Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Alles over de wedstrijden van STVV
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Jebus4life »

Nochtans toch het moment om een Bocat zijn debuut te laten maken, en zelfs Tex nog een kwartiertje te gunnen.

(nuja, de 0 houden is belangrijker dan cadeaus uitdelen, maar alsof je Leistner en Hashioka (Koita naar rechts schuiven) er niet af kan halen onder het mom "extra rust gunnen, geen blessures riskeren")
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Jacques »

STimVV schreef: 18 sep 2022, 14:50 Opvallend gisteren: slechts 1 (vroege) wissel. Zelfs met een 0-3 stand tegen 10 man gaf Hollerbach geen minuten aan zn invallers. Ik denk zelfs dat Hollerbach nog geen enkele keer meer dan 3 wissels deed dit seizoen. Terwijl er nog steeds 5 zijn toegestaan. Dat heeft toch ook te maken met het feit dat we niet veel spelers op de bank hebben die op dat moment een meerwaarde kunnen bieden. Maximum 3 dus... daarom dat Koita er (te) vaak zit schat ik.
We hebben vorig weekend 4 keer gewisseld: Koita, Bruno, Boya en Kaya. Voor de rest zijn het er doorgaans drie. Volgens mij heeft het meer te maken dat 5 wissels vaak teveel van het goede is en weinig toevoegt. Iedere wissel zorgt voor een onderbreking van het momentum van de wedstrijd. Bij iedere wissel moet er tactisch weer even gezocht worden. Voor de dynamiek van een wedstrijd zijn al die onderbrekingen nefast. Voor mijn part mogen ze die 5 wissels stante pede terug afvoeren. Ik weet ook dat ze dat niet gaan doen, want grote clubs kunnen daarmee hun voordeel doen, maar ik daag de mensen uit om na te gaan in hoeveel wedstrijden (ook bij de grote clubs met de breedste kernen) wissel 4 en 5 het verschil gemaakt hebben. Veel zullen het er niet zijn.
Overdrijven is een kunst
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Piana »

Brusselmans 2.0 schreef: 17 sep 2022, 15:44
Piana schreef: 17 sep 2022, 10:38 4 op 6 tegen Z-W en Eupen
Neen, 6 op 6 !!!
De punten die je thuis wegsmoddert, moeten zo snel mogelijk gerecupereerd worden !
Vandaag begin je met 10 op 24, toch geen al te best rapport vind ik !
13 op 27 en 16 op 30 moet dat worden, anders is den deze nie content !
Ge moet mij volledig quoten he Herman, als ge content zijt met een rustig seizoen is 4 op 6 genoeg, heb ik gezegd. ;)
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Piana »

Als Leye al komt vertellen dat t financieel heel moeilijk is in Waregem, dan vrees ik toch het ergste. Ik denk dat het voetbal in Zuid-West-Vlaanderen er binnen 5 jaar totaal anders uitziet. Zowel Kortrijk als Zulte zijn volledig weg gezakt, van subtopper naar meeloper of zelfs gewoon degradatiekandidaat.

Zou Stef Wijnants al bedankt hebben voor de analyse in de krant van morgen?
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Piana schreef: 18 sep 2022, 15:48
Brusselmans 2.0 schreef: 17 sep 2022, 15:44
Piana schreef: 17 sep 2022, 10:38 4 op 6 tegen Z-W en Eupen
Neen, 6 op 6 !!!
De punten die je thuis wegsmoddert, moeten zo snel mogelijk gerecupereerd worden !
Vandaag begin je met 10 op 24, toch geen al te best rapport vind ik !
13 op 27 en 16 op 30 moet dat worden, anders is den deze nie content !
Ge moet mij volledig quoten he Herman, als ge content zijt met een rustig seizoen is 4 op 6 genoeg, heb ik gezegd. ;)
Rustig ? Zooooooooooo saaaaaaaaai !!! Nee, daar ben ik nie content mee !
:boemel:

Het kan nie onrustig genoeg zijn !
:beer:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door enrique »

BoemBoem schreef: 18 sep 2022, 12:43
enrique schreef: 18 sep 2022, 12:13
BoemBoem schreef: 18 sep 2022, 11:19
Hollerbach heeft nu al verschillende keren ingegrepen nog voor het half uur. Helemaal onverwacht of schokkend is het dus helemaal niet.
Nou, dat had ie dan vorige week ook beter gedaan...
Ge kunt ook sturm der liebe kijken.
Misschien ligt u dat beter en word je daar wel gelukkig van.

Vorige week speelt ge Standard de hele match tegen hun 16meter. Individuele fouten werden afgestraft.
Waar of hoe hij had moeten ingrijpen moet gij hier is uitleggen.
Altijd commentaar en nooit eens met een oplossing komen..
Ik vind Hollerbach ne goeie trainer
Dat hij vorige week te lang gewacht heeft, verandert daar niks aan
Is dat genoeg als commentaar, zeveraar?
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Franz »

Piana schreef: 18 sep 2022, 16:02 Als Leye al komt vertellen dat t financieel heel moeilijk is in Waregem, dan vrees ik toch het ergste. Ik denk dat het voetbal in Zuid-West-Vlaanderen er binnen 5 jaar totaal anders uitziet. Zowel Kortrijk als Zulte zijn volledig weg gezakt, van subtopper naar meeloper of zelfs gewoon degradatiekandidaat.

Zou Stef Wijnants al bedankt hebben voor de analyse in de krant van morgen?
Dat verhaal over de financiële moeilijkheden bij ZW vind ik intrigerend.
Gaan ze op zoek naar een (Japanse of in chips rijk geworden) investeerder? Ik dacht dat hun grote man Beeuwsaert toch zeer rijk was...
En waarom mogen gevestigde waarden als Gano, Viggen, De Rijck en Vossen niet meer meedoen? Het was opvallend gisteren: die mochten maar opkomen toen het al vaststond dat ZW zou verliezen... Te dure winstpremies? De Rijck bracht wel duidelijk een meerwaarde, en - in alle redelijkheid - Vossen+Gano is nogal wat beter dan wat er gisteren bij ZW als 'aanval' stond... Als Leye en ZW zo verder doen met hun ploeg zakken ze.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef: 18 sep 2022, 16:18
BoemBoem schreef: 18 sep 2022, 12:43
enrique schreef: 18 sep 2022, 12:13
BoemBoem schreef: 18 sep 2022, 11:19
Hollerbach heeft nu al verschillende keren ingegrepen nog voor het half uur. Helemaal onverwacht of schokkend is het dus helemaal niet.
Nou, dat had ie dan vorige week ook beter gedaan...
Ge kunt ook sturm der liebe kijken.
Misschien ligt u dat beter en word je daar wel gelukkig van.

Vorige week speelt ge Standard de hele match tegen hun 16meter. Individuele fouten werden afgestraft.
Waar of hoe hij had moeten ingrijpen moet gij hier is uitleggen.
Altijd commentaar en nooit eens met een oplossing komen..
Is dat genoeg als commentaar, zeveraar?
:end: :end: :end: :boemel: :boemel: :boemel:
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door STimVV »

Franz schreef: 18 sep 2022, 16:37 ... en - in alle redelijkheid - Vossen+Gano is nogal wat beter dan wat er gisteren bij ZW als 'aanval' stond... Als Leye en ZW zo verder doen met hun ploeg zakken ze.
Dat snap ik toch ook echt niet.
Vorig seizoen was het spitsenduo Vossen - Gano goed voor 30 goals. Vossen scoorde er 17, Gano 13.
Den ene zit op de bank en den andere in de tribune...
Terwijl ze laatste staan...
Strange.

Ter vergelijking: Hara-Hayashi waren samen goed voor 15 goals. (Hayashi 7 + Hara 8) Das den helft ...
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Yellow Feaver »

Jebus4life schreef: 18 sep 2022, 15:16 Nochtans toch het moment om een Bocat zijn debuut te laten maken, en zelfs Tex nog een kwartiertje te gunnen.

(nuja, de 0 houden is belangrijker dan cadeaus uitdelen, maar alsof je Leistner en Hashioka (Koita naar rechts schuiven) er niet af kan halen onder het mom "extra rust gunnen, geen blessures riskeren")
Die bedenking heb ik mij ook gemaakt. Bij een 0-3 kon je sommigen wat speelminuten geven.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Stan »

Dat verhaal over de financiële moeilijkheden bij ZW vind ik intrigerend.
Gaan ze op zoek naar een (Japanse of in chips rijk geworden) investeerder? Ik dacht dat hun grote man Beeuwsaert toch zeer rijk was...
En waarom mogen gevestigde waarden als Gano, Viggen, De Rijck en Vossen niet meer meedoen? Het was opvallend gisteren: die mochten maar opkomen toen het al vaststond dat ZW zou verliezen... Te dure winstpremies? De Rijck bracht wel duidelijk een meerwaarde, en - in alle redelijkheid - Vossen+Gano is nogal wat beter dan wat er gisteren bij ZW als 'aanval' stond... Als Leye en ZW zo verder doen met hun ploeg zakken ze.
[/quote]

Drambaiev heeft nochtans Hashioka alle hoeken van het veld laten zien.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Dreke »

Jacques schreef: 18 sep 2022, 15:27 We hebben vorig weekend 4 keer gewisseld: Koita, Bruno, Boya en Kaya. Voor de rest zijn het er doorgaans drie. Volgens mij heeft het meer te maken dat 5 wissels vaak teveel van het goede is en weinig toevoegt. Iedere wissel zorgt voor een onderbreking van het momentum van de wedstrijd. Bij iedere wissel moet er tactisch weer even gezocht worden. Voor de dynamiek van een wedstrijd zijn al die onderbrekingen nefast. Voor mijn part mogen ze die 5 wissels stante pede terug afvoeren. Ik weet ook dat ze dat niet gaan doen, want grote clubs kunnen daarmee hun voordeel doen, maar ik daag de mensen uit om na te gaan in hoeveel wedstrijden (ook bij de grote clubs met de breedste kernen) wissel 4 en 5 het verschil gemaakt hebben. Veel zullen het er niet zijn.
Helemaal akkoord. Het wilt niet zeggen dat als je vijf wissels mag doen, dat je dat ook moet. Herinner u de match op YRKV waar Bauer (juist?) met een zware fout een speler van het veld schopte. Vrancken in alle staten omdat hij geen wissel meer kon doen. Tja, dan heb je als trainer gefaald. Als uw ploeg zo slecht staat in een match dat ge vijf wissels nodig hebt, moet ge vooral in eigen boezem kijken.
A loyal football fan only supports the shirt...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Jones »

We hebben een goed trainerscorps, een stevige organisatie, een goede mentaliteit, veel vriendschap, ervaring en talent en daar kom je ver mee.
We hebben een krappe kern wel en sommige posities zijn niet dubbel bezet. Vooral centraal in het middenveld en op de rechterflank mag iets bij. Een type Koita op rechts met een actie bv. Alsook een grote scorende spits
Zonder veel blessures of schorsingen moet het mogelijk zijn om tussen plaats 8 en 10 te blijven hangen.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Een blik op het klassement, als het mag ...

2 Plaatsen opgeschoven, we laten Charleroi en Mechelen achter ons.
Dat alleszins al vasthouden !

Net geen top 8, omwille van winstmatchen en doelsaldo.
Van het vijftal OHL, Union, Gent, Anderlecht en Standard moet er dus nog eentje achter ons gehouden worden voor PO2, want dat mag toch de target zijn. Hell of a job, OHL lijkt mij het haalbaarst !

Volgende speeldag zie ik niemand in deze lijst punten verliezen, behalve in OHL-Union.
De opdracht tegen Eupen is dus simpel, alleen al om bij te blijven, en zeker om de bonus naar beneden op te drijven naar 10 punten !
Sandard - Seraing
Anderlecht - Charleroi
Gent - Cercle
Westerlo - ZW (Westerlo op 1 punt van ons)

Met Antwerp uit, Charleroi thuis en Brugge uit op het menu zeker geen overbodige luxe !
De uitreeks komt in zware storm terecht !
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zulte Waregem-STVV aan de beek op zaterdag 17 september om 18u15

Bericht door STVV1924 »

Brusselmans 2.0 schreef: 19 sep 2022, 07:30 Een blik op het klassement, als het mag ...

2 Plaatsen opgeschoven, we laten Charleroi en Mechelen achter ons.
Dat alleszins al vasthouden !

Net geen top 8, omwille van winstmatchen en doelsaldo.
Van het vijftal OHL, Union, Gent, Anderlecht en Standard moet er dus nog eentje achter ons gehouden worden voor PO2, want dat mag toch de target zijn. Hell of a job, OHL lijkt mij het haalbaarst !

Volgende speeldag zie ik niemand in deze lijst punten verliezen, behalve in OHL-Union.
De opdracht tegen Eupen is dus simpel, alleen al om bij te blijven, en zeker om de bonus naar beneden op te drijven naar 10 punten !
Sandard - Seraing
Anderlecht - Charleroi
Gent - Cercle
Westerlo - ZW (Westerlo op 1 punt van ons)

Met Antwerp uit, Charleroi thuis en Brugge uit op het menu zeker geen overbodige luxe !
De uitreeks komt in zware storm terecht !
Voeg daar OHL dan nog aan toe!
Doem scenario 3/15
Droom scenario 11/15
Realistisch scenario (op basis van t geleverde spel en reeds behaalde resultaten): tussen de 7 a 9 op 15

Eupen thuis: gelijkspel of winnen 1/3
Antwerp uit: verlies of gelijkspel 0/1
Charleroi thuis: gelijkspel of winnen 1/3
Brugge uit: verlies of gelijkspel 0/1
OHL thuis: gelijkspel of winnen 1/3

We gaan het zien en beleven. Als ook de fandag. Iemand enig idee of Hollerbach zijn troepen donderdag, vrijdag of maandag richting Duitsland neemt voor een oefenpot?

Ideale moment om Texeira, Fabinho, Bocat, Coppens, Dumont, Librici & co. de volle 90 minuten te gunnen!
Plaats reactie