STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Antismurf »

Op naar zaterdag tegen de Zebra's. Zonder Bauer (wellicht) maar met Boya die terug op het wedstrijdblad mag. Mogelijk krijgen we het debuut van Coppens, volgens HBvL althans:
Bauer is niet de enige pion waar problematiek rond heerst in aanloop naar de partij tegen Charleroi. Mogelijk moet Hollerbach een andere sterkhouder missen. Een scan bracht aan het licht dat Daniël Schmidt een klein spierscheurtje in het been heeft. De Japanse doelman liep de blessure op in de partij tegen Antwerp, maar speelde de wedstrijd wel nog uit. De kans is groot dat ook hij niet in actie kan komen tegen Charleroi, wat een debuut zou betekenen voor Jo Coppens. Bij Schmidt zit de schrik er alvast goed in. Het WK in Qatar lonkt immers voor hem, zeker na zijn recente goede prestaties voor de nationale ploeg van Japan.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door STVV1924 »

Sterkte aan Schmidt en Bauer. Welkom Coppens en Boya.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door stvvilvoorde »

Wolke Janssens aan het woord in HLN

“Ons herpakken is misschien niet de goede uitdrukking”, steekt de steeds hardwerkende verdediger Wolke Janssens van wal. “Het is vooral weer het juiste ritme vinden. We leden twee nederlagen op rij, maar het had eigenlijk anders moeten uitdraaien. Thuis tegen Eupen konden we de vele kansen niet verzilveren en kregen het deksel op de neus. In Antwerp hebben we flink van ons afgebeten met tien man. Het is dus allemaal niet zo slecht, hé.”

“Natuurlijk is een driepunter welkom met de komst naar Stayen van Sporting Charleroi”, gaat Janssens (sinds 2016 bij de Kanaries) voort. “Of ik heb gekeken naar de wedstrijd tegen Standard Luik? Neen. Moet ook niet. Onze coach Hollerbach zal ons de nodige informatie wel bezorgen. De Zebra’s kunnen terugvallen op een stevige organisatie en loeren op de counter. Ach, wij moeten ons eigen spel blijven spelen en als we het juiste ritme vinden, kunnen we elke ploeg pijn doen.”

“Of er een probleem is met het scorend vermogen? We hebben twee wedstrijden niet kunnen scoren, maar zolang we kansen blijven creëren, is het niet nodig om paniek te zaaien. Onze spitsen werken keihard. We kunnen ze niks verwijten. Momenteel hebben ze alleen een gebrek aan vertrouwen, omdat die bal er niet wil invliegen. Eens dat doelpuntje is gevallen, zal de trein opnieuw vertrokken zijn.”

“Of ik nu zeker ben van een basisplaats? Dat ben je nooit op het hoogste niveau. Het is natuurlijk positief dat ik de laatste weken vertrouwen krijg van de coach en steeds mocht starten. Ik voer mijn taken uit en blijf hard werken op training. Meer kan ik niet doen, hé. Door veel te spelen, durf ik meer bij de opbouw. Ook komt het automatisme met mijn ploegmaats. Ik ben de coach dankbaar voor de kansen die ik krijg. Hopelijk gaan we weer aanknopen met een overwinning. Feitelijk is het nodig om weer naar boven te mogen kijken, want alles staat op een zakdoek bij elkaar. Met enkele nederlagen op rij kan je snel wegzakken en dat mag niet gebeuren. Daarvoor heeft STVV te veel kwaliteiten”, besluit Perenaar Janssens.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door vuil rat »

Bauer mag een paar weken op de tribune zijn psychologisch gevecht me zijn eigen uitvechten . Voor mij mag hij Bruls en Konate op de bank laten beginnen heb echt den indruk dat ze ook de sfeer helemaal verzuurd hebben met hun geklaag en gezaag .Dat hij er desnoods jongens van de b ploeg inzet ze de andere brenge toch te weinig de laatste weken
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door BoemBoem »

Vandaag de dip en vanaf volgende week de wederopstanding?

Dan kunnen we eens vragen om Charleroi volgend jaar in Augustus te treffen.. :mrgreen:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door toyotacorolla »

Winnen zou wenselijk zijn, een gelijkspel helpt ons ook niet echt verder, een verlies match helemaal niet.
nepike
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 mar 2016, 10:25

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door nepike »

En weeral starten met konate en boya in een thuismatch , man man de broek vol str…..
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door vdl »

Geen Bruls of Koita aan de aftrap,als de Japkes maar mogen spelen,dan is winnen of verliezen een bijzaak.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Lukske de Lange »

vdl schreef: 15 okt 2022, 18:00 Geen Bruls of Koita aan de aftrap,als de Japkes maar mogen spelen,dan is winnen of verliezen een bijzaak.
De Brüls van de voorbije weken mag wel eens banken...Maar of Kagawa de oplossing is...

En ik wist niet dat Bocat zich genaturaliseerd had :mrgreen:
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Jebus4life »

Amai, hoe zwak is dit Charleroi het eerste halfuur?

Zelf kunnen we, naar goede gewoonte, geen kans bijeenvoetballen, maar gezien Kagawa zowaar eens iets geniaal deed is dat voorlopig minder problematisch tegenover de vorige matchen ...
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Sacruzsa »

GEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUWWWWWW
En dit live vanop stayen :toppie:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Jebus4life »

Sacruzsa schreef: 15 okt 2022, 18:48 GEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUWWWWWW
En dit live vanop stayen :toppie:
Maakt dan wat meer lawaai, kwestie van toch de sfeer wat erin te krijgen :geelblauw:

*EDIT*
Kagawa er na een minder dan een uur uit, terwijl ik die aan de bal toch wel goed vond vandaag
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Lukske de Lange »

Ongeacht of Koita nu wel of niet erin moet staan. Bocat lijkt me echt wel een goede transfer voor onze kern :stvv:
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Her Bernd, du bist ja wirklich ein ganz grosse Hosenscheiser !!!
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Lukske de Lange »

Kunnen we Boya niet inzetten als Targetman vanaf nu? :D :geelblauw:
Plaats reactie