Wintertransfers 22/23

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door STVV-fan »

Gene paniek, elk jaar is STVV degradatiekandidaat nummer 1 voor de analisten en de eigen supporters, dus daar moet je je niet teveel zorgen over maken.

Eigen jeugd gaat kansen krijgen, gene paniek.
Tabula rasa gaat gebeuren in de technische staf, gene paniek.
Er gaat genurk komen (veel genurk), gene paniek.

Er gaan spelers bijkomen, maar wij zullen ons eveneens aan de financiële realiteit moeten houden.

We zullen bij de start van de competitie komend eens zien welke kern we hebben.
Dan zullen de "jeugdroepers" wel een ander plaat opleggen....
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Yellow Feaver »

STVV1924 schreef: 01 feb 2023, 09:57
STVV-fan schreef: 01 feb 2023, 08:51
Lukske de Lange schreef: 01 feb 2023, 08:36
Jacques schreef: 01 feb 2023, 08:25 Ik kan me vergissen, maar het gros van de Belgische ploegen lijkt meer bezig geweest met verkopen dan kopen, niet enkel bij ons, zelfs bij titelpretendenten Brugge, Genk of Union. Antwerp voor hun doen zeer kalm. In Brussel verliezen ze twee toptalenten en halen ze nog eens een vedette op de retour. In Luik wandelen met Raskin en Ammalah de twee meest waardevolle spelers voor elk amper twee miljoen de deur uit en halen ze in ruil alleen een Brugse belofte. Het feestje is afgelopen, de lichten zijn aan en de rekening moet betaald worden. Enkel een handvol spelers weigert van de dansvloer te komen.
Gent liet zelfs Salah al vertrekken. Het is quasi overal terugschroeven en de financiële balans vinden nu de FFP coronaperiode en RSZ voordelen wegvallen.

Genk is hun topschutter en 3 beloftevolle aanvallers kwijt. Zoals je zegt bij Anderlecht wandelen Duranville, El Hadj en Agey + huurspeler Silva ook weg.

Hallucinant zou je het kunnen noemen, deze mercato in België. Hallucinant, maar enkel als je niet onder ogen wil zien dat de hele competitie stappen terug dient te zetten om tegemoet te komen aan de financiële realiteit en bijhorende wetgeving.
Dan denk ik dat we er, uiteraard in een andere grootorde, nog zonder kleerscheuren vanaf zijn gekomen deze mercato, al had ik hier nog graag een creatieve middenvelder gezien.

@ Bulder: Dat is ook eens fijn, ineens een hele rits nieuwe gezichten :grappig:.

Sportkring Waasland heeft dat ook 3 seizoenen achter elkaar kunnen flikken.
Al blijf ik denken dat men wil bouwen op mannen als Steuckers, Delorge, Van Helden,...

Ik heb zo een voorgevoel. DAN ben ik eens benieuwd wat al de forumgangers die schreeuwen om eigen jeugd gaan doen.
Ik hoop u allen op Stayen te mogen ontmoeten dan, ook al is het een trip van een uur voor mij.
Gebaseerd op salarysports stvv en transfermarkt:

Een stavaza na de wintermercato zijn 300.000€ voor Bruls wbt. transfergeld en 260.000€ wbt. loonmassa. (basis zonder premies). Voor Kagawa wordt ook nog een transfersom betaald (marktwaarde vlg transfermarkt is 800.000€) en zijn loonmassa waar we op uitsparen bedraag eveneens 260.000€ (5 maanden). Dus voor beide anciens sparen we naar alle waarschijnlijkheid een klein miljoen euro uit, dat is bijna de 25% van negatief eigen vermogen die we naar volgend seizoen moeten goed maken. In de plaats hiervan kwamen Hara en Reitz beide spelers op overschot bij hun club die volgens salarysports bij beide clubs nog niet aan het contract van Bruls zitten. De 5.000.000. € van AAD zal voor 1.000.000€ richting Standard vloeien en 3.000.000€ voor het exploitatieverlies te compenseren.

Jeugdspelers uit eigen kweekvijver die onze kern (mogelijks) kunnen vervoegen in 22/23 (11 spelers) om aan de nieuwe strenge financiële reglementering te voldoen zijn:
Keo Boets - STVV beloften
Mats Lendtfers - STVV beloften
Robert Jan Van Wesemael - terug van Tienen
Alois Diriken - STVV beloften
Jarne Steuckers - terug van MVV
Tristan Teuchy - STVV beloften
Rein Van Helden - terug van MVV
Matthias Delorge - terug van Lierse Kemperzonen
Stan Van Dessel - STVV A kern
Matte Smets - STVV A kern
Andréa Librici - STVV A kern/beloften

Zullen uit eigen kweek meer dan waarschijnlijk 40 a 50% van onze kern uit maken.

Verder liggen nog onder contract (9 spelers)
Schmidt, Hashioka, Hayashi, Koita, Bocat, Ito en Fabio Baptista (Fabinho), Dumont, Filippov. Waarbij Ito (?) en Filipov mogelijks geen kansen mee krijgen.

12 spelers die de club transfervrij kunnen verlaten of teruggaan ovw huur zijn...

Op huurbasis: 4 spelers (1 optie tot aankoop)
Boya (aankoopoptie) en Bruno
Reitz en Hara

Einde contract: 8 spelers (waarvan mogelijks 2 a 3 van verlengd kunnen worden: Janssens, Leistner, Konaté?)
Bauer - Konaté - Texeira - Leistner - Janssens - Coppens - Okazaki - Steppe.

In het slechtste geval staan hier 7 a 8 spelers onder contract waarvan we van 5 a 6 weten wat we er aan hebben en hebben we van de 11 jeugdspelers 4 a 5 jeugdspelers met direct inzetpotentioneel. Dan hebben we net een ploeg van 11 om de trainingen in juni mee aan te vatten.

Als er geen 2 a 3 contractverlengingen (Konaté, Janssens en/of Leistner) kunnen plaatsvinden en de optie op Boya wordt niet gelicht dan zijn we de absolute degradatiekandidaat #1 volgens mij, tenzij er hier tegen 1 juli 4 meerwaarde spelers staan. Aangekocht of op huurbasis met aankoopoptie.

Okazaki en Texeira als oudersdomdekens kunnen de technische staf nog van waarde zijn wbt. de instroom van eigen jeugdspelers of spelers van Portugese of Japanse roots. Hopelijk wordt er in de technische staf niet volledig tabula rasa gedaan met het vertrek van Hollerbach.
Eerst en vooral dank u voor deze post! Veel waarheid en overzichtelijk cijfermateriaal zonder verder gezever.

Volgend seizoen hebben we in mijn opzicht 7 jonge veldspelers waar we iets mee kunnen doen (Steuckers, Van Helden, Smets, Delorge, Librici, Van Dessel en Dumont) en 2 jonge doelmannen. Zet hierbij 2 volwaardige doelmannen en 14 volwaardige veldspelers en we hebben afhankelijk van het positioneel evenwicht en kwaliteit een volwaardige kern met een toekomstproject op korte termijn.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Franz »

Yellow Feaver schreef: 01 feb 2023, 10:32
STVV1924 schreef: 01 feb 2023, 09:57
Gebaseerd op salarysports stvv en transfermarkt:

Een stavaza na de wintermercato zijn 300.000€ voor Bruls wbt. transfergeld en 260.000€ wbt. loonmassa. (basis zonder premies). Voor Kagawa wordt ook nog een transfersom betaald (marktwaarde vlg transfermarkt is 800.000€) en zijn loonmassa waar we op uitsparen bedraag eveneens 260.000€ (5 maanden). Dus voor beide anciens sparen we naar alle waarschijnlijkheid een klein miljoen euro uit, dat is bijna de 25% van negatief eigen vermogen die we naar volgend seizoen moeten goed maken. In de plaats hiervan kwamen Hara en Reitz beide spelers op overschot bij hun club die volgens salarysports bij beide clubs nog niet aan het contract van Bruls zitten. De 5.000.000. € van AAD zal voor 1.000.000€ richting Standard vloeien en 3.000.000€ voor het exploitatieverlies te compenseren.

Jeugdspelers uit eigen kweekvijver die onze kern (mogelijks) kunnen vervoegen in 22/23 (11 spelers) om aan de nieuwe strenge financiële reglementering te voldoen zijn:
Keo Boets - STVV beloften
Mats Lendtfers - STVV beloften
Robert Jan Van Wesemael - terug van Tienen
Alois Diriken - STVV beloften
Jarne Steuckers - terug van MVV
Tristan Teuchy - STVV beloften
Rein Van Helden - terug van MVV
Matthias Delorge - terug van Lierse Kemperzonen
Stan Van Dessel - STVV A kern
Matte Smets - STVV A kern
Andréa Librici - STVV A kern/beloften

Zullen uit eigen kweek meer dan waarschijnlijk 40 a 50% van onze kern uit maken.

Verder liggen nog onder contract (9 spelers)
Schmidt, Hashioka, Hayashi, Koita, Bocat, Ito en Fabio Baptista (Fabinho), Dumont, Filippov. Waarbij Ito (?) en Filipov mogelijks geen kansen mee krijgen.

12 spelers die de club transfervrij kunnen verlaten of teruggaan ovw huur zijn...

Op huurbasis: 4 spelers (1 optie tot aankoop)
Boya (aankoopoptie) en Bruno
Reitz en Hara

Einde contract: 8 spelers (waarvan mogelijks 2 a 3 van verlengd kunnen worden: Janssens, Leistner, Konaté?)
Bauer - Konaté - Texeira - Leistner - Janssens - Coppens - Okazaki - Steppe.

In het slechtste geval staan hier 7 a 8 spelers onder contract waarvan we van 5 a 6 weten wat we er aan hebben en hebben we van de 11 jeugdspelers 4 a 5 jeugdspelers met direct inzetpotentioneel. Dan hebben we net een ploeg van 11 om de trainingen in juni mee aan te vatten.

Als er geen 2 a 3 contractverlengingen (Konaté, Janssens en/of Leistner) kunnen plaatsvinden en de optie op Boya wordt niet gelicht dan zijn we de absolute degradatiekandidaat #1 volgens mij, tenzij er hier tegen 1 juli 4 meerwaarde spelers staan. Aangekocht of op huurbasis met aankoopoptie.

Okazaki en Texeira als oudersdomdekens kunnen de technische staf nog van waarde zijn wbt. de instroom van eigen jeugdspelers of spelers van Portugese of Japanse roots. Hopelijk wordt er in de technische staf niet volledig tabula rasa gedaan met het vertrek van Hollerbach.
Eerst en vooral dank u voor deze post! Veel waarheid en overzichtelijk cijfermateriaal zonder verder gezever.

Volgend seizoen hebben we in mijn opzicht 7 jonge veldspelers waar we iets mee kunnen doen (Steuckers, Van Helden, Smets, Delorge, Librici, Van Dessel en Dumont) en 2 jonge doelmannen. Zet hierbij 2 volwaardige doelmannen en 14 volwaardige veldspelers en we hebben afhankelijk van het positioneel evenwicht en kwaliteit een volwaardige kern met een toekomstproject op korte termijn.
Mooi overzicht inderdaad!
Tegenwoordig kan je je wel afvragen of zo'n analyse veel uitmaakt... alle ploegen zijn echte in/uit huizen geworden.
Je mag er van uitgaan dat het algemene niveau van 1A volgend seizoen (veel) lager zal liggen, met overal goedkopere spelers (en veel jongeren).
Dat zie je al in deze mercato: toppers verlaten België, wat in de plaats komt is overal minder.
Bij STVV volgend seizoen is mikken op 14 volwaardige veldspelers (met ervaring) naast een reeks jongeren waarschijnlijk al veel gevraagd... ik verwijs ook naar wat voorzitter Meekers zie in de BINK! podcast.
Ik hoop dat we Schmidt, Hayashi, Hashioka, Koita en Bocat kunnen houden, en dat Leistner en Janssens verlengen.
En dan hopen dat Bruno, Boya, Hara en Reitz ook bijtekenen, voor de drie laatsten lijkt me dat echt wel een goed plan, waar kunnen die beter zitten dan bij STVV? Bruno verlengen zou echt TOP zijn. Bauer en Konaté, die zijn weg. Okazaki is dan 37 en daar kan je ook niet meer echt op rekenen.
En dan nog een 3tal nieuwe spelers gaan halen: aanvallende en verdedigende middenvelder + snelle centrale verdediger.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Positivo »

Alle clubs zitten in hetzelfde schuitje (gelukkig maar).
Het feit dat de Japanners reeds enkele jaren inzetten op jeugd, geeft Stvv opties die er eerder niet waren. Dus niet zo negatief zien ….. de trainer wordt wel veel bepalend.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Positivo schreef: 01 feb 2023, 12:44 de trainer wordt wel veel bepalend.
Dus liefst geen trainer die niet kan wachten om een huurspeler direkt in de basis te droppen ten nadele van een jongere speler die het zeker niet slechter doet (Reitz/Dumont) !
Of die toch nog de voorkeur geeft aan een mislukte eigen transfer om 10 minuten in te vallen ipv een andere jongere dat ook eens te gunnen (Kaya/Librici). Van het eerste weten we dat er niks moet verwacht worden, van het tweede moet dan al zeker niet meer verwacht worden, alles wat extra is, is bonus !

Voor alle duidelijkheid : ik ben niet degene die ligt te roepen "da het joenges van hei en blabla" moeten zijn !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Jacques »

Jones schreef: 01 feb 2023, 10:05 Volgend seizoen is het zelfs nog moeilijker om niet te degraderen. 2 kansen op 16...
3/18 (16,6%) is een grotere kans op degradatie dan 2/16 (12,5%). :ugeek:

Laat ons het hoofd koel houden. Van paniek is nog niemand beter geworden. Er zijn veel clubs voor wie het koffiedik kijken zal zijn: Eupen, Kortrijk, Oostende, Seraing, Waregem, Cercle, maar neem er ook maar OHL, Mechelen en Westerlo bij. Standard en Anderlecht zijn vraagtekens. Gent en Charleroi overwegen te verkopen. Iedereen wil wel hoog mikken, maar als puntje bij paaltje komt zal de financiële realiteit veel bepalen.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door STVV-fan »

De komende jaren zal het niveau op de Belgische velden drastisch dalen.

Buitenlandse spelers zullen niet meer zoveel geboden worden, waardoor men moet terugvallen op Belgische spelers.

De betere jeugdspelers bij kleinere clubs zullen steeds vroeger weggehaald worden, waardoor de niveaudaling voor de kleinere clubs op langere termijn voelbaarder wordt.

De clubs die er financieel gezond voorstaan zullen, tenminste zonder illegale kunstgrepen, ook moeten inboeten.

Hierdoor wordt België als investeringsland voor buitenlandse ondernemers minder aantrekkelijk, wat er voor zorgt dat bepaalde clubs er sowieso onderdoor zullen gaan.

Maak uwe gordel al maar vast jongens, het zal een wilde rit worden
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Jones »

Jacques schreef: 01 feb 2023, 13:32
Jones schreef: 01 feb 2023, 10:05 Volgend seizoen is het zelfs nog moeilijker om niet te degraderen. 2 kansen op 16...
3/18 (16,6%) is een grotere kans op degradatie dan 2/16 (12,5%). :ugeek:

Laat ons het hoofd koel houden. Van paniek is nog niemand beter geworden. Er zijn veel clubs voor wie het koffiedik kijken zal zijn: Eupen, Kortrijk, Oostende, Seraing, Waregem, Cercle, maar neem er ook maar OHL, Mechelen en Westerlo bij. Standard en Anderlecht zijn vraagtekens. Gent en Charleroi overwegen te verkopen. Iedereen wil wel hoog mikken, maar als puntje bij paaltje komt zal de financiële realiteit veel bepalen.
Hoe ? Speelt de 4e laatste dan geen barage met de 2e van 2e klasse ?
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Positivo »

Jones schreef: 01 feb 2023, 16:27
Jacques schreef: 01 feb 2023, 13:32
Jones schreef: 01 feb 2023, 10:05 Volgend seizoen is het zelfs nog moeilijker om niet te degraderen. 2 kansen op 16...
3/18 (16,6%) is een grotere kans op degradatie dan 2/16 (12,5%). :ugeek:

Laat ons het hoofd koel houden. Van paniek is nog niemand beter geworden. Er zijn veel clubs voor wie het koffiedik kijken zal zijn: Eupen, Kortrijk, Oostende, Seraing, Waregem, Cercle, maar neem er ook maar OHL, Mechelen en Westerlo bij. Standard en Anderlecht zijn vraagtekens. Gent en Charleroi overwegen te verkopen. Iedereen wil wel hoog mikken, maar als puntje bij paaltje komt zal de financiële realiteit veel bepalen.
Hoe ? Speelt de 4e laatste dan geen barage met de 2e van 2e klasse ?
https://sporza.be/nl/2022/06/17/witte-r ... 456366658/
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Roman »

Brusselmans 2.0 schreef: 01 feb 2023, 13:12
Positivo schreef: 01 feb 2023, 12:44 de trainer wordt wel veel bepalend.
Dus liefst geen trainer die niet kan wachten om een huurspeler direkt in de basis te droppen ten nadele van een jongere speler die het zeker niet slechter doet (Reitz/Dumont) !
Of die toch nog de voorkeur geeft aan een mislukte eigen transfer om 10 minuten in te vallen ipv een andere jongere dat ook eens te gunnen (Kaya/Librici). Van het eerste weten we dat er niks moet verwacht worden, van het tweede moet dan al zeker niet meer verwacht worden, alles wat extra is, is bonus !

Voor alle duidelijkheid : ik ben niet degene die ligt te roepen "da het joenges van hei en blabla" moeten zijn !
Eerst dit : Hollerbach heeft zeker zijn verdienste, hij heeft een ploeg neergezet die er voor gaat, op zijn manier dan, en de punten zijn er.

Ik zal dan evenmin roepen voor allemaal "joenges van hei", als ze er klaar voor zijn dan is dat mooi meegenomen, indien niet dan bewijs je noch de speler, noch de club daar een dienst mee maar :
- zeggen dat Van Dessel, Smets, Dumont stappen gezet hebben in de positieve zin en er klaar voor zijn, ze dan even de kans geven en dan weer niet meer dat wekt alleen ergernis op en hierdoor raak je ze kwijt
- Smets speelde enkele zeer goede wedstrijden als nieuweling in de ploeg en dit dan nog op verschillende posities en komt nu ineens helemaal niet meer aan de bak
- Dumont komt in de ploeg na het vertrek van Brüls, doet het zeker niet slecht en dan komt Hollerbach opnieuw aandraven met Reitz en van Dumont is ook ineens geen sprake meer. Wat heeft Reitz meer dan Dumont ? Niks, helemaal niks, als er al een verschil is dan is het dat hij verdedigend "veel minder" is.
- op de positie waar hij Van Dessel steeds brengt heeft hij inderdaad zware concurrentie van Bocat en Koita maar van oorsprong is het een middenvelder, dus met Brüls die weg is en Konate gekwetst kan je hem daar toch brengen, eventueel afwisselend met Dumont

Mijn conclusie : in deze fase van de kompetitie en met de wetenschap dat genoemde jongeren getoond hebben er klaar voor te zijn had men aan Reitz geen euro moeten spenderen. Evenmin aan Hara die als boomlange spits haast geen enkel kopduel kan winnen vanwege een zeer bedenkelijke timing, hadden er met Kaya immers al zo een rondlopen. Temeer ook nog dat beiden zonder aankoopoptie gehuurd zijn en zodoende, indien ze toch positief zouden verrassen, te duur gaan zijn om aan te kopen.

Hoop alleszins op een trainer die, als ze er klaar voor zijn, geleidelijk kansen aan de jeugd wil geven.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door stvvilvoorde »

Dumont weet ik toch niet;
Deed het goed (zonder superlatieven) in Eupen; maar thuis tegen Brugge kwam hij er helemaal niet aan te pas.
Doet me qua speler een beetje denken aan De Sart indertijd.
Persoonlijk vind ik Reitz wel beter, maar dat is een persoonlijke mening.
Reitz brengt meer snelheid, snedigheid ivgl met Dumont.
Als je Reitz definitief kan overnemen, zou ik dat altijd doen.
Van Dumont ben ik nog steeds niet overtuigd.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door voetballiefhebber »

In het Belgisch voetbal wordt er steeds meer geïnvesteerd in de jeugd. Voetbal Magazine schreef in het januari-nummer hierover. Toen had ik nog een abonnement op dat magazine.

Per club stond het aantal jeugdproducten in de A-kern, met de ambities voor binnen een vijftal jaar. STVV zei dat ze zoveel mogelijk spelers in de A-kern willen. Is een vaag begrip natuurlijk. Cercle Brugge wil 3 jeugdproducten tegen die tijd in de basis zien. Genk wil de helft van de A-kern voorbehouden voor de jongeren, Anderlecht gaat voor 40 tot 60 %. KV Mechelen, Lierse en Seraing gaan voor 10. OH Leuven gaat voor 6, die 50 % van de competitiewedstrijden spelen.

Het is duidelijk dat in de toekomst van ons voetbal meer gaat worden ingezet op de jeugd.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Tompie »

Reitz is momenteel veel beter dan Dumont. Dat wil niet zeggen dat ik Reitz per definitie een basisspeler waardig vind trouwens. Het is zo een typische speler die je kan inbrengen en die dan een kwaliteitsinjectie kan brengen op korte termijn.

Dumont moet nog veel meer boterhammen eten. Maar toegegeven, hij moet daar dan ook de kans voor krijgen.

Hara is een geval apart. We zeggen hier regelmatig dat hij weinig kopduels wint, maar ik herinner me een statistiek dat hij er het meeste won van heel de JPL (dacht ik toch, ook nog door iemand anders hier onlangs aangehaald). Dat lijkt me dus eerder een gevoel dan realiteit te zijn. Vaak verlengt hij ook wel ballen naar “niemandsland”, maar als je zelf de diepste man bent en vanuit een laag blok speelt is dat niet onlogisch.

De jeugd geen kansen geven, geen idee. Staan sommige supporters niet te dicht bij sommige jeugdspelers om daar nog objectief over te oordelen. De minuten die ik zag van Librici vond ik niet veelbelovend bijvoorbeeld. Maar nogmaals, met alle respect, hoop ik natuurlijk dat hij er komt. Smets vond ik dan wel weer prima spelen.

De jeugd zal automatisch zijn kans wel krijgen zeker volgend seizoen?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

https://www.whoscored.com/Players/42282 ... aichi-Hara als staving ivm de kopbalsterkte van Taichi Hara ;)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door stvvilvoorde »

STVV-fan schreef: 27 jan 2023, 01:09 https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/10 ... -gent.html

Voila se, het probleem van Indomessi is niet meer.
Daar moeten we ons al geen zorgen meer over maken.
Is toch bij Deinze beland
Plaats reactie