Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Franz »

Op verplaatsing op alweer zo'n ridicuul uur zaterdag in de vooravond: na de match wel tijd genoeg om uit te gaan en bokke te dreinke.
ZW doet het ronduit slecht... en boeman Jean-Luc is intussen naar Hamburg verkast.
Een overwinning: daar moeten we voor gaan!
Wat mij betreft met: Schmidt, Bauer, Leistner, Al-Dhakil, Boya, Konaté, Brüls, Hashioka, Koita, Bruno, Hayashi.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door save-stvv »

Hayashi gekwetst tot na interland break
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4186
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door stvvilvoorde »

Ik zou enkel Kagawa voor Bauer wisselen in vergelijking met de basisopstelling van tegen standard.
Met Bauer dan in de rol van lavalee van vorig seizoen
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door STVV1924 »

Franz schreef: 15 sep 2022, 14:41 Een overwinning: daar moeten we voor gaan!
Wat mij betreft met: Schmidt, Bauer, Leistner, Al-Dhakil, Boya, Konaté, Brüls, Hashioka, Koita, Bruno, Hayashi.
Ik verkies Janssens te behouden achterin... Geen enkele reden om hem in te wisselen.

Kagawa en Okazaki zijn al weken te weinig
bepalend dus aan de kant aub...

Schmidt
Janssens, Leistner, Al-Dhakil
Bauer, Konaté, Brüls, Van Dessel, Hashioka
Koita, Bruno.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Franz »

Koita in de aanval, daar geloof ik niet in: die moet de bal rustig kunnen aannemen en kunnen opstomen, een actie maken...
en Bruno alleen in de aanval geloof ik ook niet in: dat is absoluut niet de speler om vol voor elke bal fysiek in duel te gaan...
dus iemand moet de plaats van - de blijkbaar gekwetste - Hayashi innemen:
dat kan enkel Okazaki, Kaya, Librici (maar die is ook gekwetst?) of - zeer eventueel - Kagawa zijn.
Okazaki dus.
Naast Bruno en Koita op de linker wingback.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Dikke
Berichten: 148
Lid geworden op: 22 nov 2021, 23:43
Supporter van: Stvv

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Dikke »

Franz schreef: 15 sep 2022, 16:28 Koita in de aanval, daar geloof ik niet in: die moet de bal rustig kunnen aannemen en kunnen opstomen, een actie maken...
en Bruno alleen in de aanval geloof ik ook niet in: dat is absoluut niet de speler om vol voor elke bal fysiek in duel te gaan...
dus iemand moet de plaats van - de blijkbaar gekwetste - Hayashi innemen:
dat kan enkel Okazaki, Kaya, Librici (maar die is ook gekwetst?) of - zeer eventueel - Kagawa zijn.
Okazaki dus.
Naast Bruno en Koita op de linker wingback.
Librici is deze week terug aan het trainen na ingreep aan de hand volgens HBVL.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4186
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door stvvilvoorde »

Zal dan Bruno + okazaki voorin worden.
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door voetballiefhebber »

Ik zou naar Waregem gaan met een goed gestoffeerd middenveld met enkel Bruno voorin. Hij is ook heel wisselvallig, maar de andere spitsen op Hayashi na zijn ronduit slecht. Het zal alweer moeilijk worden om te scoren.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Franz »

voetballiefhebber schreef: 16 sep 2022, 11:23 Ik zou naar Waregem gaan met een goed gestoffeerd middenveld met enkel Bruno voorin. Hij is ook heel wisselvallig, maar de andere spitsen op Hayashi na zijn ronduit slecht. Het zal alweer moeilijk worden om te scoren.
Bruno alleen in de aanval: dat kan die niet. Dat is een sluipschutter die gebruik maakt van de beweging rond hem. Verzuipt helemaal als hij alleen tegenover twee centrale verdedigers moet opboksen en heeft dus een compagnon in de aanval nodig, best een stevige target spits.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door smol »

Franz schreef: 15 sep 2022, 14:41 Op verplaatsing op alweer zo'n ridicuul uur zaterdag in de vooravond: na de match wel tijd genoeg om uit te gaan en bokke te dreinke.
ZW doet het ronduit slecht... en boeman Jean-Luc is intussen naar Hamburg verkast.
Een overwinning: daar moeten we voor gaan!
Wat mij betreft met: Schmidt, Bauer, Leistner, Al-Dhakil, Boya, Konaté, Brüls, Hashioka, Koita, Bruno, Hayashi.
Obegrijpelijk dat je Janssens naast het team zou zetten, na zijn prestaties van dit seizoen !
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Franz »

smol schreef: 16 sep 2022, 11:50
Franz schreef: 15 sep 2022, 14:41 Op verplaatsing op alweer zo'n ridicuul uur zaterdag in de vooravond: na de match wel tijd genoeg om uit te gaan en bokke te dreinke.
ZW doet het ronduit slecht... en boeman Jean-Luc is intussen naar Hamburg verkast.
Een overwinning: daar moeten we voor gaan!
Wat mij betreft met: Schmidt, Bauer, Leistner, Al-Dhakil, Boya, Konaté, Brüls, Hashioka, Koita, Bruno, Hayashi.
Obegrijpelijk dat je Janssens naast het team zou zetten, na zijn prestaties van dit seizoen !
Ja ik vind Janssens zeer goed, maar Bauer nog beter.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door voetballiefhebber »

Franz schreef: 16 sep 2022, 11:28 Bruno alleen in de aanval: dat kan die niet. Dat is een sluipschutter die gebruik maakt van de beweging rond hem. Verzuipt helemaal als hij alleen tegenover twee centrale verdedigers moet opboksen en heeft dus een compagnon in de aanval nodig, best een stevige target spits.
Misschien, maar wie zet je naast hem? Koita heeft dat ook een paar matchen gedaan, maar is geen succes. Hij is het gevaarlijkst als hij van de zijkanten kan komen. De Japanse veteranen? Voor Kagawa is het zeker zijn plaats niet en van Okazaki is de meerwaarde niet duidelijk.

Surprise van de chef van dan maar? Wolke nog eens in de spits laten opdraven?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4186
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door stvvilvoorde »

voetballiefhebber schreef: 16 sep 2022, 14:06
Franz schreef: 16 sep 2022, 11:28 Bruno alleen in de aanval: dat kan die niet. Dat is een sluipschutter die gebruik maakt van de beweging rond hem. Verzuipt helemaal als hij alleen tegenover twee centrale verdedigers moet opboksen en heeft dus een compagnon in de aanval nodig, best een stevige target spits.
Misschien, maar wie zet je naast hem? Koita heeft dat ook een paar matchen gedaan, maar is geen succes. Hij is het gevaarlijkst als hij van de zijkanten kan komen. De Japanse veteranen? Voor Kagawa is het zeker zijn plaats niet en van Okazaki is de meerwaarde niet duidelijk.

Surprise van de chef van dan maar? Wolke nog eens in de spits laten opdraven?
Nee laat Wolke maar achterin.
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door STVV1924 »

voetballiefhebber schreef: 16 sep 2022, 14:06
Franz schreef: 16 sep 2022, 11:28 Bruno alleen in de aanval: dat kan die niet. Dat is een sluipschutter die gebruik maakt van de beweging rond hem. Verzuipt helemaal als hij alleen tegenover twee centrale verdedigers moet opboksen en heeft dus een compagnon in de aanval nodig, best een stevige target spits.
Misschien, maar wie zet je naast hem? Koita heeft dat ook een paar matchen gedaan, maar is geen succes. Hij is het gevaarlijkst als hij van de zijkanten kan komen. De Japanse veteranen? Voor Kagawa is het zeker zijn plaats niet en van Okazaki is de meerwaarde niet duidelijk.

Surprise van de chef van dan maar? Wolke nog eens in de spits laten opdraven?
Of Boya?
Lukske de Lange
Berichten: 1255
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Lukske de Lange »

Franz schreef: 16 sep 2022, 11:28
voetballiefhebber schreef: 16 sep 2022, 11:23 Ik zou naar Waregem gaan met een goed gestoffeerd middenveld met enkel Bruno voorin. Hij is ook heel wisselvallig, maar de andere spitsen op Hayashi na zijn ronduit slecht. Het zal alweer moeilijk worden om te scoren.
Bruno alleen in de aanval: dat kan die niet. Dat is een sluipschutter die gebruik maakt van de beweging rond hem. Verzuipt helemaal als hij alleen tegenover twee centrale verdedigers moet opboksen en heeft dus een compagnon in de aanval nodig, best een stevige target spits.
Nja, zo gek klinkt dat idee niet. Middenveld met Hashioka, Konaté, Brüls, Van Dessel, Koita en Okazaki op de plek van Kagawa...kan werken.

Brüls en Koita om de gaten te trekken, Konaté, Van Dessel om het evenwich box to box te regelen. Okazaki met het spel voor zich en Bruno die loert in de rug van centrale verdediger(s) die moeten inschuiven om de lopende Brüls, Koita, Okazaki af te stoppen.

Zo gek is dat plan niet...Als je over de grond kan spelen tenminste 😉
Plaats reactie