STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door STVV1924 »

Lukske de Lange schreef: 15 okt 2022, 19:43 Kunnen we Boya niet inzetten als Targetman vanaf nu? :D :geelblauw:
Boya of Konaté dat lijkt mij alvast een goed idee. Opnieuw een lijntje naar voren bij momenten...
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Jebus4life »

Zijn alvast de meest evenwichtige ploeg van de JPL.
4 zeges, 4 gelijke spelen en 4 verliespartijen
12 goals voor, 12 goals tegen

Dat resulteert dan ook in een plek pal in middenmoot
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door wiekes »

Ge hebt toch bij Nieuwjaar een target spits nodig hoor, want wat ge nu lopen hebt, veel lopen en werken maar afwerken nul, voor mij Bocat de beste man vandaag.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door vdl »

wiekes schreef: 15 okt 2022, 20:54 Ge hebt toch bij Nieuwjaar een target spits nodig hoor, want wat ge nu lopen hebt, veel lopen en werken maar afwerken nul, voor mij Bocat de beste man vandaag.
Bocat en Boya inderdaad de beteren ,achteraan zat het ook wel goed.
Vraag me af waarom we zo lang op Bocat hebben moeten wachten en daar zelfs met Vandessel hebben gesuggeld.
Zwakste man op het veld bij ons ,toch weer Hashioka, kan geen man voorbij en elke voorzet was slecht,gelukkig is hij verdedigend wel nog ok.
Maar vooraan zit toch het grote manco ,er wordt werkelijk niks gecreëerd door de twee vooraan.
Kagawa scoorde op een stilliggende fase ,maar dat was het dan ook.
Voor de neutrale supporter een slaapverwekkende partij en voor ons eigenlijk ook wel wat.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1506
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Den Gianni kan eens op cursus gaan bij Frank Tank !
:roll:

Hij verloor er alleszins de glimlach niet bij, in tegenstelling tot Koita en Bruls ...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Tompie »

Belangrijke driepunter, eindelijk nog eens een zege in eigen huis.

Geweldig was het allemaal niet, maar Charleroi bakte er totaal niks van en wij nog wel iets dus de zege is wel verdiend. Jammer dat die fantastische actie van Bocat niet tot een doelpunt leidde.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door lakie »

Tompie schreef: 15 okt 2022, 21:29 Jammer dat die fantastische actie van Bocat niet tot een doelpunt leidde.
Da was ook Boya…
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door vuil rat »

Chaleroi goed vastgezet en u kans afgemaakt .Goede match of slechte maakt mij geen bal uit ge hebt gewonnen en meer moet dat niet zijn .Bruls heb ik niet gemist en heeft bij zijn invalbeurt niks gebracht . Bocat goede speler zie ik graag spelen meer als terecht de voorkeur op Koita ma die laatste zal woensdag wel spelen denk ik
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Jones »

Eindelijk nog eens een thuiszege. Wel tegen een tam en zwak Charleroi. Lichtpunt was wederom Bocat. Die heeft 3 longen en techniek.
Zwakste schakel maar wel een lange afstandsloper : Okazaki. Wrong enkele niet te missen kansen de nek om. Voor mijn part contract ontbinden. De man is fin de carrière.
Spijtig dat we verloren van Eupen, anders stonden we vlotjes in de top 8 mits winst toen.
Met een grote sterke spits was dit gelukt.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Piana »

lakie schreef: 15 okt 2022, 21:53
Tompie schreef: 15 okt 2022, 21:29 Jammer dat die fantastische actie van Bocat niet tot een doelpunt leidde.
Da was ook Boya…
Nee nee pieke, dat was Bocat die de rechterflank oprolde ;)
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Piana »

We maken op het juiste moment 2-0, want Still deed de match kantelen met zijn 4 wissels.

Charleroi is toch maar een schim van de subtopper die het nog niet zo lang geleden was. Maar goed, ge moet er wél nog tegen winnen natuurlijk.
Je ziet dat Boya van goudwaarde is zolang hij niet moet voetballen. Wurgen, woesteren, zijn benen van 4 meter overal tussen steken, vandaag wint hij u de match.

Okazaki moet een uiterst ondankbare rol op zich nemen, één waarvoor de man niet (meer) geschikt is. Probleem is echter dat we geen spits hebben om op die manier uit te spelen, zeker niet tegen een potige verdediging als die van Charleroi. Dat hij die kans mist in de 84ste minuut ligt volgens mij puur aan het feit dat hij er volledig door zat. Ik zou zijn statistieken eens willen zien, want lopen lijkt hij mij toch meer dan genoeg te doen?
Als er zich nog eens een situatie voordoet als tegen Eupen is het misschien eens een idee om Boya in punt te zetten en Kagawa naast Bruls er achter. Boya kan op zijn Onuachu's op de verdediging wegen en de rest laten aansluiten. Want daar hebben we gewoon geen aanvaller voor.

Bruls was zeker niet beter dan Kagawa vandaag. Hij mag dan misschien wel van zichzelf vinden dat hij nog een flinke duit mag verdienen de volgende 3 seizoenen, mij lijkt toch dat hij dan wat beter mag presteren.

Wolke kreeg het heel moeilijk tweede helft, geeft ook de goal weg. Aan mentaliteit ligt het niet, die jongen komt ge 2-3 x tegen voor ge er definitief voorbij zijt. Hij is natuurlijk ook niet opgeleid voor die positie, en omdat hij zo weinig mag spelen kan hij ook geen automatisme opbouwen, maar toch... Het mag toch iets meer zijn dan wat hij vandaag heeft laten zien.

Kaya is met zijn knalprestaties stilaan een certitude aan het worden in de onderste regionen van de STVV-spitsenrangschikking aller tijden. Op dit moment op gelijke hoogte met Ljubobratovic, in mijn ogen. Eén geluk voor de jong, om tot Smetana-niveau te stijgen moet je alleen de muur van Club Brugge kunnen omlopen, woensdag volgt die kans al. Verder stijgen zal moeilijk worden, Balongo scoorde ooit op Anderlecht, dat zie ik Kaya zelfs tegen de minimien van RSCA niet direct voor mekaar krijgen. Laat staan dat hij 2 x in 1 wedstrijd zal scoren zoals Donny de Groot toch ooit voor mekaar kreeg. Maar soit, Sidibe heeft ook ooit rond gedoold in de krochten van die rangschikking, een jaar later moest je al ver fietsen om nog zo'n spits te vinden.... Dus wie weet... Wie weet... :D
Laatst gewijzigd door Piana op 15 okt 2022, 23:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door voetballiefhebber »

Ik denk dat beide ploegen bijna aan 100 % hebben afgewerkt en meer valt er over deze match eigenlijk niet te zeggen. Om aan klantenbinding te doen is het creëren van kansen ook wel belangrijk. Voorin heb je niks lopen. Gelukkig werd er een lucky goal gescoord via hoekschop en scoort er een defensieve middenvelder.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door lakie »

Piana schreef: 15 okt 2022, 22:50
lakie schreef: 15 okt 2022, 21:53
Tompie schreef: 15 okt 2022, 21:29 Jammer dat die fantastische actie van Bocat niet tot een doelpunt leidde.
Da was ook Boya…
Nee nee pieke, dat was Bocat die de rechterflank oprolde ;)
Awel, ik ben gaan terugkijken se… En idd tis Bocat :)
Was der nu 100% van overtuigd da da Boya was… :)
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door STVV1924 »

voetballiefhebber schreef: 15 okt 2022, 23:15 Ik denk dat beide ploegen bijna aan 100 % hebben afgewerkt en meer valt er over deze match eigenlijk niet te zeggen. Om aan klantenbinding te doen is het creëren van kansen ook wel belangrijk. Voorin heb je niks lopen. Gelukkig werd er een lucky goal gescoord via hoekschop en scoort er een defensieve middenvelder.
Tegen Eupen creëert ge 22 kansen, schiet ge 8 keer binnen het kader, hebt ge 57% balbezit en scoort ge niet. Tegen Charleroi creeërt ge 10 kansen, schiet ge 3 keer binnen het kader, hebt ge 37% balbezit en scoort ge 2x.

Belangrijkste moraal van het verhaal? Sometimes you win some, some you loose some. Sometimes you get hit hard, but you still keep going forward. "This is how winning is done". Tegen OHL zullen de tribunes rijkelijker gevuld zijn normaal gezien. Want het was weer combiregeling. Indien er geen combiregeling was geweest was ik graag komen kijken op Stayen, soms zijn er weekends dat ik last minute pas weet privé of professioneel gerelateerd of ik kan gaan zien of niet.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Charleroi zaterdag 15/10/22 18:15u

Bericht door Jones »

Waarom tegen godbetert Charleroi combiregeling ? Omdat die ooit vuurwerk op het veld wierpen ? Komaan he seg
Plaats reactie