Westerlo - Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door lindoke »

Halenaar schreef: 30 okt 2022, 12:54 Vraag me toch af waar het met Bruls gaat eindigen. Is echt aan een slecht seizoen bezig, en bij niet te komen opdagen in de voorbereiding en een grote mond op te zetten in de media lijkt het mij ook dat hij zijn eigen ruiten heeft ingegooid hier.

Andere teams zien dat ook heus wel. Zou best wel eens kunnen dat Brulske volgend seizoen het een niveau lager gaat moeten zoeken...
Ik persoonlijk zou hem graag nog een paar seizoenen willen houden. Buiten het feit dat hij een begenadigd voetballer is neemt hij iedere wedstrijd een pak "vuile meters" voor zijn rekening. Een oudere speler is natuurlijk altijd een risico maar in het geval van Bruls denk ik dat hij één van die uitzonderingen is wiens lichaam de tand des tijds beter verwerkt. Als je bij momenten zijn jagen op de bal ziet wijst niks erop dat zijn lichaam het op korte termijn niet meer zou aankunnen. En we moeten toegeven dat er niemand in de kern zit met de kwaliteiten van een Bruls in topvorm. Ik had gehoopt dat Kagawa de rol zou kunnen overnemen wanneer Bruls wat minder draait. Maar Kagawa zal het niveau dat hij ooit had echt niet meer halen. De onbetwistbare patron van de ploeg wat ik van hem gehoopt had zal hij nooit worden. Is trouwens ook een heel ander type speler dan Bruls.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door vuil rat »

lindoke schreef: 30 okt 2022, 13:09
lindoke schreef: 30 okt 2022, 11:43 Ik heb de beelden niet meer opnieuw gezien, maar ik vond dat die strafschop die Westerlo kreeg er geen was. Ik ben van mening dat die speler van Westerlo eerder op de voet van Hashioka stond dan andersom. Nog mensen hier die dat zo gezien hebben?
Aan de antwoorden van sommigen zal ik het dan niet goed gezien hebben ;)
Mis als Hashioka zich mee zo opzichtig laat vallen zoals dien Turk dat ge denkt dat ze elkaar haken .Maar krijgt ge ook strafschop tegen omdat Hashi de 1 met uit gestoken voet die de tegenstander raakt waren wel goeie mattennaaiers die van Westel
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door STVV-fan »

Piana schreef: 30 okt 2022, 12:48
Positivo schreef: 30 okt 2022, 10:22
Piana schreef: 30 okt 2022, 09:47 Bruls zou, als hij verstandig is, beter dat contract aannemen bij STVV. Met de huidige prestaties gaat hij op een ander geen beter contract versieren. Maar goed, op lange termijn is het voor ons misschien beter dat er een einde komt aan het tijdperk Bruls. Steuckers kan dan volop, zonder belemmeringen, zijn kans krijgen.
Dat gaat niet kunnen. (Het contract aannemen)
De Japanners hebben het voorstel ingetrokken.
Ah? Ik dacht dat Bruls het overleg had opgeblazen?
Het zal als volgt gegaan zijn: "Tateishi beseft dat Brüls zen belangrijke schakel is, maar moet balanceren op een koord waarbij ge enerzijds rekening moet houden met de strenger wordende financiële regels (blijkbaar) en een Kameyama die dezelfde mening is toegedaan. Daarbij hebt ge bijvoorbeeld een De Ridder, Steppe en in mindere mate een Teix die ge juist de contractverlenging te veel gegeven hebt. Daarbij komt dat Brüls én een loonsverhoging wilt én een langer contract wilt.
Ge begint te onderhandelen en het spelleke begint.
Brüls wilt het onderste uit de kan halen omdat hij een schitterend seizoen gespeeld heeft.
Ge denkt korter te komen maar uiteindelijk houdt 1 van de kanten de boot af en zegt Tateishi ineens: fuck it. We willen een inspanning doen, maar binnen de redelijkheid (volgens hem). Brüls is in zijn eer gekrenkt zegt: ok, gij trekt u terug? Dan teken ik hier sowieso niet meer."


Nu kunt ge daar nog pagina's over schrijven (Schoofs is ook weer bezig in het Vod van G*nk, maar is zelf leep gneoeg om niet te vermelden dat hij zijn vraag in de zin ervoor zelf beantwoordde) en de gekende kampen met de gekende namen zullen stelling nemen, maar uiteindelijk kunt ge niet oordelen als ge niet de volledige interne contractenkeuken kent
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door lindoke »

Wat dit seizoen opvalt is hoe weinig STVV scoort van buiten de 16. De reden hiervoor is natuurlijk omdat er bitter weinig van buiten de 16 naar doel getrapt wordt. Dat verklaart volgens mij voor een groot deel waarom er dit seizoen niet meer doelpunten gescoord worden. Nochtans hebben ze met Bruno en Hayashi twee spitsen die net goed zijn in het oppikken van de bal die door de doelman gelost wordt. Ik heb geen idee of Hollerbach aan spelers als Konaté, Kagawa en Bruls mee geeft om vanuit die tweede lijn op doel te trappen. Want met de twee sluipschutters die ze hebben kan dat wel een serieus verschil maken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1505
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Dreke schreef: 29 okt 2022, 22:17 Toch wel wat balonnetjes doorprikt vandaag... het wondermiddel dat Koita heet
Ja, ge moet hem rechtsachter zetten, da's helemaal zijn ding !
Nu Hayashi nog centraal achterin, Hashioka als diepe spits en Okazaki in de goal, is erg goed op hoge ballen !
:roll:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door BoemBoem »

lindoke schreef: 30 okt 2022, 17:34 Wat dit seizoen opvalt is hoe weinig STVV scoort van buiten de 16. De reden hiervoor is natuurlijk omdat er bitter weinig van buiten de 16 naar doel getrapt wordt. Dat verklaart volgens mij voor een groot deel waarom er dit seizoen niet meer doelpunten gescoord worden. Nochtans hebben ze met Bruno en Hayashi twee spitsen die net goed zijn in het oppikken van de bal die door de doelman gelost wordt. Ik heb geen idee of Hollerbach aan spelers als Konaté, Kagawa en Bruls mee geeft om vanuit die tweede lijn op doel te trappen. Want met de twee sluipschutters die ze hebben kan dat wel een serieus verschil maken.
Boya, konate, Bruls en Koita trappen meer dan genoeg van buiten de 16m.

Als gij vindt van niet of u geen fases voor de geest kunt halen wilt het meer dan waarschijnlijk zeggen dat er bitterweinig uit verderkwam.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Met11tegen12
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Met11tegen12 »

vuil rat schreef: 30 okt 2022, 13:30
lindoke schreef: 30 okt 2022, 13:09
lindoke schreef: 30 okt 2022, 11:43 Ik heb de beelden niet meer opnieuw gezien, maar ik vond dat die strafschop die Westerlo kreeg er geen was. Ik ben van mening dat die speler van Westerlo eerder op de voet van Hashioka stond dan andersom. Nog mensen hier die dat zo gezien hebben?
Aan de antwoorden van sommigen zal ik het dan niet goed gezien hebben ;)
Mis als Hashioka zich mee zo opzichtig laat vallen zoals dien Turk dat ge denkt dat ze elkaar haken .Maar krijgt ge ook strafschop tegen omdat Hashi de 1 met uit gestoken voet die de tegenstander raakt waren wel goeie mattennaaiers die van Westel
Mijn eerste indruk: strafschop! Maar maakte de speler van Westerlo, die de penalty uitlokte, zelf niet eerst een duwfout? Haakte hij zelf niet zijn voet achter die van Hashioka?
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Dreke »

Brusselmans 2.0 schreef: 30 okt 2022, 17:51 Ja, ge moet hem rechtsachter zetten, da's helemaal zijn ding !
Nu Hayashi nog centraal achterin, Hashioka als diepe spits en Okazaki in de goal, is erg goed op hoge ballen !
:roll:
Op welke plek anders als wingback? En als het zonder wingbacks is, welk gebalanceerd systeem dan? En op welke plek in dat systeem?
A loyal football fan only supports the shirt...
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door bert1924 »

Hoger spelen kost GEEN miljoenen alleen een bekwame techn.directeur
Zie HLN van zaterdag over de transferts van Union en ge zult mij beter begrijpen.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door wiekes »

O'loughlin en Bormans konden ze niet meer gebruiken ge ziet wel, bijna allemaal spelers van 2 en 3 klasse bijgehaald.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Lukske de Lange »

Ik kan het artikel op HLN niet lezen, ben geen abonnee.

Bormans verrichtte al bij al goed werk hier inderdaad, maar ik wil de mensen niet te eten geven die toen zeiden dat hij er niks van kon enz.

Wij zijn Union niet, tot spijt van wie het benijdt.
We moeten ons eigen verhaal schrijven, ook wij halen prijs/kwaliteit gewijs best interessante profielen in maar evolueren anders dan een Union, Charleroi, Mechelen, Eupen,...

Naar onszelf en per positie kijkend: Schmidt en Coppens gaan ons niet veel gekost hebben, daarachter Boets en Lendfers in de wachtkamer. = dik oké hoor

Al Dakhil was goed onderhandeld, Leistner kwam transfervrij in en ook Wolke en Bauer hebben hun verdiensten en hebben ons amper transfergeld gekost. Teixeira heeft ook zijn waardevolle bijdrage geleverd, Van Helden doet speelminuten op op niveau en de verdediging van de beloftenploeg bezit ook enig potentieel voor de toekomst (Schuermans)

Op rechts heb je Hashioka die naar zijn waarde presteert, Fabinho in de wachtkamer, die ons niks gekost heeft.
Op links Bocat en Koita opgepikt uit de lagere reeks.
De ene gratis, de andere voor een kostprijs.
Van Dessel, Dumont, Smets zitten in de wachtkamer, Delorge hersteld van een zware blessure. Steuckers presteert tijdens uitleenbeurt en ligt daarna nog 2 seizoenen vast hier.

Konaté kostte ons quasi niks, Boya gehuurd met aankoopoptie. Kagawa kostte ons quasi niks, commercieel levert hij ook op, en sportief heeft hij nog enige verdienste. Brüls ook opgepikt uit de lagere reeks voor 300.000?

Vooraan Bruno gehuurd, heeft ook zijn sportieve verdiensten dusver, Hayashi aangekocht en doet ook zijn werk. Okazaki was een opportuniteit die tegenvalt vind ik persoonlijk. Kaya is best vergelijkbaar met Eckert Asenya van Union, namelijk er komt niet uit wat er van verwacht wordt, maar beiden hebben niks gekost.

Technische staff:
Hollerbach aangesteld, prijs/kwaliteit dik in orde.
Spelers worden merkbaar beter onder zijn staff ook.
Sill Rouvrois is een tijd terug ook aan die staff toegevoegd, ook met oog op de toekomst.


Vorig seizoen was het voor sommigen kijken naar Charleroi en Mechelen, dit seizoen blijkbaar Union en Ohl...

Maar de conclusie blijft, schrijf je eigen verhaal.
Het kan beter, maar zo slecht doen we het heus niet volgens mij.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Jones »

BoemBoem schreef: 30 okt 2022, 19:06
lindoke schreef: 30 okt 2022, 17:34 Wat dit seizoen opvalt is hoe weinig STVV scoort van buiten de 16. De reden hiervoor is natuurlijk omdat er bitter weinig van buiten de 16 naar doel getrapt wordt. Dat verklaart volgens mij voor een groot deel waarom er dit seizoen niet meer doelpunten gescoord worden. Nochtans hebben ze met Bruno en Hayashi twee spitsen die net goed zijn in het oppikken van de bal die door de doelman gelost wordt. Ik heb geen idee of Hollerbach aan spelers als Konaté, Kagawa en Bruls mee geeft om vanuit die tweede lijn op doel te trappen. Want met de twee sluipschutters die ze hebben kan dat wel een serieus verschil maken.
Boya, konate, Bruls en Koita trappen meer dan genoeg van buiten de 16m.

Als gij vindt van niet of u geen fases voor de geest kunt halen wilt het meer dan waarschijnlijk zeggen dat er bitterweinig uit verderkwam.
Deels akkoord : ze trappen wel maar in het midden van het doel en steedq binnenkant voet ipv op de wreef naar de hoeken. Brüls trapt minder dan andere seizoenen. Koita doet dit wel met de wreef en naar de hoeken
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Roman »

Lukske de Lange schreef: 31 okt 2022, 10:08 Ik kan het artikel op HLN niet lezen, ben geen abonnee.

Bormans verrichtte al bij al goed werk hier inderdaad, maar ik wil de mensen niet te eten geven die toen zeiden dat hij er niks van kon enz.

Wij zijn Union niet, tot spijt van wie het benijdt.
We moeten ons eigen verhaal schrijven, ook wij halen prijs/kwaliteit gewijs best interessante profielen in maar evolueren anders dan een Union, Charleroi, Mechelen, Eupen,...

Naar onszelf en per positie kijkend: Schmidt en Coppens gaan ons niet veel gekost hebben, daarachter Boets en Lendfers in de wachtkamer. = dik oké hoor

Al Dakhil was goed onderhandeld, Leistner kwam transfervrij in en ook Wolke en Bauer hebben hun verdiensten en hebben ons amper transfergeld gekost. Teixeira heeft ook zijn waardevolle bijdrage geleverd, Van Helden doet speelminuten op op niveau en de verdediging van de beloftenploeg bezit ook enig potentieel voor de toekomst (Schuermans)

Op rechts heb je Hashioka die naar zijn waarde presteert, Fabinho in de wachtkamer, die ons niks gekost heeft.
Op links Bocat en Koita opgepikt uit de lagere reeks.
De ene gratis, de andere voor een kostprijs.
Van Dessel, Dumont, Smets zitten in de wachtkamer, Delorge hersteld van een zware blessure. Steuckers presteert tijdens uitleenbeurt en ligt daarna nog 2 seizoenen vast hier.

Konaté kostte ons quasi niks, Boya gehuurd met aankoopoptie. Kagawa kostte ons quasi niks, commercieel levert hij ook op, en sportief heeft hij nog enige verdienste. Brüls ook opgepikt uit de lagere reeks voor 300.000?

Vooraan Bruno gehuurd, heeft ook zijn sportieve verdiensten dusver, Hayashi aangekocht en doet ook zijn werk. Okazaki was een opportuniteit die tegenvalt vind ik persoonlijk. Kaya is best vergelijkbaar met Eckert Asenya van Union, namelijk er komt niet uit wat er van verwacht wordt, maar beiden hebben niks gekost.

Technische staff:
Hollerbach aangesteld, prijs/kwaliteit dik in orde.
Spelers worden merkbaar beter onder zijn staff ook.
Sill Rouvrois is een tijd terug ook aan die staff toegevoegd, ook met oog op de toekomst.


Vorig seizoen was het voor sommigen kijken naar Charleroi en Mechelen, dit seizoen blijkbaar Union en Ohl...

Maar de conclusie blijft, schrijf je eigen verhaal.
Het kan beter, maar zo slecht doen we het heus niet volgens mij.
Inderdaad, hoeveel pagina's zou je kunnen vullen met kritiek aan het adres van Bormans ? De marionet van Duchatelet, zoals iedereen toen beweerde !
Het gras is elders immers altijd groener hé en vergelijk Brussel aub niet met Sint Truiden wat betreft de mogelijkheden op haast alle vlakken.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 31 okt 2022, 11:33
BoemBoem schreef: 30 okt 2022, 19:06
lindoke schreef: 30 okt 2022, 17:34 Wat dit seizoen opvalt is hoe weinig STVV scoort van buiten de 16. De reden hiervoor is natuurlijk omdat er bitter weinig van buiten de 16 naar doel getrapt wordt. Dat verklaart volgens mij voor een groot deel waarom er dit seizoen niet meer doelpunten gescoord worden. Nochtans hebben ze met Bruno en Hayashi twee spitsen die net goed zijn in het oppikken van de bal die door de doelman gelost wordt. Ik heb geen idee of Hollerbach aan spelers als Konaté, Kagawa en Bruls mee geeft om vanuit die tweede lijn op doel te trappen. Want met de twee sluipschutters die ze hebben kan dat wel een serieus verschil maken.
Boya, konate, Bruls en Koita trappen meer dan genoeg van buiten de 16m.

Als gij vindt van niet of u geen fases voor de geest kunt halen wilt het meer dan waarschijnlijk zeggen dat er bitterweinig uit verderkwam.
Deels akkoord : ze trappen wel maar in het midden van het doel en steedq binnenkant voet ipv op de wreef naar de hoeken. Brüls trapt minder dan andere seizoenen. Koita doet dit wel met de wreef en naar de hoeken
Ja, en wat bedoel je nu eigenlijk?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Westerlo - Stvv

Bericht door Jones »

BoemBoem schreef: 31 okt 2022, 13:00
Jones schreef: 31 okt 2022, 11:33
BoemBoem schreef: 30 okt 2022, 19:06
lindoke schreef: 30 okt 2022, 17:34 Wat dit seizoen opvalt is hoe weinig STVV scoort van buiten de 16. De reden hiervoor is natuurlijk omdat er bitter weinig van buiten de 16 naar doel getrapt wordt. Dat verklaart volgens mij voor een groot deel waarom er dit seizoen niet meer doelpunten gescoord worden. Nochtans hebben ze met Bruno en Hayashi twee spitsen die net goed zijn in het oppikken van de bal die door de doelman gelost wordt. Ik heb geen idee of Hollerbach aan spelers als Konaté, Kagawa en Bruls mee geeft om vanuit die tweede lijn op doel te trappen. Want met de twee sluipschutters die ze hebben kan dat wel een serieus verschil maken.
Boya, konate, Bruls en Koita trappen meer dan genoeg van buiten de 16m.

Als gij vindt van niet of u geen fases voor de geest kunt halen wilt het meer dan waarschijnlijk zeggen dat er bitterweinig uit verderkwam.
Deels akkoord : ze trappen wel maar in het midden van het doel en steedq binnenkant voet ipv op de wreef naar de hoeken. Brüls trapt minder dan andere seizoenen. Koita doet dit wel met de wreef en naar de hoeken
Ja, en wat bedoel je nu eigenlijk?
Hetzelfde als jij maar dat de kans groter is dat je met de wreef of geplaatste draaiende bal naar de hoeken trapt op te scoren dan binnenkant voet in het midden van het doel in mijn ogen.
Plaats reactie