Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door pat@ »

Eigenlijk 3 assists van Steuckers en de apotheose voor Van Helden.

https://www.espn.nl/, daar staat een samenvatting.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Caravaggio »

Top Oss - MVV 0-1

Steuckers & Van Helden 90'
Opvallend veel lof voor kieper Romain Matthys (Belg, 24j, Seraing) de laatste weken.

Mvv Staat gedeeld 2e met 20 punten; Heracles koploper met 25 punten
(Bij Heracles gisteren weer een assist voor Lucas Schoofs, vond ik een leuk voetballertje voor op staaien)
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door stvvilvoorde »

Jarne Steuckers scoorder er dit weekend weer twee in het treffen met FC Den Bosch.

Jarne zit ondertussen al aan 5 doelpunten en 6 assists in de keukenkampioen divisie.
MVV staat 2de in de rangschikking, op 4 punten van leider Heracles.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Geel-Blauw »

https://youtu.be/hVMlq4GttUc
Interview/podcast met Jarne Steuckers
Nie zievere, speile!
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Caravaggio »

Gisteren even terug gekeken naar Extra Time
.... ik ben totaal geen Filip Joos fan, maar af en toe komt er toch iets zinnig uit...
Het ging even over Mazzu en zijn vertrek bij Union......"Chris O'Loughlin, niet te geloven, welk goed werk deze man verricht"

Doet toch pijn dat Chris op Stayen langs een achterpoortje is vertrokken.
de tandem Ferrera en O'Loughlin (/Bormans) bewees toch zijn waarde.
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Positivo »

Caravaggio schreef: 26 okt 2022, 14:00 Gisteren even terug gekeken naar Extra Time
.... ik ben totaal geen Filip Joos fan, maar af en toe komt er toch iets zinnig uit...
Het ging even over Mazzu en zijn vertrek bij Union......"Chris O'Loughlin, niet te geloven, welk goed werk deze man verricht"

Doet toch pijn dat Chris op Stayen langs een achterpoortje is vertrokken.
de tandem Ferrera en O'Loughlin (/Bormans) bewees toch zijn waarde.
Ze worden hier meestal gewaardeerd als ze weg zijn.
Als ge het slecht hier moet opsommen, dat men over Boli geschreven heeft komt ge met 100 pag. niet toe !
Nu wordt hij net niet aanbeden.
Voor Bormans is het forum te klein.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Positivo »

Ik heb het hier al aangehaald, wie allemaal zal mogen beschikken, alleen heb ik geen rekening gehouden met spelers die we niet gaan KUNNEN houden…Schmidt, Al Dakhil en waarom niet Wolke als die zo blijft spelen, ja nu zelfs bij Nieuwjaar !

Dan blijft alleen “Der Meister” “Der Toni” ….. oei, maar loopt die zijn contract niet af ?

Wat Bruls betreft heb ik gehoord dat het voorstel door Stvv ingetrokken werd. Dat betekent waar hij 2 royale jaren (of 3 zoals nu) , voorgesteld kreeg , hij nu gewoon niks meer heeft. Mogelijk moet hij zich relanceren in 1b. Foute mentaliteit als je het mij vraagt, zelfde bedje ziek als Peter Maes. Constant het onderste uit de kan willen.
Allez , Christian ,maakt u borst maar nat en overtuig in de resterende wedstrijden mogelijk geinteresseerden maar, dat ge het nog kunt.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Dreke »

Positivo schreef: 26 okt 2022, 17:05
Caravaggio schreef: 26 okt 2022, 14:00 Gisteren even terug gekeken naar Extra Time
.... ik ben totaal geen Filip Joos fan, maar af en toe komt er toch iets zinnig uit...
Het ging even over Mazzu en zijn vertrek bij Union......"Chris O'Loughlin, niet te geloven, welk goed werk deze man verricht"

Doet toch pijn dat Chris op Stayen langs een achterpoortje is vertrokken.
de tandem Ferrera en O'Loughlin (/Bormans) bewees toch zijn waarde.
Ze worden hier meestal gewaardeerd als ze weg zijn.
Als ge het slecht hier moet opsommen, dat men over Boli geschreven heeft komt ge met 100 pag. niet toe !
Nu wordt hij net niet aanbeden.
Voor Bormans is het forum te klein.
Ik vind die redenering voor O'Loughlin niet helemaal opgaan. O'Loughlin heeft hier vooral kritiek gekregen voor zijn trainerschap. Zijn passage als trainer bij STVV was leergeld. Voor hem, maar ook voor STVV.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Halenaar »

Kleine recap van de eerste post:

- Filippov

Laatste vier matchen niet in de basis, cijfers zijn nog dezelfde als in de beginpost. Gebuisd dus, in de veronderstelling dat hij geen blessure heeft.

- Ito

Vaste invaller, heeft jammer genoeg de goede vorm van vorig seizoen niet kunnen doortrekken. 1 assist op 546 speelminuten. Magdeburg zelf is ook tegen de degradatie aan het vechten.

- Steuckers

Al veel over gesproken hier, maar wat een knalstart heeft hij gemaakt. Vaste basisspeler, 5 goals en 6 assists in 11 matchen.

- Van Helden

Na een moeilijk begin uitgegroeid tot vaste basisspeler bij MVV, staat centraal in de verdediging langs andere Belg Waem. Krijgt lovende commentaren.


On a side note: het lijkt me duidelijk dat je de vervangers voor Kagawa en Tex al in eigen rangen hebt ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Jacques »

Inderdaad. Steuckers en Van Helden moet je volgend seizoen kansen geven, als je het ook maar enigszins meent met talent van eigen bodem. De rest is einde verhaal wat mij betreft.
Overdrijven is een kunst
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Geel-Blauw »

Halenaar schreef: 29 okt 2022, 00:31 Ito vandaag ingevallen tijdens de rust en zijn eerste gescoord van dit seizoen.

Van Helden ook weer in de basis bij MVV, Steuckers ontbrak uit de selectie om onduidelijke reden.
Steuckers is ziek las ik op twitter. Wel echt mooi dat MVV en onze uitgeleende spelers het zo goed doen. Kan misschien de start zijn van een samenwerking op lange termijn.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door stvvilvoorde »

Idd Steuckers ziek.
MVV komt op 1 punt van leider Zwolle.
Volgende 2 matchen zijn tegen Jong Utrecht en Helmond Sport, welke laatst en voorlaatst staan in de rangschikking.
Echt sprookje wat daar in Maastricht aan het gebeuren is, met het op 1 na kleinste budget van de nederlandse 2de klasse.


Hier alvast een podcast met Jarne van afgelopen week.
[youtube]https://youtu.be/hVMlq4GttUc[/youtube]
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door stvvilvoorde »

Artikel over MVV op elfvoetbal:

https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/28 ... stuntploeg


Ook Jarne Steuckers komt erin aan bod:
Gouden duo

De selectie van MVV lijkt nog vrij veel op die van vorig seizoen, toen het zestiende eindigde. Is vastigheid in de selectie creëren dan de sleutel tot succes? Nou, het succes van MVV is ook grotendeels te danken aan de komst van een wel heel succesvol duo in de as van het veld.

De twintigjarige Jarne Steuckers wordt dit seizoen geleend van het Belgische Sint-Truiden, waar hij niet in het plaatje voor kwam. In Maastricht groeit hij echter al uit tot een fenomeen. Als één van de meest opvallende spelers van de Keuken Kampioen Divisie was de Belg, die op het midden van het veld speelt, al goed voor vijf doelpunten en zeven assists.

De andere goalgetter aan Maastrichtse zijde is de centrumspits, waar Steuckers een gevaarlijk duo mee vormt. Koen Kostons, die als kind van de club terugkeert na een mislukt jaartje Zweden, heeft zijn draai bij MVV weer helemaal gevonden. Met nu al zes doelpunten en zes assists is Kostons productiever dan ooit.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door STVV1924 »

Steuckers staat 2e in de ranking van assistenkoning in de Keukendivisie.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Uitgeleende spelers seizoen 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

STVV1924 schreef: 28 nov 2022, 20:49 Steuckers staat 2e in de ranking van assistenkoning in de Keukendivisie.
Gedeeld 3de lijkt me.
Achter Kostons en Hansson (7) én gedeeld 3de samen met Limbombe en Fortes (6) ;)

Maar écht mooie statistieken die Steuckers daar voorlegd tot heden.
Goed dat hij uitgeleend is én nog 2,5j onder contract ligt :toppie:
Plaats reactie