Westerlo - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Westerlo - Stvv

Bericht door STVV1924 »

Bij winst doen we een goede zaak om de aansluiting niet te verliezen met de linkerkolom. Bij verlies kunnen we de billen stillaan begin dichtknijpen. Bij puntendeling is het weer (bang) afwachten wat de staartploegen aan punten sprokkelen. Ik heb persoonlijk een positief voorgevoel.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door stvvilvoorde »

Achterin gaat toch wel heikel punt worden.

Hoe gaat Al-Dakhil vervangen worden?
Er is geen Bauer voor handen en Wolke kan ook niet depanneren want die staat sowieso al in de basis.

Texeira is een optie, maar dat gaat toch wel problemen geven qua snelheid en wendbaarheid.
Bocat is mss ook een optie, die heeft op een blauwe maandag ooit eens op die positie gespeeld bij moeskroen.
Dan komt Koita of Van Dessel op de linkerflank.

Centraal op het middenveld zit je met de onbeschikbaarheid van Konate en ook deze kan niet vervangen worden door Bauer.
Hier kan je Dumont of Van Dessel zetten, evt Kagawa.
Op dumont heb ik niet echt zicht, maar met Kagawa of Van Dessel verlies je toch wel heel wat duelkracht op die positie.
nepike
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 mar 2016, 10:25

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door nepike »

Wat ziet toch iedereen in van Dessel ??? Ik ben zeker als ze hem uitlenen naar 1b club dat hij niet mag meedoen!
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Lukske de Lange »

stvvilvoorde schreef: 28 okt 2022, 11:36 Achterin gaat toch wel heikel punt worden.

Hoe gaat Al-Dakhil vervangen worden?
Er is geen Bauer voor handen en Wolke kan ook niet depanneren want die staat sowieso al in de basis.

Texeira is een optie, maar dat gaat toch wel problemen geven qua snelheid en wendbaarheid.
Bocat is mss ook een optie, die heeft op een blauwe maandag ooit eens op die positie gespeeld bij moeskroen.
Dan komt Koita of Van Dessel op de linkerflank.

Centraal op het middenveld zit je met de onbeschikbaarheid van Konate en ook deze kan niet vervangen worden door Bauer.
Hier kan je Dumont of Van Dessel zetten, evt Kagawa.
Op dumont heb ik niet echt zicht, maar met Kagawa of Van Dessel verlies je toch wel heel wat duelkracht op die positie.
Hashioka is ook een optie op de positie in de defensie ;)

Met Koita op rechts en Bocat op links. Van Dessel komt er dan in voor Konaté eventueel of je moet mét Kagawa én Brüls spelen. Ivm Dumont, ik vermoed dat Smets hem momenteel gepasseerd is in de pikorde 😉
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Lukske de Lange »

nepike schreef: 28 okt 2022, 11:49 Wat ziet toch iedereen in van Dessel ??? Ik ben zeker als ze hem uitlenen naar 1b club dat hij niet mag meedoen!
Als je ziet dat Van Helden gewoon speelminuten maakt bij MVV, dan zal Van Dessel bij zo'n club heus ook wel minuten maken hoor 😉
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door enrique »

Vind ik ook, maar dit terzijde.
Nog veel boterhammekes eten.
Tegen Standard zwaar door de mand gevallen en de 1e goal op zijn kap... Hij niet alleen, maar goed, het begint ergens.
We zullen zien, kan verkeerd zijn.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Halenaar »

Lukske de Lange schreef: 28 okt 2022, 12:50
stvvilvoorde schreef: 28 okt 2022, 11:36 Achterin gaat toch wel heikel punt worden.

Hoe gaat Al-Dakhil vervangen worden?
Er is geen Bauer voor handen en Wolke kan ook niet depanneren want die staat sowieso al in de basis.

Texeira is een optie, maar dat gaat toch wel problemen geven qua snelheid en wendbaarheid.
Bocat is mss ook een optie, die heeft op een blauwe maandag ooit eens op die positie gespeeld bij moeskroen.
Dan komt Koita of Van Dessel op de linkerflank.

Centraal op het middenveld zit je met de onbeschikbaarheid van Konate en ook deze kan niet vervangen worden door Bauer.
Hier kan je Dumont of Van Dessel zetten, evt Kagawa.
Op dumont heb ik niet echt zicht, maar met Kagawa of Van Dessel verlies je toch wel heel wat duelkracht op die positie.
Hashioka is ook een optie op de positie in de defensie ;)

Met Koita op rechts en Bocat op links. Van Dessel komt er dan in voor Konaté eventueel of je moet mét Kagawa én Brüls spelen. Ivm Dumont, ik vermoed dat Smets hem momenteel gepasseerd is in de pikorde 😉
Ik snap ook niet dat Hollerbach dit nog niet geprobeerd heeft, Hashioka heeft alles om een goede centrale verdediger te zijn, en werd in Japan ook meestal uitgespeeld als centrale verdediger.

Koita en Bocat op de flank heeft Hollerbach uitgeprobeerd in de voorbereiding, en dat liep in mijn ogen uitstekend, doodzonde dat hij dit nog niet heeft gedaan in de competitie.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door stvvilvoorde »

Hashioka speelde in Japan ook vnl als RM of RB en ik denk dat hij op basis van die prestaties een transfer naar hier heeft gemaakt.

Ik zie dat hij een aantal keer in de reguliere competitie daar als CV werd gebruikt (oa zijn laatste drie matchen in J-League), maar dat leek me toch voornamelijk een noodoplossing.
De matchen dat hij CB speelde, werden bijna altijd verloren en een tweetal gelijk.
Persoonlijk vind ik hem ook niet erg sterk in de duels en ook qua positiespel niet altijd 100%.
Bocat heeft ook maar 1 keer de 90 minuten volgemaakt op die positie, ook al 2 jaar geleden, maar dat was wel 90-minuten in de JPL, in een uit-match op Antwerp waar gelijkgespeeld werd.
Om de een of andere reden boezemt me dat meer vertrouwen in dan Hashioka daar te posteren.

Sowieso, wie er ook zal spelen, Tex, Bocat of Hashioka, denk toch dat het een downgrade zal zijn tov Al-Dakhil , Wolke of Bauer op die positie.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door STVV-fan »

Gene schrik hebben.
Peert Koita en Bocat maar die flanken op en laat de aanvallen van hen uit vertrekken, of de counters.

Laat Matte Smets maar minuten maken, gene schrik hebben. Hij heeft Boya langs hem en Brüls voor hem, heel veel kan de jong niet mis doen. Mocht hij los door de mand vallen, breng Kagawa dan maar.

Hasioka centraal is een valabele optie, met zijn snelheid kan hij iets betekenen tegen Vetokele en Foster.
Zijn kopspel kan helpen als Westerlo gegarandeerd de lange lel vooruit gaat hanteren. Leistner mag hem positioneel coachen.

Vooraan het duo Bruno-Hayashi.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Yellow Feaver »

-Tex zetten in driemansverdediging
-Laag spelen
-Balvaste driehoek in het midden met Boya, Kagawa en Bruls,
-Beweging voor de bal met Hara en Bruno zodat er samen met de flanken genoeg aanspeelpunten zijn in de ruimte voor de driehoek in het middenveld
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door stvvilvoorde »

Yellow Feaver schreef: 28 okt 2022, 15:13
-Beweging voor de bal met Hara en Bruno zodat er samen met de flanken genoeg aanspeelpunten zijn in de ruimte voor de driehoek in het middenveld
Weet gij iets, dat wij nog niet weten?
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Yellow Feaver »

stvvilvoorde schreef: 28 okt 2022, 15:15
Yellow Feaver schreef: 28 okt 2022, 15:13
-Beweging voor de bal met Hara en Bruno zodat er samen met de flanken genoeg aanspeelpunten zijn in de ruimte voor de driehoek in het middenveld
Weet gij iets, dat wij nog niet weten?
:D My bad, Hayashi natuurlijk.
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Dreke »

Yellow Feaver schreef: 28 okt 2022, 16:54
stvvilvoorde schreef: 28 okt 2022, 15:15
Yellow Feaver schreef: 28 okt 2022, 15:13
-Beweging voor de bal met Hara en Bruno zodat er samen met de flanken genoeg aanspeelpunten zijn in de ruimte voor de driehoek in het middenveld
Weet gij iets, dat wij nog niet weten?
:D My bad, Hayashi natuurlijk.
Allez hup. Podcast sterallures zijn al opgedoken. Voetjes op de grond houden.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door STVV1924 »

Mogelijkse elf?
Schmidt vervangt Coppens in doel.
Leistner - Hashioka/Texeira - Janssens
Bocat - Koita - Boya - Smets/Dumont - Bruls/Kagawa
Bruno - Okazaki/Hayashi
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door BoemBoem »

Lukske de Lange schreef: 28 okt 2022, 12:52
nepike schreef: 28 okt 2022, 11:49 Wat ziet toch iedereen in van Dessel ??? Ik ben zeker als ze hem uitlenen naar 1b club dat hij niet mag meedoen!
Als je ziet dat Van Helden gewoon speelminuten maakt bij MVV, dan zal Van Dessel bij zo'n club heus ook wel minuten maken hoor 😉
MVV zou in 1b niet veel punten halen bij ons.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie