Westerlo - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Krisaias »

wiekes schreef: 31 okt 2022, 09:30 O'loughlin en Bormans konden ze niet meer gebruiken ge ziet wel, bijna allemaal spelers van 2 en 3 klasse bijgehaald.
In het geval van O'Loughlin... trainer is nog wat anders dan technisch directeur (vraag maar aan Mangelschots).
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Yellow Feaver
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Yellow Feaver »

wiekes schreef: 31 okt 2022, 09:30 O'loughlin en Bormans konden ze niet meer gebruiken ge ziet wel, bijna allemaal spelers van 2 en 3 klasse bijgehaald.
Jammer dat ze het hier dan niet deden.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door voetballiefhebber »

Krisaias schreef: 31 okt 2022, 13:47
wiekes schreef: 31 okt 2022, 09:30 O'loughlin en Bormans konden ze niet meer gebruiken ge ziet wel, bijna allemaal spelers van 2 en 3 klasse bijgehaald.
In het geval van O'Loughlin... trainer is nog wat anders dan technisch directeur (vraag maar aan Mangelschots).
Er was inderdaad een verschil. Je moet mensen op hun juiste plaats zetten. O'Loughlin was een uitstekende hulptrainer en doet het nu ook schitterend als TD. Maar hoofdtrainer, daar had die toch de uitstraling niet voor.
Bormans zat onder het juk van :Roland: en moest naar zijn pijpen dansen. Roland zijn wil was wet. Bormans zal wel wat de kneepjes van het vak hebben geleerd en ook hoe het vooral niet moet durf ik te veronderstellen.
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door STVV1924 »

Bormans moesten we niet als supporters, vriendje en handpop van Duchatelet. O'Loughlin hebben we zeker weten waarderen als T2 onder Ferreira als supporters. Beiden hebben samen een leuk succesverhaal geschreven vanuit 1B. Het concept geruggesteund door Brighton. Hierin moeten we toch allemaal samen grif toegeven dat iedereen zich vergist heeft in Philippe als CEO.

Vraag bij USG is en blijft natuurlijk hoeveel basis is er wanneer de transfers en cijfers eens tegenvallen?

De transfer van Arnaud Dony vind ik persoonlijk (gevoelsmatig) een klein signaal (prikje) afrekening richting Trudostede.
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door enrique »

Ruggesteun uit Engeland is veel groter dan iedereen beseft, zowel financieel als sportieve relaties en kennis. Het tegendeel zou me verbazen.
enerkey
Berichten: 2094
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door enerkey »

Krisaias schreef: 31 okt 2022, 13:47
wiekes schreef: 31 okt 2022, 09:30 O'loughlin en Bormans konden ze niet meer gebruiken ge ziet wel, bijna allemaal spelers van 2 en 3 klasse bijgehaald.
In het geval van O'Loughlin... trainer is nog wat anders dan technisch directeur (vraag maar aan Mangelschots).
Soms kan een persoon goed werk leveren ergens voor een bepaalde periode, waar hij het anders slecht deed.
In de periode voor Duchâtelet was Mangelschots als TD niet bepaald onsuccesvol.
En hebben we Mangelschots niet ooit voor Meeuws omgeruild?
Bij bvb RC Mechelen bakte hij er ook niet bepaald veel van.
Dus die perceptie had heel anders kunnen zijn als hij bvb in 2004 had gestopt als TD. Of nooit dat hart probleem had gehad. Dan herinnerende we hem nu misschien als brol trainer. Dan hadden we hem sowieso ergens nog wel eens ontslaan.

Zou dus ook kunnen dat O’louglin als trainer bvb bij Union het evengoed als Geeraerts zou doen op dit moment. Terwijl bij STVV de Tchites van deze wereld moest voorruit branden.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door voetballiefhebber »

STVV1924 schreef: 01 nov 2022, 07:45 Bormans moesten we niet als supporters, vriendje en handpop van Duchatelet. O'Loughlin hebben we zeker weten waarderen als T2 onder Ferreira als supporters. Beiden hebben samen een leuk succesverhaal geschreven vanuit 1B. Het concept geruggesteund door Brighton. Hierin moeten we toch allemaal samen grif toegeven dat iedereen zich vergist heeft in Philippe als CEO.

Vraag bij USG is en blijft natuurlijk hoeveel basis is er wanneer de transfers en cijfers eens tegenvallen?

De transfer van Arnaud Dony vind ik persoonlijk (gevoelsmatig) een klein signaal (prikje) afrekening richting Trudostede.
Bormans moesten de meesten inderdaad niet hebben, omdat je in hem destijds wel een handpop van Roland kon zien. Nochtans was de media destijds vol lof over hem, meen ik me te herinneren. Zelf moest ik de wenkbrauwen eens fronsen. Bormans mocht doen wat hij wou, uiteindelijk was het Roland die besliste. Daarom zag ik de man zijn kwaliteiten niet, moet ik toegeven. Ik heb me daarin schromelijk vergist, maar je ziet het resultaat nu pas omdat hij zelfstandig kan werken. Je hoort ook nooit bemoeienissen van de grote baas bij Union, terwijl dat bij ons wel het geval was. En eigenlijk is dat nog steeds zo, want Tateishi en Pinto zijn ook beperkt door DMM die heel sterk waken over het budget.
Plaats reactie