Wintertransfers 22/23

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door stvvilvoorde »

Er gaan sowieso heel veel transfervrije spelers op de markt komen met minstens drie, mogelijk 4 degradanten.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Hoog tij voor de nieuwe topic, deze kan afgesloten worden !
:beer:
Lukske de Lange
Berichten: 1252
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

stvvilvoorde schreef: 05 feb 2023, 19:42 Er gaan sowieso heel veel transfervrije spelers op de markt komen met minstens drie, mogelijk 4 degradanten.
https://sporza.be/nl/2022/06/17/witte-r ... 456366658/
euhm dit seizoen zijn er maar 3 dalers, geen mogelijks 4. Volgend seizoen zijn er 2 dalers, mogelijks 3 :)

Maar inderdaad er gaan wel wat transfervrije spelers zijn, het zal bovendien de kunst zijn om potentiële meerwaarde spelers op te pikken bij die degradanten. (cfr. Cauffriez en Koita in het verleden)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Halenaar »

Schmidt hield tegen KV Kortrijk ook de nul, voor de 32ste keer al. Toch moeten ze bij STVV niet gauw vrezen dat de doelman zal vertrekken. "Geen enkele club is geïnteresseerd in mij, ik maak geen schijn van kans op een transfer", zei Schmidt in het verleden bij Het Belang van Limburg.

"Dat is vandaag nog altijd zo", bevestigt de Japanse international. "Misschien speel ik dus ooit wel mijn 200ste wedstrijd voor STVV, wie weet. Om één of andere reden zijn Japanse doelmannen niet populair in Europa. Vraag me niet waarom."



Read more: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... z7sioCJLT7
Zoveel te beter voor ons natuurlijk, maar het is echt waanzinnig eigenlijk :mrgreen:

Behoort tot de beste keepers van deze competitie, heeft letterlijk geen uitgesproken minpunten, puntenpakker en toch geen hol interesse.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door tesneusdoek »

Halenaar schreef: 08 feb 2023, 11:51
Schmidt hield tegen KV Kortrijk ook de nul, voor de 32ste keer al. Toch moeten ze bij STVV niet gauw vrezen dat de doelman zal vertrekken. "Geen enkele club is geïnteresseerd in mij, ik maak geen schijn van kans op een transfer", zei Schmidt in het verleden bij Het Belang van Limburg.

"Dat is vandaag nog altijd zo", bevestigt de Japanse international. "Misschien speel ik dus ooit wel mijn 200ste wedstrijd voor STVV, wie weet. Om één of andere reden zijn Japanse doelmannen niet populair in Europa. Vraag me niet waarom."



Read more: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... z7sioCJLT7
Zoveel te beter voor ons natuurlijk, maar het is echt waanzinnig eigenlijk :mrgreen:

Behoort tot de beste keepers van deze competitie, heeft letterlijk geen uitgesproken minpunten, puntenpakker en toch geen hol interesse.
Afbeelding
Jebus4life
Berichten: 1268
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Jebus4life »

Als hij in Europa wilt blijven, die man gewoon een contract geven tot 2028. Nog 5 jaar een (naar Belgische normen) topkeeper onder de lat, dat is toch een no-brainer...

Ik weet dat we ook talent hebben klaarstaan, maar ik vind Schmidt bij de beste 3 a 5 keepers van de competitie behoren. Als ge zo iemand aan u kunt binden moet ge dat gewoon doen imo.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1426
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door zipke373 »

Jebus4life schreef: 08 feb 2023, 13:33 Als hij in Europa wilt blijven, die man gewoon een contract geven tot 2028. Nog 5 jaar een (naar Belgische normen) topkeeper onder de lat, dat is toch een no-brainer...

Ik weet dat we ook talent hebben klaarstaan, maar ik vind Schmidt bij de beste 3 a 5 keepers van de competitie behoren. Als ge zo iemand aan u kunt binden moet ge dat gewoon doen imo.
Als dat talent klaar staat heb je aan Schmidt op dat moment nog altijd de beste backup die je je kan indenken. Dus voor mijn part ook...2028.
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Piana »

Ondertussen is Bruls bezig met Tateishi gelijk te geven...
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door STVV1924 »

Bruls en Dony hebben beiden een toptransfer gemaakt. Christian stevent duidelijk af naar 1B bij Zulte
Arnaud maakt geen minuten bij Union.

:end:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Halenaar »

Piana schreef: 18 feb 2023, 23:14 Ondertussen is Bruls bezig met Tateishi gelijk te geven...
Krijgen precies elke speeldag die bevestiging, werd vandaag vervangen tijdens de rust.
Lukske de Lange
Berichten: 1252
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

Halenaar schreef: 04 mar 2023, 21:30
Piana schreef: 18 feb 2023, 23:14 Ondertussen is Bruls bezig met Tateishi gelijk te geven...
Krijgen precies elke speeldag die bevestiging, werd vandaag vervangen tijdens de rust.
Klopt volledig!
Brüls een contract voor 2 jaar en zelfs 1 jaar extra geven zou zeer riskant geweest zijn. Die plek kon dan niet meer ingenomen worden door iemand die wel een meerwaarde kan worden volgend seizoen.

Even advocaat van de duivel spelen en zeggen dat het niet Brüls is die we missen. Maar wel iemand met creatieve visie centraal op het middenveld. Iemand die zijn verdedigende taken ook opneemt. Iemand die bovendien Delorge en Steuckers bij de hand houdt.
Ik kijk hoopvol uit naar deze man, komende zomer :cool:
BoemBoem
Berichten: 2953
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door BoemBoem »

Lukske de Lange schreef: 04 mar 2023, 23:14
Halenaar schreef: 04 mar 2023, 21:30
Piana schreef: 18 feb 2023, 23:14 Ondertussen is Bruls bezig met Tateishi gelijk te geven...
Krijgen precies elke speeldag die bevestiging, werd vandaag vervangen tijdens de rust.
Klopt volledig!
Brüls een contract voor 2 jaar en zelfs 1 jaar extra geven zou zeer riskant geweest zijn. Die plek kon dan niet meer ingenomen worden door iemand die wel een meerwaarde kan worden volgend seizoen.

Even advocaat van de duivel spelen en zeggen dat het niet Brüls is die we missen. Maar wel iemand met creatieve visie centraal op het middenveld. Iemand die zijn verdedigende taken ook opneemt. Iemand die bovendien Delorge en Steuckers bij de hand houdt.
Ik kijk hoopvol uit naar deze man, komende zomer :cool:
Nieuwe week, nieuwe Brüls ronde..
Jullie moeten hem echt wel hard missen
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Lukske de Lange
Berichten: 1252
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Wintertransfers 22/23

Bericht door Lukske de Lange »

BoemBoem schreef: 05 mar 2023, 09:19
Lukske de Lange schreef: 04 mar 2023, 23:14
Halenaar schreef: 04 mar 2023, 21:30
Piana schreef: 18 feb 2023, 23:14 Ondertussen is Bruls bezig met Tateishi gelijk te geven...
Krijgen precies elke speeldag die bevestiging, werd vandaag vervangen tijdens de rust.
Klopt volledig!
Brüls een contract voor 2 jaar en zelfs 1 jaar extra geven zou zeer riskant geweest zijn. Die plek kon dan niet meer ingenomen worden door iemand die wel een meerwaarde kan worden volgend seizoen.

Even advocaat van de duivel spelen en zeggen dat het niet Brüls is die we missen. Maar wel iemand met creatieve visie centraal op het middenveld. Iemand die zijn verdedigende taken ook opneemt. Iemand die bovendien Delorge en Steuckers bij de hand houdt.
Ik kijk hoopvol uit naar deze man, komende zomer :cool:
Nieuwe week, nieuwe Brüls ronde..
Jullie moeten hem echt wel hard missen
Gelijk dat die namedropping mag stoppen over deze ex-speler ;)

En missen? Als ik hem wil zien moet ik maar kwartiertje rijden naar de Elindus arena :lol:
maar geloof me, dat doe je niet omdat je hem mist of zelfs niet voor je plezier ze :D
Enkel als STVV langskomt ga ik wel natuurlijk ;) :geelblauw:
Plaats reactie