STVV - STANDARD 09/09/22

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Franz »

Waarom Holly zo halstarrig steeds Okazaki blijft opstellen: wie begrijpt dat???
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Franz »

Onze beste man scoort!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Guggenheimer »

We kunnen redelijk kort zijn over deze match.

Zelf de overwinning weggegeven door nonchalance achterin.
Standard was zeker niet fantastisch. In de 2de helft komen ze er een paar keer goed uit maar dat is logisch wanneer je als STVV zijnde toch iets meer naar voor trekt.

Na de 0-2 ging het heel moeilijk worden om deze match nog te winnen.
Enkel dankzij Bruls en Koita heb je nog een beetje het gevoel dat er meer ingezeten had.

Maar we waren gewoon veel te plat vooraan en in de opbouw.

Hayashi ziet er sinds zijn blessure simpelweg niet meer zo fit uit. Bovendien zijn Hayashi en Okazaki iets te vergelijkbaar om ze samen op te stellen.
Wat mij betreft Okazaki-Bruno of Hayashi-Bruno. Niet omdat Bruno onze beste spits is maar puur omdat hij een iets ander type is.

Dat Koita iedere match ( behalve misschien tegen Genk, Brugge en consoorten ) moet spelen, mag ook wel duidelijk zijn.

Ik wil Kaya nog niet helemaal afschrijven ( doe ik niet meer na Sidibé :p ) want de omstandigheden waren niet optimaal voor zijn invalbeurt ( op het moment dat we als hele ploeg als kip zonder kop aan het spelen zijn ) maar dit moet de slechtste invalbeurt zijn die ik ooit op Stayen heb gezien.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Franz »

Een punt had gekund, ze hebben er voor gevochten.
Simpel: te weinig kwaliteit in de aanval... maar dat wisten we al een tijdje...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Een mooi punt pakken in Genk, en thuis de boel weer verkloten !
Ginnen avans !!!
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door STVV1924 »

Franz schreef: 09 sep 2022, 22:49 Een punt had gekund, ze hebben er voor gevochten.
Simpel: te weinig kwaliteit in de aanval... maar dat wisten we al een tijdje...
Te weinig kwaliteit zou ik het niet durven noemen. Met Hayashi en Bruno missen we één profiel dat er niet gekomen is, met name die van een targetspits.
Kaya en Okazaki overtuigen (voorlopig) te weinig.

Na een mooi en verdiend punt buitenshuis in Genk nu verliezen in eigen huis op een knullige wijze door individuele fouten in de eerste helft.

Knop omdraaien en op naar de komende twee opdrachten.

Je weet wat te doen tegen Zulte en Eupen!
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door STVVninof »

Deze reken ik toch Hollerbach wat aan. Van dessel bracht niet de diepgang. Okazaki verdiende het niet te starten.
Bruno en koita of bauer hadden moeten starten.

Heel zwakke kagawa ook.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1540
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Brusselmans 2.0 »

STVVninof schreef: 09 sep 2022, 23:15 Deze reken ik toch Hollerbach wat aan.
Koita moet toch altijd spelen, komaan zeg !
Op de goal af, aktie of schieten, altijd gevaarlijk !
Ja, er gaat al eens iets mis, bij Leistner ook, bij AAD ook om die maar te noemen.
Zo sterk is een organisatie dus, wat ik vorige week ook al aangehaald heb !

Toch iets meer durf tonen, anders gaat het verkeerd gaan vroeg of laat !
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door vdl »

Hopelijk de laatste keer dat ik Van Dessel heb moeten zien spelen,brengt 0,0 bij.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door voetballiefhebber »

Die 2 Japanse veteranen zijn veel te zwak. Zij waren ooit goed, maar die tijd is al heel lang voorbij!

Jammer dat er voorin geen kwaliteit werd gehaald, want je zag toch dat dit nodig was. Als je verdediging eens niet doortastend optreedt, heb je voorin niemand die nog iets kan forceren. Die jonge Belgische spits moet dan toch wel heel slecht zijn dat Okazaki en Kaya op hem de voorkeur krijgen. Deze aanvallers bakken er toch echt niets van. Kaya kun je nog niet definitief afschrijven omwille van zijn leeftijd. Soms komt die déclic er nog, maar ik zie het dit seizoen niet gebeuren.

Ploegen met een goede aanval en een sterke verdediging komen nooit in de problemen en zullen een goed seizoen draaien, maar als dit ontbreekt wordt het nog zwaar.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Jones »

Wederom zijn we in hetzelfde bedje ziek.
Eerste helft hoge ballen vanop de flank naar onze lilliputters tegen reuzen van Standard. Hou die bal laag !!
Ons "in slaap wiegen" van de tegenstander lukte niet. Standard stond 3 keer met 4 spitsen op een lijn tegen onze verdediging en 2 keer bingo.

Vandessel, veel lopen maar dan houdt het op. Ik ben geen fan. Het lijkt erop dat Hollerbach steeds zijn wúrregers opzet 1e helft om dan de beslissende mannen liefst na minuut 60 te brengen om de match te doen kantelen in ons voordeel.
We scoren te weinig en onze oudjes Okazaki en Kagawa zijn in de winter van hun carrière, zelfs niet meer in de herfst. Vandaag is er meer op goal geschoten maar vooral omdat Koita al vanaf minuut 46 inkwam.

Kaya is geen 1A-materiaal gebleken tot nu toe.
Beste spelers zijn uw verdedigers, uwe keeper en Koita.
In het middenveld centraal 2 dezelfde weinig wendbare, statische middenvelders Boya en Konaté.

Ik heb geroepen om een centrale wendbare middenvelder met een goed schot én een grote spits.
Ze zijn er niet gekomen. Wintertransfers ? Hopelijk

We hadden misschien Bauer-Konaté of Boya-Bauer als duo in het middenveld kunnen uitspelen.
Er spelen maar 2 Japanners op niveau : Schmidt en Hashioka.
In de winter Filippov slijten en Kaya ook en dan een duo spelers halen. Laat Okazaki en Kagawa maar na de winter naar het achterplan verdwijnen
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Halenaar »

Jij hebt ook geroepen om Bruno, en die spits van 1 miljoen zit nu op de bank ;)
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door vdl »

Jones schreef: 10 sep 2022, 00:05 Wederom zijn we in hetzelfde bedje ziek.
Eerste helft hoge ballen vanop de flank naar onze lilliputters tegen reuzen van Standard. Hou die bal laag !!
Ons "in slaap wiegen" van de tegenstander lukte niet. Standard stond 3 keer met 4 spitsen op een lijn tegen onze verdediging en 2 keer bingo.

Vandessel, veel lopen maar dan houdt het op. Ik ben geen fan. Het lijkt erop dat Hollerbach steeds zijn wúrregers opzet 1e helft om dan de beslissende mannen liefst na minuut 60 te brengen om de match te doen kantelen in ons voordeel.
We scoren te weinig en onze oudjes Okazaki en Kagawa zijn in de winter van hun carrière, zelfs niet meer in de herfst. Vandaag is er meer op goal geschoten maar vooral omdat Koita al vanaf minuut 46 inkwam.

Kaya is geen 1A-materiaal gebleken tot nu toe.
Beste spelers zijn uw verdedigers, uwe keeper en Koita.
In het middenveld centraal 2 dezelfde weinig wendbare, statische middenvelders Boya en Konaté.

Ik heb geroepen om een centrale wendbare middenvelder met een goed schot én een grote spits.
Ze zijn er niet gekomen. Wintertransfers ? Hopelijk

We hadden misschien Bauer-Konaté of Boya-Bauer als duo in het middenveld kunnen uitspelen.
Er spelen maar 2 Japanners op niveau : Schmidt en Hashioka.
In de winter Filippov slijten en Kaya ook en dan een duo spelers halen. Laat Okazaki en Kagawa maar na de winter naar het achterplan verdwijnen
Het ergste van al is,die mannen moeten spelen, want ze denken nog dat ze die mee krijgen naar het W.K.
Vorige week een goede wedstrijd op organisatie, maar scoren is zoals ik al weken geleden zei een groot probleem.
Om een wedstrijd te winnen moet je natuurlijk scoren en dan ben je beter af met een Gano of Mbokani dan met een Okazaki.
Maar die zullen zichzelf niet aangeboden hebben,of zouden het gewoon geen Japanners zijn en niet interessant genoeg zijn.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Jones »

Halenaar schreef: 10 sep 2022, 00:27 Jij hebt ook geroepen om Bruno, en die spits van 1 miljoen zit nu op de bank ;)
Klopt en voor mij speelt die en zit die niet op de bank maar dan kan je niets beter inbrengen als het hem niet lukt of hij is niet in zijn dag.
Moest Hayashi niet out geweest zijn, men had Okazaki wss nooit genomen
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Halenaar »

Jones schreef: 10 sep 2022, 00:33
Halenaar schreef: 10 sep 2022, 00:27 Jij hebt ook geroepen om Bruno, en die spits van 1 miljoen zit nu op de bank ;)
Klopt en voor mij speelt die en zit die niet op de bank maar dan kan je niets beter inbrengen als het hem niet lukt of hij is niet in zijn dag.
Moest Hayashi niet out geweest zijn, men had Okazaki wss nooit genomen
Bruno brengt momenteel zo weinig dat hij blijkbaar geen oude Okazaki of half geblesseerde Hayashi op de bank kan houden. Als dat uwe topspits van een miljoen moet voorstellen...

Moest Hollerbach niet gesmeekt hebben om Okazaki was hij er ook nooit gekomen.
Plaats reactie