STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Alles over de wedstrijden van STVV
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door Piana »

vuil rat schreef: 23 okt 2022, 18:36
Jebus4life schreef: 23 okt 2022, 13:59
darion schreef: 22 okt 2022, 22:20
Franz schreef: 22 okt 2022, 22:15 We moeten meer en meer naar onder kijken, elke week meer.
Zonder versterking vooraan wordt het nog een lang seizoen.
In het beste geval grijs rond de 10-12de plaats, maar rond plaats 15-16 kan ook nog (spijtig genoeg).
Altijd zand in de ogen strooien en verkopen dat ze mee willen doen in de subtop. Maar elk seizoen draait het uit op hetzelfde, een spannend seizoen waarbij degradatie soms dichtbij komt..
Ik vind het zeker niet allemaal rozengeur en maneschijn, maar overdrijven is toch ook een serieuze kunst...

Dit is het 6e jaar dat DMM de plak zwaait, op het einde van het seizoen was her resultaat.

10e (10 punten voor op de degradatieplekken)
7e (20 punten voor op de degradatieplekken)
12e (11 punten voor op de degradatieplekken)
15e (7 punten voor op de degradatieplekken)
9e (23 punten voor op de degradatieplekken)

Gemiddeld is dat dus plekje 10-11 op 17 ploegen. Dat is zeker geen subtop, maar simpelweg een middenmotor... Ook dit seizoen is er, voorlopig, geen reden voor enige degradatiestress en staan we in de middenmoot
Ja daar hebt ge 100 percent gelijk . Ik denk dat velen het aanvallende voetbal van vroeger missen ik heb het daar ook jaren moeilijk mee gehad kijk soms nog is naar samenvattingen van de jaren 90 begin 2000 maar heb het aanvaard dat het nu heel tactisch is .En als ge de gesprekken rond u in het stadion hoort de schrik voor een nieuwe degradatie zit er bij velen altijd in .Waarom ik denk omda het bestuur toch elk jaar risico's neemt ma ja wie ben ik .
Daarom... De Japanners brengen op sportief vlak de rust die nog nooit één enkele voorzitter kon brengen behalve Massa. Massa deed het uiteraard nog véél beter, maar wél in andere tijden. Nu, voor we er meewarig over doen want dat verdient het STVV van de jaren '60 écht niet, STVV is wél de énige Limburgse ploeg die het zonder geld van mijnen deed!
Soit, dit gezegd zijnde....

Volgens Bart Stas is STVV de 8ste ploeg van België over de laatste 5 jaar gezien. Goed, ik geloof hem, ik heb weinig goesting om het zelf te gaan uittellen. Maar ik had liever af en toe eens een uitschieter richting 4e plaats, dan kon ik wel leven met eens een 15e, dan altijd maar rond die 10 te zitten trentelen. Ofwel is mij dat goed, die 10e plaats, maar richt uw pijlen dan eens op de Beker. In plaats van met de reserven in Seraing te gaan verliezen.

Neem een voorbeeld aan de periode 1996-2002, geen geld om in de bovenste regionen van de rangschikking mee te dingen, maar wél steeds meedoen in de kwart - en halve finale van de beker.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door Jean-Paul »

Koita is in Hollerbach zijn ogen verdedigend niet sterk genoeg. De Var mag niet tussenkomen in zo'n fase.
Inderdaad heeft Hollerbach dit gezegd maar dat was toen hij Koita op de flank had gepositioneerd!
Mijn suggestie was een andere positie namelijk die van Hyashi waar Koita zich aanvallender kan uitleven. Hyashi werkt hard en doet veel loopwerk maar heeft te weinig kwaliteit om een man uit te schakelen. Dat was mijn punt, en wat de VAR betreft het is één grote komedie want in principe heeft de ref een speler uitgesloten en bepaald hij mede de uitslag. Enfin het reglement is nu eenmaal zo , maar het was een regelrechte schande. Al-Dakhil mag hier niet voor gestraft worden , misschien kan men D'Hondt even op rust zetten wegens partijdigheid!
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door STVV1924 »

Op het moment dat we de driepunter hard nodig hebben kunnen we voor 75% geen beroep doen op Schmidt, Bauer, Konaté, Al Dahkil in Westerlo door scheidsrechterlijke dwalingen en foute VAR interventies.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door smol »

STVV1924 schreef: 24 okt 2022, 09:23 Op het moment dat we de driepunter hard nodig hebben kunnen we voor 75% geen beroep doen op Schmidt, Bauer, Konaté, Al Dahkil in Westerlo door scheidsrechterlijke dwalingen en foute VAR interventies.
Bauer en Konaté zijn in mijn ogen terecht. Al Dahkil is inderdaad een fout van Dhont.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door miel »

smol schreef: 24 okt 2022, 09:59
STVV1924 schreef: 24 okt 2022, 09:23 Op het moment dat we de driepunter hard nodig hebben kunnen we voor 75% geen beroep doen op Schmidt, Bauer, Konaté, Al Dahkil in Westerlo door scheidsrechterlijke dwalingen en foute VAR interventies.
Bauer en Konaté zijn in mijn ogen terecht. Al Dahkil is inderdaad een fout van Dhont.
Nogmaals , laat de rode kaarten van Bauer en Konaté nog terecht zijn
Dan is de strafmaat dat alles sinds niet , als je een vergelijk maakt met de strafmaat van andere fouten ( veel ergere )
Konate en Bauer kregen in eerste instantie toch geel , Dan krijgt Bauer en Konate vervolgens 4 en 3 weken , en die van Genk die bokst bewust iemand op zijn snuit en hij komt er met 3 weken vanaf , en die van Gent krijgt 1 week , De Reyck krijgt slechts geel voor een grove overtreding en vervolgens , wordt Al Dakil voor niks een wedtrijd geschorst . Ook gisteren meende de VAR Zulte een penalty cadeau te moeten doen .
Ik weet het ik val in herhaling , maar het is niet meer normaal wat die kwibussen aan het uitspoken zijn
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door bert1924 »

Nog steeds aan het zoeken wat Bauer precies verkeerd heeft gedaan,buiten een bloedende lip opgelopen te hebben in het duel met Janssen.
Wat Konate betreft deze rode kaart is ook overdreven: hij gaat weliswaar fel in duel maar NIET met gestrekte benen en raakt Mechele amper.
Ook opvallend de spelers van OHL mochten enkele malen de bal wegtrappen nadat de scheids gefloten had.Reglement zegt GEEL !!!
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door zipke373 »

smol schreef: 24 okt 2022, 09:59
STVV1924 schreef: 24 okt 2022, 09:23 Op het moment dat we de driepunter hard nodig hebben kunnen we voor 75% geen beroep doen op Schmidt, Bauer, Konaté, Al Dahkil in Westerlo door scheidsrechterlijke dwalingen en foute VAR interventies.
Bauer en Konaté zijn in mijn ogen terecht. Al Dahkil is inderdaad een fout van Dhont.
Bauer en Konaté zijn inderdaad terecht, maar ik denk wel dat we het er over eens kunnen zijn dat de strafmaat dat niet is?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door Jacques »

Ik ga me niet over de rode kaarten van Bauer en Konaté uitlaten, maar OHL presenteerde zich als een bijzonder onsportieve ploeg. Ik herinner me een fase in de eerste helft waar de spits van OHL de bal opzettelijk lang bijhield en gebaarde naar de middenvelders om hun positie in te nemen, alvorens de bal terug aan Coppens te bezorgen, een hele hoop onterecht gemekker bij D'Hondt, zelfs als ze een fase in hun voordeel gefloten kregen (faut le faire), en dan was er natuurlijk nog de vallende ziekte wat uiteindelijk gewoon matennaaien eerste klas is. Fraai of sympathiek was het allemaal niet, eerder tenenkrullend. Kortom een club die speelt naar het evenbeeld van haar trainer: veel geblaas, maar eigenlijk weinig om het lijf.
Overdrijven is een kunst
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door STVV1924 »

zipke373 schreef: 24 okt 2022, 10:58
smol schreef: 24 okt 2022, 09:59
STVV1924 schreef: 24 okt 2022, 09:23 Op het moment dat we de driepunter hard nodig hebben kunnen we voor 75% geen beroep doen op Schmidt, Bauer, Konaté, Al Dahkil in Westerlo door scheidsrechterlijke dwalingen en foute VAR interventies.
Bauer en Konaté zijn in mijn ogen terecht. Al Dahkil is inderdaad een fout van Dhont.
Bauer en Konaté zijn inderdaad terecht, maar ik denk wel dat we het er over eens kunnen zijn dat de strafmaat dat niet is?
Als Bauer rood moest krijgen dan Vincent Janssen wegens 2x elleboogstoot voorafgaand aan deze fase eveneens. Bauer toonde zijn bebloede lip (duidelijk te zien op TV) nog aan de ref. Maar dit heeft VAR niet bestudeerd omdat de focus enkel op de fase van Robert Bauer lag. En sorry he... als er iets aan de hand was, wat door de getoonde beelden van Eleven Sports alvast geen duidelijkheid bracht dan is het maximaal 2 speeldagen wegens een "slaande BEWEGING" en op de koop toe veel theater en matennaaierij van die k*thollander.

Als Konaté rood verdiende - voor mij de duidelijkste fout wegens met de beide voeten te driest in op Mechele maar ook weinig echt contact (want anders lag Mechele diezelfde avond in het ziekenhuis) dan is het maximum 2 speeldagen.

Als Al Dahklil een 2e geel verdiende voor deze "in de persoonlijke ruimte" streling van Al Tamari dan kan je voor alles geel en 2x geel en vervolgens rood fluiten.
Dan zijn we aan het mini voetballen.

Mijn punt is... VOETBALBOND, ARBITRAGE en VAR behoren tot dezelfde clustergroep gesubsidieerde (door G5) voetbalmaffia.

En let op vanaf 2027 mogen we toch niet meer thuis spelen op Stayen wegens verbod op kunstgras in de maak.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door Franz »

Correcte conclusie: de arbiters zouden veel meer geel moeten geven, volgens het reglement.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door zipke373 »

STVV1924 schreef: 24 okt 2022, 11:07
zipke373 schreef: 24 okt 2022, 10:58
smol schreef: 24 okt 2022, 09:59
STVV1924 schreef: 24 okt 2022, 09:23 Op het moment dat we de driepunter hard nodig hebben kunnen we voor 75% geen beroep doen op Schmidt, Bauer, Konaté, Al Dahkil in Westerlo door scheidsrechterlijke dwalingen en foute VAR interventies.
Bauer en Konaté zijn in mijn ogen terecht. Al Dahkil is inderdaad een fout van Dhont.
Bauer en Konaté zijn inderdaad terecht, maar ik denk wel dat we het er over eens kunnen zijn dat de strafmaat dat niet is?
Als Bauer rood moest krijgen dan Vincent Janssen wegens 2x elleboogstoot voorafgaand aan deze fase eveneens. Bauer toonde zijn bebloede lip (duidelijk te zien op TV) nog aan de ref. Maar dit heeft VAR niet bestudeerd omdat de focus enkel op de fase van Robert Bauer lag. En sorry he... als er iets aan de hand was, wat door de getoonde beelden van Eleven Sports alvast geen duidelijkheid bracht dan is het maximaal 2 speeldagen wegens een "slaande BEWEGING" en op de koop toe veel theater en matennaaierij van die k*thollander.

Als Konaté rood verdiende - voor mij de duidelijkste fout wegens met de beide voeten te driest in op Mechele maar ook weinig echt contact (want anders lag Mechele diezelfde avond in het ziekenhuis) dan is het maximum 2 speeldagen.

Als Al Dahklil een 2e geel verdiende voor deze "in de persoonlijke ruimte" streling van Al Tamari dan kan je voor alles geel en 2x geel en vervolgens rood fluiten.
Dan zijn we aan het mini voetballen.

Mijn punt is... VOETBALBOND, ARBITRAGE en VAR behoren tot dezelfde clustergroep gesubsidieerde (door G5) voetbalmaffia.

En let op vanaf 2027 mogen we toch niet meer thuis spelen op Stayen wegens verbod op kunstgras in de maak.
Ik oordeel niet over de tegenstrever... de kaarten voor Bauer en Konate' kunnen te rechtvaardigen zijn maar zijn te zwaar bestraft. Al-Dahkil is gewoon compleet onterecht.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door Franz »

Tweede correcte conclusie: de strafmaten van de Bond zijn totaal ondoorzichtig, het lijkt er op dat grote ploegen minder (zwaar) bestraft worden.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door stvvilvoorde »

Konate kreeg niet eerst geel op Brugge.
Scheids stond meteen klaar met rood hoor.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door miel »

Nog een voorbeeldje , heb je de prachtige goal van Heynen gezien ??? Alleen al voor de schoonheid mag die goedgekeurd worden :lol:
Maaaaaaaaar wat is het verschil met het afgekeurd doelpunt van Bruno ????????????? op Genk ? Een 3 punter door onze neus geboord meer kan ik daar dan niet van zeggen .
Dat ze mij dat maar eens komen uitleggen .
Ik geloof echt niet meer , dat het alleen maar om vergissingen gaat .
Bewust 2 maten en gewichten niet meer niet minder , de corrupte bende .
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV-OH Leuven op zaterdag 22/10/22 om 18.15u

Bericht door BoemBoem »

miel schreef: 24 okt 2022, 12:30 Nog een voorbeeldje , heb je de prachtige goal van Heynen gezien ??? Alleen al voor de schoonheid mag die goedgekeurd worden :lol:
Maaaaaaaaar wat is het verschil met het afgekeurd doelpunt van Bruno ????????????? op Genk ? Een 3 punter door onze neus geboord meer kan ik daar dan niet van zeggen .
Dat ze mij dat maar eens komen uitleggen .
Ik geloof echt niet meer , dat het alleen maar om vergissingen gaat .
Bewust 2 maten en gewichten niet meer niet minder , de corrupte bende .
Volgens het reglement zegt dat elk lichaamsdeel telt. Het doelpunt van Heynen had dus, net zoals dat van Bruno, gewoon afgekeurd moeten worden. Genk wordt hier bevoordeeld. Wij werden niet benadeeld want het werd gewoon correct afgekeurd.
Laatst gewijzigd door BoemBoem op 24 okt 2022, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie