Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door Franz »

Nu zaterdag op het kleine hellende patattenveld van Seraing.
Een ploeg die door de meeste teams in 1A vlot wordt opzij gezet, maar waar STVV het altijd moeilijk heeft.
Seraing heeft - als ik me niet vergis - dit seizoen thuis nog niet gewonnen... Ze hebben enkele dagen geleden hun folkloristische trainer Jeunechamps vervangen door zijn onbekende assistent.
Hun beste spelers Bernier - de man van de openingen - en Marius - de man van de goals - waren verleden weekend beiden gekwetst, afwachten of die zaterdag meedoen.
Bij STVV de retour van Bauer en Konaté, en ook van Al-Dhakil?
Dat zou - bij vele trainers maar waarschijnlijk niet bij Hollerbach want die vindt steeds een plek voor Okazaki - volgend team kunnen geven:
Schmidt, Wolke, Leistner, Al-Dhakil, Hashioka, Bauer of Konaté, Boya, Brüls, Bocat, Hayashi, Bruno.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door STimVV »

Konaté is nog steeds geschorst. (2/3)

Marius van Seraing viel afgelopen weekend na 20 minuten geblesseerd uit. Zou ons niet slecht uitkomen moest die er niet bij zijn, want is als targetspits toch een cruciale speler voor hen.

Ik vind trouwens dat die Marius op ons lijstje mag staan als targetspits. Ik vond dat vorig seizoen al.
In de zomer vond ik dat al een profiel dat we hadden mogen binnen halen. Groot, sterk, redelijk snel, technisch goed. Zijn enige probleem vorig jaar was dat hij te veel kansen miste en te weinig scoorde. Maar toen al zag je dat die potentieel had. Wanneer hij vlotter begint te scoren (wat stilaan al een beetje het geval is) is hij niet meer haalbaar voor ons.
Dergelijke spitsen moet je als STVV zijnde gaan halen in het seizoen vooraleer ze veel scoren. :cool: En das natuurlijk het moeilijkste..
Zijn contract loopt af binnen een dik half jaar. In de winterstop toch es een poging wagen zou ik zeggen want heeft echt wel het profiel dat we mankeren.

Vervang Kagawa en Okazaki door Stef Peeters en Marius, dan draaien we mooi mee in de top 8...
Laatst gewijzigd door STimVV op 02 nov 2022, 19:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Lukske de Lange
Berichten: 1255
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door Lukske de Lange »

Voetbalbelgië meldt nog 3 afwezigen bij Seraing én Dietsch was ook langdurig afwezig dacht ik?
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 022/10/31/
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door Piana »

Westerlo naar Union, OHL naar ploeg van het moment Cercle en Anderlecht naar Antwerp. We zullen het maar niet te luid zeggen zeker, ons kennende, maar we zouden een slag(je) kunnen slaan(!)
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door voetballiefhebber »

STimVV schreef: 02 nov 2022, 19:17 Konaté is nog steeds geschorst. (2/3)

Marius van Seraing viel afgelopen weekend na 20 minuten geblesseerd uit. Zou ons niet slecht uitkomen moest die er niet bij zijn, want is als targetspits toch een cruciale speler voor hen.

Ik vind trouwens dat die Marius op ons lijstje mag staan als targetspits. Ik vond dat vorig seizoen al.
In de zomer vond ik dat al een profiel dat we hadden mogen binnen halen. Groot, sterk, redelijk snel, technisch goed. Zijn enige probleem vorig jaar was dat hij te veel kansen miste en te weinig scoorde. Maar toen al zag je dat die potentieel had. Wanneer hij vlotter begint te scoren (wat stilaan al een beetje het geval is) is hij niet meer haalbaar voor ons.
Dergelijke spitsen moet je als STVV zijnde gaan halen in het seizoen vooraleer ze veel scoren. :cool: En das natuurlijk het moeilijkste..
Zijn contract loopt af binnen een dik half jaar. In de winterstop toch es een poging wagen zou ik zeggen want heeft echt wel het profiel dat we mankeren.

Vervang Kagawa en Okazaki door Stef Peeters en Marius, dan draaien we mooi mee in de top 8...
Een targetspits kan ballen verlengen en afleggen. Voor de goals hebben we wel Gianni Bruno rondlopen, maar dan zouden ze hem definitief moeten kunnen overnemen.
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door STVV-fan »

Piana schreef: 03 nov 2022, 06:47 Westerlo naar Union, OHL naar ploeg van het moment Cercle en Anderlecht naar Antwerp. We zullen het maar niet te luid zeggen zeker, ons kennende, maar we zouden een slag(je) kunnen slaan(!)
We kunnen het veel simpeler stellen: 6/6 in de laatste twee matchen en we gaan met eem gerust gemoed de WK break in.

STVV kennende zal dat wel een 0/6 of een 1/6 worden
ertee
Berichten: 481
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door ertee »

STVV-fan schreef: 03 nov 2022, 17:27
Piana schreef: 03 nov 2022, 06:47 Westerlo naar Union, OHL naar ploeg van het moment Cercle en Anderlecht naar Antwerp. We zullen het maar niet te luid zeggen zeker, ons kennende, maar we zouden een slag(je) kunnen slaan(!)
We kunnen het veel simpeler stellen: 6/6 in de laatste twee matchen en we gaan met eem gerust gemoed de WK break in.

STVV kennende zal dat wel een 0/6 of een 1/6 worden
Moet toch vermoeiend zijn om zo in het leven te staan. Mijn deelneming.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door Dreke »

Nee, hoor. Sp.tter-gewijs aandacht zoeken, volgens mij. Dat kan je beter negeren...
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6019
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door STVV-fan »

Dreke schreef: 03 nov 2022, 19:13 Nee, hoor. Sp.tter-gewijs aandacht zoeken, volgens mij. Dat kan je beter negeren...
Goh, niet zozeer hoor.
Er zijn hier grotere aandachtszoekers die totaal niet genegeerd worden.

Maar meestal wanneer er gouden zaken te doen zijn in het klassement, laten we het een klein beetje afweten
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef: 03 nov 2022, 20:13
Maar meestal wanneer er gouden zaken te doen zijn in het klassement, laten we het een klein beetje afweten
Die stelling is hier de laatste tijd al meermaals ontkracht. En als die genoeg herhaald wordt, kan het wel eens prijs zijn ja. Zo gaat dat met herhaling.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door STVV1924 »

In Seraing die mannen direct naar de keel grijpen met een aanvallend ingestelde ploeg in een 3-4-3 opstelling.
Schmidt
Leistner - Janssens - Al Dahkil
Bocat - Boya - Bruls - Hashioka
Hayashi - Bruno - Koita
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door Underdog »

Hopelijk is de opkomst naast het veld ook weer van hetzelfde niveau als in Westerlo. Er zijn alleszins genoeg argumenten om naar het Stade du Pairay af te zakken.

Seraing is samen met Standard en OHL de kortste verplaatsing van het seizoen. Veel beter dan het aftrapuur (18.15 uur zaterdagavond) valt tegenwoordig moeilijk te krijgen.Er is geen combiregeling van kracht en je kan de wagen gewoon parkeren op de parking bij de supportersbussen. Bij winst zetten we een degradatiekandidaat al op 12 punten en komen we zelfs (minstens voor een dag) in de top 8 te staan. Staanplaats kost amper 11 euro en zelfs het weer zit mee, want het belooft droog te blijven. En voor de nostalgici: herinner u de winning goal van Peter Delorge ruim 13 jaar geleden onder Guido Brepoels in exact hetzelfde stadion met het figuurlijk exploderende bezoekersvak.
Kortom: allen naar Luik zou ik zeggen!

We moeten ervan uitgaan dat een goed gevuld uitvak bij de spelers iets extra's losmaakt. Zeker in Seraing, waar de opkomst van het thuispubliek rond de 1.500 à 2.000 toeschouwers ligt, kan je daar als bezoekend vak vocaal helpen het verschil maken.
enrique
Berichten: 2873
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door enrique »

Ik ging vorig jaar met witte sportschoenen naar Seraing en ik kwam met rode terug.
Da's nog straffer!!
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door voetballiefhebber »

Eén van de moeilijkste uitmatchen. Het kleine en slechte veld is niet in ons voorstel omdat STVV graag tegenstoot en daar heel weinig ruimte gaat zijn. Je moet zeker niet zien om daar achter te komen, want dan wordt het pas echt moeilijk tegen een ploeg die ook een muur kan optrekken voor doel. Ik dacht dat Seraing nog geen thuismatch won dit seizoen, hopelijk blijft dat na morgen ook zo.
Positivo
Berichten: 1937
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Seraing-STVV op zaterdag 5 november om 18u15

Bericht door Positivo »

Seraing moet 8 spelers missen.
Dat is geen garantie op een goed resultaat, maar het maakt het er toch ook niet moeilijker op !
Plaats reactie