STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Alles over de wedstrijden van STVV
Met11tegen12
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door Met11tegen12 »

Top van de scheids dat hij in het begin van de wedstrijd twee betrokken spelers bij zich riep en aan geen van beiden geel gaf. Maar vanaf dan heeft de man veel de aandacht naar zich toe getrokken. De doelman van Cercle begon tijd te winnen na twintig minuten. De scheidsrechter keek steeds opzichtig de andere kant uit. Degoutant.

Als er dan toch één lichtpuntje was deze wedstrijd, dan was het de prestatie van Wolke. Die kon mij (af en toe) bekoren. Een sterke Leistner laat zich (jammer genoeg opnieuw) in snelheid pakken... 0-1. Ik ben geen voetbalstrateeg, maar kan de trainer (of iemand van het forum) dat probleem niet oplossen?
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Positivo schreef: 13 nov 2022, 10:31 Ik weet niet of er tegen dit Cercle en de manier waarop ze spelen veel te rapen valt. Maak een rangschikking van de laatste 6 wedstrijden en ze staan afgetekend tweede. Ze hebben dan wat het geluk aan hun zijde op dit ogenblik. Dat is voetbal. Ik had ook constant het gevoel dat Cercle de match in handen had en NIET de scheidsrechter. Dat die constant achter de feiten aanholde. Misschien met een andere scheidsrechter dat je een meer genietbare wedstrijd krijgt.

Stvv is een irritante ploeg om tegen te spelen, maar op gebied van irriteren hebben ze hun meester gevonden… afgetekend.

Wat ik ook niet begreep….. Boya (hier afgebrand) heerste gewoon in de lucht op het middenveld. Cercle raakte daar geen (hoge) bal. Niet ene. Toch kon Stvv daar niet zijn voordeel mee doen.

Ook, als er al eens bijna (!) gevaar kwam , was het van een oprukkende Wolke.

Hayashi , zag ik op een bepaald ogenblik tot 3 maal toe grabbelen om een eenvoudige bal onder controle te krijgen.

Ik las hier dat in het contract van Okazaki staat dat die altijd moet spelen. Oef eindelijk hebben we hier iemand die kennis heeft van wat er in de contracten staat, interessant voor de toekomst.

Ik las hier ook dat iemand zich afvroeg waarom Bruls niet beloond werd met een basisplaats (omdat hij zijn 200e wedstrijd speelde) . Dat die man er niet meer bij is , is overduidelijk. Wat wil je … enkele maanden geleden had die de vooruitzichten voor een vetbetaald contract voor 2 jaar ….. en nu heeft hij NIKS. Daar wordt een mens depressief van.

Dat dit een non-match was van Stvv ? Akkoord. Erg frustrerend voor alle stvv aanhangers. Grotendeels door de tegenstander. Ik zou zeggen, kijk naar de 23 punten. Een belangrijke inbreng van de trainer. En onderaan worden op dit ogenblik ook niet veel punten gehaald.
Als jij beweert dat Boya heerst in de lucht dan ga ik mijn brilglazen eens nakijken. Boya heeft er 80 minuten te lang opgestaan !! gaat wel in luchtduel maar wint er zelden èèn ! de slechte passes waren ook niet bij te houden. Zwaaien en de andere richtlijnen geven na zijn eigen blunders
dat kan hij wel.dat Wolke èèn van de betere stvv spelers was .....zegt alles over de rest wat op het veld stond. :boemel:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Tompie schreef: 13 nov 2022, 10:45 HLN: Bij STVV had Christian Brüls het verkorven omdat hij niet bleef kijken naar het bekerduel tegen Meux. Konaté kwam voor hem in de basiself.
Hij had nog gelijk ook ! degene die woensdag en zaterdag 90 min zijn blijven kijken moesten ze persoonlijk komen bedanken! :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door smol »

Met11tegen12 schreef: 13 nov 2022, 21:52 Top van de scheids dat hij in het begin van de wedstrijd twee betrokken spelers bij zich riep en aan geen van beiden geel gaf. Maar vanaf dan heeft de man veel de aandacht naar zich toe getrokken. De doelman van Cercle begon tijd te winnen na twintig minuten. De scheidsrechter keek steeds opzichtig de andere kant uit. Degoutant.

Als er dan toch één lichtpuntje was deze wedstrijd, dan was het de prestatie van Wolke. Die kon mij (af en toe) bekoren. Een sterke Leistner laat zich (jammer genoeg opnieuw) in snelheid pakken... 0-1. Ik ben geen voetbalstrateeg, maar kan de trainer (of iemand van het forum) dat probleem niet oplossen?
Uw eigen doelman is koploper in tijdwinnen ... dus als een andere doelman dat zelfde doet tja ...
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door Piana »

Eerste helft was zo slecht nog niet. Geen wereldpartij, maar zeker het laatste kwartier was redelijk. Die laatste bal die elke keer net verkeerd viel. Maar de bedoeling was er wel en de (steriele) druk ook.

Tweede helft begon ook met goede intenties, maar de klad kwam erin toen Bruno afgenomen werd. Ik had de indruk dat niet alleen 99% van de supporters met verbazing stond te kijken, maar ook 105% van de spelers. Onbegrijpelijke wissel. Je kan 1000 keer concluderen dat de kern bepaalde hiaten heeft, en je hebt 1000 keer gelijk maar dat wil niet zeggen dat de coach zulke blunders dient te maken. Dit mag je gelijkstellen met een terugspeelbal naar een leeg doel.

We hebben trouwens eindelijk de positie voor Okazaki gevonden. Daar moet hij staan. Maar het moet wel minstens 2 niveau's beter worden.

Cercle wint hier, zoals wij al dikwijls uitmatchen gewonnen hebben: Weinig weg geven en dan op het juiste moment toeslaan. K*tploeg tot en met, net als de onze. Zeker als ze op voorsprong komen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door Piana »

smol schreef: 13 nov 2022, 23:45
Met11tegen12 schreef: 13 nov 2022, 21:52 Top van de scheids dat hij in het begin van de wedstrijd twee betrokken spelers bij zich riep en aan geen van beiden geel gaf. Maar vanaf dan heeft de man veel de aandacht naar zich toe getrokken. De doelman van Cercle begon tijd te winnen na twintig minuten. De scheidsrechter keek steeds opzichtig de andere kant uit. Degoutant.

Als er dan toch één lichtpuntje was deze wedstrijd, dan was het de prestatie van Wolke. Die kon mij (af en toe) bekoren. Een sterke Leistner laat zich (jammer genoeg opnieuw) in snelheid pakken... 0-1. Ik ben geen voetbalstrateeg, maar kan de trainer (of iemand van het forum) dat probleem niet oplossen?
Uw eigen doelman is koploper in tijdwinnen ... dus als een andere doelman dat zelfde doet tja ...
Dat is inderdaad zo, maar als je er als scheidsrechter een punt van maakt dat het niet kan, dan moet je na 3 verwittigingen een gele kaart trekken, en niet heel de tijd gaan memmen.

Zelfde met die fout in de eerste helft op de rechterflank, speciaal naar Wolke Janssens lopen want die moést die bal een halve meter achteruit leggen. Als hij voor de rechthoek staat, alle begrip, op 40 meter van doel is dat jannerij. Ook het vooruit gooien van de bal door de Cercle goalie, als je 3 keer zegt dat hij achteruit moet en telkens blijft hij de bal vooruit gooien: geel.

Het gaat er trouwens om dat hij consequent moet zijn met zijn eigen acties. Mij maakt het weinig uit of de Cercle doelman zijn vrijetrap op 90 meter of op 85 meter van ons doel neemt. Als je er als arbiter problemen van maakt, moet je er ook maar gevolgen aan koppelen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door Jacques »

Zoals positivo schreef: Cercle had de wedstrijd in handen, niet Dhont of beter gezegd Cercle had Dhont in handen. Het manneke wilde zich zo graag tonen en werd mede daardoor de speelbal van de Cercle spelers.
Dat is geen excuus voor ons spel in de 2de helft, maar op die manier wordt elke match naar de kl*te geholpen, exact wat Cercle voor ogen had. Hun goed recht, maar verdomd
Irritant.
Overdrijven is een kunst
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door wiekes »

Ze mogen zeggen van Stef Wijnants wat ze willen wat hij vandaag schrijft is de nagel op de kop door bestuurlijke chaos zijn frustraties in spelersgroep enorm, al zal dat voor sommige overkomen als, DE WAARHEID KWETST.!!!!
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door STVV1924 »

wiekes schreef: 14 nov 2022, 09:20 Ze mogen zeggen van Stef Wijnants wat ze willen wat hij vandaag schrijft is de nagel op de kop door bestuurlijke chaos zijn frustraties in spelersgroep enorm, al zal dat voor sommige overkomen als, DE WAARHEID KWETST.!!!!
Ik zou zeggen zet Schoofs en Wijnants aan het bewind naast Meeckers als die 2 columnisten het toch zoveel beter weten.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door wiekes »

Ja de waarheid...........
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door BoemBoem »

wiekes schreef: 14 nov 2022, 09:44 Ja de waarheid...........
Man toch, hou er eens over op aub.

Ge hebt uw menig duidelijk gemaakt hoor..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Positivo
Berichten: 1855
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door Positivo »

Vorige week was er niets aan de hand en als het een gelijkspel geweest was tegen cercle OOK niet. Nu is het ineens allemaal slecht. En is er chaos in de bestuurskringen. Vooral dat laatste is erg kort door de bocht.

Wat de plannen van de Japanners zijn is het inderdaad gissen. Maar we weten niet wat er achter de schermen speelt. Het kan zo maar zijn dat Tateishi met een heel grote sponsor of investeerder ver gevorderd is …..
Stel dat het budget dan , ik zeg wat 20% of meer hoger wordt….. zou ieder forumlid dan ook niet wachten met nieuwe contracten NU af te sluiten ? Want met een hoger budget kun je naar betere kwaliteit hengelen ….
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door lindoke »

Als we eerlijk moeten zijn staan we qua punten in de middenmoot maar qua attractief voetbal los op de laatste plaats. Ik heb ploegen al Seraing, Zulte Waregem en Kortrijk zien spelen en die spelen stuk voor stuk attractiever voetbal. Wil ik ruilen en liever laatste staan met mooier voetbal. Neen, natuurlijk niet. Maar mag het alsjeblieft iets meer zijn?.....
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door vuil rat »

Positivo schreef: 14 nov 2022, 10:51 Vorige week was er niets aan de hand en als het een gelijkspel geweest was tegen cercle OOK niet. Nu is het ineens allemaal slecht. En is er chaos in de bestuurskringen. Vooral dat laatste is erg kort door de bocht.

Wat de plannen van de Japanners zijn is het inderdaad gissen. Maar we weten niet wat er achter de schermen speelt. Het kan zo maar zijn dat Tateishi met een heel grote sponsor of investeerder ver gevorderd is …..
Stel dat het budget dan , ik zeg wat 20% of meer hoger wordt….. zou ieder forumlid dan ook niet wachten met nieuwe contracten NU af te sluiten ? Want met een hoger budget kun je naar betere kwaliteit hengelen ….
niks aan de hand is veel gezegd er is veel commentaar geweest de laatste weken alleen ge pakt punten en dan maakt het allemaal wat milder . Wat ik wel niet snap is dat er hier niemand is op tafel durft gooien dat er heel veel ploegen op de sukkel zijn zelf veel zwaarder dan wij zoals Kortrijk , Charleroi; Zulte , Eupen, Seraing , Oostende enz .Overal financiële miserie
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Cercle Brugge - 12/11 18u15

Bericht door wiekes »

Dat is ook waar, die kleintjes die gaan er op termijn toch allemaal uit, want volgend seizoen moet je al bij de eerste 12 zijn om niet te degraderen.
Plaats reactie