STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door zipke373 »

Smurf schreef: 24 okt 2022, 16:53 Jongens toch, altijd dat gemelk over complotten bij de bond, scheidsrechters,…
Dat zinnetje: ‘Als ze ons niet in eerste klasse willen, dat ze het dan gewoon zeggen.’ Diepe zucht. Dat wordt elk seizoen door tal van clubs en trainers weer herhaald. Dat is gewoon op het zielige af.
Ik heb dit hier al vaker gezegd. Ongelofelijk dat er nog ploegen wel punten halen, want ze zien allemaal scheidsrechters, de VAR en bondsinstanties die tegen hun zijn. Wel lieve jongens, de scheidsrechters kunnen niet alle ploegen tegelijk benadelen hoor. En toch lijken alle ploegen en een deel van hun supporters dit te geloven. Of het nu om grote of kleine ploegen gaat, want zelfs bij Club Brugge blijven ze maar zagen over scheidsrechters die bewust tegen hun zouden fluiten. Vaak beweren supporters en trainers en spelers van beide teams na een onderlinge wedstrijd dat ze allebei de betere ploeg waren maar dat de scheidsrechter alles in hun nadeel floot… tot zover deze lezing.
Goh...voor mij is't gewoon de ongelooflijke willekeur in wel of niet offside, wel of niet geel of rood en de strafmaat gekoppeld aan die rode kaarten die mij stoort. Evenals de idiote regel dat de VAR afgelopen zaterdag niet mag ingrijpen bij de tweede gele kaart. Complotten en omkoperij zie ik niet zenne... gewoon een willekeur en incompetentie waarvan wij momenteel de dupe zijn. Morgen kan het iemand anders zijn... geen calimerogevoel bij mij.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door miel »

Daar was ik op aan het wachten , toch twee grote lichten die iets anders menen te zien , weet je wat zielig is , dat zo een amateurs zoveel geld verdienen om de boel te belazeren . dat zijn feiten die iedereen kan zien en vergelijken .Wiekes kijkt gij ook maar eens in eigen boezem ,ben jij dan de perfectie zelve , sta me toe om daar aan te twijfelen
Telkens bij punten verlies van STVV weet ik al wat ge gaat schrijven ,altijd hetzelfde hoogstaande artikel dat getuigd van uw grote klasse
Zipke , de omkoperij van KVM was en is bewezen , welke straf hebben ze gehad ? ze mochten niet meedoen in de beker toch om te lachen zeker , rede
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door Dreke »

Dus STVV wordt bewust geviseerd? En waarom dan?
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door vuil rat »

Dreke schreef: 24 okt 2022, 18:59 Dus STVV wordt bewust geviseerd? En waarom dan?
In de 1ste plaats al voor da kunstgras pleintje van ons elke thuis match alle gazette en trainers van de tegen partij daar over klagen en zagen endat na al die jaren dat het er al ligt. Voor de rest spreek ik mij ni uit maar ik kan alle beslissingen tegen ons niet allemaal herinneren maar tzijn er veel ze heel veel en elk jaar opnieuw . Wat als ze holly niet hadde tegen gehouden zaterdag dan had die ook direct rood geen geel ze.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door zipke373 »

miel schreef: 24 okt 2022, 18:51 Daar was ik op aan het wachten , toch twee grote lichten die iets anders menen te zien , weet je wat zielig is , dat zo een amateurs zoveel geld verdienen om de boel te belazeren . dat zijn feiten die iedereen kan zien en vergelijken .Wiekes kijkt gij ook maar eens in eigen boezem ,ben jij dan de perfectie zelve , sta me toe om daar aan te twijfelen
Telkens bij punten verlies van STVV weet ik al wat ge gaat schrijven ,altijd hetzelfde hoogstaande artikel dat getuigd van uw grote klasse
Zipke , de omkoperij van KVM was en is bewezen , welke straf hebben ze gehad ? ze mochten niet meedoen in de beker toch om te lachen zeker , rede
Over de omkoperij van Mechelen ging het voor mij helemaal niet, enkel over de incompetente arbitrage en De VAR klucht, maar soit... wil het dan zeggen dat STVV geviseerd wordt omdat KV Mechelen niet (genoeg)gestraft werd?
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door Smurf »

Willekeur, dat is tenminste een correct woord. Elke week worden er verkeerde beslissingen genomen. Elke week voelen verschillende clubs (meestal ongeveer 14 van de 18) zich benadeeld. En dan zijn er altijd idioten die denken dat hun club geviseerd wordt.
Uiteraard wordt de boel in het voetbal, andere sporten, het leven,… regelmatig belazerd. Maar er is geen complot tegen STVV. Er is geen complot tegen Zulte. Er is geen complot tegen Cercle. Er was geen complot tegen Beerschot.
Maar feiten die iedereen kan zien en vergelijken? Waar heb je het toch over brave jongen?
En beslissingen tegen ons gaan opsommen? Jongens toch, dat kan elke ploeg. Nogmaals, van Club Brugge tot Zulte. AA Gent heeft zich daar ook eens mee bezig gehouden. Belachelijk! De voorzitter van Barcelona Is zich vorige week ook gaan beklagen. Hij zei nog net niet dat Barca als kleine club steeds benadeeld werd ten opzichte van het grote Real.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door miel »

Dreke schreef: 24 okt 2022, 18:59 Dus STVV wordt bewust geviseerd? En waarom dan?
In de strafmaat , dat lijkt me duidelijk , Konate 3 weken voor zijn gevaarlijke tackle kan ik nog begrijpen en is misschien gerechtvaardigd , maar dat een speler van Genk die iemand bewust op zijn bakkes slaat er met dezelfde straf , door dezelfde instantie gegeven vanaf komt
Bauer 4 weken voor revancheren ( zogezegd helleboog stoot ) Die van Gent voor revancheren 1 speeldag
Geen VAR interventie voor Dereyck na een zeer zware overtreding .
AL- Dakil van het veld gestuurd voor niets , en dat allemaal op 3 weken ???????
En dan zwijg ik nog over de zware schorsing die Bauer vorig jaar kreeg , terecht rood weliswaar , maar ook toen meende ze een voorbeeld te moeten stellen , anderen kwamen er met gelijkaardige fouten veel en veel goedkoper vanaf .
Er is op zijn minst een vermoeden , mag dat dan niet aangekaart worden ?????
Tot nog toe heb ik nooit veel over de arbitrage gezegd , vergissen is menselijk weet je , maar als je dan eens dieper gaat vergelijken , dan kom je al snel tot de conclusie dat er met 2maten en gewichten wordt gemeten En laat dat mijn punt zijn dat in het geval van STVV meestal dezelfde maat gehanteerd wordt .
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door stvvilvoorde »

Brugge heeft net hetzelfde als ons (vorig jaar met Bauer) verkregen hoor.
In beroep gaan en een speeldag extra krijgen.
Vorig jaar dacht ik ook, ze doen dit enkel bij clubs als STVV en Oostende, want als KVM en Brugge toen in beroep gingen (Hendry tegen Standard en Storm tegen Beerschot) voor gelijkaardige fouten, kregen ze wel strafvermindering.
Blijkbaar is dat nu wel anders, want Brugge heeft er ook net voor Sylla een extra speeldag bijgekregen.

Het is gewoon ook een zeer bedenkelijk niveau van arbitrage en VAR hier in Belgie.

Waarom zien ze op Antwerp enkel iets van Bauer en gaat Janssen vrijuit?
Waarom geeft men daar aan dat de laatste goal geen offside is en toont me dan de var-lijn niet?
(nb arbiter kon daar weinig aan doen, want werd telkens door VAR gecorrigeerd)
Waarom doen ze op Genk alle moeite van de wereld om die goal van Bruno af te keuren, maar laten ze op Antwerp zo'n goal wel doorgaan?
We zitten een aantal keer nu aan de verkeerde kant.
Vooral Dhont was belachelijk slecht als arbiter.
Die tweede gele kaart, dat zou moeten gecorrigeerd kunnen worden door de VAR.
Maar meestal houden die zich bezig met pietluttigheden die de match verkrachten.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door STVV-fan »

Ik zou vanaf nu gewoon druk blijven uitoefenen.
Niet te opzichtig, maar cynisch.

Ik heb die goal van Heynen gezien. Dat is meer buitenspel dan die van Bruno.
De VAR lijnen laten toch zien dat diens schouder buitenspel staat?
Als Hollerbach zijnde zou ik al die fasen zeer mooi uiteen zetten voor de match tegen Westerlo.

Het moet uiteindelijk eens gedaan zijn met die bullshit.
STVV persoonlijk viseren? Nee.
De klein clubs benadelen? Absoluut!
Als supporters hebt ge haast de plicht om die scheidsrechter nu bij elke beslissing op de korrel te nemen
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door wiekes »

Een beetje beter spelen dat zou ook al veel helpen, de open doelkansen tegen Eupen dat was ook de scheidsrechter of de bond zijn fout zeker.
Met11tegen12
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door Met11tegen12 »

zipke373 schreef: 24 okt 2022, 16:03
zipke373 schreef: 24 okt 2022, 14:20
Roman schreef: 24 okt 2022, 14:00
Idem dito met de toepassing van het reglement omtrent de buitenspelregel : de een keer zo (tegen stvv) en de andere keer anders (voor de lievelingen uit Genk).
Iemand eigenlijk nog een foto van het buitenspel van Bruno op G*nk? Wil die wel eens naast mekaar zien...
Voila...
Afbeelding
Top 5 ploeg tegen top 5 ploeg: elke ploeg voelt zich al een keer door de scheidsrechter benadeeld. Dat komt dan uitgebreid in de krant en op TV.

Grote ploeg tegen kleine: scheids fluit vaak in het voordeel van de grote. Top 5 vaak in de gunst van de scheidsrechter. Wordt in de media vaak niet over gesproken.

Algemeen: smurfen en OHL vaak in de gunst van scheidsrechters: pers laat dit blauw-blauw.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door Dreke »

miel schreef: 25 okt 2022, 09:49
Dreke schreef: 24 okt 2022, 18:59 Dus STVV wordt bewust geviseerd? En waarom dan?
In de strafmaat , dat lijkt me duidelijk , Konate 3 weken voor zijn gevaarlijke tackle kan ik nog begrijpen en is misschien gerechtvaardigd , maar dat een speler van Genk die iemand bewust op zijn bakkes slaat er met dezelfde straf , door dezelfde instantie gegeven vanaf komt
Bauer 4 weken voor revancheren ( zogezegd helleboog stoot ) Die van Gent voor revancheren 1 speeldag
Geen VAR interventie voor Dereyck na een zeer zware overtreding .
AL- Dakil van het veld gestuurd voor niets , en dat allemaal op 3 weken ???????
En dan zwijg ik nog over de zware schorsing die Bauer vorig jaar kreeg , terecht rood weliswaar , maar ook toen meende ze een voorbeeld te moeten stellen , anderen kwamen er met gelijkaardige fouten veel en veel goedkoper vanaf .
Er is op zijn minst een vermoeden , mag dat dan niet aangekaart worden ?????
Tot nog toe heb ik nooit veel over de arbitrage gezegd , vergissen is menselijk weet je , maar als je dan eens dieper gaat vergelijken , dan kom je al snel tot de conclusie dat er met 2maten en gewichten wordt gemeten En laat dat mijn punt zijn dat in het geval van STVV meestal dezelfde maat gehanteerd wordt .
De reden waarom STVV beantwoord je niet.

Onbekwaam, onconsequent,... zal allemaal wel zijn. Maar bewust viseren?
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door STVV-fan »

wiekes schreef: 25 okt 2022, 12:29 Een beetje beter spelen dat zou ook al veel helpen, de open doelkansen tegen Eupen dat was ook de scheidsrechter of de bond zijn fout zeker.
Wantja, als de scheidsrechter u, wanneer je juist het spel begint over te nemen, een rood karton onder de neus duwt, moet je ZELF inderdaad beter spelen.

Als de scheidsrechter u een keer of 2 (een cruciale fase in de match) een penalty ontkent die hij de week erop wel zou toekennen voor exact dezelfde fase, moet je inderdaad ZELF beter spelen.

En over Eupen gesproken, je kon letterlijk niet beter spelen.
Heb je de kansen niet afgedwongen? Je hebt ze gewoon niet afgemaakt, dat heeft letterlijk niets met beter spelen te maken, want als je niet goed zou spelen, zou je die kansen niet creëren....

Probeer nog eens:
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door miel »

Dreke schreef: 25 okt 2022, 14:43
miel schreef: 25 okt 2022, 09:49
Dreke schreef: 24 okt 2022, 18:59 Dus STVV wordt bewust geviseerd? En waarom dan?
In de strafmaat , dat lijkt me duidelijk , Konate 3 weken voor zijn gevaarlijke tackle kan ik nog begrijpen en is misschien gerechtvaardigd , maar dat een speler van Genk die iemand bewust op zijn bakkes slaat er met dezelfde straf , door dezelfde instantie gegeven vanaf komt
Bauer 4 weken voor revancheren ( zogezegd helleboog stoot ) Die van Gent voor revancheren 1 speeldag
Geen VAR interventie voor Dereyck na een zeer zware overtreding .
AL- Dakil van het veld gestuurd voor niets , en dat allemaal op 3 weken ???????
En dan zwijg ik nog over de zware schorsing die Bauer vorig jaar kreeg , terecht rood weliswaar , maar ook toen meende ze een voorbeeld te moeten stellen , anderen kwamen er met gelijkaardige fouten veel en veel goedkoper vanaf .
Er is op zijn minst een vermoeden , mag dat dan niet aangekaart worden ?????
Tot nog toe heb ik nooit veel over de arbitrage gezegd , vergissen is menselijk weet je , maar als je dan eens dieper gaat vergelijken , dan kom je al snel tot de conclusie dat er met 2maten en gewichten wordt gemeten En laat dat mijn punt zijn dat in het geval van STVV meestal dezelfde maat gehanteerd wordt .
De reden waarom STVV beantwoord je niet.

Onbekwaam, onconsequent,... zal allemaal wel zijn. Maar bewust viseren?
Heb ik de reden dan niet beantwoord .
Nog eens de strafmaat die wij krijgen voor een zelfde vergrijp is niet evenredig met vergrijpen die vaak elders erger zijn en met minder worden bestraft .
Voor mij reden genoeg om aan te nemen dat enkele ploegen bewust worden geviseerd .
Zoveel onbekwaamheid , en inconsequentie dat is al moeilijk te begrijpen , als dan de hulp middelen er nog eens schepje boven opdoen ben ik er meer en meer van overtuigd dat het bewust is .Het is een corrupte bende en tot nader order blijft een corrupte bende .Als je niet consequent bent dan benadeel je toch bewust iemand ? geef mij anders eens een reden waarom dat , dan niet is .
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door wiekes »

Ik probeer nog eens stvv-fan, beter spelen en de rest volgt vanzelf, tegen Eupen hebben ze de kansen afgedwongen maar niet geschoord, hoeveel kansen hebben ze tegen ohl bijeen gespeeld met 1 vinger kom je toe, een schot op doel vanop 20 meter noem ik geen kans bijeen gespeeld .
Plaats reactie