STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door Sacruzsa »

Dit kunt ge u toch niet voorstellen , blijkbaar is het nu goed als ge maar wint, al de rest is bijzaak .
Dus voor bepaalde mensen hier is het goed als ze in 90' 1 kans krijgen en scoren , voor de rest moeten ze dus er maar voor zorgen dat de bal zo ver van het eigen doel weg blijft :gek:
Nu wacht ik enkel op de reactie , als ge voetbal wilt zien , ga dan naar Real Madrid , want op STVV moet er enkel gewonnen worden :geelblauw:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door vuil rat »

Wat een frustraties weeral hier . Ge hebt ni beter en ge kunt ni beter . Er moet zwaar me de grove borstel daar de kern gegaan worden . Konate Bauwer Bruls Okazaki en Kagawa gewoon contract ontbinden .Alleen Leistner verdient een nieuw contract Kaya mee weg en Hayaschi houden voor spits voor in te zetten als ge achter staat .En dan kunde weer klagen wie gaat die vervangen ze moeten zoizo tegen juli vervangen zijn . Weg zijn ze toch .En wie gaat Hollerbach vervangen die gaan met die soepkippen ook niks kunnen doen .Der moet dringend is iemand int bestuur komen die iets van voetbal kent
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1541
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Ach, het is niet tegen Cercle of Eupen thuis da ge de punten moet halen ! :end:
Wa ne voddeploeg is het toch !

NOOIT, MAAR DAN OOK ECHT NOOIT ZAL HET IETS WORDEN !!!!
NEVER EVER !
STVV1924
Berichten: 861
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door STVV1924 »

Wat weer te zeggen of te denken van de laaghangers die aan t station de ordediensten hebben gemobiliseerd om tussen beide te moeten komen? Zouden de clubs die hun supporters niet in bedwang hebben of kunnen houden... zoals in Standard - Anderlecht, Brugge - Gent, Charleroi - Kv Mechelen, Stvv - Cercle Brugge niet gewoon bestraft moeten worden met een forfaitscore. Heel misschien kunnen die "geradicaliseerde hooligans" dan ook sneller uit de stadia worden geweerd.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door KNRI »

Over de startopstelling; ik zag er het aanvallende potentieel er wel van in. Okasaki op de plaats van de gewetste Kagawa en gedemotiveerde(?) Bruls. Voor hem Hayashi en Bruno. Onze 2 spitsen met het meeste potentieel binnen het team.
Waarom speelt Okasaki? Is heel gedreven en heeft meer techniek in zijne kleine teen dan Konate en Boya samen.
Met dit duo heb ik een groter probleem. Teveel van hetzelfde daar op het middenveld. Aanvallend nul.
Verdedigend zit het allemaal wel snor, centraal en met onze flanken. Maar zoals al eerder beschreven, deze ploeg kan het spel niet maken...
Begint een probleem te worden. Zeker in de thuismatchen..
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door Underdog »

Een frustrerend avondje Stayen, ook te zien aan de zwart-witte reacties hier. Daarom een poging tot een iets genuanceerdere analyse.

Over de match

Hier kunnen we vrij kort over zijn. Wij zijn een 'kloteploeg' om tegen te spelen, maar Cercle Brugge is dat zeker ook. Ze blijven 90 minuten lang lopen, schuwen de fysieke duels niet, naaien al eens graag een kaart aan (Kaya) en er zit genoeg cynisme in om de tegenstander het bloed van onder de nagels te halen (Daland) en de match bij een voorsprong volledig te bevriezen (tijdrekken Majecki). Kortom, net als STVV geen pretje om tegenover u te hebben, zeker geen aangename pot om naar te kijken, maar voor de ploeg die wint, smaken de drie punten extra zoet.

Over Hollerbach

Wat mij betreft gaat Hollerbach twee keer de mist in. Eerst met zijn basisploeg door Okazaki in de rug van Bruno en Hayashi de voorkeur te geven op Brüls. Akkoord, die laatste is een schim van de speler die hij vorig seizoen was en in potentie kan zijn, maar dan nog zal hij aanvallend meer bijdragen dan Okazaki. Het is mij een raadsel waarom die altijd mag starten. Het enige wat ik kan bedenken is dat hij op en top gedisciplineerd speelt en blijft lopen, maar het mag/moet zeker op de positie waar hij tegen Cercle Brugge stond veel meer zijn.

Na 50 minuten mist Hollerbach de kans om zijn eerste fout recht te zetten. Hij begaat er een nieuwe door Bruno en niet Okazaki eraf te halen voor Brüls. Het is voor mij onbegrijpelijk dat je je topschutter met 7 goals, die nota bene de laatste twee wedstrijden (Westerlo en Seraing) voor je wint met zijn doelpunten, er zo snel afhaalt. Bruno was zeker niet aan een wereldpartij bezig, maar wie wel? Als je zo moeilijk tot kansen komt als ons, moet je de enige speler met een neus voor goals, die aan een halve mogelijkheid genoeg kan hebben, veel langer laten staan.

Ik ben het er dus mee eens dat onze coach het al beter gedaan heeft dan gisteren, maar degene die hem nu buiten willen, zouden toch eens twee keer moeten nadenken. Neen, de manier van voetballen is niet opwindend te noemen, maar met onze erg beperkte kern - zeker qua voetbalvernuft en creativiteit - slaagt hij er nu al voor het tweede seizoen op rij in om met zijn realistische aanpak zonder degradatiezorgen rustig in de middenmoot mee te draaien. Zeker in een seizoen met drie zakkers is dat een prestatie op zich. Ik ben er allerminst van overtuigd dat een coach die met deze ploeg voor een meer oogstrelende aanpak kiest meer punten zou pakken. Integendeel. En zij die nu om het ontslag van Hollerbach roepen, zouden net dan waarschijnlijk voor een minder naïeve aanplak pleiten.

Wat de toekomst van Hollerbach hier betreft, zal het bestuur duidelijk moeten maken welke richting het uit wil. Primeren de punten op het niveau van het geleverde spel, dan moeten ze hem langer houden. Raakt de citroen stilaan uitgeperst of willen ze aantrekkelijker voetbal zien, kan het inderdaad de moeite lonen om over een andere coach na te denken, maar dan zal eerst en vooral ook de spelerskern anders samengesteld moeten worden. We hebben nu één creatieveling (Brüls), maar die is hopeloos uit vorm en we hebben één speler (Koita) die 1 vs. 1 de actie kan maken, maar die zit op de bank. Voor de rest zijn het allemaal harde werkers die het vooral van hun inzet, loopvermogen, power of een combinatie van die kwaliteiten moeten hebben. Met die spelersgroep kan je nu eenmaal niet geweldig aantrekkelijk voetbal brengen, ook een andere coach niet.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door Positivo »

Ik weet niet of er tegen dit Cercle en de manier waarop ze spelen veel te rapen valt. Maak een rangschikking van de laatste 6 wedstrijden en ze staan afgetekend tweede. Ze hebben dan wat het geluk aan hun zijde op dit ogenblik. Dat is voetbal. Ik had ook constant het gevoel dat Cercle de match in handen had en NIET de scheidsrechter. Dat die constant achter de feiten aanholde. Misschien met een andere scheidsrechter dat je een meer genietbare wedstrijd krijgt.

Stvv is een irritante ploeg om tegen te spelen, maar op gebied van irriteren hebben ze hun meester gevonden… afgetekend.

Wat ik ook niet begreep….. Boya (hier afgebrand) heerste gewoon in de lucht op het middenveld. Cercle raakte daar geen (hoge) bal. Niet ene. Toch kon Stvv daar niet zijn voordeel mee doen.

Ook, als er al eens bijna (!) gevaar kwam , was het van een oprukkende Wolke.

Hayashi , zag ik op een bepaald ogenblik tot 3 maal toe grabbelen om een eenvoudige bal onder controle te krijgen.

Ik las hier dat in het contract van Okazaki staat dat die altijd moet spelen. Oef eindelijk hebben we hier iemand die kennis heeft van wat er in de contracten staat, interessant voor de toekomst.

Ik las hier ook dat iemand zich afvroeg waarom Bruls niet beloond werd met een basisplaats (omdat hij zijn 200e wedstrijd speelde) . Dat die man er niet meer bij is , is overduidelijk. Wat wil je … enkele maanden geleden had die de vooruitzichten voor een vetbetaald contract voor 2 jaar ….. en nu heeft hij NIKS. Daar wordt een mens depressief van.

Dat dit een non-match was van Stvv ? Akkoord. Erg frustrerend voor alle stvv aanhangers. Grotendeels door de tegenstander. Ik zou zeggen, kijk naar de 23 punten. Een belangrijke inbreng van de trainer. En onderaan worden op dit ogenblik ook niet veel punten gehaald.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door Tompie »

HLN: Bij STVV had Christian Brüls het verkorven omdat hij niet bleef kijken naar het bekerduel tegen Meux. Konaté kwam voor hem in de basiself.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door vuil rat »

Dat die Okazaki en Hayachi elke week starten en soms nog 90 min blijven staan da kunt ge toch ni snappen das geen 1a materiaal dat ziet toch iedereen . Ge kunt er blijven iets positief in zoeken maar het zit er niet in we zijn 17 wedstrijden ver ge kunt niet blijven wachten . Kagawa zit soms is op de bank zou hij daar zelf ni achter vragen omda er ni meer meekan . Zet dan die jonge gasten op e die jongens volgend seizoen zo voor de leeuwen gooien is ook om problemen vragen . En u weenbaby's gelijk ne Bruls Konate Bauwer enz verzuren de sfeer in de ploeg valt toch ook duidelijk op een ploeg die slecht aaneenhangt ziet ge aan de manier van spelen en de resultaten .Grove borstel derdoor liever vandaag dan morgen
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door Dreke »

Underdog schreef: 13 nov 2022, 10:02 Wij zijn een 'kloteploeg' om tegen te spelen, maar Cercle Brugge is dat zeker ook. Ze blijven 90 minuten lang lopen, schuwen de fysieke duels niet, naaien al eens graag een kaart aan (Kaya) en er zit genoeg cynisme in om de tegenstander het bloed van onder de nagels te halen (Daland) en de match bij een voorsprong volledig te bevriezen (tijdrekken Majecki).
Zijn er ergens beelden van de slag die hem geel opleverde? Want vanop de Tiense was dat rood. Raken of niet.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door STVV-fan »

Dreke schreef: 13 nov 2022, 12:54
Underdog schreef: 13 nov 2022, 10:02 Wij zijn een 'kloteploeg' om tegen te spelen, maar Cercle Brugge is dat zeker ook. Ze blijven 90 minuten lang lopen, schuwen de fysieke duels niet, naaien al eens graag een kaart aan (Kaya) en er zit genoeg cynisme in om de tegenstander het bloed van onder de nagels te halen (Daland) en de match bij een voorsprong volledig te bevriezen (tijdrekken Majecki).
Zijn er ergens beelden van de slag die hem geel opleverde? Want vanop de Tiense was dat rood. Raken of niet.
Sporza had er het volgende over te vertellen.

"het was een slaande beweging, maar vermits er geen contact was, is geel voldoende"....
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door STVV-fan »

Kan iemand mij ook vertellen waarom wij tot tweemaal toe geen penalty krijgen?

1 keer omdat ze Hayashi zijn truitje een maat groter trekken.

Maar het belangrijkste, heeft iemand de wurggreep op Hayashi gezien?
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door wiekes »

🥱
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door STVV-fan »

wiekes schreef: 13 nov 2022, 15:30🥱
Uiteraard gij.....

Ga u ergens leggen.

Hayashi wordt in een wurggreep gehouden, punt
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door wiekes »

🥱
Plaats reactie