STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Piana »

Gister 20 jaar geleden, het lijkt of het gister was. Danny Boffin die Timmy Simons het kastje, de muur en heel Staaien liet zien... Derde in de rangschikking, op 6 punten van de leider na 14 speeldagen. Magnifieke avond in de gietende regen aan de Tiense.

https://www.youtube.com/watch?v=sALCgQoAgBc
https://www.youtube.com/watch?v=_9CGwnnf0Fo&t=255s

Er was een filmpje van deze wedstrijd, ik dacht gemaakt door Playke, op het engelengezang van Rammstein. Zou dat misschien nog eens gepost kunnen worden?
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Jan Bulder »

Piana schreef: 02 dec 2022, 12:52 Gister 20 jaar geleden, het lijkt of het gister was. Danny Boffin die Timmy Simons het kastje, de muur en heel Staaien liet zien... Derde in de rangschikking, op 6 punten van de leider na 14 speeldagen. Magnifieke avond in de gietende regen aan de Tiense.

https://www.youtube.com/watch?v=sALCgQoAgBc
https://www.youtube.com/watch?v=_9CGwnnf0Fo&t=255s

Er was een filmpje van deze wedstrijd, ik dacht gemaakt door Playke, op het engelengezang van Rammstein. Zou dat misschien nog eens gepost kunnen worden?
Was ook een radiomix op, ik dacht, de tonen van Simply the best en de radiocommentaar van Peter Vandenbemt. Geen idee wie dat toen gemaakt had, maar was zalig.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Dreke »

Jan Bulder schreef: 02 dec 2022, 22:36 Was ook een radiomix op, ik dacht, de tonen van Simply the best en de radiocommentaar van Peter Vandenbemt. Geen idee wie dat toen gemaakt had, maar was zalig.
Klopt. Dat was Kenzo. Eens in mijn MP3 bestanden gedoken. Enter Staaien, Eye of the Canary, AC DC op Staaien en Ode aan Staaien.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door stvvilvoorde »

Als ik me niet vergis hebben we brugge toen 2x een serieus pak rammel verkocht op een half jaar tijd.
Ook ergens begin mei van datzelfde jaar (het vorige seizoen) werden ze met 5-3 naar huis gestuurd, leverde Genk wel de titel op.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Jan Bulder »

Dreke schreef: 03 dec 2022, 13:43
Jan Bulder schreef: 02 dec 2022, 22:36 Was ook een radiomix op, ik dacht, de tonen van Simply the best en de radiocommentaar van Peter Vandenbemt. Geen idee wie dat toen gemaakt had, maar was zalig.
Klopt. Dat was Kenzo. Eens in mijn MP3 bestanden gedoken. Enter Staaien, Eye of the Canary, AC DC op Staaien en Ode aan Staaien.
Net nog eens beluisterd, waarvoor dank :-) . In gedachten helemaal terug getransformeerd naar het oude Staaien. De reden waarom ik verliefd werd op deze club. Wat mis ik dat stadion.
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Louis XIV »

stvvilvoorde schreef: 03 dec 2022, 14:04 Als ik me niet vergis hebben we brugge toen 2x een serieus pak rammel verkocht op een half jaar tijd.
Ook ergens begin mei van datzelfde jaar (het vorige seizoen) werden ze met 5-3 naar huis gestuurd, leverde Genk wel de titel op.
Klopt , en was dat niet die fameuze ‘windgoal’ van Boffinke ergens van aan de middellijn ter hoogte van spionkop? Ne zondagmiddag nog om 15 u nadien nog boel gemaakt met gefrustreerde Brugge supps aan café kanarie
Waar is den tijd
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Filmkes eens doorsturen naar Herr Bernd !
So spielt man ein Bisschen schneller nach vorn, und kan man viele Tore machen !
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door stvvilvoorde »

Louis XIV schreef: 03 dec 2022, 17:19
stvvilvoorde schreef: 03 dec 2022, 14:04 Als ik me niet vergis hebben we brugge toen 2x een serieus pak rammel verkocht op een half jaar tijd.
Ook ergens begin mei van datzelfde jaar (het vorige seizoen) werden ze met 5-3 naar huis gestuurd, leverde Genk wel de titel op.
Klopt , en was dat niet die fameuze ‘windgoal’ van Boffinke ergens van aan de middellijn ter hoogte van spionkop? Ne zondagmiddag nog om 15 u nadien nog boel gemaakt met gefrustreerde Brugge supps aan café kanarie
Waar is den tijd
Ik denk ook ergens in die periode, maar dacht eerder tegen Lokeren of Charleroi?
Was 1-1 gelijk dacht ik, tot Danny die vrije trap van ergens rond de middenlijn rechtstreeks binnentrapte (kreeg wel rare curve door de wind)
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Krisaias »

De 'windgoal' van Danny was idd in de 90e minuut tegen Charleroi (2-1) in januari 2002. Dat seizoen werd op de voorlaatste speeldag 5-3 tegen Club gewonnen, waardoor G*nk kampioen was.

De 5-2 tegen Bruhhe kwam er een seizoen later op 1 december 2002. Nog een seizoen later werd het ook nog eens 3-2 tegen die mannen.

Mooie tijden.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Dreke »

Brusselmans 2.0 schreef: 04 dec 2022, 08:30 Filmkes eens doorsturen naar Herr Bernd !
So spielt man ein Bisschen schneller nach vorn, und kan man viele Tore machen !
Gaan we elk topic naar Hollerbach draaien?
A loyal football fan only supports the shirt...
Cyrano
Berichten: 82
Lid geworden op: 24 nov 2010, 16:22

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Cyrano »

Dreke schreef: 03 dec 2022, 13:43
Jan Bulder schreef: 02 dec 2022, 22:36 Was ook een radiomix op, ik dacht, de tonen van Simply the best en de radiocommentaar van Peter Vandenbemt. Geen idee wie dat toen gemaakt had, maar was zalig.
Klopt. Dat was Kenzo. Eens in mijn MP3 bestanden gedoken. Enter Staaien, Eye of the Canary, AC DC op Staaien en Ode aan Staaien.
Kan je die nog eens delen? Of staan ze ergens online?

Thanks!
BINK! De onafhankelijke STVV podcast voor en door de STVV supporter!

Volg ons op instagram en vind onze podcasts op:

- YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCIiA7M ... 6i0m4S6-1A
- SPOTIFY: https://open.spotify.com/show/2XgL8CGZG ... 844a1f458b
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Dreke schreef: 04 dec 2022, 19:21
Brusselmans 2.0 schreef: 04 dec 2022, 08:30 Filmkes eens doorsturen naar Herr Bernd !
So spielt man ein Bisschen schneller nach vorn, und kan man viele Tore machen !
Gaan we elk topic naar Hollerbach draaien?
Doorscrollen, U doet dat eenvoudig met een vinger naar keuze !
Indien met laptop : Rechts beneden staat een pijltje of met de muis via de balk helemaal rechts !

Uw bijdrage stemt niet overeen met recht op vrije meningsuiting !
U ervaart het evenmin als goed bedoeld om een goed voorbeeld uit het verleden aan te halen ter inzage en verbetering waar het zou kunnen !
Yellow Feaver
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Yellow Feaver »

Krisaias schreef: 04 dec 2022, 11:31 De 'windgoal' van Danny was idd in de 90e minuut tegen Charleroi (2-1) in januari 2002. Dat seizoen werd op de voorlaatste speeldag 5-3 tegen Club gewonnen, waardoor G*nk kampioen was.

De 5-2 tegen Bruhhe kwam er een seizoen later op 1 december 2002. Nog een seizoen later werd het ook nog eens 3-2 tegen die mannen.

Mooie tijden.
En het seizoen daarna nog eens 3-2 met Ipoua?
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Dreke »

Brusselmans 2.0 schreef: 08 dec 2022, 07:18 Doorscrollen, U doet dat eenvoudig met een vinger naar keuze !
Indien met laptop : Rechts beneden staat een pijltje of met de muis via de balk helemaal rechts !

Uw bijdrage stemt niet overeen met recht op vrije meningsuiting !
U ervaart het evenmin als goed bedoeld om een goed voorbeeld uit het verleden aan te halen ter inzage en verbetering waar het zou kunnen !
Filmpjes van 20 jaar geleden bieden een geweldig inzicht over het voetbal van nu. :roll:

Zo zo, het recht op vrije meningsuiting nog wel. Misschien is het maar beter om de raad uit de eerste twee regels te volgen, hebt ge gelijk in.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1537
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Club Brugge 5-2 al 20 jaar geleden

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Dreke schreef: 08 dec 2022, 15:57
Brusselmans 2.0 schreef: 08 dec 2022, 07:18 Doorscrollen, U doet dat eenvoudig met een vinger naar keuze !
Indien met laptop : Rechts beneden staat een pijltje of met de muis via de balk helemaal rechts !

Uw bijdrage stemt niet overeen met recht op vrije meningsuiting !
U ervaart het evenmin als goed bedoeld om een goed voorbeeld uit het verleden aan te halen ter inzage en verbetering waar het zou kunnen !
Filmpjes van 20 jaar geleden bieden een geweldig inzicht over het voetbal van nu. :roll:

Zo zo, het recht op vrije meningsuiting nog wel. Misschien is het maar beter om de raad uit de eerste twee regels te volgen, hebt ge gelijk in.
Gedaan !
:roll:
Plaats reactie