STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV1924
Berichten: 865
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door STVV1924 »

Het had gemakkelijk 3 of 4 tegen 0 kunnen zijn. De organisatie stond weer pal.

Mooi sportief jaar... eind april 2022 stonden we op een 9e plaats, op een zucht van POII, eind december staan we op een gedeelde 8e plaats en spelen we de kwartfinale van de Beker van België.

Hebben we ooit stabielere tijden gekend? Aan de andere kant is het nu, meer dan ooit (?), tijd om deze stabiliteit om te zetten in een prijs...
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Yellow Feaver »

Ik zag het dan weer wat anders. Bruls beste Kanarie, Matte Smets een debuut met de vingers in de neus, jammer dat zijn goal (volgens mij zeker terecht) afgekeurd werd.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 513
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door KNRI »

tZou me niets verbazen moesten ze door de hoge verwachtingen 'STVV-gewijs' uiteindelijk gaan verliezen op Zulte voor de beker.
Mbaye Leye zou er wel eens aan zijn laatste trainersdagen bezig kunnen zijn...en wie weet herleven ze daar dan wel opnieuw.
Oppassen geblazen dus!
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door vuil rat »

Da joeng gastje chapeau die stond er heeft het heel goe gedaan . Het enige negatieve over de wedstrijd waarom smijt Holly de laatste 10 a 5 min geen andere jonkies het veld op er zaten er genoeg op de bank die eens wat minuten kunnen maken . Ge had de wedstrijd toch in uwe zak
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Piana »

We vloeken allemaal over de wedstrijden tegen Cercle en Eupen, maar gister had zich hetzelfde scenario kunnen ontplooien als de kopbal van Zulte binnen gaat in de eerste minuten van de wedstrijd.
Andersom hadden we tegen Cercle en Eupen ook makkelijk de 3 punten kunnen pakken als we even efficiënt geweest waren als gister. Eén redding of doelpunt kan een wedstrijd van STVV volledig in zijn plooi leggen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door stvvilvoorde »

Schitterende ingeving van Bruls bij de 2-0.
Iedereen op het verkeerde been gezet.

bruls en bruno lijken elkaar steeds beter te vinden.
Bruls lijkt ook terug vrijer, verlost van contractperikelen te spelen.

Zulte is een vogel voor de kat lijkt me.
Leye vind ik ook wel maar matige trainer, snap niet waarom die zoveel krediet krijgt.
Lukske de Lange
Berichten: 1255
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Lukske de Lange »

stvvilvoorde schreef: 28 dec 2022, 12:06 Schitterende ingeving van Bruls bij de 2-0.
Iedereen op het verkeerde been gezet.

bruls en bruno lijken elkaar steeds beter te vinden.
Bruls lijkt ook terug vrijer, verlost van contractperikelen te spelen.

Zulte is een vogel voor de kat lijkt me.
Leye vind ik ook wel maar matige trainer, snap niet waarom die zoveel krediet krijgt.
Ik vermoed dat Zulte Waregem een ontslagvergoeding zelfs financieel niet dragen kan, laat staan een nieuwe trainer met meer kwaliteiten betalen.

Structureel rammelt het daar op verschillende vlakken, een degradatie en een Lokeren scenario is daar niet uitgesloten volgens mij.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door enrique »

Ik vind het straf wat ze presteren
Op 1 punt van de 7e
Ge hebt ne geweldige keeper
Uw achterlijn staat er
Middenveld
En vooraan een goalgetter
Gaan ze dat allemaal weg gooien ? Ik blijf het zonde vinden.
Vooral van Bruno. Sorry, als die naar de goal kijkt, zit de bal erin...
Voor hoeveel hebt ge die gehuurd ? Weggegooid geld, had ge moeten kopen... Achteraf is altijd makkelijk ...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Halenaar »

Nog niet besproken hier: erg goede invalbeurt van Van Dessel, deed zowat alles juist. Was een genot om naar te kijken.

Op links hebben we toch wat serieus leuke opties. Stan, Koita, Bocat, ...

Leuk debuut ook van Smets. Manneke is nog maar 18 jaar maar speelde zonder complexen en met de nodige durf, lijkt mij ook dat centraal in de defensie hem beter ligt dan op het middenveld.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1565
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Brusselmans 2.0 »

stvvilvoorde schreef: 28 dec 2022, 12:06 Schitterende ingeving van Bruls bij de 2-0.
Iedereen op het verkeerde been gezet.

bruls en bruno lijken elkaar steeds beter te vinden.
Bruls lijkt ook terug vrijer, verlost van contractperikelen te spelen.
Zich in de kijker speler !
Idealiter doe je dat in de laatste matchen voor het openen van de mercato, in korte-termijn denkende omgevingen.
Perfecte timing !
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef: 28 dec 2022, 12:37 Nog niet besproken hier: erg goede invalbeurt van Van Dessel, deed zowat alles juist. Was een genot om naar te kijken.

Op links hebben we toch wat serieus leuke opties. Stan, Koita, Bocat, ...

Leuk debuut ook van Smets. Manneke is nog maar 18 jaar maar speelde zonder complexen en met de nodige durf, lijkt mij ook dat centraal in de defensie hem beter ligt dan op het middenveld.
Leuk om zo een speler te kunnen brengen in een stabiele ploeg. Hopelijk snappen ze heel goed dat als ze op termijn geld willen slaan uit spelers uit eigen academie, ze die stabiele ploeg moeten houden om ze te kunnen droppen.
Anders verzuipen die jongens gewoon mee met de rest.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
wiekes
Berichten: 887
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door wiekes »

Amai Gunter Schoofs in het belangske is eens positief over stvv, 👍
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Tompie »

Was weer te denken. Thuis tegen een staartploeg terwijl heel wat teams rondom ons al punten hadden laten liggen. Telkens als we een goede zaak kunnen doen … 😉

Gewoon een verdiende 2-0 overwinning. Moeizaam tot aan de 1-0, erna heer en meester. Zulte bijzonder pover, maar dat biedt jammer genoeg geen garantie voor de beker.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans 2.0
Berichten: 1565
Lid geworden op: 26 nov 2021, 10:09
Supporter van: FC Kuttekoven

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Tompie schreef: 28 dec 2022, 16:56 Was weer te denken. Thuis tegen een staartploeg terwijl heel wat teams rondom ons al punten hadden laten liggen. Telkens als we een goede zaak kunnen doen … 😉
Derde (!!!!!) thuisoverwinning dit seizoen !
Heel af en toe gaat het eens niet mis !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - Zulte Waregem 27/12 20u

Bericht door Jacques »

Jaag u niet op, er volgen in 2023 vast nog wel kansen om Herr Bernd te kapittelen. In tussentijd is het niet verboden om van een comfortabele thuisoverwinning te genieten. :)
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie