STVV - STANDARD 09/09/22

Alles over de wedstrijden van STVV
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Stan »

STVVninof schreef: 10 sep 2022, 11:35 De lichtpunten:

Ik vind Hashioka al enkele weken heel sterk presteren.
Op enkele kleine fouten na waren al.dakhil en Wolke ook weer sterk. Als je zo moeilijk kansen creëert valt het natuurlijk des te meer op en zijn die miniem aantal.fouten meer doorwegend.
Bij de kans op de derde goal verkleint Schmidt zijn hoek ook weer meesterlijk. Echt een meubelstuk van Stayen aan het worden.

En voor de rest:
Vond het wel een leuke sfeer.
doe iets aan die lange wachtrijen aan de togen! Het kost jullie een pak aan inkomsten.
En voorzie lockers voor de handtassen of zakken van inze dames:)
Met een andere doelman had je er gisteren 4 binnen.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Brusselmans 2.0 »

STVV1924 schreef: 10 sep 2022, 09:10 We creëerden kansen, maar overdreven soms bij de afwerking.
Echt fel overdreven vond ik de afwerking nu ook weer niet !
Zonder VAR-penalty was er zelfs nul komma zero afwerking !
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Franz »

Alles was niet slecht, zeker niet.
Uitstekende keeper, de verdediging en het middenveld stonden er wel: ik vond Brüls en Konaté zelfs zeer goed.
Maar het schoentje wringt uiteraard vooraan: als je zo weinig scoort... dan is elke fout (Van Dessel / Al-Dakhil) of elke tegenslag (Leistner) al meteen dodelijk.
Het is voor mij - al enkele weken - overduidelijk dat we vooraan met Hayashi-Bruno moeten spelen, dat zijn de enige twee die gevaar creëren.
En - behalve misschien op verplaatsing tegen de topploegen waar verdedigen het belangrijkste is - ik zou toch maar Koita zetten ook...
Die targetspits gaan we nog heel hard missen.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door stvvilvoorde »

Je komt voorin een type te kort. We kunnen niks klaarmaken op voorzetten.
Kaya, hij kan me nog verbazen, maar das momenteel toch 2 klassen te licht voor dit niveau.
Bruno, onbegrijpelijk dat hij die open kans mist.
Kagawa vertraagt het spel meer dan iets anders.
Hayashi loopt weer te veel achter verloren ballen en voor de rest zie je hem ook nog weinig in het stuk voorkomen.
Okazaki, toch al ook enkele wedstrijden na elkaar heel weinig van gezien.
Bruls vond ik onze beste man, zonder echt uitmuntend voor de dag te komen.
Standard was zeker niet te sterk, vond het maar een vrij matige ploeg, we hebben vnl onszelf de das omgedaan door verdedigende fouten en voorin komen we te kort.

Achterin geven we gisteren er toch wel twee makkelijke weg.
Eerst wat geklungel met Al-Dakil en Van Dessel.
Vervolgens Leistner die een tweede weggeeft.
Uitverdedigen van Leistner is toch echt wel rampzalig, hoeveel keer speelt die een simpele bal in de voeten van de tegenstander?
Schmidt behoedt ons nog voor twee extra goals.
Al-dakil speelde volgens mij zijn slechtste match in ons shirt. Leek wat nerveus tegen zijn ex-ploeg.

Kagawa en Okazaki kan je nog respijt geven tot de winter, maar als die tegen dan nog niks extra kunnen brengen, mag je stilaan jezelf er van verlossen. Mannen met die status, moeten eigenlijk opleveren, daar kan je niet mee blijven schipperen.
Kaya lijkt me nu al een verloren geval te zijn (vind ik op dit moment zelfs een downgrade tov Balongo)
Ik had gehoopt dat Bruno zijn Tor-instinct teruggevonden had, maar gisteren toch ook maar bleke prestatie, met een niet te missen kopkans.

Voor de volgende match, mss eens zonder kagawa en okazaki starten.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door STVVninof »

Franz schreef: 10 sep 2022, 12:18 Alles was niet slecht, zeker niet.
Uitstekende keeper, de verdediging en het middenveld stonden er wel: ik vond Brüls en Konaté zelfs zeer goed.
Maar het schoentje wringt uiteraard vooraan: als je zo weinig scoort... dan is elke fout (Van Dessel / Al-Dakhil) of elke tegenslag (Leistner) al meteen dodelijk.
Het is voor mij - al enkele weken - overduidelijk dat we vooraan met Hayashi-Bruno moeten spelen, dat zijn de enige twee die gevaar creëren.
En - behalve misschien op verplaatsing tegen de topploegen waar verdedigen het belangrijkste is - ik zou toch maar Koita zetten ook...
Die targetspits gaan we nog heel hard missen.
Vond je bruls en konate niet ongelooflijk veel balverlies lijden door onoplettendheid in de eerste helft?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door STVV-fan »

Targetspits = nodig.

https://www.transfermarkt.be/detailsuch ... e/37578561

Begint al maar uit te kiezen
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Krisaias »

voetballiefhebber schreef: 10 sep 2022, 00:04 Die jonge Belgische spits moet dan toch wel heel slecht zijn dat Okazaki en Kaya op hem de voorkeur krijgen.
Als ge Librici bedoelt, die was er gisteren niet bij. Is geblesseerd.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door vuil rat »

Geen enkele reactie over flierefluiter Boucaut die gistere toch ook weer verschrikkelijk zwak floot vond ik we zijn da precies zo gewoon van die dat ni meer vermeld word .We zijn verloren door onze eigen individuele fouten daar ni van ma da da nog in 1ste mag fluiten is toch duidelijk een gebrek aan beter . Kunnen er nog transfervrije spelers aangetrokken worden of is die transfermarkt ook gesloten
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door vdl »

vuil rat schreef: 10 sep 2022, 17:40 Geen enkele reactie over flierefluiter Boucaut die gistere toch ook weer verschrikkelijk zwak floot vond ik we zijn da precies zo gewoon van die dat ni meer vermeld word .We zijn verloren door onze eigen individuele fouten daar ni van ma da da nog in 1ste mag fluiten is toch duidelijk een gebrek aan beter . Kunnen er nog transfervrije spelers aangetrokken worden of is die transfermarkt ook gesloten
Dat kan altijd he,maar hoe fit zijn die mannen, hebben nu toch al even niet meer gespeeld.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door miel »

Franz schreef: 10 sep 2022, 12:18 Alles was niet slecht, zeker niet.
Uitstekende keeper, de verdediging en het middenveld stonden er wel: ik vond Brüls en Konaté zelfs zeer goed.
Maar het schoentje wringt uiteraard vooraan: als je zo weinig scoort... dan is elke fout (Van Dessel / Al-Dakhil) of elke tegenslag (Leistner) al meteen dodelijk.
Het is voor mij - al enkele weken - overduidelijk dat we vooraan met Hayashi-Bruno moeten spelen, dat zijn de enige twee die gevaar creëren.
En - behalve misschien op verplaatsing tegen de topploegen waar verdedigen het belangrijkste is - ik zou toch maar Koita zetten ook...
Die targetspits gaan we nog heel hard missen.
Heb jij de eerste helft niet gezien dan ?
Bruls en konaté waren de eerste helft compleet waardeloos en onze twee vleugelspelers brachten ook niks Met deze prestatie van ons middenveld , mag je target spitsen hebben zoveel je wil , dat zal weinig of niks veranderen , Ze brengen alleen onze verdedigers in de problemen . Wanneer je dan 2 doelpunten nog eens weg geeft zet je de tegenstander in een zetel .De tweede helft was veel beter , maar toen was het kalf al lang verdronken ,
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door wiekes »

Het tweede doelpunt is op Leistner zijn kap slechte pas en dan nog eens zelf gescoord.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door STVV1924 »

Op basis van de afgelopen 3 wedstrijden. Bauer ipv Van Dessel, Boya ipv Kagawa, Koita ipv Hayashi, Bruno ipv Okazaki?

Dan komen we uit op de volgende elf die in Zulte aan de aftrap verschijnen:

Schmidt
Al Dahkil - Leistner - Janssens
Hashioka - Bauer - Boya - Konaté - Bruls
Koita - Bruno

Dan moeten Boya en Konaté afwisselend vrij hoog in steun van Bruls spelen als eerste aanjagers enerzijds en om present te tekenen in de rechthoek op de voorzetten van op de flanken.

Op deze manier heb je ook wel 8 vrij defensief ingesteld spelers en 3 aanvallend ingestelde spelers die elkaar moeten zien te vinden op het veld op basis van hun intrinsieke aanvallende kwaliteiten.

Maar of dit voldoende is om de tegenstander in verlegenheid te brengen zal volgende weekend uitwijzen. Ik schat in dat we weer op een extra gelijkspel gaan uitkomen.

Het verdedigende blok staat in 80% van de tijd goed, de aanvallende efficiëntie moet omhoog. Hoe goed is Hollerbach om dit te bereiken zonder targetspits? Of gaan ze toch nog de transfervrije markt op?
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door voetballiefhebber »

Het nadeel van transfervrije spelers aan te werven is dat je niet weet hoe fit die mannen zijn. Vaak heb je ook wat geduld nodig.
Hollerbach wou er na het uitvallen van Hayashi meteen Okazaki bij omdat hij op training veelbelovende dingen liet zien en hij fit was. Daar zie je tijdens wedstrijden al niets van terug.

Ik vrees dat het aanmodderen wordt tot Nieuwjaar met deze selectie. Ons geluk is misschien wel dat er binnen een paar maanden een WK is. Dan kan er eerst wat rust worden ingebouwd (een weekje) om daarna weer beginnen te trainen. Het is voor STVV een extra voorbereiding en je kunt extra werken op automatismen. Je moet dan wel snel werk maken om uit te kijken naar extra versterking, want januari wordt een razend drukke maand waarbij je je nieuwkomer(s) al meteen moet hebben begin januari om de start van 2023 niet te missen.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door zipke373 »

STVVninof schreef: 10 sep 2022, 13:18
Franz schreef: 10 sep 2022, 12:18 Alles was niet slecht, zeker niet.
Uitstekende keeper, de verdediging en het middenveld stonden er wel: ik vond Brüls en Konaté zelfs zeer goed.
Maar het schoentje wringt uiteraard vooraan: als je zo weinig scoort... dan is elke fout (Van Dessel / Al-Dakhil) of elke tegenslag (Leistner) al meteen dodelijk.
Het is voor mij - al enkele weken - overduidelijk dat we vooraan met Hayashi-Bruno moeten spelen, dat zijn de enige twee die gevaar creëren.
En - behalve misschien op verplaatsing tegen de topploegen waar verdedigen het belangrijkste is - ik zou toch maar Koita zetten ook...
Die targetspits gaan we nog heel hard missen.
Vond je bruls en konate niet ongelooflijk veel balverlies lijden door onoplettendheid in de eerste helft?
Nogal ja, en heeft niemand hier gezien hoeveel onzorgvuldige passes Ameen en Hashioka hebben gegeven? Hebben echt verschillende keren ploegmaats in de problemen gebracht. Als je alle prestaties optelt kan je echt beginnen spreken over een collectieve off-day want je kan het moeilijk wijten aan een sterke prestatie van Standard.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: STVV - STANDARD 09/09/22

Bericht door Johan »

transferperiode is net voorbij en we zijn al aan het dromen van transfervrij vedetten en winteraankopen. Droom lekker verder. Tateishi en zijn hele circus die doen alles om alle gelden direct naar Japan te sturen en geen rotte frank uit te geven. Show verkopen in Japan maar, ho maar, een degelijke ploeg op poten zetten, clubliefde en ambitie ,interresseert hen geen bal. Het wordt een lang en triestig seizoen en spelen tot de laatste dag. 9 op 24 is een Grote Buis. Als ge het gaat moeten hebben van die twee bejaarde Jappaners gaat ge nog lang wachten. Hollerbach zal wel niet anders durvan dan die twee iedere match op te zetten. Arn Stvv , ze strooien ons zand in de ogen en wij geloven er nog in ook.
Plaats reactie