Wintertransfers 22/23

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

Halenaar schreef: 13 nov 2022, 17:08
Jones schreef: 13 nov 2022, 13:49
darion schreef: 13 nov 2022, 13:36 Ik ben benieuwd wie ze komen oppikken in de winter. Al-Dakhil? Gaat hij nu dan naar Burnley?
Schmidt door zijn selectie op het WK?
Dan zal het bestuur toch een effort moeten doen
Dat zijn de enigen. Dumont, Kaya en Fabinho samen niet gekocht hebben, daar hadden we beter voor moeten in de plaats kopen.
Om nog maar te zwijgen van dat klein miljoen om uwe topspits te mogen huren :D
Je bedoelt de spits wiens doelpunten ons nu halverwege het seizoen al 12 punten hebben opgeleverd? 😉 (Mechelen, Zulte, Seraing en Westerlo)

Miskoop van jewelste 😋
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Halenaar »

Lukske de Lange schreef: 13 nov 2022, 17:52
Halenaar schreef: 13 nov 2022, 17:08
Jones schreef: 13 nov 2022, 13:49
darion schreef: 13 nov 2022, 13:36 Ik ben benieuwd wie ze komen oppikken in de winter. Al-Dakhil? Gaat hij nu dan naar Burnley?
Schmidt door zijn selectie op het WK?
Dan zal het bestuur toch een effort moeten doen
Dat zijn de enigen. Dumont, Kaya en Fabinho samen niet gekocht hebben, daar hadden we beter voor moeten in de plaats kopen.
Om nog maar te zwijgen van dat klein miljoen om uwe topspits te mogen huren :D
Je bedoelt de spits wiens doelpunten ons nu halverwege het seizoen al 12 punten hebben opgeleverd? 😉 (Mechelen, Zulte, Seraing en Westerlo)

Miskoop van jewelste 😋
En hoeveel punten al gemist heeft?

Totaal onzichtbaar in het spel, opgelegde kansen onbegrijpelijk gemist, geen onbetwistbare basisplaats.

Voor dat bedrag moet het een pak meer zijn dan dat.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

Halenaar schreef: 13 nov 2022, 21:40
Lukske de Lange schreef: 13 nov 2022, 17:52
Halenaar schreef: 13 nov 2022, 17:08
Jones schreef: 13 nov 2022, 13:49
darion schreef: 13 nov 2022, 13:36 Ik ben benieuwd wie ze komen oppikken in de winter. Al-Dakhil? Gaat hij nu dan naar Burnley?
Schmidt door zijn selectie op het WK?
Dan zal het bestuur toch een effort moeten doen
Dat zijn de enigen. Dumont, Kaya en Fabinho samen niet gekocht hebben, daar hadden we beter voor moeten in de plaats kopen.
Om nog maar te zwijgen van dat klein miljoen om uwe topspits te mogen huren :D
Je bedoelt de spits wiens doelpunten ons nu halverwege het seizoen al 12 punten hebben opgeleverd? 😉 (Mechelen, Zulte, Seraing en Westerlo)

Miskoop van jewelste 😋
En hoeveel punten al gemist heeft?

Totaal onzichtbaar in het spel, opgelegde kansen onbegrijpelijk gemist, geen onbetwistbare basisplaats.

Voor dat bedrag moet het een pak meer zijn dan dat.
Het mag meer zijn voor mij ook, maar wat wil je dan voor 1 miljoen euro? Een spits die én werkt, steeds scoort én u meer dan 12 punten op een half seizoen oplevert? Dat moet al van Sidibé geleden zijn :o . 7 doelpunten op 808 minuten, veel beter wordt het volgens mij niet voor zo'n prijs ze ;)

Zoals gezegd het mag voor mij ook meer zijn, maar het had minder kunnen zijn ook...Ngoy had hier evengoed kunnen staan ;)
Bovendien heb je deze zomer opnieuw de kans om voor 'beter' te gaan en dat hoogstwaarschijnlijk in 1A...desondanks/dankzij Bruno.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Jacques »

Bruno is onze gevaarlijkste spits, wat vooral veel zegt over Hayashi, Okazaki en Kaya.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door enrique »

Ik vind het weerzinwekkend.
Ik weet het, ik heb het voor goalgetters.
Maar dan hebben ze er eentje en moeten ze een andere hebben.
Weet je wat ik dan zeg, als je Bruno huurt of koopt, weet je wat hij kan en niet kan.
En goals maken kan hij als geen ander, toch hier.
Dus, speel hem dan aan zoals het moet en hij kegelt er uw minstens 20 binnen.
Iemand anders zoeken ? Doe maar.

G**k zijn topschutter heeft hen 6M gekost...
Je moet weten wat je wil...
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door vuil rat »

ER komt een zeer frustrerende transferperiode aan . Burnley gaat terug proberen Al -Dakhil binnen te halen volgens mij die waren te geïnteresseerd van de zomer die willen die echt binnen rijven . En geef die jongen is ongelijk moest hij nu wel gaan . Ben er van overtuigd dat hij enkele miljoentjes gaat opbrengen die jongen moet altijd verkocht worden met een percent op doorverkoop .Maar op vervanging en versterking moet ge niet hopen . Veel te veel ploegen zitten in zeer slecht vaarwater .Stvv zijnde terug in iets beter omdat ge u al jaren moet aanpassen aan de situatie gelijk ze nu is . Maar vele kleine ploegen zijn elkaar ongewild en onbewust aant kapotmaken .Zitten allemaal achter de zelfde spelers aan liefst goedkoop of gratis zodat die hun eisen verder kunnen opdringen en hun lonen onbetaalbaar worden . En als ge de goede spelers bij de ploegen onder u probeert weg te halen moet ge ne transfersom op tafel smijten da die gasten niet waard zijn en wie weet worden ze nog een dikke flop .Louche Bayat had een groot punt na Charleroi - KVM het gaat heel slecht met het Belgisch voetbal . Het komt er nu zowa op aan dat het bestuur nu toch een ander systeem zal moeten uitvinden er zijn er teveel die vechten voor hetzelfde been
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door enerkey »

Jacques schreef: 14 nov 2022, 09:49 Bruno is onze gevaarlijkste spits, wat vooral veel zegt over Hayashi, Okazaki en Kaya.
De rest zijn eigenlijk geen diepste spitsen, maar spelen eerder in steun. Als je de statistieken van bvb Okazaki vergelijkt met Bruno.

Okazaki = 1086 minuten, 1 doelpunt, 1 grote kans gemist.
Bruno = 812 minuten, 7 doelpunten, 5 gemiste grote kansen = dus hij heeft het potentieel om ieder 70 minuten een doelpunt te maken als hij zijn grote kansen niet zou missen. Maar het is ook een kwaliteit om in een scoringspositie te staan. De rest kan dat gewoon veel minder. Of het is simpelweg niet hun taak.

Hayashi = 952 minuten, 4 doelpunten, 0 gemiste grote kansen. => Komt dus ook maar 1/3 van de scoringskansen van Bruno.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door voetballiefhebber »

Supporters van STVV moeten een truitje kopen van de tegenstanders en in het bezoekersvak gaan zitten. Je gooit met vuurpijlen en je wint nog eens een thuismatch :grappig:

Dat zeiden ze in een podcast. ;)
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door STVV1924 »

voetballiefhebber schreef: 15 nov 2022, 23:16 Supporters van STVV moeten een truitje kopen van de tegenstanders en in het bezoekersvak gaan zitten. Je gooit met vuurpijlen en je wint nog eens een thuismatch :grappig:

Dat zeiden ze in een podcast. ;)
Als Genk komt :-)
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Jones »

STVV1924 schreef: 17 nov 2022, 22:22
voetballiefhebber schreef: 15 nov 2022, 23:16 Supporters van STVV moeten een truitje kopen van de tegenstanders en in het bezoekersvak gaan zitten. Je gooit met vuurpijlen en je wint nog eens een thuismatch :grappig:

Dat zeiden ze in een podcast. ;)
Als Genk komt :-)
Geweldig :grappig:
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door joost »

Sssst. Sommige van die mannen kunnen ook lezen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door lindoke »

Daarnet even de WK selectie van Japan aan het bekijken. Daar loopt ene Yuki Soma rond die momenteel nog in Japan speelt. Dus voorlopig misschien nog haalbaar voor ons moesten ze iemand bij willen op de linkerflank.

https://www.transfermarkt.nl/yuki-soma/ ... ler/594069

https://www.youtube.com/watch?v=wsYSfi8zMs0

Deed me in seconde 41 wel erg veel aan Daichi Kamada denken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

lindoke schreef: 20 nov 2022, 12:14 Daarnet even de WK selectie van Japan aan het bekijken. Daar loopt ene Yuki Soma rond die momenteel nog in Japan speelt. Dus voorlopig misschien nog haalbaar voor ons moesten ze iemand bij willen op de linkerflank.

https://www.transfermarkt.nl/yuki-soma/ ... ler/594069

https://www.youtube.com/watch?v=wsYSfi8zMs0

Deed me in seconde 41 wel erg veel aan Daichi Kamada denken.
Interessante speler, maar 1,66 meter is zelfs nog kleiner dan Van Dessel. Ik kan me vergissen maar dat werkt meestal niet in onze eerder fysieke competitie.

Maar rondkijken naar opportuniteiten vind ik wel een leuke bijdrage tussendoor :)

Niet dat we hem moeten halen, maar dan zie ik voor ons meer in Machino ;) https://www.transfermarkt.nl/shuto-mach ... ler/550580
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Brusselmans 2.0 »

lindoke schreef: 20 nov 2022, 12:14 Daarnet even de WK selectie van Japan aan het bekijken. Daar loopt ene Yuki Soma rond die momenteel nog in Japan speelt. Dus voorlopig misschien nog haalbaar voor ons moesten ze iemand bij willen op de linkerflank.

https://www.transfermarkt.nl/yuki-soma/ ... ler/594069

https://www.youtube.com/watch?v=wsYSfi8zMs0

Deed me in seconde 41 wel erg veel aan Daichi Kamada denken.
Geraakt zijn man voorbij, en vooral : deftige assists waar je als spits iets mee kan !
Bruno maakt er zo moeiteloos 20 !
Maja, hij zal nie goed verdedigen volgens Herr Bernd !
:roll:
Dus laat die jongen maar elders zijn kunstjes gaan vertonen, hier zijn het parels voor de zwijnen !
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

Jacques schreef: 14 nov 2022, 09:49 Bruno is onze gevaarlijkste spits, wat vooral veel zegt over Hayashi, Okazaki en Kaya.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Hayashi onder zijn niveau blijft dit seizoen, wegens beslommeringen privé. Hij kwam met achterstand in de voorbereiding aan en deze winter opnieuw, zijn lumbago dan ook...Hem terug laten keren naar Japan en met dat geld Bruno aankopen lijkt me doenbaar eind dit seizoen.

Verder Hosoya al transfervrij inhalen voor de positie van Brüls, want als centrumspits weegt die eerste nét iets te licht voor onze competitie vrees ik. Hij vormt dan het middenveld samen met een transfervrije Stef Peeters én, ter vervanging van Konaté, simpelweg de aankoopoptie van Boya lichten.
De aanval kan bestaan uit de transfervrije Hara, Bruno (of transfervrije Prevljak) en eventueel Machino (transfervrij deze winter) ter vervanging van Okazaki.
Als vervanger van Kaya denk ik aan Diawara van Jong Genk, die ook transfervrij op te halen is deze zomer, zie die niet bijtekenen te Genk.

Met het geld dat Al Dakhil je gaat opbrengen (simpelweg onhoudbaar komende zomer) kan je de defensie behouden én uitbouwen. Hashioka eventueel een rij terugschuiven en/of van positie wisselen met Janssens. Van Helden integreren in de selectie, Leistner en Janssens behouden én vervanger aantrekken voor Ameen/Bauer (transfervrije Scholz?)

Veel meerkost gaat dit volgens mij niet zijn. Mooi evenwicht in ervaring, potentieel, Belgisch en Japans ook trouwens :cool:
Schmidt(Coppens/Lendfers)

Hashioka - Leistner - Scholz (Janssens - Van Helden)

Siquet (Fabinho) Boya (Smets - Dumont) Peeters (Van Dessel) Bocat (Koita)

Hosoya (Steuckers)

Bruno/Prevljak (Machino) Hara (Diawara)
OUT:
Al Dakhil
Hayashi
Konaté
Brüls
Bauer
Schmidt (?)
Kaya
Okazaki
Kagawa
Teixeira
Filippov
Ito

IN:
Scholz
Hosoya
Peeters
Hara
Machino
Bruno/Prevljak
Boya
Diawara
+ Steuckers & Van Helden, beiden terug na uitleenbeurt, die samen met Smets, Van Dessel & Lendfers als reserve spelers dienen (Delorge, Schuermans, Fabinho, Dumont,...in de wachtkamer)
+ Siquet huren is ook optie als je Hashioka in de defensie posteert bijvoorbeeld ;)

Een complete rebuild van de kern binnen ons budget dus, wat onder een veeleisende vakman zoals Hollerbach ook niet abnormaal is en misschien zelfs wenselijk/noodzakelijk is ;)

ik post zo'n overzicht in deze topic voor het laatst, het is dan ook niet mijn intentie om constant namen te droppen. Maar als Pinto volgens sommigen dan toch amper iets doet en profiteert van anderen hun werk... dan is hiermee een aanzet reeds gegeven ;) :mrgreen:

Bovendien verwachten mijn vrouw en ik komende week ons eerste kindje, dus zeer binnenkort heb ik minder tijd om het spelletje te volgen ;) :)
Plaats reactie