Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door weekenders »

wiekes schreef: 17 sep 2022, 20:45 Was dat tegen een amateur ploeg vandaag, toch wel de zwakste ploeg uit 1A voor het moment, dan mogen ze nog met 11 zijn kandidaat nr 1 om te degraderen.
zelfs een klein kind kan zoiets natuurlijk vertellen van een ploeg die laatst staat na negen matchen. :D :D
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door STVV-fan »

STVVninof schreef: 17 sep 2022, 20:57
STVV-fan schreef: 17 sep 2022, 20:52
lindoke schreef: 17 sep 2022, 20:21 Die Japanse supporter :grappig: :grappig: :grappig: Geweldig gewoon :grappig: :grappig: :grappig:
Ik en mijn vriendin moesten er ook mee lachen :lol:, zeker na de goal van Okazaki :D
Ook al tegengekomen aan de toog in de Noord. Stond als´enige alles te geven op de muziek van de dj. Ik zei het al: cultclub :geelblauw:
Spijtig van mijn abo op de Oost dan, ik had er graag eens e klapke mee gedaan als de beste man Engels verstaat :lol:
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Lukske de Lange »

Een rommelige eerste helft en een volwassen tweede. Leye gaat opnieuw afgerekend worden op een kern met te weinig kwaliteit over de hele lijn, vrees ik.

Mooi om zo de onderbreking in te gaan en hopelijk een écht fitte Hayashi (die is volgens mij te vlug terug willen komen) tegen Eupen om naast onze topschutter te opereren 😉

In het samenspel en présence moet het beter bij Bruno, die weliswaar vorig seizoen gemist heeft én een groot stuk van onze voorbereiding. Maar het moet zowat van Désiré geleden zijn dat ik nog iemand met zo'n torinstinct gezien heb bij ons 🙂

Geduld en vertrouwen, twee zaken die een Boli, Sidibé en Suzuki ook geholpen hebben
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door STVV1924 »

De Rangschikking - Puntenspel
Puur statistisch gezien na 9 wedstrijden, op seizoensperspectief gekeken: 34 wedstrijden - 3 punten per wedstrijd te verdienen.

De Play Off 2 ploegen draaien op een gemiddelde van +0,50 per wedstrijd of meer dan 51 punten op het einde van het seizoen.

Momenteel staan we op een 8e plaats met een coefficient van afgerond 0,49.

De kloof met de degradatieposities Seraing, Cercle bedraagt momenteel 7-7-8 punten.

De Match - Door een supporters bril

We komen snel op voorsprong door een mooi ingestudeerde hoekschop. En daarna hebben we de wedstrijd zeer matuur en klinisch uitgespeeld. De wissel van Wolke was er eentje van t gezond verstand, gele boeking. Okazaki heeft een stap in de goede richting gezet. Bruno is, of beter lijkt, vertrokken! De wedstrijden die volgen moeten die tendens bevestigen.

Markant feit;
We hadden een heel enthousiaste Japanse fan mee onze "away days" daar in het Regenboogstadion.

Volgende wedstrijd - Vooruitblik

Volgende wedstrijd, na de interlandbreak, ontvangen we de (op dit moment) 15e in de stand. De 3* of beter gezegd (6)* punten in eigen huis houden om blijvend aan te klampen bovenaan en de kloof onderin groot genoeg te houden.

We hebben tot nu toe geen geel of rood geschorsten. Librici komt terug uit blessure. Hayashi werkt aan zijn come back. Texeira trainde deze week al terug voluit mee en is een extra kwaliteitstroef op de bank.

We hebben met Lendtfers, Al Dahkil, Schmidt en Konaté 4 internationals in de rangen die we zullen moeten missen op de trainingen, maar dat biedt dan weer extra kansen aan anderen om zich te tonen.

Veel succes alvast met jullie internationale wedstrijd mannen!
Laatst gewijzigd door STVV1924 op 18 sep 2022, 08:04, 2 keer totaal gewijzigd.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door toyotacorolla »

De drie punten mee naar St.Truiden, de rest is bijzaak.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Dreke »

STVV1924 schreef: 18 sep 2022, 03:55 Markant feit;
We hadden een heel enthousiaste Japanse fan mee onze "away days" daar in het Regenboogstadion.
Niet dat ik er elke uitmatch sta, verre van. Maar vorig seizoen op Oostende was ie er ook bij.
A loyal football fan only supports the shirt...
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Yellow Feaver »

0-3 na een uur. Waregem geen kans kunnen bij elkaar voetballen tegen ons, op een foutje van Schmidt na, dat hij zelf terug recht zette.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Krisaias »

Ondanks de ruime zege tegen een zwak Zulte Waregem, ben ik toch met wat lichte irritaties terug thuis gekomen uit West-Vlaanderen omwille van:

1) de ongelooflijke nonchalance in de ploeg in de eerste helft

2) de stunt van Hollerbach met Wolke Janssens. Laat die toch gewoon rechts in de verdediging staan. Nu gaat hij alles achteraan verschuiven om zijn favorietje toch maar op zijn geprefereerde positie uit te spelen... gevolg, hij moet Janssens vervangen en zit nu met een probleem (voor de couch potatoes onder jullie: Wolke is tijdens de rust zelfs de kleedkamer niet ingegaan, maar gewoon blijven zitten waar hij zat op de bank)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door lakie »

Krisaias schreef: 18 sep 2022, 09:53 Wolke is tijdens de rust zelfs de kleedkamer niet ingegaan, maar gewoon blijven zitten waar hij zat op de bank)
Ook wel een beetje onnozel. Hij had al geel gepakt en je wil natuurlijk je voordeel met 11 tegen 10 blijven behouden. Bovendien brengt Hollerbach een aanvallendere spelere in om te proberen die man meer en de extra ruimte uit te buiten… Vooral 2e helft was dat duidelijk…

Wat betreft hem om de flank zetten, geef ik u wel gelijk… Hij was goed bezig centraal…

De nonchalance van de 1e helft heeft mij ook wel geergerd… En ik hoop dat Hollerbach zich daar eens serieus lastig over maakt… 1e helft tegen Standard was dat ook al het geval…
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door pat@ »

De laatste 10 minuten vd eerste helft, die waren nonchalant. De rest vd partij volledig onder controle en een eenvoudige 0-3.

Het geval Janssens is zuur. Ik moet wel zeggen dat Bauer een puike partij heeft gespeeld, uitvoetballend prima en verdedigend veel grinta. Op kwaliteit moet Wolke het altijd afleggen tegen Bauer. Qua instelling en voeling met de club heeft Wolke dan weer een dikke streep voor op Bauer. Jammer voor Wolke, maar dit is de realiteit van het profvoetbal. Daar moet je u over kunnen zetten, ook al is Bauer de afgelopen weken een dikke eikel geweest.
Eens benieuwd of Wolke bij een volgende basisplaats opnieuw het niveau van voor de teleurstelling gaat brengen.

Ook een pluim voor Staessens, bijna elke beslissing was correct.
Laatst gewijzigd door pat@ op 18 sep 2022, 11:22, 2 keer totaal gewijzigd.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door BoemBoem »

Krisaias schreef: 18 sep 2022, 09:53 Ondanks de ruime zege tegen een zwak Zulte Waregem, ben ik toch met wat lichte irritaties terug thuis gekomen uit West-Vlaanderen omwille van:

1) de ongelooflijke nonchalance in de ploeg in de eerste helft

2) de stunt van Hollerbach met Wolke Janssens. Laat die toch gewoon rechts in de verdediging staan. Nu gaat hij alles achteraan verschuiven om zijn favorietje toch maar op zijn geprefereerde positie uit te spelen... gevolg, hij moet Janssens vervangen en zit nu met een probleem (voor de couch potatoes onder jullie: Wolke is tijdens de rust zelfs de kleedkamer niet ingegaan, maar gewoon blijven zitten waar hij zat op de bank)
Onpopulaire opinie :
Bauer is gewoon beter dan Wolke.
Mij leek het eerder een manier om Wolke absoluut nog in de ploeg te willen houden.
Wolke heeft zijn verdienste gehad de laatste weken en was bij de betere. Maar als iedereen fit is, is een plaats op de bank gewoon gerechtvaardigd.

Hollerbach heeft nu al verschillende keren ingegrepen nog voor het half uur. Helemaal onverwacht of schokkend is het dus helemaal niet.

Dat hij kwaad was gisteren is natuurlijk wel te begrijpen, maar ik denk dat Wolke correct en nuchter genoeg is om dat te plaatsen.

En ter zijde : voor mij een van de betere scheidsrechters van het seizoen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door enrique »

BoemBoem schreef: 18 sep 2022, 11:19
Hollerbach heeft nu al verschillende keren ingegrepen nog voor het half uur. Helemaal onverwacht of schokkend is het dus helemaal niet.
Nou, dat had ie dan vorige week ook beter gedaan...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef: 18 sep 2022, 12:13
BoemBoem schreef: 18 sep 2022, 11:19
Hollerbach heeft nu al verschillende keren ingegrepen nog voor het half uur. Helemaal onverwacht of schokkend is het dus helemaal niet.
Nou, dat had ie dan vorige week ook beter gedaan...
Ge kunt ook sturm der liebe kijken.
Misschien ligt u dat beter en word je daar wel gelukkig van.

Vorige week speelt ge Standard de hele match tegen hun 16meter. Individuele fouten werden afgestraft.
Waar of hoe hij had moeten ingrijpen moet gij hier is uitleggen.
Altijd commentaar en nooit eens met een oplossing komen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Alain »

Dubbel gevoel over het geval Janssens.
Op voorhand weet je dat Hollerbach voor zo'n uitmatch kiest voor twee brekers op het middenveld en dat hij gaat proberen een plekje voor Bauer te vinden. De lange succesvolle uitreeks gebiedt ons daar respect voor te hebben. Dat Wolke daarbij naar links verhuist, is dan inderdaad frustrerend voor hem, want het is een move die voelt als een tussenstap richting bank. En het voelt een beetje aan dat ze dat met hem makkelijker doen omdat het 'maar' Wolke Janssens is - ondanks de sterke prestaties van de voorbije weken.
Anderzijds is hij natuurlijk wel zelf verantwoordelijk voor die vroege gele kaart. Als de tegenstander dan een directe rode kaart pakt, is het dubbel oppassen om geen compensatiekaart te pakken. En de trainer zal ook nog wel herinneren dat Wolke vorig jaar in Waregem ook dubbel geel pakte. Dus in die zin ga ik akkoord met de wissel. Zeker omdat het ook het moment was om Zu-Wa met Koita naar de keel te grijpen.

Koita is voor mij een bijzondere speler die elke match moet spelen. Maar daarom niet altijd in de basis. In sommige wedstrijden kan een frisse Koita in de tweede helft misschien net extra veel schade aanrichten.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door STimVV »

Soms moet ge een kat ook gewoon een kat durven noemen.
De voorbije weken speelde Wolke inderdaad heel goed. Vooral op verdedigend vlak deed de verdediging het goed. Maar de voorbije weken was het uitvoetballend gewoon niet goed.. ik snap dat de meeste supporters al blij zijn met een lange lel naar voor... maar begrijp perfect dat Hollerbach niet tevreden was met het uitvoetballen van achteruit.
Al Dakhil stond tegen zijn voet en dat was een probleem wanneer hij met links moest opbouwen. En Wolke is op rechts ook minder in het uitvoetballen dan AlDakhil dat is op rechts.
En Ok: dat komt ook omdat we geen targetpits hebben die steeds aanspeelbaar is.
Maar Bauer is op links beter in het uitvoetballen dan AlDakhil.
En AlDakhil is op rechts beter dan Wolke. (Zowel in het uitvoetballen als in het verdedigen)
Een coach moet soms onpopulaire beslissingen maken, maar in deze kan ik hem volledig volgen...

Opvallend gisteren: slechts 1 (vroege) wissel. Zelfs met een 0-3 stand tegen 10 man gaf Hollerbach geen minuten aan zn invallers. Ik denk zelfs dat Hollerbach nog geen enkele keer meer dan 3 wissels deed dit seizoen. Terwijl er nog steeds 5 zijn toegestaan. Dat heeft toch ook te maken met het feit dat we niet veel spelers op de bank hebben die op dat moment een meerwaarde kunnen bieden. Maximum 3 dus... daarom dat Koita er (te) vaak zit schat ik.
Plaats reactie