bijna in september zitten van het jaar 2022 hebben de kanaries nog maar 3 keer verloren op die 8 maanden.
Een hele prestatie.
De trainers en spelers zijn echt goed bezig.

Forza STVV :-)

:stvv:


PS het is echt lang geleden dat we uit nog verloren. Dat is van Club Brugge geleden begin januari. Daarna onverslaanbaar.

Ergens in Maart wonnen we ook een matchke in Midden Limburg.
https://www.youtube.com/watch?v=aUdlcAJ_erY
8 van de 11 speelden gisteren ook.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV-KV Mechelen

Bericht door vdl »

wiekes schreef: 28 aug 2022, 10:52 Er zijn er hier sommige die dringend naar de oogarts moeten gaan, ofwel kennen ze er geen reet van, Van Dessel al afbreken ene gast van hier speelt een prima partij net zoals vorige week en vervuld ook zijn verdedigende taken, Koita is misschien beter maar denkt alleen vooruit er moet ook vantijd verdedigd worden, en tenslotte Kagawa lees ik hier veel goede passen en tactisch goed opgesteld amai van de 10 passen dat hij gegeven heeft waren er 9 verkeerd en van Okazaki ga ik zwijgen gisteren dat heeft iedereen wel gezien.
Met Van Dessel on de ploega je de wedstrijd verliezen, nu komt Koita en win je de wedstrijd.
Als je met drie centrale verdedigers speelt moeten je flanken een man kunnen passeren, die hoge ballen gooien op jongens van 1.70m heeft geen nut,zeker niet als die ballen niet strak getrapt worden.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV-KV Mechelen

Bericht door vdl »

Brusselmans 2.0 schreef: 28 aug 2022, 12:46 3-1 winnen tegen het "grote" Mechelen, mooi opgeschoven naar de linkerkolom !
En toch ... toch zijn er hier perfectionisten die denken dat er geen tegenstander is, dat het allemaal volgens het boekje gaat !

Ni te geluuve, men broave joenges, hangt naa toch ins ni altijd de simpel daaf aat wor!
Of hed dzjeelings allemool de ambiese vuir gelijk Flip Joos te weide ?
Dee lache se och uiveral vierkaantig aat bei zenne ziever !

Liejrt ne kir kontent zen as dzjee 3-1 wint, is da naa zoe moeijelijk ?
We hebben inderdaad 3-1 gewonnen, van een serieus verzwakt Mechelen, dat zeker niet vergeten.
Volgende week een mooie prestatie neerzetten ,zou me wel geruststellen ,dat wil zelfs niet zeggen winnen .
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-KV Mechelen

Bericht door Brusselmans 2.0 »

vdl schreef: 28 aug 2022, 13:47 een serieus verzwakt Mechelen
Vergeet ook het kunstgras niet !
Ge moet volledig blijven hè !
:heil:
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-KV Mechelen

Bericht door miel »

vdl schreef: 28 aug 2022, 13:47
Brusselmans 2.0 schreef: 28 aug 2022, 12:46 3-1 winnen tegen het "grote" Mechelen, mooi opgeschoven naar de linkerkolom !
En toch ... toch zijn er hier perfectionisten die denken dat er geen tegenstander is, dat het allemaal volgens het boekje gaat !

Ni te geluuve, men broave joenges, hangt naa toch ins ni altijd de simpel daaf aat wor!
Of hed dzjeelings allemool de ambiese vuir gelijk Flip Joos te weide ?
Dee lache se och uiveral vierkaantig aat bei zenne ziever !

Liejrt ne kir kontent zen as dzjee 3-1 wint, is da naa zoe moeijelijk ?
We hebben inderdaad 3-1 gewonnen, van een serieus verzwakt Mechelen, dat zeker niet vergeten.
Volgende week een mooie prestatie neerzetten ,zou me wel geruststellen ,dat wil zelfs niet zeggen winnen .
3 gelijke spelen , tegen de vice kampioen op Gent en op Kortrijk
Kansloos verloren tegen Anderlecht , in buitengewone omstandigheden , Warmte , het veelvuldig stil leggen van het spel , en vooral transferperikelen , vervolgens .
Een overwinning op Oostende voor ons was dat toch lang geleden
KVM kansloos naar huis gestuurd , terwijl onze invallers zorgen voor het verschil .Na 6 speeldagen staan we op onze plaats en niet eens gestolen
wat moet een mens nog meer hebben om een beetje in zijn ploeg te geloven .
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV-KV Mechelen

Bericht door Yellow Feaver »

vdl schreef: 28 aug 2022, 13:35
wiekes schreef: 28 aug 2022, 10:52 Er zijn er hier sommige die dringend naar de oogarts moeten gaan, ofwel kennen ze er geen reet van, Van Dessel al afbreken ene gast van hier speelt een prima partij net zoals vorige week en vervuld ook zijn verdedigende taken, Koita is misschien beter maar denkt alleen vooruit er moet ook vantijd verdedigd worden, en tenslotte Kagawa lees ik hier veel goede passen en tactisch goed opgesteld amai van de 10 passen dat hij gegeven heeft waren er 9 verkeerd en van Okazaki ga ik zwijgen gisteren dat heeft iedereen wel gezien.
Met Van Dessel on de ploega je de wedstrijd verliezen, nu komt Koita en win je de wedstrijd.
Als je met drie centrale verdedigers speelt moeten je flanken een man kunnen passeren, die hoge ballen gooien op jongens van 1.70m heeft geen nut,zeker niet als die ballen niet strak getrapt worden.
Leek me gisteren vrij duidelijk dat Van Dessel die linkerhoek vooral moest vrijhouden voor lopende mensen als Bruls en onze twee aanvallers. Hij moest vooral flank dichthouden, de vrijgekomen ruimte van de lopende man overnemen en meedraaien in balbezit. De wissel van Koita heeft inderdaad mee de match bepaald. Al vond ik dat er transferitis van zijn individuele prestatie afdroop.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-KV Mechelen

Bericht door Jacques »

Brusselmans 2.0 schreef: 28 aug 2022, 12:46 3-1 winnen tegen het "grote" Mechelen, mooi opgeschoven naar de linkerkolom !
En toch ... toch zijn er hier perfectionisten die denken dat er geen tegenstander is, dat het allemaal volgens het boekje gaat !

Ni te geluuve, men broave joenges, hangt naa toch ins ni altijd de simpel daaf aat wor!
Of hed dzjeelings allemool de ambiese vuir gelijk Flip Joos te weide ?
Dee lache se och uiveral vierkaantig aat bei zenne ziever !

Liejrt ne kir kontent zen as dzjee 3-1 wint, is da naa zoe moeijelijk ?
:heil:

De meesten beseffen niet goed hoe dominant we waren, omdat we onze dominantie (te) weinig omzetten in kansen en doelpunten. Mechelen is anderhalve keer aan onze goal geweest, waarvan ze 1x scoren. Voor de rest was het eenrichtingsverkeer.
Overdrijven is een kunst
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV-KV Mechelen

Bericht door smol »

vdl schreef: 28 aug 2022, 13:35
wiekes schreef: 28 aug 2022, 10:52 Er zijn er hier sommige die dringend naar de oogarts moeten gaan, ofwel kennen ze er geen reet van, Van Dessel al afbreken ene gast van hier speelt een prima partij net zoals vorige week en vervuld ook zijn verdedigende taken, Koita is misschien beter maar denkt alleen vooruit er moet ook vantijd verdedigd worden, en tenslotte Kagawa lees ik hier veel goede passen en tactisch goed opgesteld amai van de 10 passen dat hij gegeven heeft waren er 9 verkeerd en van Okazaki ga ik zwijgen gisteren dat heeft iedereen wel gezien.
Met Van Dessel on de ploega je de wedstrijd verliezen, nu komt Koita en win je de wedstrijd.
Als je met drie centrale verdedigers speelt moeten je flanken een man kunnen passeren, die hoge ballen gooien op jongens van 1.70m heeft geen nut,zeker niet als die ballen niet strak getrapt worden.
Met Koita ligt je hele flank open want 2 op 3 gevallen verdedigt hij niet mee. Stan doet deze taak wel. Laat hem groeien maar jeugdspelers en Belgen worden toch oh zo snel afgemaakt.
Als Bruno gisteren de match van Okazaki had gespeeld was het kot te klein.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: STVV-KV Mechelen

Bericht door Roman »

Jacques schreef: 28 aug 2022, 22:19
Brusselmans 2.0 schreef: 28 aug 2022, 12:46 3-1 winnen tegen het "grote" Mechelen, mooi opgeschoven naar de linkerkolom !
En toch ... toch zijn er hier perfectionisten die denken dat er geen tegenstander is, dat het allemaal volgens het boekje gaat !

Ni te geluuve, men broave joenges, hangt naa toch ins ni altijd de simpel daaf aat wor!
Of hed dzjeelings allemool de ambiese vuir gelijk Flip Joos te weide ?
Dee lache se och uiveral vierkaantig aat bei zenne ziever !

Liejrt ne kir kontent zen as dzjee 3-1 wint, is da naa zoe moeijelijk ?
:heil:

De meesten beseffen niet goed hoe dominant we waren, omdat we onze dominantie (te) weinig omzetten in kansen en doelpunten. Mechelen is anderhalve keer aan onze goal geweest, waarvan ze 1x scoren. Voor de rest was het eenrichtingsverkeer.
Inderdaad, dit was een mooie en uiterst genietbare prestatie met mooi voetbal en dit o.l.v. een tactisch zeer sterke technische staf. Wie dit nog te min vindt en het toch nog nodig heeft om halsstarrig naar minpuntjes te zoeken is hier niet op zijn plaats en kan ik aanraden nog enkel naar Man City, Liverpool, Bayern en Cie te kijken. Alhoewel ook die ploegen af en toe eens minder sterk presteren.
Tevens het bewijs dat al het negativisme na Anderlecht uit den boze was.
Verder zijn de criticasters aangaande Wolke Janssens aan zet en hopelijk niet te beroerd om toe te geven dat die jongen momenteel wekelijks een zeer hoog niveau haalt en bij de beteren behoort. Wat Hollerbach met deze jongen bereikt is sensationeel.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: STVV-KV Mechelen

Bericht door Geel-Blauw »

Ik heb echt genoten van onze wedstrijd, KV Mechelen heeft toch zo goed als niks klaargekregen en dat was onze verdienste. Dat hun trainer dan nog durft te zeggen dat een gelijkspel logischer was geweest.. :lol: Veel respect voor Wolke inderdaad, niet alleen voor zijn spel maar ook voor zijn mentaliteit. Andere zouden mokkeren moesten ze de hele tijd in en uit de basisploeg vallen afhankelijk van Bauer zijn gezever, maar Wolke werkt gewoon rustig hard verder en wordt uiteindelijk er ook voor beloond. Ook Leistner vond ik sterk, hij is niet mijn favoriete speler maar toch wel belangrijk centraal als leider tussen twee onervaren spelers als Wolke en Al-Dakhil.
Nie zievere, speile!
Plaats reactie